84,625 +98426 -13801
Kudos
#576 (Top 0.1802%)
| Kudos/dag | 14.01 |
| Kudos/reaguursel | 13.18 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1783 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -474 |
84,625 +98426 -13801
Kudos
#576 (Top 0.1802%)
| Kudos/dag | 14.01 |
| Kudos/reaguursel | 13.18 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1783 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -474 |
6,423
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.06 |
| Topreaguursels | 7 |
| Woorden per reaguursel | 16.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.35 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 25 |
| Aantal x weggejorist | 26 |
| Geregistreerd op | 27-03-2009 |
| Eerste reactie op | 10-12-2009 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-21 12:41:47 door Boerenpannenkoekie op Verkeerde afslag
Koppakking problemen
-1 kudos 2026-06-21 08:56:41 door kartoffeljungen op Vuurwerkje
Oh dat wist je niet? Dat daar mensen naar kijken? Wat kun je nog meer allemaal leren over de wereld om je heen?
0 kudos 2026-06-21 08:06:02 door LangePier op Verkeerde afslag
Slechte marketing, heb er eentje, een legacy uit 2002, niet stuk te krijgen.
4 kudos 2026-06-21 07:21:18 door Ban453 op Verkeerde afslag
Ze zijn vooral goed ik keihard rally rijden. De meeste stervelingen niet zo. Dus de mensen die keihard willen rallyrijden en er een kopen, parkeren hem tegen een boom.
0 kudos 2026-06-21 06:52:22 door ario6 op Verkeerde afslag
Op de niet openbare weg daarentegen, pfwoah!
3 kudos 2026-06-21 06:20:08 door StevenQ op Verkeerde afslag
Ik zie hier in dit filmpje ook een Skoda en geen Subaru
Maar weet je hoeveel Subaru's er in 2026 verkocht zijn in Nederland? 43, ja drieenveertig
Dat tegenover 13.000 Kia's, 10.000 Toyota's en 10.000 VW's
2 kudos 2026-06-20 23:44:22 door Orichinals op Verkeerde afslag
Er zijn relatief weinig Subaru's in verhouding tot BMW's, of Mercedessen, want daarvan zijn er meer verkocht en blijkbaar vinden mensen die auto's hen meer status geven. Maar er zijn relatief veel Subaru's op de Nederlandse wegen, in verhouding tot Maserati's, omdat die nu eenmaal duurder zijn in aanschaf en om te rijden zijn, minder mensen hebben het geld, of willen daar geld aan besteden. Mijn overbuurman heeft drie Subaru's, hij is alleen en heeft er één voor elk van zijn activiteiten, dus alles is relatief.
5 kudos 2026-06-20 23:06:28 door BertHoeMeinWille op Verkeerde afslag
Ja, dat kan iemand je wel uitleggen, denk ik.
2 kudos 2026-06-20 22:55:46 door altijd-guus op Verkeerde afslag
Je zou ook kunnen zeggen dat het er relatief best veel zijn...het is maar waarmee je ze vergelijkt....
12 kudos 2026-06-20 22:25:09 door HenkHenkens op Vuurwerkje
De mensen in dit filmpje. Precies hoe ik me voetbaltokkies voorstel.
12 kudos 2026-06-20 21:58:52 door Pilslikker op Verkeerde afslag
Tja, ik weet het ook niet Tjarda.
14 kudos 2026-06-20 08:04:05 door amahhoela op De meisjes achter de DJ
83 knoppen en schuiven bediend, muziekje blijft onveranderd.
1 kudos 2026-06-04 15:30:33 door Joepgelul op Dikke bak heb je daar
Koala 656
2 kudos 2026-05-28 07:22:20 door HitsigeHenri op Zwaardje gemaakt
Nee, deze heeft geen gepatenteerd kartelrandje
1 kudos 2026-05-20 13:00:17 door Viesbillendoekje op Dochterlief heeft dorst
Sinds de leeftijdsgrens voor alcohol naar 18+ is gegaan is zowat elk dorp zijn kroegen kwijtgeraakt. Jongeren van 18+ gaan namelijk lekker naar de stad en jongeren onder de 18 gaan naar de zuipkeet ik de tuin.
2 kudos 2026-05-20 07:02:34 door Bertie Wooster op Dochterlief heeft dorst
In een groot deel van de westerse wereld is dat zo. Niet zo vreemd natuurlijk als mensen soms van best ver op het platteland naar de kerk of kathedraal moesten komen op zondag.
14 kudos 2026-05-20 01:29:05 door GwoonAmber op Dochterlief heeft dorst
Zo kan je makkelijk je zonden weg spoelen.
5 kudos 2026-05-16 23:49:45 door HeroPositive op Biljart prank
Vaak wordt het zo genoemd maar wat jij bedoelt is eigenlijk een carambole biljarttafel. Biljart is een groepsnaam voor pool, carambole, snooker,...
8 kudos 2026-05-12 22:26:24 door skibidi_toilet op Brandweer Loosdrecht tegengehouden door menigte
Daar breng je wel de boodschap mee over inderdaad...
4 kudos 2026-05-03 06:21:40 door HTWI op CEO Starbucks verdedigt achterlijk duur bakkie koffie
En Philips licenceert zijn merk aan een bedrijf die de machines maakt en pakt voor het gebruik van het merknaam minimaal 10% van de omzet. Dus ze produceren niet meer zelf.
3 kudos 2026-05-02 22:08:31 door FreddyboyK op CEO Starbucks verdedigt achterlijk duur bakkie koffie
Pas 48 jaar.
8 kudos 2026-05-02 22:03:21 door harige-ballen op CEO Starbucks verdedigt achterlijk duur bakkie koffie
Douwe Egberts is tegenwoordig Amerikaans bezit, pik. Dus dat is geen moers-koffie meer maar moederbedrijf-koffie.
-1 kudos 2026-04-30 07:40:16 door ikdenkwat op Vuurnado op de Veluwe
Nou ja daar heb je wel een punt, die vluchten maar waarheen?
5 kudos 2026-04-30 06:45:36 door Wim Boekel op Vuurnado op de Veluwe
Nou ik heb geen hekel aan de wolven maar ze gingen dit keer wel erg ver . Je moet wolven ook geen bbq geven, ze vreten die herten maar gewoon rauw net als vroeger
0 kudos 2026-04-23 23:15:39 door chocoass op Hamburger in Argentinië
of was het deze https://www.youtube.com/watch?...
-1 kudos 2026-04-17 09:59:40 door BarryBadmuts op Chinook stijgt op voor de deur
Prima joh, we horen je wel overkomen.
0 kudos 2026-04-17 07:51:32 door altijd-guus op Trump is nog best fit
Hahaha, maar wel dagelijks op dumpert zitten om filmpjes te kijken die in energie slurpende datacentra staan opgeslagen....
3 kudos 2026-04-17 05:00:08 door Tochmaardan op Politie in Bolivia
Je kunt de vooruitgang niet tegenhouden. Maar geen zorgen, ze accepteren ook Bitcoins en creditcards.
0 kudos 2026-04-16 06:23:35 door DohnJoe1 op Normale ruzie in China
De zogenaamde folding chair techniek vind zijn oorsprong in de beroemde shaoling kloosters in de bergen van Sichuan en gaat vele eeuwen terug.
-2 kudos 2026-04-15 05:06:23 door Tiszoalstis op 10.000 dollar vuurwerk
Hadden die berooide mensen ook gewoon kunnen gaan werken, hadden ze zelf ook vuurwerk in het vuur kunnen gooien.
4 kudos 2026-04-14 06:17:24 door LiberoHeinzKessler op Studentmeisjes moeten winkelwagen terugbrengen of anders..
Op zon- en feestdagen studeren.
7 kudos 2026-04-14 02:27:13 door PietjePuk2nd op Studentmeisjes moeten winkelwagen terugbrengen of anders..
Zuipen, neuken en beetje studeren.
10 kudos 2026-04-13 23:14:11 door WhySoSeriousss op Studentmeisjes moeten winkelwagen terugbrengen of anders..
20-80
6 kudos 2026-04-12 08:25:47 door vlasteler op Groenrechts
een echte kerel doet dat met een zitmaaier van John Deere
1 kudos 2026-04-07 12:16:20 door ApolloKid op Artemis is een vol huis
Die hebben hun Cloaking Device aanstaan, dus zijn ze niet te zien.
3 kudos 2026-04-05 04:56:26 door Handige Harrie op Getiktokte mensen
@threeheadedmonkey | 05-04-26 | 01:25: Witte of rooie?
7 kudos 2026-04-04 23:25:30 door threeheadedmonkey op Getiktokte mensen
De bananen waren op. Ze hadden wel radijsjes. Hele mooie.
3 kudos 2026-04-03 06:11:18 door Der Stöhn Schlüßel op Waarom wil je hier zijn?
Zelfs met het snelste ruimteschip is dat nog steeds 5000 jaar vliegen.
4 kudos 2026-04-03 05:28:06 door HenkieWanky op Waarom wil je hier zijn?
Je kunt niet landen op een planetenstelsel. Wel op een van de planeten van alpha centauri. Nog niet in de planning trouwens.
-21 kudos 2026-04-03 02:20:52 door Kwaaie tor op Naaktloper in Eindhoven
Ah, meneer ziet en vooral hoort een filmpje met een achterlijke commentator en trekt meteen zo'n conclusie. Dan is jouw niveau niet veel hoger dan van de mensen in de auto.
1 kudos 2026-04-02 03:11:05 door harmjobse op LIVE: Artemis 2 naar de maan!
Ja maar je moet ook nog je pak aan, instappen, riemen vast en zo. Die tijd moet je dan even meetellen.
1 kudos 2026-04-01 22:51:08 door klokjerond op LIVE: Artemis 2 naar de maan!
Warp 9 is ongeveer 1500 maal de snelheid van het licht. Je zou er zijn in minder dan een duizendste van een seconde.
0 kudos 2026-04-01 22:51:02 door Wiskasz op LIVE: Artemis 2 naar de maan!
Je bedoeld uit on zonnestelsel ?
https://youtu.be/iSyfpUyzQGU...
1 kudos 2026-03-27 09:13:39 door RoccoG op VOC mentaliteit
@zup | 27-03-26 | 09:07: Ja hoe denk je anders dat de FVD en de PVV zoveel stemmen krijgen.
1 kudos 2026-03-27 08:07:43 door zup op VOC mentaliteit
Laat me raden, jij vult je hele dag met aannames en ongefundeerde conclusies.
-1 kudos 2026-03-27 07:02:29 door Waarschijnlijk op VOC mentaliteit
Democraat.
2 kudos 2026-03-27 03:05:27 door Tiszoalstis op VOC mentaliteit
Mijn buurman heet ook zo, en die gaat ook naar de kerk.
0 kudos 2026-03-23 18:18:42 door siderinc op Ik neem afstand. Genoeg is genoeg.
Dat is het hem, nu het bij Ruud gebeurd spreken "we" er schande over maar je ziet het zo ontzettend vaak. naar zoveel verschillende mensen en dan vinden we het dus blijkbaar wel oke?
-6 kudos 2026-03-22 07:53:31 door Puinruimer op Papa, hoe waren de jaren 90?
Hier was het "g*dverd*mme, blijft van je zuster af!" Aldus mijn vloekende moeder
0 kudos 2026-03-21 06:34:58 door Aleksandr op Beste vechtscène ooit
-weggejorist-