DumpStats voor dipswitch

84,625 +98426 -13801

Kudos

#576 (Top 0.1802%)

Kudos/dag 14.01
Kudos/reaguursel 13.18
Meeste kudos op 1 reaguursel 1783
Minste kudos op 1 reaguursel -474

6,423

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.06
Topreaguursels 7
Woorden per reaguursel 16.1
Reacties per reaguursel 0.35
Meeste reaguursels op 1 dag 25
Aantal x weggejorist 26
Geregistreerd op 27-03-2009
Eerste reactie op 10-12-2009

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-21 08:56:41 door kartoffeljungen op Vuurwerkje
Oh dat wist je niet? Dat daar mensen naar kijken? Wat kun je nog meer allemaal leren over de wereld om je heen?

0 kudos 2026-06-21 08:06:02 door LangePier op Verkeerde afslag
Slechte marketing, heb er eentje, een legacy uit 2002, niet stuk te krijgen.

4 kudos 2026-06-21 07:21:18 door Ban453 op Verkeerde afslag
Ze zijn vooral goed ik keihard rally rijden. De meeste stervelingen niet zo. Dus de mensen die keihard willen rallyrijden en er een kopen, parkeren hem tegen een boom.

0 kudos 2026-06-21 06:52:22 door ario6 op Verkeerde afslag
Op de niet openbare weg daarentegen, pfwoah!

3 kudos 2026-06-21 06:20:08 door StevenQ op Verkeerde afslag
Ik zie hier in dit filmpje ook een Skoda en geen Subaru

Maar weet je hoeveel Subaru's er in 2026 verkocht zijn in Nederland? 43, ja drieenveertig

Dat tegenover 13.000 Kia's, 10.000 Toyota's en 10.000 VW's

2 kudos 2026-06-20 23:44:22 door Orichinals op Verkeerde afslag
Er zijn relatief weinig Subaru's in verhouding tot BMW's, of Mercedessen, want daarvan zijn er meer verkocht en blijkbaar vinden mensen die auto's hen meer status geven. Maar er zijn relatief veel Subaru's op de Nederlandse wegen, in verhouding tot Maserati's, omdat die nu eenmaal duurder zijn in aanschaf en om te rijden zijn, minder mensen hebben het geld, of willen daar geld aan besteden. Mijn overbuurman heeft drie Subaru's, hij is alleen en heeft er één voor elk van zijn activiteiten, dus alles is relatief.

2 kudos 2026-06-20 22:55:46 door altijd-guus op Verkeerde afslag
Je zou ook kunnen zeggen dat het er relatief best veel zijn...het is maar waarmee je ze vergelijkt....

12 kudos 2026-06-20 22:25:09 door HenkHenkens op Vuurwerkje
De mensen in dit filmpje. Precies hoe ik me voetbaltokkies voorstel.

1 kudos 2026-05-20 13:00:17 door Viesbillendoekje op Dochterlief heeft dorst
Sinds de leeftijdsgrens voor alcohol naar 18+ is gegaan is zowat elk dorp zijn kroegen kwijtgeraakt. Jongeren van 18+ gaan namelijk lekker naar de stad en jongeren onder de 18 gaan naar de zuipkeet ik de tuin.

2 kudos 2026-05-20 07:02:34 door Bertie Wooster op Dochterlief heeft dorst
In een groot deel van de westerse wereld is dat zo. Niet zo vreemd natuurlijk als mensen soms van best ver op het platteland naar de kerk of kathedraal moesten komen op zondag.

5 kudos 2026-05-16 23:49:45 door HeroPositive op Biljart prank
Vaak wordt het zo genoemd maar wat jij bedoelt is eigenlijk een carambole biljarttafel. Biljart is een groepsnaam voor pool, carambole, snooker,...

5 kudos 2026-04-30 06:45:36 door Wim Boekel op Vuurnado op de Veluwe
Nou ik heb geen hekel aan de wolven maar ze gingen dit keer wel erg ver . Je moet wolven ook geen bbq geven, ze vreten die herten maar gewoon rauw net als vroeger

0 kudos 2026-04-17 07:51:32 door altijd-guus op Trump is nog best fit
Hahaha, maar wel dagelijks op dumpert zitten om filmpjes te kijken die in energie slurpende datacentra staan opgeslagen....

3 kudos 2026-04-17 05:00:08 door Tochmaardan op Politie in Bolivia
Je kunt de vooruitgang niet tegenhouden. Maar geen zorgen, ze accepteren ook Bitcoins en creditcards.

0 kudos 2026-04-16 06:23:35 door DohnJoe1 op Normale ruzie in China
De zogenaamde folding chair techniek vind zijn oorsprong in de beroemde shaoling kloosters in de bergen van Sichuan en gaat vele eeuwen terug.

-2 kudos 2026-04-15 05:06:23 door Tiszoalstis op 10.000 dollar vuurwerk
Hadden die berooide mensen ook gewoon kunnen gaan werken, hadden ze zelf ook vuurwerk in het vuur kunnen gooien.

6 kudos 2026-04-12 08:25:47 door vlasteler op Groenrechts
een echte kerel doet dat met een zitmaaier van John Deere

4 kudos 2026-04-03 05:28:06 door HenkieWanky op Waarom wil je hier zijn?
Je kunt niet landen op een planetenstelsel. Wel op een van de planeten van alpha centauri. Nog niet in de planning trouwens.

-21 kudos 2026-04-03 02:20:52 door Kwaaie tor op Naaktloper in Eindhoven
Ah, meneer ziet en vooral hoort een filmpje met een achterlijke commentator en trekt meteen zo'n conclusie. Dan is jouw niveau niet veel hoger dan van de mensen in de auto.

1 kudos 2026-04-01 22:51:08 door klokjerond op LIVE: Artemis 2 naar de maan!
Warp 9 is ongeveer 1500 maal de snelheid van het licht. Je zou er zijn in minder dan een duizendste van een seconde.

1 kudos 2026-03-27 09:13:39 door RoccoG op VOC mentaliteit
@zup | 27-03-26 | 09:07: Ja hoe denk je anders dat de FVD en de PVV zoveel stemmen krijgen.

1 kudos 2026-03-27 08:07:43 door zup op VOC mentaliteit
Laat me raden, jij vult je hele dag met aannames en ongefundeerde conclusies.

0 kudos 2026-03-23 18:18:42 door siderinc op Ik neem afstand. Genoeg is genoeg.
Dat is het hem, nu het bij Ruud gebeurd spreken "we" er schande over maar je ziet het zo ontzettend vaak. naar zoveel verschillende mensen en dan vinden we het dus blijkbaar wel oke?