16,167 +17061 -894
Kudos
#4494 (Top 1.4062%)
| Kudos/dag | 10.18 |
| Kudos/reaguursel | 16.12 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1220 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -58 |
16,167 +17061 -894
Kudos
#4494 (Top 1.4062%)
| Kudos/dag | 10.18 |
| Kudos/reaguursel | 16.12 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1220 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -58 |
1,003
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.63 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 20.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.27 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 5 |
| Geregistreerd op | 28-11-2021 |
| Eerste reactie op | 17-02-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
14 kudos 2026-06-21 05:02:31 op Breaking: de man is nutteloos!
Moest je halverwege even denken hoe dat woord verder ging?
1 kudos 2026-06-20 15:28:50 op LEGO-diefstal in Rijssen
Klaas van der Eerden
17 kudos 2026-06-19 20:31:23 op Donnie geeft Medal of honour
Doe dan ook wat klittenband erop. Je weet toch wie hem moet omhangen
7 kudos 2026-06-17 13:59:40 op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
Wat een hypocriet gezeik. Een gast die ooit een half hitje heeft gehad en leeft van schnabbels en een columnist die zelf reclame maakt geven af op een gast die schnabbelt en reclame maakt. Maar goed van die onderste dikkop wisten we al die hypocriet was door z'n asielzoekersactie.
8 kudos 2026-06-17 08:28:54 op Verdwaalde reaguurder
Die filmpje, ja?
3 kudos 2026-06-15 19:06:14 op Kokhalzen
Als het zout bij jouw tandarts toevallig op is, kan het placebo effect ook werken, door met je mond open een denkbeeldige zoutbus in je mond leeg te schudden. Hoe harder je schudt, hoe beter het werkt.
-2 kudos 2026-06-15 19:02:28 op De hockeytrainer is geslaagd voor z'n examens
Mooi man! Volgende training met de steel van de bezem in de handen ipv de hockeysteel
12 kudos 2026-06-14 08:53:46 op Tik...
In ieder geval kiezen ze iemand van hun eigen formaat
22 kudos 2026-06-14 08:52:28 op Wat is jouw reactie op naroepen?
Hele mooie vraagje, ik zeg direct 'nee'
57 kudos 2026-06-12 18:22:14 op Echte liefde is
Zo heb ik ook een keer een verhaal gehoord van mensen die na het winnen van de loterij zichzelf gunde om elke week een keer bij de Van der Valk te eten in plaats van een keer per maand. Dat was nog in de tijd van een appelmoes met een kersje. Moraal van het verhaal, doe waar je blij van wordt met degene waar je blij van wordt. Groet, de moraalridder
38 kudos 2026-06-12 05:07:40 op Voor en na de operatie
Toch mooi dat ze dit kunnen. 100 jaar geleden had hij waarschijnlijk moeten bedelen of was hij in het bos achtergelaten. Nu kan hij een mooie rest van zijn jeugd hebben
27 kudos 2026-06-04 17:18:36 op Lekker uit stampen met je bestie
Ik geloof niet dat ze het extra emotioneel maken, maar dat het gewoon heel emotioneel is. Ze zijn al sinds de middelbare school samen en nu gaat die kerel dood terwijl hij nog geen 40 is en zijn zoontje net geboren is. Ik vind het knap dat ze zo het leven kunnen vieren, want ik zou er helemaal kapot aan gaan hoe fucking oneerlijk dat is.
Maar blijkbaar heb jij een gekreukeld bierblikje op de plek zitten waar de meesten van ons een hart hebben.
4 kudos 2026-06-04 17:10:52 op Meisje die graag bloemetje terug geeft
geil!
18 kudos 2026-06-03 20:12:48 op Maxim doet een oproep
Eerder omlaag gevallen, Rembo en Rembo was goud
1 kudos 2026-06-03 13:17:45 op Fijne dinsdag allemaal
Ik vind dat ze dat best kan hebben. Mocht ze mijn mening willen weten
2 kudos 2026-06-03 05:58:57 op Pols na 1 dag ontslagen bij Tata Steel wegens extreemrechts verleden
@Controverse | 02-06-26 | 23:31: Nee maar Tata steel nam hem aan om te greenwashen. Daar helpt zo'n historie niet bij.
0 kudos 2026-06-03 05:56:04 op Pols na 1 dag ontslagen bij Tata Steel wegens extreemrechts verleden
@Ozziemachine | 02-06-26 | 23:31: Ja wat is het nou, een punt of een cirkel?
6 kudos 2026-06-02 19:35:35 op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
Het is geen etnisch profileren als er statistisch gezien reden voor is en het de pakkans vergroot. Dus eens met jouw plan
2 kudos 2026-06-02 08:17:18 op IJsland eerste slachtoffer nieuwe regel tegen tijdrekken
@ZusAntigoon | 01-06-26 | 22:06:
IQ?
4 kudos 2026-05-27 19:29:20 op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
hear hear
11 kudos 2026-05-27 12:50:19 op Hypocriete, narcistische greenfluencer heeft aandacht nodig.
Die typetjes van Merijn Scholten beginnen wel heel levensecht te worden. Hier valt toch niet meer tegenop te satieren
94 kudos 2026-05-26 06:09:06 op Wielrenner met warrrrme worst heeft paniek
Ja tegen een boom, niet op iemands oprit
36 kudos 2026-05-25 13:29:08 op Peter, dat kan dus niet meer..
Doe maar een ongefundeerd aannametje
26 kudos 2026-05-23 12:36:43 op Happy cardcore op je fluit
Of een fagot
1 kudos 2026-05-23 07:55:50 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
@doc holliday | 23-05-26 | 06:23: Diezelfde verdragen zorgen ook voor open grenzen, vrije handel en gezamenlijke verdediging, waar een land als Nederland meer voordeel dan nadeel van heeft. Je kunt niet alleen het zoet krijgen en niet het zuur. Vraag anders in Engeland even of de brexit nog bevalt. Ze hebben de voordelen niet meer, maar in Dover komen nog steeds bootjes met illegale immigranten aan.
6 kudos 2026-05-23 05:46:00 op Meisje heeft een serieuze vraag
Laag, ja nog wat lager, iets lager nog, ja op de vloer is goed
2 kudos 2026-05-23 05:21:33 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
@Orichinals | 23-05-26 | 00:29: Gezinshereniging snap ik nog wel en dat je je vrouw en kinderen liever op een veiliger manier hier krijgt dan op een gammel bootje en dat je dat als man dus alleen doet snap ik ook. Maar waarom moet na het gezin ook de schoonfamilie en daar weer de gezinnen van komen?
-5 kudos 2026-05-23 05:13:16 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
@adam76 | 23-05-26 | 02:37: De overheid kan niet zeggen vol is vol, want we zitten in allerlei verdragen, waar we niet zomaar uit kunnen. Wat wel de schuld is van de overheid (lees VVD, Rutte en Blok) is dat ze bedachten dat woningcorporaties heel rijk waren en daarom heel veel belasting konden betalen. Dat geld zat vooral in stenen, die moesten verkocht worden en ze konden niks meer bijbouwen. Daarom zijn er lange wachtlijsten. Niet vanwege statushouders, daar gaat nog geen 10% van de woningen naartoe.
2 kudos 2026-05-20 18:37:30 op Als de ziekte van Lyme niet je grootste probleem is
Je hebt gelijk en toch zou ik het niet op mijn arm laten zetten.
3 kudos 2026-05-18 21:57:14 op Loosdrecht.. AZC-demonstratie
@Halfweg | 18-05-26 | 21:20: Tnx dat is inderdaad een betere link.
3 kudos 2026-05-18 20:00:03 op Loosdrechtenaar vertelt hoe het zit
Manmanman, het licht brandt... nog net
0 kudos 2026-05-18 19:51:05 op Loosdrecht.. AZC-demonstratie
-weggejorist-
-3 kudos 2026-05-18 19:26:05 op Loosdrecht.. AZC-demonstratie
Ho ging niet goed sorry, link niet goed en verhaal nog niet klaar. Strekking van het verhaal is dat er nauwelijks overlast is. En nogmaals de link.
https://www.gooieneemlander.nl...
-4 kudos 2026-05-18 19:23:29 op Loosdrecht.. AZC-demonstratie
Factcheck, de plaatselijke krant is nav de rellen gaan rondvragen in de buurt van hotel Gooiland waar deze man niet heen durft met zijn vrouw, omdat iedereen daar op haar geilt (zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten) https://www.gooieneemlander.nl... html
3 kudos 2026-05-16 06:04:43 op Moppie met sterke benen
Grab her by the venusheuvel
11 kudos 2026-05-16 05:26:57 op Die ene collega
Uitstervend beroep, zag deze week een machine die zo een hele klinkerstraat uitrolde. En er is sowieso al een aziaat die beter kan pogoën.
5 kudos 2026-05-16 05:22:09 op Nog een aangifte voor depridennis
Waarom kijk je het dan?
7 kudos 2026-05-16 05:06:38 op Nederlanders zijn de mooiste mensen
Maar dat is het probleem van de lease maatschappij
1 kudos 2026-05-15 18:56:42 op Bezorgster wordt aangevallen in Amsterdam
Zij alleen of hij ook?
11 kudos 2026-05-15 08:09:46 op Bouwvakker in Enschede heeft wel heel veel zin in het weekend!
Tuurlijk help je even. Naoberschap
2 kudos 2026-05-14 19:27:21 op Starter op de huizenmarkt
En de zorg en de techniek en de schoonmaakindustrie en de fruittelers en de slachthuizen kunnen niet zonder die mensen, want er zijn niet genoeg mensen zonder migratieherkomst om al dat werk te doen met de vergrijzing. Ik prentendeer niet dat ik de antwoorden wel heb en ik zie ook de problemen wel, maar alleen roepen ' geen buitenlanders' lost ook de problemen niet op.
1 kudos 2026-05-09 13:37:05 op We proberen zwanger te worden
Die ene dat het koud was, was goed geslaagd. Kort en een grappige wending. Maar de rest is allemaal kut, gewoon langdradig gezeik. Kap eens met haar hier een podium geven.
8 kudos 2026-05-06 09:04:24 op Motorrodeo
De t in wilt is niet van toepassing.
33 kudos 2026-05-06 07:52:40 op Carrièreswitch du jour
Het oude adagium 'links lullen, rechts vullen' blijkt nog steeds relevant
7 kudos 2026-05-03 18:31:18 op Typisch gevalletje minder lullen en meer poetsen
Ik denk dat hij het de volgende dag al niet meer wist. Dat waren wel erg veel klappen direct op het hoofd.
30 kudos 2026-05-03 13:13:29 op Demonstratie IJsselstein
Die gast schiet gericht met vuurwerk op de politie. Ik zou zeggen gewoon terugschieten. Als ze even geen vuurwerk bij de hand hebben, gebruik dan iets wat je wel bij de hand/aan je riem hebt hangen. Niemand mist dit soort gasten, behalve hun tokkiemoeder die zal zeggen dat ze altijd zo lief waren.
5 kudos 2026-05-03 10:23:49 op Troepgooiers willen aandacht
@TUNF | 03-05-26 | 09:18: dat is toch van een heel andere orde vind je niet? Eisen dat niemand meer fossiele brandstof gebruikt of het gewoon normaal vinden dat je je troep niet gewoon van je afgooit maar even thuis of in een afvalbak weggooit. Maar we weten dus wel hoe jij in de wedstrijd zit.
7 kudos 2026-05-02 07:12:58 op Dennis heeft er geen zin in
Maar geen apostrof blijkbaar
23 kudos 2026-05-02 07:02:57 op Boze burger vindt dat jongens te hard rijden
Ik zeg je eerlijk, in wouden schijten beren, maar is het nog steeds schoner dan in jouw auto
36 kudos 2026-05-02 06:51:31 op Ik praat niet met jou!!!
Die gast lijkt wel versneld afgespeeld