DumpStats voor creamandchiveschips 👶

4,216 +5052 -836

Kudos

#15715 (Top 4.9174%)

Kudos/dag 5.97
Kudos/reaguursel 6.23
Meeste kudos op 1 reaguursel 484
Minste kudos op 1 reaguursel -32

677

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.96
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 16.1
Reacties per reaguursel 0.24
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 6
Geregistreerd op 20-09-2023
Eerste reactie op 18-07-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

5 kudos 2026-06-24 14:00:03 door KlaagKadaver op Vetzakken in de sportschool
Niet alleen moet je schijt hebben aan wat een ander denkt maar ook onthouden dat ze helemaal niet op je letten, iedereen is bezig met zichzelf.
Dus ze denken helemaal niks over je.
Dat is wat ze zegt.

16 kudos 2026-06-18 20:39:55 door Grandma-with-wheels op Beste interview van het WK tot nu toe
Ik hoorde hier een zielig verhaal over: een Japans jongetje hoorde deze belediging en rende jankend naar zijn vader toe en vroeg: papa, lijken wij echt allemaal op elkaar?
Donder op, zegt de man, ik ben je buurman.

-6 kudos 2026-06-17 13:08:21 door 404_Hot_Found op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
Ja want zo rollen rijken... die geven wat ze teveel hebben weg. Hou toch op man. Kan me nog herinneren hoe ik vroeger voor een aannemer bezig was met het aanleggen van een zwembad achter een villa op de Kollenberg in Sittard. Ruim 30 graden die dag en alleen maar stenen dat gat in slepen. Al rond de middag door het eigen drinken heen. Geloof nou maar niet dat je eens een glaasje water aangeboden kreeg of zo. Nee, sterker nog... toen die klootviool zag dat we uit de tuinslang dronken kwam hij mijn leidinggevende vragen of we nog water nodig hadden voor onze werkzaamheden. Antwoord was nee, dus de tuinslang werd direct weer netjes opgeborgen. Dat was trouwens meteen mijn laatste werkervaring in de bouw... ik heb datzelfde moment nog mijn ontslag ingediend... die rijke stinkerd eens goed laten weten wat ik van hem vond en ben huiswaarts gekeerd. Dit is een beetje wat je doorgaans kon verwachten in een villawijk. In volksbuurtjes werd je nog net niet verplicht mee te eten na het werk. Voor de meeste rijken bestaat zoiets als "genoeg geld" simpelweg niet.

2 kudos 2026-06-15 20:43:08 door Skier. op Om de WK stemming er een beetje in te houden...
Vroeger had je ook geen twee ouders nodig die fulltime werken om het gezin te kunnen bekostigen. Toen kon die ander de tuin doen. Maar voor jou wel chill dat je ouders die tuin doen hoor, want die hypotheek van 85.000 gulden is inmiddels wel afbetaald zodat het allemaal wat rustiger aan kan bij ze.

10 kudos 2026-06-14 17:37:24 door luchtbakkers op Autoinbraak Toyota aygo Haarlem
Was het maar een aanname. Zelfs de politie zelf zegt dat ze er graag prioriteit aan hadden gegeven maar simpelweg de capaciteit niet hebben. Of terwijl; ze doen er gewoon niets mee en dat weten de inbrekers heel goed.

1 kudos 2026-06-07 17:36:58 door flapmerin op Botenruzie Amsterdam
@Clyde_Frog | 07-06-26 | 19:21: Volgens mij was het laatste topjaar daar 1274

6 kudos 2026-05-07 06:18:53 door afgelopen op Effe cash betalen bij de appie
Nee, hoe je dit aanpakt is dat je dit soort zielige aandachtstrekkers die boodschappen doen met een camera op hun voorhoofd zo min mogelijk aandacht geeft. Gewoon dat circus negeren, snel afrekenen en weer door. Een beetje zoals die kansloze zelffilmmeisjes in de sportschool.

0 kudos 2026-04-22 07:35:44 door Dee Miller op Toeristen slopen bollenvelden
@Bigaroque | 21-04-26 | 22:34: Geef eens gewoon antwoord op de vraag in plaats van de onnozele popi-jopi uit te hangen.
Kennelijk weet je niet waar ziektes bij planten en gewassen vandaan komen.

-3 kudos 2026-04-21 20:27:46 door Dee Miller op Toeristen slopen bollenvelden
@QuietWhistler | 21-04-26 | 22:13: En ziektekiemen verplaatsen zich niet via de wind en insecten? Lul toch niet zo dom man.

5 kudos 2026-04-21 20:13:04 door QuietWhistler op Toeristen slopen bollenvelden
Beetje een ongeïnformeerde reactie dit. Mensen die zomaar tussen de velden lopen nemen ziektes met zich mee die de bloemen en de bollen aantasten. Ook werden er in dit geval zonder pardon bloemen uit het veld getrokken en geplukt.

3 kudos 2026-04-13 22:28:04 door WhySoSeriousss op Past precies toch
prima toch. ik zou niet meer bij deze man in de bus stappen. laat hem maar een baan zoeken met wat minder verantwoordelijkheid.

0 kudos 2026-03-03 08:14:44 door Geheelnaarwaarheid op SNEL OVER DE LINKERBAAN NAAR BELGIE
@dadenkikookja | 03-03-26 | 07:41: Ja natuurlijk maar die slinkt ook als je weer van wat verder af moet komen. Mensen zien al heel gauw het voordeel maar vergeten ook heel snel het precieze kosten/baten plaatje.

1 kudos 2026-03-03 06:56:02 door Dennoe op SNEL OVER DE LINKERBAAN NAAR BELGIE
De tijd die het je kost is een dingetje, daarnaast kost een beetje middenklasser 30 tot 50 cent per km, inclusief onderhoud en afschrijving. Het kan gewoon bijna nooit uit.