DumpStats voor Warmkoud

6,817 +8635 -1818

Kudos

#10742 (Top 3.3613%)

Kudos/dag 12.09
Kudos/reaguursel 11.23
Meeste kudos op 1 reaguursel 1596
Minste kudos op 1 reaguursel -110

607

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.08
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 10
Reacties per reaguursel 0.35
Meeste reaguursels op 1 dag 19
Aantal x weggejorist 22
Geregistreerd op 08-12-2024
Eerste reactie op 08-12-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-22 kudos 2026-06-21 20:45:55 op Ingehaald door Superboer
Treurig, sigaar old island shirt nare Finne brillen. Heeft niet te maken met boeren. Tokkies

1 kudos 2026-06-21 19:24:00 op 2 Seconde video
Nu wel beter zonder die rare foto op het einde! Verder gewoon domme actie, wie de billen brandt moet op de blaren zitten

28 kudos 2026-06-21 17:22:55 op Hoe lang duurt zo'n Oranjemars nou
Plus dit is alleen leuk als Nederlander. Want dan lul je wat met elkaar en dát maakt het nou juist zo gezellig. Maar als je een Amerikaan bent, onze cultuur niet kent en ook nog eens een telefoon in je hand op je eigen hoofd gericht hebt. Ja, dat heb je 'geen leuke tijd gehad'.
Ga met je Merikaanse bakkes lekker kipnuggets en cheeseburgers eten joh dikkert!

2 kudos 2026-06-13 00:15:06 op Nou, ik ga doei
Jij hebt dit lekker verwoord. @Drildeur, je hebt geen gelijk. Dit is absoluut rijgedrag waar je je huid compleet op het asfalt mee kan achterlaten. Die moterrijder heeft nog geluk gehad dat hij in de ankers ging….

-6 kudos 2026-06-12 20:28:05 op Fast
Lutsers!

0 kudos 2026-06-11 20:42:24 op Oma de treinspotter
Met zo'n van kan deze oudere dame wel haar heup breken en dat kan het begin van het einde zijn. Verder wil ik iedereen een fijn WK wensen

7 kudos 2026-06-08 17:42:04 op Vol gas op de tomos
Eindelijk een goed uitgevoerde jump! Het kan dus toch!

0 kudos 2026-06-08 17:14:06 op Vuurwerkshow op de snelweg
Zelfgeile mannen -1 op deze leefdtijd nog -zas. Verder wel leuke vuurwerkshow zo begin juni!

6 kudos 2026-06-08 09:40:45 op Jenga in de Vomar
Onschuldige poets, wel eventjes helpen opruimen!

11 kudos 2026-06-08 09:38:31 op President Trump is boos.
Echt te vergelijken met een kind wat in een snoepwinkel staat te janken om zijn snoepgoed, jankebal! Lol

0 kudos 2026-06-08 09:35:30 op President Trump is boos.
Hee Guus, fijn dat je even reageert! Ohja daar heb je wel gelijk in. Maar goed eerst de één en dan de ander. Of ze moeten samen in één helikopter stappen die zijn bestemming niet haalt….

10 kudos 2026-06-08 09:15:26 op President Trump is boos.
Wat word ik toch altijd blij als ik dit zie. Je zou maar in dat k*tland wonen met zo'n mongole Oempa Loempa die je vertegenwoordigt. Ga eens dood Donald!!

Topcomment 399 kudos 2026-06-06 22:41:34 op Integreren kun je leren!
Zure reacties. Deze dame voegt overduidelijk toe aan de maatschappij. Erg veel Nederlanders kunnen daar nog wat van leren. Ik vind dit een goed concept als die mensen er blij van worden laat ze dan lekker!

-3 kudos 2026-06-02 00:29:13 op Meer uitzwaaitraining
Godverdegoder dat is onze laatste man en tevens ook nog aanvoerder. Nee geintje komt allemaal wel goed daar in de US of A. Ze zijn daar al gewend aan verneukt te worden door iets oranje. Dus daar kan ook nog wel een stukje Nederland bij! Doeiiii!!!1!1 wij worden kampioen!!