6,817 +8635 -1818
Kudos
#10742 (Top 3.3613%)
| Kudos/dag | 12.09 |
| Kudos/reaguursel | 11.23 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1596 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -110 |
6,817 +8635 -1818
Kudos
#10742 (Top 3.3613%)
| Kudos/dag | 12.09 |
| Kudos/reaguursel | 11.23 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1596 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -110 |
607
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.08 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 10 |
| Reacties per reaguursel | 0.35 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 19 |
| Aantal x weggejorist | 22 |
| Geregistreerd op | 08-12-2024 |
| Eerste reactie op | 08-12-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 21:54:58 op Hoe gaat het met papa na de scheiding
Zullen we dat maar zo houden dan!
-1 kudos 2026-06-24 19:57:54 op Waar blijf je nou?
Gekkie
-17 kudos 2026-06-21 21:07:59 op Statistiekje van de dag
We verloren toch tegen Spanje in 2010…?
-22 kudos 2026-06-21 20:45:55 op Ingehaald door Superboer
Treurig, sigaar old island shirt nare Finne brillen. Heeft niet te maken met boeren. Tokkies
6 kudos 2026-06-21 19:53:52 op Tunesië na het kijken van Nederland vs Zweden
25-5?
-1 kudos 2026-06-21 19:52:56 op RE: Bezzecchi geeft bitchslap
Lekker snel ook!
73 kudos 2026-06-21 19:33:20 op Twentekanaal waaghalzen
Je kan zeggen wat je wilt maar wel ballen!
1 kudos 2026-06-21 19:24:00 op 2 Seconde video
Nu wel beter zonder die rare foto op het einde! Verder gewoon domme actie, wie de billen brandt moet op de blaren zitten
3 kudos 2026-06-21 17:36:56 op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Kan wel
0 kudos 2026-06-21 17:29:24 op Mexicanen hebben tijd van hun leven tijdens WK
Heerlijk, niks kapot, niemand pijn! Goede sfeer +1 Viva Mexico!
28 kudos 2026-06-21 17:22:55 op Hoe lang duurt zo'n Oranjemars nou
Plus dit is alleen leuk als Nederlander. Want dan lul je wat met elkaar en dát maakt het nou juist zo gezellig. Maar als je een Amerikaan bent, onze cultuur niet kent en ook nog eens een telefoon in je hand op je eigen hoofd gericht hebt. Ja, dat heb je 'geen leuke tijd gehad'.
Ga met je Merikaanse bakkes lekker kipnuggets en cheeseburgers eten joh dikkert!
-4 kudos 2026-06-16 18:12:28 op Is dit een wedstrijd?
Too soon…
-4 kudos 2026-06-16 18:12:11 op Is dit een wedstrijd?
Pas maar op, straks schiet de ICE je nog….
-2 kudos 2026-06-15 02:00:56 op Oranjebus fanwalk
Nu wel hè! Hahahaha
2 kudos 2026-06-13 00:15:06 op Nou, ik ga doei
Jij hebt dit lekker verwoord. @Drildeur, je hebt geen gelijk. Dit is absoluut rijgedrag waar je je huid compleet op het asfalt mee kan achterlaten. Die moterrijder heeft nog geluk gehad dat hij in de ankers ging….
-6 kudos 2026-06-12 20:28:05 op Fast
Lutsers!
-3 kudos 2026-06-12 13:58:34 op Hoe duur is het WK nou echt?
De media?!? Het was de Jumbo!
15 kudos 2026-06-12 12:46:03 op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
Ik vind die vrouw ook echt vreselijk, wat een engnekken zeg!
0 kudos 2026-06-11 20:42:53 op Oma de treinspotter
Val*
0 kudos 2026-06-11 20:42:24 op Oma de treinspotter
Met zo'n van kan deze oudere dame wel haar heup breken en dat kan het begin van het einde zijn. Verder wil ik iedereen een fijn WK wensen
-1 kudos 2026-06-09 21:44:37 op Mestrekkertje krijgt karma
Stelletje noobs!
-3 kudos 2026-06-08 17:43:52 op Hopeloze brakechecker
Wat een zielepoten bij elkaar zeg
7 kudos 2026-06-08 17:42:04 op Vol gas op de tomos
Eindelijk een goed uitgevoerde jump! Het kan dus toch!
0 kudos 2026-06-08 17:15:29 op Pas 7 weken oud
Amsterdam-West
0 kudos 2026-06-08 17:14:06 op Vuurwerkshow op de snelweg
Zelfgeile mannen -1 op deze leefdtijd nog -zas. Verder wel leuke vuurwerkshow zo begin juni!
Topcomment 1501 kudos 2026-06-08 13:16:52 op In de islamosfeer...
Team Lale, you go girl!
6 kudos 2026-06-08 09:40:45 op Jenga in de Vomar
Onschuldige poets, wel eventjes helpen opruimen!
11 kudos 2026-06-08 09:38:31 op President Trump is boos.
Echt te vergelijken met een kind wat in een snoepwinkel staat te janken om zijn snoepgoed, jankebal! Lol
0 kudos 2026-06-08 09:37:11 op President Trump is boos.
Ja was een jankebal!
0 kudos 2026-06-08 09:35:30 op President Trump is boos.
Hee Guus, fijn dat je even reageert! Ohja daar heb je wel gelijk in. Maar goed eerst de één en dan de ander. Of ze moeten samen in één helikopter stappen die zijn bestemming niet haalt….
10 kudos 2026-06-08 09:15:26 op President Trump is boos.
Wat word ik toch altijd blij als ik dit zie. Je zou maar in dat k*tland wonen met zo'n mongole Oempa Loempa die je vertegenwoordigt. Ga eens dood Donald!!
7 kudos 2026-06-07 11:12:50 op Schiet hem door het raam
Hertog Jan +1
-34 kudos 2026-06-07 11:11:08 op Instructies geven aan trambestuurder
Ik kan er wel om lachen hoor
9 kudos 2026-06-07 09:23:48 op Karper gevangen
Nog nooit gezien
1 kudos 2026-06-07 09:23:31 op Karper gevangen
Karper diem
-3 kudos 2026-06-06 22:57:09 op Integreren kun je leren!
Ahhh kut dat was de bedoeling niet
-6 kudos 2026-06-06 22:42:08 op Integreren kun je leren!
Oké Geert!
Topcomment 399 kudos 2026-06-06 22:41:34 op Integreren kun je leren!
Zure reacties. Deze dame voegt overduidelijk toe aan de maatschappij. Erg veel Nederlanders kunnen daar nog wat van leren. Ik vind dit een goed concept als die mensen er blij van worden laat ze dan lekker!
17 kudos 2026-06-06 18:15:52 op Paard moet ontluchten
Herkenbaar!
0 kudos 2026-06-06 10:07:29 op Lavreysen doet zijn eerste Japanse Keirin
K versta der geen bal van
-7 kudos 2026-06-05 21:11:59 op Spannende helikopterrit
Of was het de bedoeling?
-7 kudos 2026-06-05 20:23:49 op Inhalen voor gevorderen
Uploader is weer Jankerd!
-4 kudos 2026-06-05 20:20:43 op Bejaarde snijdt met grote grijns af.
Scherp jankebak!
2 kudos 2026-06-05 20:17:16 op Samen muziek maken!
Lekker bezig hoor!
0 kudos 2026-06-05 10:25:36 op Falen is geen optie
Mulan gehaald hoog
22 kudos 2026-06-04 09:41:47 op Uitkijken geblazen met die regenbuien
Ik kijk toch liever naar het weerbericht in dit soort landen
3 kudos 2026-06-02 22:35:56 op Streamer IShowSpeed heeft weer een WK hitje
Toen stonden we ook in de finale
0 kudos 2026-06-02 00:52:22 op Meer uitzwaaitraining
Wel
0 kudos 2026-06-02 00:51:23 op Medische assistentie in Equador
Eens Guus! Wel worden wij straks kampioen!
-3 kudos 2026-06-02 00:29:13 op Meer uitzwaaitraining
Godverdegoder dat is onze laatste man en tevens ook nog aanvoerder. Nee geintje komt allemaal wel goed daar in de US of A. Ze zijn daar al gewend aan verneukt te worden door iets oranje. Dus daar kan ook nog wel een stukje Nederland bij! Doeiiii!!!1!1 wij worden kampioen!!