DumpStats voor cftbl01

22,964 +28569 -5605

Kudos

#3008 (Top 0.9412%)

Kudos/dag 22.76
Kudos/reaguursel 11.35
Meeste kudos op 1 reaguursel 1461
Minste kudos op 1 reaguursel -357

2,024

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.01
Topreaguursels 5
Woorden per reaguursel 15.7
Reacties per reaguursel 0.58
Meeste reaguursels op 1 dag 16
Aantal x weggejorist 66
Geregistreerd op 19-09-2023
Eerste reactie op 19-09-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-21 14:20:36 door TheJump op Heel mooi Zweeds bakje
Bleef het maar in die groepsapp, blijkbaar vond iemand het toch een goed idee Dumpert ermee te bevuilen.

2 kudos 2026-06-19 15:22:14 door Vogelnest op Motor skipt de file
@cftbl01 | 19-06-26 | 13:57:
Je hebt het continu over "volgas," maar je lult uit je nek. Volgas tussen file rijden is levensgevaarlijk en geen enkele normale motorrijder doet dat.
-
De meeste automobilisten geven gewoon netjes ruimte aan mottorijders. Een paar niet en dat zijn waarschijnlijk figuren zoals cftbl01.

4 kudos 2026-06-19 14:20:46 door Herrem op Motor skipt de file
@Hayfork | 19-06-26 | 13:12: Wat een onzin, zeg ik als motorrijder. Echt 95% van de automobilisten wijkt voor je en die andere 5% zien het gewoon niet, wat ook kan.

1 kudos 2026-06-19 13:53:06 door Schuurm op Motor skipt de file
@cftbl01 | 19-06-26 | 13:57: Als je pas als je blauw-blauw zit nog aan de kant moet gaan dan levert dat behoorlijke vertraging op.
Video's genoeg hoe traag dat gaat.
Kijk dan eens naar Duitsland, ook daar werkt het niet alstijd maar als er een goeie rettungsgasse is dan kan er flink doorgereden worden. Een file door een ongeluk is dan ook eerder opgelost.

16 kudos 2026-06-19 12:49:32 door T0mmy op Motor skipt de file
@cftbl01 | 19-06-26 | 13:57: Ook voor de motoren die gewoon netjes met een verschil van 10km/u door de file rijden, is het fijn als je een klein beetje ruimte maakt.

-5 kudos 2026-06-19 11:57:13 door cftbl01 op Motor skipt de file
@Hayfork | 19-06-26 | 13:12: Een motormuis is toch in de verste verte niet vergelijken met blauw-blauw???? Uiteraard ga je aan de kant voor een ambulance, maar waarom zou je met je motor volgas door de file moeten knallen ipv stapvoets zoals de wet voorschrijft?

En in Duitsland is het trouwens strikt verboden om met de motor door de file te rijden slimmerik.

43 kudos 2026-06-19 11:12:59 door Hayfork op Motor skipt de file
l
Lekker sociaal van je. Ga gewoon aan de kant, zodat diegene die niet gekooid zitten er langs kunnen, net als een ambulance, politieauto of brandweerwagen. In Duitsland is het niet meer dan normaal om die ruimte te geven, maar Nederlandse automobilisten hebben weer een te kleine pipi om toe te kunnen geven dat een ander wel bepaalde voordelen (en ook nadelen) heeft.

10 kudos 2026-05-14 21:50:37 door Lekker Bezig op Voetgangkaren is boos
Er geldt voor fietsers geen maximum snelheid binnen of buiten de bebouwde kom tenzij bebording anders aangeeft.

27 kudos 2026-05-12 13:55:17 door Sempke5151 op Tiguanrijdert heeft poep in zijn ogen
uit ervaring kan ik vertellen dat de verzekering van de tegenpartij soms best coulant is (iig 20jaar geleden( als je kan bewijzen dat je deze schade hebt gekregen doordat je bent uitgeweken en hiermee meer schade hebt voorkomen. nu maar hopen dat je het kenteken van de tiguan nog hebt kunnen filmen en/of die bestuurder meewerkend is.

12 kudos 2026-05-11 14:09:12 door VlaamseBelg op Jong scootertuig rijdt politie tegen het lijf
samengevat: 2 klootzakjes, waarvan 1 met enkelband en net vrij uit de gevangenis wegens geweldpleging, worden opgepakt omdat ze de controle verstoren. De chauffeur heeft een uitschuifbare matrak, de andere een glock in zijn handtasje. En 1 van die pummels probeerde het pistool van de agent te grijpen.

1 kudos 2026-05-08 18:23:45 door nlnoob op Telefoontje kwijt
Als je in the middle of nowhere je werk/hobby gaat filmpen misschien niet zo gek om iets anders te gebruiken dan je enige communicatiemiddel?

-70 kudos 2026-05-04 16:14:23 door TommeltjeHorlepiep op Karen hit and run
Oh moet dat van jou. Ik hoop dat je ptss meevalt van dit filmpje. Het is ws een oude wond in je die getriggerd is. Knuf.

6 kudos 2026-05-03 16:42:56 door wopfe op GTA Rotterdam Noord
Dat is dus gewoon een fietspad. Die lul gaat overigens richting centraal station, niet echt richting de vrijheid.