DumpStats voor cftbl01

22,963 +28568 -5605

Kudos

#3008 (Top 0.9412%)

Kudos/dag 22.76
Kudos/reaguursel 11.35
Meeste kudos op 1 reaguursel 1461
Minste kudos op 1 reaguursel -357

2,024

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.01
Topreaguursels 5
Woorden per reaguursel 15.7
Reacties per reaguursel 0.58
Meeste reaguursels op 1 dag 16
Aantal x weggejorist 66
Geregistreerd op 19-09-2023
Eerste reactie op 19-09-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

11 kudos 2026-06-21 13:17:08 op Heel mooi Zweeds bakje
Dit soort dingen vindt eigenlijk niemand leuk en zit ook niemand op de te wachten, behalve de maker zelf, die het met trots in de groepsapp gooit.

1 kudos 2026-06-21 13:15:17 op Nederland pakt alvast de beker
"Maak een afbeelding waarbij drie spelers van het Nederlandse elftal, gestoken in Oranje tenue, aan een tafel een WK voetbal trofee in elkaar knutselen alsof het een bouwpakket van de Ikea is. Laat de handleiding, gereedschap en doos op de voorgrond zien. Achtergrond vervagen."

-1 kudos 2026-06-20 12:44:34 op ALARM: extreme hitte!
Pfff, dat zijn een stel flinke areola's bij elkaar op 0:27 (ja, ik moest ook even zoeken hoe die dingen ook alweer heten).

122 kudos 2026-06-20 12:40:39 op Geen blije tuters dit WK
1 down, nu de Berbers nog eruit, voor de rest maakt het me niet zoveel wie wint.

7 kudos 2026-06-20 12:37:34 op Koreaanse fan tussen Mexicanen
De meeste filmpjes die ik op het Internet zie uit Mexico, eindigen met een onthoofding van de hoofdrolspeler.

-5 kudos 2026-06-19 13:57:13 op Motor skipt de file
@Hayfork | 19-06-26 | 13:12: Een motormuis is toch in de verste verte niet vergelijken met blauw-blauw???? Uiteraard ga je aan de kant voor een ambulance, maar waarom zou je met je motor volgas door de file moeten knallen ipv stapvoets zoals de wet voorschrijft?

En in Duitsland is het trouwens strikt verboden om met de motor door de file te rijden slimmerik.

-102 kudos 2026-06-19 13:03:26 op Motor skipt de file
Ik snap ook niet waarom men in Nederlands massaal links of rechts gaat rijden met de auto als je in de file staat. Dan geef je motormuis ook vrij baan om er met vol gas doorheen te knallen. Blijf gewoon in het midden van je rijbaan.

1 kudos 2026-06-16 13:57:51 op Kind en hond
Zinnen die hier mooi bij passen:
- "Hij is zo lief voor kinderen"
- "Dat doet hij anders nooit"
- "Snel! bel 1-1-2"

50 kudos 2026-06-15 17:15:37 op Fietsen mee naar America
Gelukkig dat de fietsinfrastructuur aldaar op zo'n hoog niveau is dat je veilig tussen de Dodge Ram's door kan fietsen.

-44 kudos 2026-06-15 16:30:23 op Japanse voetbal fans en New York Knicks fans
Oh, wat zijn het toch een schatjes die Japanners, zo schoon, opgeruimd en netjes
Ze hebben in ieder geval Nanjing destijds mooi gezuiverd van een paar honderdduizend Chinezen.

3 kudos 2026-06-15 12:58:43 op Verstoppertje spelen
Dit is Thailand, en geen India zoals Sanjay wellicht suggereert.

8 kudos 2026-06-15 12:05:09 op Bavianen nemen huis over
Je hebt zelf de tuindeur open laten staan en dan de hond de schuld geven.

5 kudos 2026-06-15 10:34:53 op BDS!
Wie draagt er nu hakken als je naar het strand gaat?

5 kudos 2026-06-15 10:32:17 op Bijna de 70 aantikken met je E-step
En dan verbaasd zijn wanneer de verzekering niet uitkeert in geval van een ongeval en ouders een paar duizend euro mogen aftikken.

1 kudos 2026-06-15 09:35:58 op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
@Math8731 | 15-06-26 | 09:20: Dat doen we inderdaad ieder jaar op 4 mei en op 15 Augustus. Opdat we niet vergeten.

-25 kudos 2026-06-15 09:10:04 op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Opruimen? Dat hebben ze mooi in de vingers gekregen toen ze aan de slag moesten bij grote schoonmaak in Hiroshima en Nagasaki. Dat was een dingetje toen.

108 kudos 2026-06-07 19:11:48 op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
Kermis, daar kan ik met plezier op terugkijken, toen het publiek voor 99% procent bestond uit blanke gezinnen, maar dat is wel 50 jaar geleden. Je gaat tegenwoordig toch niet meer naar de botsauto's met je kinderen of kleinkinderen sinds dit het domein is van broccoli's, Marokkanen en asielzoekers uit het naburige AZC.

-45 kudos 2026-06-07 18:59:47 op Gefrustreerde snelle Audi bestuurder doet brake-check op A73
Je daagt 'm zelf uit door grootlicht te seinen als je ie langskomt en half naar rechts te gaan. Brakecheck is levensgevaarlijk, maar uitlokken is ook niet slim. Laat gewoon gaan, heb jij toch geen last van als ie zich zo meteen te pletter rijdt. Je bent toch niet gepromoveerd tot rijdende rechter.

-4 kudos 2026-05-15 13:17:28 op Wielrenners domino
Zal toch een afgesloten stuk zijn? Als daar ander verkeer in die bocht was aangekomen, was het ook gigantisch mis gegaan.

56 kudos 2026-05-15 12:53:57 op Bezorgster wordt aangevallen in Amsterdam
Je hebt me je handen van mensen af te blijven. Had graag gezien dat die Hello Fresh Karen tegen de grond gehoekt was in zelfverdediging. Ze staat echter nu voor eeuwigheid op het internet. Goed gedaan meisje, ik hoop dat je de aangifte wegens mishandeling doorzet.

-4 kudos 2026-05-14 20:01:58 op Leuke dag gehad
Is dat nu zo'n bang bus waar ze het steeds over hebben? Waar je auditie kan doen op een bank en een nep taxiritje kan maken? Maar dan voor kinderen.

-59 kudos 2026-05-14 18:50:59 op Voetgangkaren is boos
Met 25 km/h over het fietspad knallen of je te laat komt, maar wel tijd over hebben om een beetje te bekvechten.

0 kudos 2026-05-14 18:43:59 op Prince Hansu Kloku is terug
Gaat niet echt hard met deze superstar showman, master of illusions: voor zijn show morgen, 5 uur, tot nu toe maar een stuk of 30 tickets a E4,50 verkocht zijn. Voor de show van 8 uur niet veel beter.

-9 kudos 2026-05-14 18:31:09 op Hakkertjes bij de Appie
Over smaak valt niet te twisten, maar ik heb dit altijd kutherrie gevonden dertig jaar geleden, net zoals dat Australian trainingspak waarvan de kleur pijn aan je ogen deed.

-1 kudos 2026-05-13 18:45:04 op Zwaartekracht..
Laat die andere 324 deelnemers ook maar eens zien dan. Dat is een heel ander filmpje.

3 kudos 2026-05-11 14:24:31 op Waar kan ik deze bar vinden?
"Hallo mijnheer, mag ik iets van je drinken." Ja hoor schatje is goed "Doe mij maar een piccolo champagne. Dat is dan E 125,=". Euh, uhm, ja vooruit dan maar.

-12 kudos 2026-05-11 13:32:10 op Licht ontvlambaar type heeft broodje boos en doet er afstand van.
Dashcammer is van de categorie Asian Female Driver: "knipperlicht aan, ervoor gooien en veel geluk", want "knipperlicht aan" geeft je bonuskrachten en recht op voorrang. Je had ook gewoon je gas los kunnen laten om netjes in te voegen.

6 kudos 2026-05-10 15:52:18 op Mirjam is sekswerker
Ik had meer verwacht dan mijn flauwe glimlach bij dit filmpje, dat eigenlijk meer potentie heeft (ghe, ghe).
Misschien omdat ik bij Fritz eigenlijk de Vieze Man van Kooten en de Bie verwacht had.

-3 kudos 2026-05-10 15:44:57 op Thuisbezorgd voor de deur
Wat staat die camera te filmen? Dit is geen Ring camera of dashcam.

3 kudos 2026-05-10 15:37:04 op Koopje op funda
Creatief met woorden " verkeert in zeer eenvoudige staat".

Maar goed, hier moet je doorheen kijken, beeld wordt erg vertroebeld door de rotzooi die er nog ligt. Geeft jou de kans op 185K te bieden en te onderhandelen.
Een paar containers en wat veegbezems later ziet de wereld er anders uit voor mensen met 2 rechterhanden.

34 kudos 2026-05-10 14:51:38 op Klootzak krijgt karma
Dit is geen instant karma, anders had de zeeleeuw of een local 'm meteen te grazen genomen toen hij stenen aan het gooien was.