54,511 +59199 -4688
Kudos
#977 (Top 0.3057%)
| Kudos/dag | 16.26 |
| Kudos/reaguursel | 15.92 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4908 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -95 |
54,511 +59199 -4688
Kudos
#977 (Top 0.3057%)
| Kudos/dag | 16.26 |
| Kudos/reaguursel | 15.92 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4908 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -95 |
3,425
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.02 |
| Topreaguursels | 7 |
| Woorden per reaguursel | 15.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.26 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 20 |
| Aantal x weggejorist | 21 |
| Geregistreerd op | 19-04-2017 |
| Eerste reactie op | 19-04-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-25 08:06:32 door mr.Cam op Picobello zwembadbouw
@Orichinals | 25-06-26 | 02:24: Precies. De oude methode was betonnen vloerplaat door laten lopen als balkon. Tegenwoordig wordt er een stalen frame met een plastic vloer aan de gevel geschroefd. Dat voelt en is toch een stuk minder sterk.
3 kudos 2026-06-25 00:24:43 door Orichinals op Picobello zwembadbouw
De oudere balkons zijn betrouwbaarder dan de nieuwe(re) balkons, gewoon omdat de aanbouwconstruktie van die oudere balkons veel beter zijn gecontrueerd. De nieuwe(re) balkon werden/worden er meer aangeschroeft, waardoor het vaker fout gaat. Er zijn hele flatgebouwen in heel Nederland, gebouwd tussen 1948 en 1980, waarvan nog nooit een balkon het begeven heeft, terwijl van flatgebouwen na 1990, al diverse balkons het op dramatische wijze hebben begeven. Dus daar gaat je verhaal over oudere balkons.
-4 kudos 2026-06-24 23:30:12 door Hakkûh op Picobello zwembadbouw
dan heb ik mazzel gehad, had bij mijn eerste huurhuis een balkon van 2,5 bij 2,5 daar kon precies een action zwembad in waar ik met 3 of 4 mensen in zat hahah
-1 kudos 2026-06-15 21:21:16 door Kalekalkal op Oranjefans komen Japanse verslaggever tegen
Kus het vlag van je vaderland. Respect voor je land
-1 kudos 2026-06-04 21:35:53 door Lekker Bezig op GPS zei rechtsaf en rechtdoor
Wie zegt dat hij een een boa-gelijkende functie heeft?
2 kudos 2026-06-04 20:31:53 door Kreezielepiet op GPS zei rechtsaf en rechtdoor
Die meneer doet keurig werk hier. Waarom zou je alles in twijfel trekken en over alles lopen zeiken?
-3 kudos 2026-06-03 06:59:20 door SchuivendePanelen op Buurtbemiddeling 2.0
*passen
0 kudos 2026-05-29 13:16:30 door Big Buick op Er is ruimte voor salarisonderhandelingen
Mee eens!
10 kudos 2026-05-29 12:29:54 door sticksftg op Er is ruimte voor salarisonderhandelingen
Lekker bezig Henk Krol
0 kudos 2026-05-26 21:06:49 door Lekker Bezig op Ferrari gaat elektrisch met de Ferrari Luce
Want er zijn natuurlijk nooit Ferrari's geweest met een bruikbare achterbank.
10 kudos 2026-05-22 05:12:26 door JeSnaptErNiksVan op Vistuig!
@SquanchendePlumbus | 22-05-26 | 03:33:
Ik vond deze video altijd hilarisch, maar mogelijk heeft deze man inderdaad gewoon beginnende dementie, wat het in plaatst van grappig eigenlijk diep triest maakt.
Mogelijk herinnert meneer alles oprecht helemaal verkeerd.
31 kudos 2026-05-22 01:33:37 door SquanchendePlumbus op Vistuig!
Ik zie iemand met beperkte emotieregulering en verwarring. Denk eerder aan symptomen van beginnende dementie.
4 kudos 2026-05-08 17:34:13 door Reactionist op Politieke bonuskaart
Wie weet klopt de spelling tegen die tijd ook en is lid dan gewoon lit.
0 kudos 2026-04-30 00:23:41 door owikzegmaarwat op Chinook heeft dorst tijdens het blussen
ach, wees blij dat ze er eens niet doorheen tetteren
0 kudos 2026-04-29 18:19:13 door Labmuisje op Chinook heeft dorst tijdens het blussen
Nee hoor ben netjes blijven staan.
-2 kudos 2026-04-27 15:39:35 door jeroenpoepaanmijnsch op Brandweer rijdt spiegel eraf
Toch was het voor mevrouw rechts hard genoeg om haar vingers in haar oren te steken.
0 kudos 2026-04-27 13:29:05 door ikdenk1954 op Poah das mien merk
@Schuurm | 27-04-26 | 13:09: Ja, een noodrem
0 kudos 2026-04-27 11:09:44 door Schuurm op Poah das mien merk
Zou er een rem op zo'n trein zitten?
2 kudos 2026-04-27 11:09:28 door Captain Diehard op Poah das mien merk
jawel dat zie je toch? De trein stopt. Job done.
4 kudos 2026-04-23 19:31:46 door ikvindhelemaalmooi op Politie faalt aan de deur
*houd
0 kudos 2026-04-23 19:11:17 door mrpete op Politie faalt aan de deur
is het kruiden t?
1 kudos 2026-04-23 18:50:39 door ikdenkwat op Politie faalt aan de deur
Probeer dan bij de ophanging, zou ik proberen.
8 kudos 2026-04-23 18:43:35 door willemwortel op Politie faalt aan de deur
Dan heb je ze in ieder geval nog t aangeboden
9 kudos 2026-04-18 18:40:59 door Herr Stierman op Zelf dat paaltje erin rammen
En moeten deuren open of dicht zijn om ze in te trappen?
-4 kudos 2026-04-16 22:59:48 door Zoutvaatje2 op Chinook stijgt op voor de deur
Je vergeet de drie miljard die hij meekrigt. Gelukkig kunnen ze het eigen risico van de zog verhogen.
1 kudos 2026-04-10 21:32:20 door Dodebanaan op Beroofd van Rolex, nu zelf verdachte
@DeSerafijn | 10-04-26 | 16:13: Excuses, links deden kudt:
https://www.noordhollandsdagbl...
https://www.noordhollandsdagbl...
https://www.noordhollandsdagbl...
1 kudos 2026-04-10 21:30:03 door Dodebanaan op Beroofd van Rolex, nu zelf verdachte
@DeSerafijn | 10-04-26 | 16:13: Braaf is hij zeker niet, dit zijn zaken waarin hij betrokken bij is geweest:
noordhollandsdagblad.nl/r...
noordhollandsdagblad.nl/r...
nhnieuws.nl/nieuws/287883...
2 kudos 2026-04-10 14:13:23 door DeSerafijn op Beroofd van Rolex, nu zelf verdachte
Kan ook zijn dat deze kerel zelf ook een beetje louche is. Ik zou ook niet zo'n deal van 15.000 euro op straat in Osdorp maken. En zou ook niet de rovers in het ziekenhuis rijden daarna. Beetje speculatie, maar we hoeven er natuurlijk ook niet vanuit te gaan dat hij, ook al is hij slachtoffer van de rovers, zelf een brave Hendrik is.
-4 kudos 2026-03-24 08:04:02 door TommyTeleshopping op 3 x afgelast....(zie reden voorgaande video's) en nu weer 3 stelletje clowns...
Heel hard afgeven op het vlaggetje en dan zelf slecht Nederlands schrijven
0 kudos 2026-03-17 17:47:25 door Wateenaccountnaamzeg op Invoegen tussen 3 vrachtwagens
De refentie komt volgens mij niet bij iedereen helemaal goed binnen.
0 kudos 2026-03-16 20:33:25 door stampertdegekste op Invoegen tussen 3 vrachtwagens
Ha ha Ja ja Doet me direct aan Kees en zijn moeder denken in de auto. Ik wou dat ik met de trein was gegaan.
5 kudos 2026-03-16 20:04:19 door Johnny schijtlint op Invoegen tussen 3 vrachtwagens
En nu weer snel je tabletjes nemen voordat ik je begeleider bel.
-11 kudos 2026-03-16 05:35:33 door PinkFloydd op Max Verstappen van de Lidl
Wees fucking dankbaar
41 kudos 2026-03-15 18:32:45 door ZemydeDeeuw op Max Verstappen van de Lidl
De verstandelijke beperking van het dashcam duo spuit door je speakers.
1 kudos 2026-02-27 21:18:53 door WhySoSeriousss op Pokemon rage in 2000
Je kon (blijkbaar) ook high-fiven. Dus... tja, er zijn wat 'heavily played' daar.
6 kudos 2026-01-31 18:15:10 door Mosie op Stijle zwarte piste?
Hoe ga je dit onderscheppen dan?
1 kudos 2026-01-29 22:00:51 door Lekker Bezig op Volvo XC90 Trekt vrachtauto Kwantum uit de greppel
@Fraptastik | 29-01-26 | 17:58: Want een automaat heeft natuurlijk geen koppeling?
0 kudos 2026-01-29 16:58:19 door Fraptastik op Volvo XC90 Trekt vrachtauto Kwantum uit de greppel
Is automaat broer
17 kudos 2026-01-29 16:21:33 door hu_46 op Volvo XC90 Trekt vrachtauto Kwantum uit de greppel
@Vanderlinde | 29-01-2026 | 16:47: Waarom dat? De wielen draaien gewoon. Die koppeling heeft niks te lijden. Het is bovendien een Volvo.
-5 kudos 2026-01-29 15:47:12 door Vanderlinde op Volvo XC90 Trekt vrachtauto Kwantum uit de greppel
Koppelingsplaat bedoel je. Ja dit hakt er wel op in qua slijtage.
1 kudos 2026-01-26 07:13:55 door weet-jij-veel op Ff de Taipei 101 beklimmen
@aanmatigend | 25-01-26 | 22:09: Welke grap?
-2 kudos 2026-01-25 21:09:47 door aanmatigend op Ff de Taipei 101 beklimmen
@Dizsaidup | 25-01-26 | 20:35: Mja, als ik het moet uitleggen is de grap niet zo geslaagd blijkbaar.
1 kudos 2026-01-25 19:35:58 door Dizsaidup op Ff de Taipei 101 beklimmen
Waarom plaats je deze onzin?
De gehele beklimming was live op Netflix en alle media staan vol met beelden en informatie hierover.
En dan besluit jij zelfverzonnen nonsens te schrijven en dat hier te plaatsen?
2 kudos 2026-01-08 18:42:15 door nergens_goed_voor op Baas zegt gogogo kurwa!
Nee lichaamstaal is niet je ding nee.
1 kudos 2026-01-08 14:59:40 door Sickegast op Japie aan de kant!
Marcel de Vries. Moet vast te regelen zijn
0 kudos 2026-01-08 14:48:47 door Zolderkamervragen op Dagdeal du dag
@MeerMeerikke | 08-01-26 | 13:49: Of zou hij misschien een grapje maken die de helft hier weer eens niet begrijpt?
9 kudos 2026-01-08 12:49:30 door MeerMeerikke op Dagdeal du dag
Mag Trump Venezuela binnenvallen? Heb je nog meer vragen?
2 kudos 2026-01-07 18:59:34 door Olliesnieuweacc op Break de week op rotonde met veel sneeuwpret
Die zijn niet achterlijk, weet je hoe weinig verkeer er nu rijdt.
0 kudos 2025-09-13 17:15:58 door Bierendbotje op Wie snapt de prijs?
Is dit dat Snapchat waar die jongeren het over hebben?
1 kudos 2025-06-21 21:33:56 door limpNoodles op Naam bij je beroep #15976
Misschien is ie Jehovah getuige