DumpStats voor Reactionist

13,925 +16081 -2156

Kudos

#5273 (Top 1.6500%)

Kudos/dag 4.21
Kudos/reaguursel 10.3
Meeste kudos op 1 reaguursel 925
Minste kudos op 1 reaguursel -156

1,352

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.41
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 12.5
Reacties per reaguursel 0.06
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 4
Geregistreerd op 07-06-2017
Eerste reactie op 07-06-2017

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-23 21:52:54 op Mag jij van jou man
@pannekoekmetmosterd | 23-06-26 | 21:09: Nu ben ik toch benieuwd naar wat er fout is aan mijn plempsel. Onze zuiderburen gebruiken het woord "kleedje" voor "jurk" waardoor me dat wel extra toepasselijk leek in deze zinsconstructie. "Kleedt" is in ieder geval goed, maar ik zie graag wat er beter had gekund.

3 kudos 2026-06-23 11:14:15 op Verkoeling zoeken in de water
@Uhoortnogvanons | 23-06-26 | 11:11: Was het maar zo'n feest. Het grootste verschil is waarschijnlijk dat we tegenwoordig ook alle plempsels van de minder geletterden onder ons te zien krijgen. Vroeger zag je van de meeste van hen geen schrijfsels en dus ook geen talloze fouten.

0 kudos 2026-06-19 10:50:44 op Gaat niet meer goedkomen met deze gasten
@curryworstspecial | 18-06-26 | 20:39: Rekening houden met andere verkeersdeelnemers is inderdaad belangrijk. Op dit moment zo optrekken lijkt me in dit geval dan ook niet verstandig. Als je 2 tellen wacht, is er geen gevaar meer. Dat het niet klopt wat die 2 autos doen is natuurlijk waar, maar dat ga jij toch niet veranderen.

1 kudos 2026-06-18 16:46:09 op Lekker klimmen
@Farthdater | 18-06-26 | 16:39: Geef die -e maar terug. *Cool shot.

11 kudos 2026-06-07 10:26:53 op Als hij gaat..
Ik vind het vooral knap van die ene die met z'n biertje in de hand na de schans lekker doorrent.

10 kudos 2026-05-29 16:46:56 op Bijna onder de vrachtwagen
Huh... waarom zou die motorrijder daar niets te zoeken hebben? Hij rijdt toch op de openbare weg?

2 kudos 2026-05-28 15:38:53 op Mag jouw vrouw
-1 voor links en +1 voor rechts

-1 kudos 2026-05-22 15:44:07 op Jij wil nu ook een ezel
@BlijeBakkus | 22-05-26 | 15:31: *vernoemd
Of probeerde je jezelf als voorbeeld te stellen?

7 kudos 2026-05-22 09:54:30 op Vaste klant komt lunchen
Even een stoffer over dat dienblad en we kunnen weer verder met de volgende klant.

0 kudos 2026-05-22 09:50:31 op Goedemorgen!
@Droogoksel | 22-05-26 | 09:19: Kijk even goed naar de handdoeken. Erasmusbrug en het logo van nhow hotels.

9 kudos 2026-05-19 13:16:43 op Ik ben er klaar mee
@HKlein | 19-05-26 | 12:49: Wow... het is dus ooit ook een keer minder geworden. Laten we nu ook weer van 21% naar 17,5% zakken.

32 kudos 2026-05-18 15:28:24 op Schildpaddenschrobber
Laten we de hele oceaan volstoppen met die borstels, puur voor het plezier van de schildpadden.

2 kudos 2026-05-18 08:44:03 op Fijne zondagavond allemaal
@BertHoeMeinWille | 17-05-26 | 23:05: Tsja, wellicht. Jouw interesse lag duidelijk niet bij je lessen Nederlands.

0 kudos 2026-05-11 23:00:52 op Is niet mijn pakket!!1!
@Grolschkie | 11-05-26 | 19:29: Ja lekker, tussen vandaag en volgende week woensdag ergens tussen 8:00 en 22:00 en dan aanbellen (als je mazzel hebt) en snel weglopen "want er was niemand thuis"

4 kudos 2026-05-08 19:34:13 op Politieke bonuskaart
Wie weet klopt de spelling tegen die tijd ook en is lid dan gewoon lit.

0 kudos 2026-05-06 14:50:39 op Stuntvrouw ben je altijd en overal
@macflipper | 06-05-26 | 14:13: Ik kan me nog een filmpje herinneren van een Arabier (weet niet meer zeker uit welk land hij kwam) die in de loop van zijn geweer keek waarom hij niet vuurde, maar toen bleek dat hij het toch wel deed. Z'n petje vloog de lucht in en hij zakte als een zoutzak in elkaar. De knop was in één keer uitgezet. Volgens mij doet dus echt eigenlijk helemaal niets het meer als je hersenen de boel niet meer aansturen.

Oh ja. *Mand.

1 kudos 2026-05-06 13:54:13 op Auto te water Amsterdam
Ze hebben hem toch vast, waarom zou je dan nog een boei gooien?

10 kudos 2026-05-05 13:22:37 op ’s Ochtends douchen
Wat zeg je nou eigenlijk? Er?

Haar, of d'r zou hier prima zijn, maar echt... er?

0 kudos 2026-04-30 07:24:13 op Waterpolo
@haar_ex | 30-04-26 | 07:18: Dat is zijn mening.

3 kudos 2026-04-28 11:21:49 op Goeiemorgen
Ik kan een goed zelfbeeld alleen maar aanmoedigen. Misschien zou het ook goed zijn als wij met z'n allen net even een tikje vriendelijker zouden zijn qua fysieke beoordeling. Volgens mij zien we een mooie gezonde vrouw die tevreden is met zichzelf. Beter dan een graatmagere meid met injecties, implantaten etc. die nog steeds onzeker is over haar uiterlijk.

7 kudos 2026-04-25 10:06:49 op Jager vs Olifant
Bedenk goed, wat je met je laatste ROLO doet.

-2 kudos 2026-04-24 22:38:06 op Wil je in onze gang?
Een decennium, twee of meer decennia. Je 's is een beetje te veel hier.

8 kudos 2026-04-18 13:36:49 op Schwalbe of niet
Goed uitgelegd, thx. Enneh *wijven.

4 kudos 2026-04-14 08:39:35 op Goeiemorgen!
Pfew... zo slank als ze lijkt en dan zulke schitterende borsten. Perfectie bestaat misschien toch.

1 kudos 2026-04-09 06:55:04 op Verkeerd pakketje gekregen
@Whoopsy | 08-04-26 | 23:34: En van dat zakcentje zou je zomaar bijlessen Nederlands kunnen nemen. (*verdiend)