630,044 +648357 -18313
Kudos
#26 (Top 0.0081%)
| Kudos/dag | 125.66 |
| Kudos/reaguursel | 54.64 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 5990 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -481 |
630,044 +648357 -18313
Kudos
#26 (Top 0.0081%)
| Kudos/dag | 125.66 |
| Kudos/reaguursel | 54.64 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 5990 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -481 |
11,530
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.3 |
| Topreaguursels | 211 |
| Woorden per reaguursel | 26.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.63 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 32 |
| Aantal x weggejorist | 113 |
| Geregistreerd op | 03-10-2012 |
| Eerste reactie op | 03-10-2012 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-4 kudos 2026-06-26 17:51:16 door Yerootje86 op Asfalt smelt
Vervang nodig met mogelijk en je bent er ook.
2 kudos 2026-06-25 13:50:00 door Weef op Technologie gaat ver
Oh my god...
4 kudos 2026-06-25 06:29:14 door Mister_Intenso op Technologie gaat ver
To pass Butter
1 kudos 2026-06-24 17:51:31 door BoerkaLover op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
@Wolftracker1911 | 24-06-26 | 16:51: Is wolftraker1911 een achterlijke mongool? Ik stel alleen een vraag.
3 kudos 2026-06-24 17:46:59 door ario6 op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
@Wolftracker1911 | 24-06-26 | 16:51: Ik vraag me nu wel af of jij je jezelf niet elke week op de snelweg vastplakt en onze kunst met tomatensoep besmeurt. Een beetje dat idee.
2 kudos 2026-06-24 17:11:29 door Johan_von_Hamster op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Klimaatontkenner, net zo een zinnige term als ecomieontkenner
2 kudos 2026-06-24 15:39:22 door Doelkoes op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
@wolftracker1911 ben je zwakzinnig? of hebben ze je op je hoofd laten vallen als baby? Werkelijk nergens kun je uit afleiden dat de uploader een "klimaatontkenner" is. hij/zij plaats een video van een hittegolf uit de jaren 70, als je vervolgens met allerlei vragen komt (suggestieve veronderstellingen) waarom de uploader dit misschien wel heeft geplaatst en met allerlei links komt om een punt te maken dat t klimaat wel degelijk veranderd, terwijl Niemand! het daarover heeft, ben je een mongool, net als jij. dus leer zelf begrijpend lezen aub.
5 kudos 2026-06-24 15:32:26 door AAPJE!! op Nationaal Hitteplan
moet je wel een poenie hebben die die washand gebruikt
7 kudos 2026-06-24 15:14:04 door creatiet op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
@Berend_Breedreet | 24-06-26 | 16:59: iemand die ontkent dat er geen klimaat bestaat. Ik heb wel een klimmaat. Dat wel
9 kudos 2026-06-24 14:59:06 door Berend_Breedreet op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Wat is een klimaatontkenner?
-1 kudos 2026-06-24 14:51:53 door Wolftracker1911 op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
@Doelkoes Volgens mij kun je niet goed lezen. Ik lees nergens aanvallende en suggestieve veronderstellingen. Alleen de vraag of het een klimaatontkenner is of niet.
17 kudos 2026-06-24 14:47:23 door Doelkoes op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Misschien gewoon een leuk oud fragment, die ik overigens nog nooit gezien heb. Jouw direct aanvallende, suggestieve veronderstellingen zeggen veel over jou als persoon in ieder geval.
-1 kudos 2026-06-22 10:38:10 door mmx op Mea Culpa Thijs Römer
Vooral door die aap er bij in beeld haha
0 kudos 2026-06-21 17:07:11 door Plankveurdekop op Fijne zondag allemaal!
Ik vraag mij af wat Yuko Shimizu hier van vindt...
-3 kudos 2026-06-17 14:17:11 door Weef op Sugar Lee Hooper + compaan laten de handjes wapperen
@HarryHuidfluit | 17-06-26 | 16:10: Ik had het onderschrift nog niet gelezen, maar blijkbaar wel dezelfde associatie (Randy Marsh FTW)
2 kudos 2026-06-17 14:10:20 door HarryHuidfluit op Sugar Lee Hooper + compaan laten de handjes wapperen
Hé wat leuk, een bijschriftvertaler.
3 kudos 2026-06-15 17:49:21 door Greenhorn op Kokhalzen
@Weef | 15-06-26 | 19:35: ik had verder niks gevraagd over de maatvoering.
5 kudos 2026-06-15 17:35:06 door Weef op Kokhalzen
@Greenhorn | 15-06-26 | 19:15: Heb ik aan je moeder gevraagd. Die lust wel een kaasknabbel.
11 kudos 2026-06-15 17:15:47 door Greenhorn op Kokhalzen
Hoe weet jij dat een ongewassen pielemuis naar zout smaakt?
6 kudos 2026-06-15 10:47:00 door Knalluh8497 op Dokter zegt het is afgelopen
Het lijkt me sterk dat die vent ooit een hersenbeschadiging gaat oplopen.
1 kudos 2026-06-10 20:26:43 door Creatieloos op Ff een klein zetje
Ik verwachtte een romanties einde.
5 kudos 2026-06-09 19:06:07 door Creatieloos op Creepy ass reclame uit 1953
EEn kopje warme melk voor het slapen gaan helpt.
Ik zou er alleen geen cornflakes in gooien.
2 kudos 2026-06-08 11:15:30 door magneetstrip op Jenga in de Vomar
@grotgraver | 08-06-26 | 10:07:
Je hebt helemaal gelijk, je ziet die pakken ook gewoon ontploffen op de grond, die zijn niet meer te verkopen.
-1 kudos 2026-06-08 08:13:57 door Weef op Jenga in de Vomar
@grotgraver | 08-06-26 | 10:07: Product gaat niet echt kapot natuurlijk, verpakking wellicht wel. Ik denk inderdaad niet dat ze eventuele gescheurde verpakkingen gaan afrekenen.
-5 kudos 2026-06-08 08:07:31 door grotgraver op Jenga in de Vomar
Ook niet als ze het opruimen. Die WCrollen zijn handel, dat moet een klant onbeschadigd kunnen kopen.
0 kudos 2026-06-07 17:54:46 door Weef op Gefrustreerde snelle Audi bestuurder doet brake-check op A73
@HoiPiepeloi | 07-06-26 | 17:16: Op de weg heeft 'iets zeggen' toch geen enkele zin? Of denk dat zo'n hufter zijn gedrag aan gaat passen als jij je afkeuring toont? Op straat kun je bijval krijgen, in de auto niet. Heeft werkelijk geen enkel effect. Je doet het vooral voor jezelf om je frustratie te uiten.
34 kudos 2026-06-07 15:16:05 door HoiPiepeloi op Gefrustreerde snelle Audi bestuurder doet brake-check op A73
Dit vind ik echt precies het probleem tegenwoordig. 'Laat ik maar niks zeggen, want anders worden ze boos'
Laat ze zich maar bewust worden van het feit dat ze zich als een debiel gedragen.
-11 kudos 2026-06-07 10:15:23 door LuieDikkeHond op Van ver zien aankomen..
ja is AI hoe hij op de grond ligt op het einde klopt niks van
12 kudos 2026-06-07 08:18:57 door GraafSteno op Man doet lijm in sleutelgat
Met dit soort psychopaten ga je niet praten.
-6 kudos 2026-06-06 17:42:16 door Dagobert13147 op Totale mafklapper op de weg
@ Weef. Jij bent af, net als het inhaaldebieltje.
0 kudos 2026-06-06 06:21:10 door Vmbo-plutser2 op Oma (90) nog nooit klaargekomen
@Stijlloze Gast | 05-06-26 | 21:54: kut, ik ben geen echte reaguurder.
2 kudos 2026-06-06 05:32:23 door GoedFout op Ja hoe dan?!
Zit je nou te verklappen dat het een truc is?!
8 kudos 2026-06-05 22:35:35 door Knalorgaan op Ja hoe dan?!
wat lul jij. Q en 9 is een dubbele kaart. speel maar af op 0.25 dan zie je het wel.
3 kudos 2026-06-05 19:54:28 door Stijlloze Gast op Oma (90) nog nooit klaargekomen
@Plankveurdekop | 05-06-26 | 19:01: Een echte reaguurder heeft geen natte dromen, dat wordt voor het slapen gaan vakkundig teniet gedaan.
4 kudos 2026-06-05 17:01:31 door Plankveurdekop op Oma (90) nog nooit klaargekomen
@RW00 | 05-06-26 | 17:29: Natte droom....
3 kudos 2026-06-05 15:29:07 door RW00 op Oma (90) nog nooit klaargekomen
Hoe komt die 1% dan?
-1 kudos 2026-06-05 15:13:02 door simvastatien op Vaderdag-inspiratie
Dom gelul, dit is geen Rothaus. Bij Rothaus zit een etiketje gelijk onder de gouden kraag.
Lijkt meer op Affligem, wat je ook een beetje kan zien aan de letters die boven de duct tape uitkomen.
Volgende keer niet zoveel zuipen, dan doet je geheugen het beter.
-1 kudos 2026-06-05 14:32:47 door Creatieloos op Wat doe jij nou?!
Ik zat te wachten op het haren trekken.
6 kudos 2026-06-05 14:28:13 door Creatieloos op Weekenddansje
Er schijnt een enorm groot verschil te zitten tussen de types mongool.
0 kudos 2026-06-05 14:26:21 door Henkyouverymuch op Vaderdag-inspiratie
Tampon met vodka in je aars: merken ze niks van.
0 kudos 2026-06-05 13:53:30 door Weef op 3PM Oval Office announcement
@Forza_Ruud_Krol | 05-06-26 | 11:52: Dat zeg ik toch ook? Die hele meeting was een drama. Hij heeft een uur lang onzin lopen zwetsen met dat legertje hielenlikkers achter hem.
Ik zeg alleen dat het fragment dat hij in slaap zou vallen misleidend is. Want hij mist lijkt niet echt iets te missen en zwetst daarna weer vrolijk door.
Bijzonder dat het gemind wordt als ik gewoon die constatering doe...
32 kudos 2026-06-05 09:52:40 door Forza_Ruud_Krol op 3PM Oval Office announcement
Anderhalf uur - nou en?
Hij organiseert urenlange meetings met als enige onderwerp zichzelf. De aanwezigen worden geacht hem in die meetings te prijzen, er komt verder niets aan bod. Die meetings overleeft hij wel, maar zodra het ergens over gaat, moeten we clementie hebben met zijn leeftijd en fysiek? Dacht het niet, Job.
Die man is in alle opzichten een hypocriete imbeciel en zo dient hij ook behandeld te worden.
2 kudos 2026-06-04 16:22:48 door dopinie op Die ene NSB-collega
Haha ja! Ik vond ook dat het een man was/is! Maar ineens lees je dan "ze" en "mevrouw", en speel je het filmpje nog maar eens af. Ik dacht al "wat een wijvenstem heeft die vent".
-34 kudos 2026-06-03 07:09:00 door VetteEd2 op 130 op de vluchtstrook
Ik vind het een te lang verhaal om te benoemen dat er waarschijnlijk een "jongeren" achter het stuur zit.
0 kudos 2026-05-29 12:28:50 door De_Bonobo op Fatbikert zit op telefoon
De onderbroken streep geeft aan dat het een fietssuggestiestrook betreft, daarop mogen voertuigen stilstaan. Een doorgetrokken streep is een fietsstrook, daarop mag het niet.
Overigens is dit een slecht ingerichte weg, er zou aan één kant parkeren kunnen worden opgeheven zodra er vrijliggende fietspaden tussen voetpad en weg kunnen worden ingericht.
2 kudos 2026-05-28 08:12:29 door neetnek op Auto vond stoppen niet nodig
Dit was waarschijnlijk al mongool nummer 100 op de weg. Nederlanders rijden egoïstisch en dom. ALS IK MAAR OVERGESTOKEN BEN!
-2 kudos 2026-05-27 19:47:23 door timmey op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Ze neemt geen afstand omdat ze niet tot de groep behoort. Ze associeert zich er niet mee.
7 kudos 2026-05-27 18:23:26 door Jiggle_Physics op Jochie geeft geen neuq
De grens tussen een echte man zijn en dom macho gedrag is waar je het voor inzet.
18 kudos 2026-05-27 18:20:15 door Souvlaki op Jochie geeft geen neuq
echte mannen
0 kudos 2026-05-27 18:15:31 door Weef op Rukker kan niet ritsen
@Wilcosplinter | 27-05-26 | 16:19: Het staat niet in een wet, maar wel in theorie voor gewenst gedrag bij ritsen. Zie ook: https://haaltheorie.nl/blog/fi...
En van dat volgas geef ik zelf aan dat het niet zo netjes is, maar ook niet verboden tenzij snelheidsverschillen gevaarlijk worden.