DumpStats voor Weef

630,044 +648357 -18313

Kudos

#26 (Top 0.0081%)

Kudos/dag 125.66
Kudos/reaguursel 54.64
Meeste kudos op 1 reaguursel 5990
Minste kudos op 1 reaguursel -481

11,530

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.3
Topreaguursels 211
Woorden per reaguursel 26.1
Reacties per reaguursel 0.63
Meeste reaguursels op 1 dag 32
Aantal x weggejorist 113
Geregistreerd op 03-10-2012
Eerste reactie op 03-10-2012

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-24 17:46:59 door ario6 op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
@Wolftracker1911 | 24-06-26 | 16:51: Ik vraag me nu wel af of jij je jezelf niet elke week op de snelweg vastplakt en onze kunst met tomatensoep besmeurt. Een beetje dat idee.

2 kudos 2026-06-24 15:39:22 door Doelkoes op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
@wolftracker1911 ben je zwakzinnig? of hebben ze je op je hoofd laten vallen als baby? Werkelijk nergens kun je uit afleiden dat de uploader een "klimaatontkenner" is. hij/zij plaats een video van een hittegolf uit de jaren 70, als je vervolgens met allerlei vragen komt (suggestieve veronderstellingen) waarom de uploader dit misschien wel heeft geplaatst en met allerlei links komt om een punt te maken dat t klimaat wel degelijk veranderd, terwijl Niemand! het daarover heeft, ben je een mongool, net als jij. dus leer zelf begrijpend lezen aub.

17 kudos 2026-06-24 14:47:23 door Doelkoes op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Misschien gewoon een leuk oud fragment, die ik overigens nog nooit gezien heb. Jouw direct aanvallende, suggestieve veronderstellingen zeggen veel over jou als persoon in ieder geval.

3 kudos 2026-06-15 17:49:21 door Greenhorn op Kokhalzen
@Weef | 15-06-26 | 19:35: ik had verder niks gevraagd over de maatvoering.

5 kudos 2026-06-15 17:35:06 door Weef op Kokhalzen
@Greenhorn | 15-06-26 | 19:15: Heb ik aan je moeder gevraagd. Die lust wel een kaasknabbel.

11 kudos 2026-06-15 17:15:47 door Greenhorn op Kokhalzen
Hoe weet jij dat een ongewassen pielemuis naar zout smaakt?

2 kudos 2026-06-08 11:15:30 door magneetstrip op Jenga in de Vomar
@grotgraver | 08-06-26 | 10:07:

Je hebt helemaal gelijk, je ziet die pakken ook gewoon ontploffen op de grond, die zijn niet meer te verkopen.

-1 kudos 2026-06-08 08:13:57 door Weef op Jenga in de Vomar
@grotgraver | 08-06-26 | 10:07: Product gaat niet echt kapot natuurlijk, verpakking wellicht wel. Ik denk inderdaad niet dat ze eventuele gescheurde verpakkingen gaan afrekenen.

-5 kudos 2026-06-08 08:07:31 door grotgraver op Jenga in de Vomar
Ook niet als ze het opruimen. Die WCrollen zijn handel, dat moet een klant onbeschadigd kunnen kopen.

0 kudos 2026-06-07 17:54:46 door Weef op Gefrustreerde snelle Audi bestuurder doet brake-check op A73
@HoiPiepeloi | 07-06-26 | 17:16: Op de weg heeft 'iets zeggen' toch geen enkele zin? Of denk dat zo'n hufter zijn gedrag aan gaat passen als jij je afkeuring toont? Op straat kun je bijval krijgen, in de auto niet. Heeft werkelijk geen enkel effect. Je doet het vooral voor jezelf om je frustratie te uiten.

2 kudos 2026-06-06 05:32:23 door GoedFout op Ja hoe dan?!
Zit je nou te verklappen dat het een truc is?!

8 kudos 2026-06-05 22:35:35 door Knalorgaan op Ja hoe dan?!
wat lul jij. Q en 9 is een dubbele kaart. speel maar af op 0.25 dan zie je het wel.

-1 kudos 2026-06-05 15:13:02 door simvastatien op Vaderdag-inspiratie
Dom gelul, dit is geen Rothaus. Bij Rothaus zit een etiketje gelijk onder de gouden kraag.
Lijkt meer op Affligem, wat je ook een beetje kan zien aan de letters die boven de duct tape uitkomen.
Volgende keer niet zoveel zuipen, dan doet je geheugen het beter.

6 kudos 2026-06-05 14:28:13 door Creatieloos op Weekenddansje
Er schijnt een enorm groot verschil te zitten tussen de types mongool.

0 kudos 2026-06-05 13:53:30 door Weef op 3PM Oval Office announcement
@Forza_Ruud_Krol | 05-06-26 | 11:52: Dat zeg ik toch ook? Die hele meeting was een drama. Hij heeft een uur lang onzin lopen zwetsen met dat legertje hielenlikkers achter hem.

Ik zeg alleen dat het fragment dat hij in slaap zou vallen misleidend is. Want hij mist lijkt niet echt iets te missen en zwetst daarna weer vrolijk door.

Bijzonder dat het gemind wordt als ik gewoon die constatering doe...

32 kudos 2026-06-05 09:52:40 door Forza_Ruud_Krol op 3PM Oval Office announcement
Anderhalf uur - nou en?
Hij organiseert urenlange meetings met als enige onderwerp zichzelf. De aanwezigen worden geacht hem in die meetings te prijzen, er komt verder niets aan bod. Die meetings overleeft hij wel, maar zodra het ergens over gaat, moeten we clementie hebben met zijn leeftijd en fysiek? Dacht het niet, Job.
Die man is in alle opzichten een hypocriete imbeciel en zo dient hij ook behandeld te worden.

2 kudos 2026-06-04 16:22:48 door dopinie op Die ene NSB-collega
Haha ja! Ik vond ook dat het een man was/is! Maar ineens lees je dan "ze" en "mevrouw", en speel je het filmpje nog maar eens af. Ik dacht al "wat een wijvenstem heeft die vent".

-34 kudos 2026-06-03 07:09:00 door VetteEd2 op 130 op de vluchtstrook
Ik vind het een te lang verhaal om te benoemen dat er waarschijnlijk een "jongeren" achter het stuur zit.

0 kudos 2026-05-29 12:28:50 door De_Bonobo op Fatbikert zit op telefoon
De onderbroken streep geeft aan dat het een fietssuggestiestrook betreft, daarop mogen voertuigen stilstaan. Een doorgetrokken streep is een fietsstrook, daarop mag het niet.
Overigens is dit een slecht ingerichte weg, er zou aan één kant parkeren kunnen worden opgeheven zodra er vrijliggende fietspaden tussen voetpad en weg kunnen worden ingericht.

2 kudos 2026-05-28 08:12:29 door neetnek op Auto vond stoppen niet nodig
Dit was waarschijnlijk al mongool nummer 100 op de weg. Nederlanders rijden egoïstisch en dom. ALS IK MAAR OVERGESTOKEN BEN!

0 kudos 2026-05-27 18:15:31 door Weef op Rukker kan niet ritsen
@Wilcosplinter | 27-05-26 | 16:19: Het staat niet in een wet, maar wel in theorie voor gewenst gedrag bij ritsen. Zie ook: https://haaltheorie.nl/blog/fi...
En van dat volgas geef ik zelf aan dat het niet zo netjes is, maar ook niet verboden tenzij snelheidsverschillen gevaarlijk worden.