6,817 +8635 -1818
Kudos
#10742 (Top 3.3613%)
| Kudos/dag | 12.09 |
| Kudos/reaguursel | 11.23 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1596 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -110 |
6,817 +8635 -1818
Kudos
#10742 (Top 3.3613%)
| Kudos/dag | 12.09 |
| Kudos/reaguursel | 11.23 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1596 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -110 |
607
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.08 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 10 |
| Reacties per reaguursel | 0.35 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 19 |
| Aantal x weggejorist | 22 |
| Geregistreerd op | 08-12-2024 |
| Eerste reactie op | 08-12-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-22 08:13:29 door Big Buick op Ingehaald door Superboer
@Het Vragevuur | 21-06-26 | 20:52: jankerd
7 kudos 2026-06-21 19:15:56 door lekkerNSFW op Statistiekje van de dag
Niet in 90 minuten
11 kudos 2026-06-21 19:10:14 door JohnSmith020 op Statistiekje van de dag
Heb je het filmpje wel gekeken? Of wilde je gewoon snel reageren?
6 kudos 2026-06-21 18:52:39 door Het Vragevuur op Ingehaald door Superboer
FYI: Je random-woorden-generator staat aan.
11 kudos 2026-06-21 18:11:13 door Joazettie op Twentekanaal waaghalzen
It's a thin line between bravery and stupidity.
4 kudos 2026-06-21 18:02:17 door Internetriddert op Twentekanaal waaghalzen
En verbrande handen en knieën!
0 kudos 2026-06-21 18:01:33 door Settler1 op Twentekanaal waaghalzen
@joristweg | 21-06-26 | 19:44: blauwe ballen die!
28 kudos 2026-06-21 17:44:54 door joristweg op Twentekanaal waaghalzen
blauwe ballen denk ik nu
-4 kudos 2026-06-16 16:12:28 door Warmkoud op Is dit een wedstrijd?
Too soon…
0 kudos 2026-06-08 12:32:07 door Maxima_Hartman op In de islamosfeer...
-weggejorist-
2 kudos 2026-06-08 08:44:04 door De Vlaamse Hollander op President Trump is boos.
@Warmkoud | 08-06-26 | 09:35: Ze vliegen nooit niet samen, juist om die reden...
0 kudos 2026-06-08 07:35:30 door Warmkoud op President Trump is boos.
Hee Guus, fijn dat je even reageert! Ohja daar heb je wel gelijk in. Maar goed eerst de één en dan de ander. Of ze moeten samen in één helikopter stappen die zijn bestemming niet haalt….
4 kudos 2026-06-08 07:26:52 door altijd-guus op President Trump is boos.
Tja, dan krijg je jd vance.....die zowaar nog gekker...
0 kudos 2026-06-07 14:32:55 door Eephje op Schiet hem door het raam
+ nog 1!
-2 kudos 2026-06-07 11:58:51 door inkypinkyroodwitblau op Schiet hem door het raam
Vroeger zeker
1 kudos 2026-06-07 10:42:43 door Knalluh8497 op Karper gevangen
@OmeWank | 07-06-26 | 11:06: Neem nog een slokje azijn.
-2 kudos 2026-06-07 09:06:16 door OmeWank op Karper gevangen
beloof me dat je dit nooit weer zegt bij een filmpje van een karper... wat een afgezaagde opmerking is dit inmiddels! in de categorie 'je zal er maar lopen', net zo zoutloos!
0 kudos 2026-06-07 06:55:39 door Superjeap op Integreren kun je leren!
@--Geurkaars-- | 06-06-26 | 23:08: Aannames!
-7 kudos 2026-06-07 00:26:18 door DeTulpengeneraal op Integreren kun je leren!
maar voeg je dan meteen iets toe?
0 kudos 2026-06-06 22:38:33 door Positiviteitskangoeroe op Integreren kun je leren!
-weggejorist-
16 kudos 2026-06-06 21:11:18 door sufferfromligma op Integreren kun je leren!
Amen.
94 kudos 2026-06-06 21:08:09 door --Geurkaars-- op Integreren kun je leren!
Precies! Deze mensen zie niet in Opsporing verzocht, op een fatbike, op een snelweg vastgeplakt zitten, met romeinsekaarsen naar politie schieten of dakpannen van een dak gooien! Helemaal goed!
7 kudos 2026-06-06 08:15:15 door Flierp! op Lavreysen doet zijn eerste Japanse Keirin
Op het einde zegt ie Harry Lavreysen!
1 kudos 2026-06-04 12:44:04 door Routine op Uitkijken geblazen met die regenbuien
@Aarsveer | 04-06-26 | 11:45: Wat probeer je precies te bedoelen?
-4 kudos 2026-06-04 09:45:37 door Aarsveer op Uitkijken geblazen met die regenbuien
Wat raar. Ik juist in dat soort landen, want wat daar gebeurt zie ik in dit soort landen nu nooit.
7 kudos 2026-05-16 10:27:25 door Rest in privacy op Hu wat doet die Nederlandse boot nou?
@Hetzalwel | 16-05-26 | 12:22: Nee, want dan val je in op loef dus geen wind.
-5 kudos 2026-05-16 10:22:25 door Hetzalwel op Hu wat doet die Nederlandse boot nou?
Wel een beetje geluk dat USA daar geparkeerd blijft liggen anders was het gaatje er wellicht niet geweest. Als ze achter die twee langs hadden gemoeten was het nog altijd een goede start denk ik
60 kudos 2026-05-16 10:17:36 door RandyBiel op Hu wat doet die Nederlandse boot nou?
Ja lucky. Was niet van plan om aan de wedstrijd deel te nemen, maar kwam toevallig voorbij varen toen er gestart bleek te worden. Zoveel geluk.
2 kudos 2026-05-13 20:19:26 door Kaagweg op Oerend Hard
gewoon staan...
3 kudos 2026-05-13 19:06:06 door Bromevape op Oerend Hard
Harstikke warm daaro: hij zocht een plekje op in de schaduw.
-4 kudos 2026-05-06 10:07:28 door Uhoortnogvanons op Meisje voelt zich wel erg vrij op bevrijdingsfestival...
'Move'. Mijn min heb je.
2 kudos 2026-05-06 08:00:23 door Skunk57 op Foto afgevoerde opa mag niet.
Jij wil dat ze tijdens dodenherdenking op de Dam de daar te hard rijdende fat bikes gaan controleren?
0 kudos 2026-05-04 15:50:29 door Bverhuur op Kat doet z'n werk niet
Ik heb ze niet gezien anders
-7 kudos 2026-04-23 15:44:15 door Dizsaidup op Is iedereen uitgesolo'd?
Nee, deze Koreaanse band heet YOO SE YOON met het nummer 'Don't skip the interlude' dus je opmerking slaat als Kudt op Dirk.
-4 kudos 2026-04-03 13:31:40 door Enigma1961 op Dat is dan 14 euro 10
Ik hoop dat Vitesse eindelijk verdwijnt !
0 kudos 2026-03-27 18:02:10 door frodoke op Papa op de step
firefox extensies/adguard en je ziet geen reclame filmpjes...
-2 kudos 2026-03-27 13:29:37 door jemeentut op Papa op de step
@KorteAchternaam | 27-03-26 | 14:27: Als we nou ook nog op een simpele manier 4 euro konden doneren, was het helemaal feest.
2 kudos 2026-03-27 13:27:00 door KorteAchternaam op Papa op de step
Nergens last van. heb Linux en brave als browser... Geen enkel reclame filmpje meer, hier niet, op youtube niet, nergens......
4 kudos 2026-03-25 10:21:42 door limpNoodles op Goedemerge!
béhst leuk
-3 kudos 2026-03-22 08:22:10 door Maxima_Hartman op Boomer neemt koter mee
Dat oude mensen zich aanstellen en niet tegen een paar waterdruppels kunnen?
9 kudos 2026-02-09 12:39:15 door Goudenklitje op Ondertussen in de Rotterdamse haven
Het was nou niet bepaald een moeilijke bocht, het is niet eens een bocht. Zo'n 1 kan je wel helpen, maar dan rijd die morgen zijn velgen wel krom. Het heeft geen nut.
2 kudos 2026-02-04 20:39:41 door Loosecanon op Buschauffeur GVB is ook Piloot
Anus is meteen geïnteresseerd.
6 kudos 2026-02-04 20:35:54 door Anus-Martius op Buschauffeur GVB is ook Piloot
Lul, daar houdt ie zo te horen wel van...
-2 kudos 2026-02-04 20:35:53 door altijd-guus op Code rood in Friesland
uploader gevonden!
-4 kudos 2026-02-04 20:33:22 door Warmkoud op Wil je muziek of niet?!
Kakkerlak!
3 kudos 2026-02-04 20:25:42 door Herr Stierman op Wil je muziek of niet?!
*leeuw
-3 kudos 2026-02-03 22:56:54 door Driverofthedqy op Zaten er een paar te slapen op de snelweg
@_Dempurt_ | 03-02-26 | 20:21: Helaas, dan had je meer afstand moeten houden, zegt de verzekering…… zelfs als er een vrachtwagen met 80 achterop jou klapt
-2 kudos 2026-02-03 19:21:13 door _Dempurt_ op Zaten er een paar te slapen op de snelweg
@G.bruikersnaam | 03-02-26 | 19:53: sommige zullen vooruit gebeukt kunnen zijn. Dan vind ik : 80% korting!
7 kudos 2026-02-03 18:53:43 door G.bruikersnaam op Zaten er een paar te slapen op de snelweg
Helaas, elke auto die tegen z'n voorganger rijdt moet betalen.
5 kudos 2026-02-02 16:59:15 door Oelefapper op Punxsutawney Phil voorspelt het einde van de winter... of toch niet?
het bord ondersteboven vasthouden