DumpStats voor Vip3r

12,323 +13595 -1272

Kudos

#6050 (Top 1.8931%)

Kudos/dag 1.8
Kudos/reaguursel 13.25
Meeste kudos op 1 reaguursel 1374
Minste kudos op 1 reaguursel -170

930

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.14
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 31.6
Reacties per reaguursel 0.23
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 21
Geregistreerd op 27-05-2006
Eerste reactie op 16-09-2007

Scherpe Amazon Deals ⚑

Shop via onze link β€” jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon πŸ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

5 kudos 2026-06-18 08:06:24 door MrIkke op MORTAL KOMBAT!
Die hebben ze ook als basis gebruikt. Check de credits.

-1 kudos 2026-06-16 04:11:07 door AgentPigleton op Verdwaalde Japanner komt Oranjemars tegen
Ik ga vast de moeder in gemind worden, maar dit moet toch gezegd worden.

De Japanse cultuur waar je zo vol van bent, is dat inclusief de vrouwencoupΓ©s die overbodig zijn omdat Japanse mannen zo goed met vrouwen omgaan?

Veiligheid en openbaare orde, prima. Maar vrouwenveiligheid? Ken je het woord Chikan?

Ik denk dat je zelf wel verder google kan vinden.

23 kudos 2026-06-15 21:27:00 door Jiggle_Physics op Verdwaalde Japanner komt Oranjemars tegen
De Japanse cultuur past totaal niet bij mij als directe Nederlander, maar het is wel een mooie die ik respecteer. Ik vind dat het westen zich over het idee moet zetten dat alle culturen gelijkwaardig zouden zijn.

-1 kudos 2026-05-23 16:50:48 door Vip3r op Kraai op balkon
@Hornoks | 23-05-26 | 13:56: Niet hulpeloos? Heb je zelf wel gezien hoeveel moeite ze heeft met dat beest op te pakken en telkens weer laat flikkeren?

0 kudos 2026-05-23 12:13:59 door Santtulainen op Kraai op balkon
De meeste vrouwen weten dat een vogel rustig wordt s je er een theedoek overheen gooit.

10 kudos 2026-05-23 11:56:19 door Hornoks op Kraai op balkon
Gewoon een vent die zijn vrouw niet als een slap, hulpeloos schepseltje ziet of behandelt?

1 kudos 2026-05-17 10:12:25 door Peter157 op Bijrijder op de vuilniswagen
Plaag of niet, dat neemt niet weg dat je dan maar voor de lol de dieren kan gaan mishandelen. Als ze bestreden worden dan gaat dat doorgaans op professionele en humane manier. Ik hoop dat je wel voldoende onderscheid kan maken tussen dit, en een jong dier van een rijdende autos afsmijten?
Het is overigens de bruine rat die wereldwijd een plaag is, niet de zwarte rat.

-2 kudos 2026-05-17 07:42:45 door Dump-Pie-Dump op Bijrijder op de vuilniswagen
Het is de mens wie de balans verstoord, niet de rat. Ik snap dat het probleem aangepakt moet worden, maar die rat zelf doet niets verkeerd. Dus reageer je ratten-frustratie lekker af op de verantwoordelijke mensen, niet op dat beestje. En ruim ze 'netjes' op zonder onnodig dierenleed.
*Vul zelf maar in wie 'ze' is :-)

0 kudos 2026-04-24 16:56:27 door Trekmuurfrikandel op Poker met skibril
@Wieps | 24-04-26 | 13:34: Er is niks zo erg bij poker als in een groep tegen meerdere loose cannons te moeten spelen als je simpelweg de kaarten niet krijgt. Kans is en blijft toch echt wel een hele grote factor.

5 kudos 2026-04-24 11:34:26 door Wieps op Poker met skibril
Dat is dus niet wat er hier precies gebeurd, Phil gaat pre-flop al all-in. Gaat er in principe van uit dat hij tegen 2 hoger kaarten speelt (A J o.i.d) Als jij steeds maar weer blijft verliezen tegen de loose canons moet je wellicht je spel aanpassen.

4 kudos 2026-03-30 15:35:55 door ZusAntigoon op De Boevenspotter spot boeven op Amsterdam Centraal!
Onzin, dan stond hij wel in het systeem en kan hij nergens verhaaltje volhouden apotheker te zijn en nooit wat misdaan te hebben. Hoe eerder in het systeem hoe beter anders blijf je tasten in het duister wie het zijn. En wat als hij al gezocht werd? Zo'n crimineel wil je toch niet laten ontkomen?

3 kudos 2026-01-23 20:09:09 door fapdepap op Eindelijk avondeten
@MaikelMaikelsen | 23-01-26 | 19:27: Zure zijkteef, haal die cactus eens uit je kudt, heeft niets met racisme te maken, maar met gedrag dat bij bepaalde culturen hoort, je zou het hooguit stereotypering kunnen noemen

0 kudos 2026-01-20 14:04:16 door Vip3r op Lekker ontspannen werk
@HangoverHero | 20-01-26 | 14:50: Ik was dan ook sarcastisch. Het stikt voortaan van de Gen-Z reaguurders die geen flikker meer lezen voordat ze reaguren.