12,323 +13595 -1272
Kudos
#6050 (Top 1.8931%)
| Kudos/dag | 1.8 |
| Kudos/reaguursel | 13.25 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1374 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -170 |
12,323 +13595 -1272
Kudos
#6050 (Top 1.8931%)
| Kudos/dag | 1.8 |
| Kudos/reaguursel | 13.25 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1374 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -170 |
930
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.14 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 31.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.23 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 12 |
| Aantal x weggejorist | 21 |
| Geregistreerd op | 27-05-2006 |
| Eerste reactie op | 16-09-2007 |
Shop via onze link β jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon π
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-7 kudos 2026-06-21 14:53:40 door Droogoksel op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Ze roept ein, twei, drie, vier, dus dan mag het nog van de goeie menschen.
-2 kudos 2026-06-21 13:14:39 door baas_abc op Brobbey verwoest Zweden
Juist daarom dus.
0 kudos 2026-06-18 16:14:10 door ViezeFreddie2.1 op MORTAL KOMBAT!
https://youtu.be/0PkD--DD0TM?i...
5 kudos 2026-06-18 08:06:24 door MrIkke op MORTAL KOMBAT!
Die hebben ze ook als basis gebruikt. Check de credits.
-1 kudos 2026-06-16 05:38:50 door DominusVomeronas op Verdwaalde Japanner komt Oranjemars tegen
@AgentPigleton | 16-06-26 | 06:11: Plus het feit dat de Japanse cultuur/Japanners zeer toxic is of zijn.
-1 kudos 2026-06-16 04:11:07 door AgentPigleton op Verdwaalde Japanner komt Oranjemars tegen
Ik ga vast de moeder in gemind worden, maar dit moet toch gezegd worden.
De Japanse cultuur waar je zo vol van bent, is dat inclusief de vrouwencoupΓ©s die overbodig zijn omdat Japanse mannen zo goed met vrouwen omgaan?
Veiligheid en openbaare orde, prima. Maar vrouwenveiligheid? Ken je het woord Chikan?
Ik denk dat je zelf wel verder google kan vinden.
5 kudos 2026-06-15 21:56:27 door DAFLUP op Verdwaalde Japanner komt Oranjemars tegen
@Vip3r maar er zijn toch ook ontzettend veel mensen uit IndonesiΓ« en overige Aziatische landen naar Nederland gekomen?
23 kudos 2026-06-15 21:27:00 door Jiggle_Physics op Verdwaalde Japanner komt Oranjemars tegen
De Japanse cultuur past totaal niet bij mij als directe Nederlander, maar het is wel een mooie die ik respecteer. Ik vind dat het westen zich over het idee moet zetten dat alle culturen gelijkwaardig zouden zijn.
-1 kudos 2026-06-12 10:36:57 door nieuwsgierige pelg op Raaf zet de potjes in elkaar
Maar jij kon het wel. Nederland gered.
54 kudos 2026-06-09 09:20:46 door Ilovefatchicks op Open sollicitatie reaguurdersrelatie
Dankjewel, je bent een echte vriend!
2 kudos 2026-06-08 20:10:20 door Pollop op Bloedzuigend Tiktokkertje plaagt Politie
Wat wil je ervoor hebben?
2 kudos 2026-06-08 18:00:19 door Prrrft op Bloedzuigend Tiktokkertje plaagt Politie
amen!
12 kudos 2026-06-06 20:06:06 door BarackOsama op Ff pinnen
Dumpert is helaas al ten onder gegaan.
12 kudos 2026-06-06 18:59:47 door Voorwaarden op Ff pinnen
Amen!
-2 kudos 2026-06-02 06:41:41 door sheepstrike op Raheem Sterling doet ballonvaren achter het stuur
@DegemaskerdewrekerT | 02-06-26 | 06:30: Geen idee, maar daar zal jij, wanneer je die worst uit je wond hebt gehaald, vast meer over kunnen vertellen.
5 kudos 2026-06-02 04:30:57 door DegemaskerdewrekerT op Raheem Sterling doet ballonvaren achter het stuur
Ballonen leegzuigen is een opmaat andere dingen te zuigen. Klopt dat?
4 kudos 2026-06-02 04:09:32 door Wappievanhettappie op Raheem Sterling doet ballonvaren achter het stuur
Maakt dat uit?
-4 kudos 2026-06-02 03:39:56 door disturber op Raheem Sterling doet ballonvaren achter het stuur
Wat is vroeger ?? 3 jaar geleden ???
-6 kudos 2026-05-28 10:34:19 door dikkejenkie op Naam bij je beroep
Aldus Rea G.
13 kudos 2026-05-27 07:28:09 door GaiusMuciusScaevola op De wegen veilig houden
Gek genoeg, ja
-1 kudos 2026-05-23 16:50:48 door Vip3r op Kraai op balkon
@Hornoks | 23-05-26 | 13:56: Niet hulpeloos? Heb je zelf wel gezien hoeveel moeite ze heeft met dat beest op te pakken en telkens weer laat flikkeren?
0 kudos 2026-05-23 12:13:59 door Santtulainen op Kraai op balkon
De meeste vrouwen weten dat een vogel rustig wordt s je er een theedoek overheen gooit.
10 kudos 2026-05-23 11:56:19 door Hornoks op Kraai op balkon
Gewoon een vent die zijn vrouw niet als een slap, hulpeloos schepseltje ziet of behandelt?
2 kudos 2026-05-21 21:09:04 door Pilslikker op Discussie tussen linkse meid en rechtse kaalkop
Als deze chick in afrika op vakantie gaat, gaat ze een leeuw aaien want zij heeft de leeuw toch niets misdaan.
-3 kudos 2026-05-21 18:54:16 door Massiefje op Discussie tussen linkse meid en rechtse kaalkop
Gelukkig worden linkse meisjes nat van rechtse praatjes
2 kudos 2026-05-21 16:17:26 door FlauweHerder op Discussie tussen linkse meid en rechtse kaalkop
Het probleem is dat jij denkt te weten wat links en rechts is.
3 kudos 2026-05-21 15:35:12 door Sybjap op Discussie tussen linkse meid en rechtse kaalkop
op papier links denken ook geweldig. in de praktijk is het totale onzin.
-1 kudos 2026-05-21 15:05:35 door ballenvanstijl op Discussie tussen linkse meid en rechtse kaalkop
Het probleem is dat je al helemaal voor ze hebt bedacht hoe linkse meisjes denken.
1 kudos 2026-05-17 10:12:25 door Peter157 op Bijrijder op de vuilniswagen
Plaag of niet, dat neemt niet weg dat je dan maar voor de lol de dieren kan gaan mishandelen. Als ze bestreden worden dan gaat dat doorgaans op professionele en humane manier. Ik hoop dat je wel voldoende onderscheid kan maken tussen dit, en een jong dier van een rijdende autos afsmijten?
Het is overigens de bruine rat die wereldwijd een plaag is, niet de zwarte rat.
-2 kudos 2026-05-17 07:42:45 door Dump-Pie-Dump op Bijrijder op de vuilniswagen
Het is de mens wie de balans verstoord, niet de rat. Ik snap dat het probleem aangepakt moet worden, maar die rat zelf doet niets verkeerd. Dus reageer je ratten-frustratie lekker af op de verantwoordelijke mensen, niet op dat beestje. En ruim ze 'netjes' op zonder onnodig dierenleed.
*Vul zelf maar in wie 'ze' is :-)
8 kudos 2026-05-17 05:53:44 door Boutendraaier op Bijrijder op de vuilniswagen
Mijn katten zijn er dol op.
0 kudos 2026-05-17 05:32:04 door DonzigeFonzie op Bijrijder op de vuilniswagen
-weggejorist en opgerot-
0 kudos 2026-05-17 00:23:38 door HeroPositive op Bijrijder op de vuilniswagen
-weggejorist-
0 kudos 2026-05-11 04:40:41 door weet-jij-veel op Volkert in jonge jaren
-weggejorist-
0 kudos 2026-05-11 01:32:29 door Speedy82 op Volkert in jonge jaren
-weggejorist-
0 kudos 2026-05-10 21:19:02 door Sanne1990Drenthe op Volkert in jonge jaren
-weggejorist-
-6 kudos 2026-04-27 08:45:47 door Maxima_Hartman op Orgel joke gaat los met TiΓ«sto
Het is zomer blijf ik het ultieme zomernummer vinden!
0 kudos 2026-04-24 16:56:27 door Trekmuurfrikandel op Poker met skibril
@Wieps | 24-04-26 | 13:34: Er is niks zo erg bij poker als in een groep tegen meerdere loose cannons te moeten spelen als je simpelweg de kaarten niet krijgt. Kans is en blijft toch echt wel een hele grote factor.
5 kudos 2026-04-24 11:34:26 door Wieps op Poker met skibril
Dat is dus niet wat er hier precies gebeurd, Phil gaat pre-flop al all-in. Gaat er in principe van uit dat hij tegen 2 hoger kaarten speelt (A J o.i.d) Als jij steeds maar weer blijft verliezen tegen de loose canons moet je wellicht je spel aanpassen.
4 kudos 2026-03-30 15:35:55 door ZusAntigoon op De Boevenspotter spot boeven op Amsterdam Centraal!
Onzin, dan stond hij wel in het systeem en kan hij nergens verhaaltje volhouden apotheker te zijn en nooit wat misdaan te hebben. Hoe eerder in het systeem hoe beter anders blijf je tasten in het duister wie het zijn. En wat als hij al gezocht werd? Zo'n crimineel wil je toch niet laten ontkomen?
0 kudos 2026-03-30 14:04:26 door john68 op De Boevenspotter spot boeven op Amsterdam Centraal!
-weggejorist-
1 kudos 2026-03-11 20:54:20 door Geitenkaas_met_nootjes op DUMPERTREETEN Vol Liefde met Richard de Mos!
En waarom wordt dit commentaar gemind terwijl hij gelijk heeft? Beetje jammer dat het meest haagse filmpje niet gereet wordt door oer-haguhnees Richard
-5 kudos 2026-01-28 13:02:42 door Jiggle_Physics op Gooi maar in het kuiltje!
*blardy
4 kudos 2026-01-23 20:53:58 door Ed_en_Willem op Eindelijk avondeten
@MaikelMaikelsen | 23-01-26 | 19:27: Een asielzoeker is geen ras.
3 kudos 2026-01-23 20:09:09 door fapdepap op Eindelijk avondeten
@MaikelMaikelsen | 23-01-26 | 19:27: Zure zijkteef, haal die cactus eens uit je kudt, heeft niets met racisme te maken, maar met gedrag dat bij bepaalde culturen hoort, je zou het hooguit stereotypering kunnen noemen
-5 kudos 2026-01-23 20:07:15 door Calimerop op Eindelijk avondeten
Likes harken?
-16 kudos 2026-01-23 18:27:49 door MaikelMaikelsen op Eindelijk avondeten
How can I make this about racism.
0 kudos 2026-01-20 14:04:16 door Vip3r op Lekker ontspannen werk
@HangoverHero | 20-01-26 | 14:50: Ik was dan ook sarcastisch. Het stikt voortaan van de Gen-Z reaguurders die geen flikker meer lezen voordat ze reaguren.
-2 kudos 2026-01-20 13:58:21 door Braakselplek op Lekker ontspannen werk
Nee, vertel.
0 kudos 2026-01-20 13:50:45 door HangoverHero op Lekker ontspannen werk
Ja, al 3 of 4 keer. We weten het nu wel.