DumpStats voor Massiefje

14,042 +16012 -1970

Kudos

#5216 (Top 1.6321%)

Kudos/dag 3.24
Kudos/reaguursel 16.56
Meeste kudos op 1 reaguursel 707
Minste kudos op 1 reaguursel -232

848

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.2
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 15.9
Reacties per reaguursel 0.21
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 15
Geregistreerd op 18-08-2014
Eerste reactie op 18-08-2014

Scherpe Amazon Deals ⚑

Shop via onze link β€” jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon πŸ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

8 kudos 2026-06-22 10:49:56 op Close call Vechtdal Rally 2026
Haal dan ook gelijk alle bochten uit alle circuits. Gewoon 1 lange baan van 300KM en gaan!

3 kudos 2026-06-20 15:06:45 op Dumpert Stormbulletin: Twee bliksem slomo's
Je hoeft het helemaal niet te aanschouwen, hoor. Er zijn legio zenders waar je uit kan kiezen.

Of je zet de TV helemaal niet aan en gaat gewoon met je vrienden wat leuks doen.

0 kudos 2026-06-20 01:44:56 op Dumpert Hitteplan #6
@JP8926 | 19-06-26 | 13:03: Als dit interesse in je heeft... nooit meer laten gaan!

12 kudos 2026-06-20 01:26:46 op Schotten op pad
Leuk hoor, die Schotse muziek met doedelzakken enzo, maar hebben ze nou echt maar 1 liedje?!

-6 kudos 2026-06-18 20:47:27 op Pas op: hittegolf op je scherm!
Zo'n mooi meisje, zo'n mooi lichaam en het enige wat ik zie... is een piercing die scheef zit...

Wat een autist...

9 kudos 2026-06-17 16:43:06 op Goeiemorgen!
Dit is wel helemaal mijn type... Waar is de Captain die haar naam weet te droppen nou? :(

3 kudos 2026-06-16 12:43:35 op Lukaku komt invallen
En zo kan 1 speler het verschil maken.

Helaas was het verschil nog niet groot genoeg, maar toch!

-15 kudos 2026-06-15 16:51:07 op Scooter bijna aangereden
Volgens mij moet hij toeteren in een gevaarlijke situatie... dus ja, dat was in deze toegestaan!

2 kudos 2026-06-15 16:46:52 op De dag van de ouderen
De geur is nog niet het ergste. Maar ik krijg er letterlijk klotsende oksels van.

Doe mij maar Rexona en ik blijf kurkdroog!

0 kudos 2026-06-14 21:51:22 op Gelukkig maar 1 bekeuring...
Gouda...

1x iemand opgehaald: boete voor 3km te hard
Zelfs avond die persoon thuisgebracht: nog een keer boete voor 3km te hard...

Vanaf toen staat de limiter er daar op!

9 kudos 2026-06-14 21:25:19 op Bootongelukje
Ik vind het eerder angstaanjagend dat jij zo kan horen dat het Pauperkabouter is...

20 kudos 2026-06-14 12:03:22 op Lekker stukje vlees op de BBQ
Er wordt grootschalig gebarbecued en jij denkt gelijk aan overconsumptie?

Wel erg kort door de bocht, vind je zelf niet?

-6 kudos 2026-06-12 22:48:20 op Lift nodig?
Dat kan ik! Maar wel 90 graden gedraaid!

108 kudos 2026-06-09 09:56:32 op Rollen omgedraaid
Jij bent dus net zo'n koekwaus als die fietsers... misschien nog wel groter!

4 kudos 2026-06-03 10:59:06 op Fijne woensdag allemaal
We wish... of njah, misschien eigenlijk ook niet! Nu valt er nog wat te fantaseren!

7 kudos 2026-05-27 21:30:27 op Heel herkenbaar
Een flesje pakken en dan denken dat je maar een paar slokjes gaat nemen?

Nee, niet echt herkenbaar...

25 kudos 2026-05-24 12:44:18 op Warm vandaag hè?
Als ik een filmpje als dit voorbij zien komen, ga ik altijd eerst op zoek naar iemand die 'de link' post!

Dikke +1 van mij en alle captains die zo'n link altijd plaatsen!

11 kudos 2026-05-24 11:31:59 op Alternatieve optrektechniek
@HeldOpWitteSokken | 24-05-26 | 11:28: Heb je het nummer van je zusje? Daar heb ik ook wel interesse in, namelijk

6 kudos 2026-05-10 10:15:26 op Mijn bijlbuurman
Bedankt voor je mening. We zullen het aan hem doorgeven. De volgende keer zal hij er vast wat aan doen, speciaal voor jou.

-3 kudos 2026-05-08 13:20:41 op Bikini is te klein
Er was nog een klein plekje verborgen. Je weet maar nooit, wat daaronder schuilgaat

16 kudos 2026-05-03 10:04:20 op Fatbike door het bos
We hadden toch afgesproken, dat het kinderbrommer was? Als oud-gediende zou je dat moeten weten!

-18 kudos 2026-04-29 11:48:57 op Wat ben je aan het vieren?
Niet zo negatief allemaal! Anuschka van Lent is een schatje! Niet alles wat ze doet is leuk, maar veel wel!

Maar laten we vooral focussen op het feit dat ze d'r borsten niet laat zien en dat ze klein zijn....

9 kudos 2026-04-29 11:35:54 op Kindje met anger issues
@nlnoob | 29-04-26 | 11:29: Mishandeling? Met een kat gooien, dat is mishandeling!

Dit is hem gewoon 'raken waar het pijn doet', zonder fysiek te worden.

Ik vind het fantastisch!

-8 kudos 2026-04-28 09:58:30 op Vroeger was alles beter
Leuk voor het sentiment, maar ik zie geen enkel toestel dat ik nu graag zou willen gebruiken.

3 kudos 2026-04-22 21:31:29 op Even je tandenpoetsen
Noarmsgirl. Heeft ook OF en PH enzo. Erg 'vreemde' filmpjes, haha.

2 kudos 2026-04-01 11:39:01 op Goede vermomming
@jan1000001 | 01-04-26 | 11:34: Beter kijken! Ik zie er al minstens 4. Misschien een 5e zelfs! Maar daar twijfel ik over!

17 kudos 2026-03-31 15:47:06 op Netjes stoppen voor het verkeerslicht
De regels kennen en op de juiste manier toepassen, zijn 2 verschillende dingen. Vooral dat laatste hebben mensen problemen mee.

6 kudos 2026-03-29 21:10:01 op Meisje in het strandhuis
Ik distantieer mij ook niet van smeerpijperij, hoor! Dus voel je welkom en wees jezelf!

4 kudos 2026-03-29 16:23:09 op Speciaal persoon in publiek
@[]D*[]*[]V[]*[]D | 29-03-26 | 12:22: Of ik ben niet realistisch genoeg, of ik ben gewoon een sucker for feel good. Maar mijn gedachten gaan meestal niet gelijk naar 'Het is nep'...