518 +894 -376
Kudos
#47200 (Top 14.7693%)
| Kudos/dag | 0.41 |
| Kudos/reaguursel | 4.28 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 72 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -73 |
518 +894 -376
Kudos
#47200 (Top 14.7693%)
| Kudos/dag | 0.41 |
| Kudos/reaguursel | 4.28 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 72 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -73 |
121
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.1 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 15.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.14 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 1 |
| Geregistreerd op | 24-11-2021 |
| Eerste reactie op | 19-01-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-20 20:19:22 op Moose was not amused
Vinger in poepgat werkt altijd
0 kudos 2026-06-14 15:57:15 op Achterop bij de stunt
Maar gelukkig hebben we jou!
-30 kudos 2026-06-14 15:53:42 op Wat is jouw reactie op naroepen?
Ahhh maar natuurlijk, iedere man die wat zegt is een verkrachter. En het gaat niet om het roepen, maar om wat erna komt. Oja, rij je Ferrari, dan geld deze regel natuurlijk niet. Ik mis de logica een beetje, erg op emotie dit, vast door een vrouw geschreven
Ik bergijp dat het lastig kan zijn voor vrouwen, maar dit is toch redelijk stereotyperend.
19 kudos 2026-06-14 15:29:15 op Je bent een worst
Act like a bitch, get slapped like a bitch
-32 kudos 2026-06-08 16:16:42 op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
Fijn om te zien dat de kinderen lekker aan het buitenspelen zijn! Beetje kattekwaad moet kunnen toch!?
Wat een gepijpzeik weer, welkom in de betuttelmaatschappij. Binnenzitten niet goed, maar buiten, oh jee een fikkie. En heb zelf niets met fatbikes, maar kan me voorstellen dat het voor kinderen hele toffe dingen zijn. Maar jij, onze moraalrider, had op je twaalfde jaar natuurlijk liever een standaard Gazelle gehad op die leeftijd.
Dus haal die catus eens uit je reedt en gun die kinders eens wat plezier!
9 kudos 2026-06-06 18:31:44 op Maak eens wat ruimte!
Je gelijk willen halen, wat is het je waard....de gene die over zijn hart strijkt en dit soort situaties voorkomt is altijd een winnaar
23 kudos 2026-06-03 23:15:31 op Vrachtwagenchauffeurs stoppen automobiliste
Of je bent gewoon een zeikerdt
10 kudos 2026-06-01 22:28:44 op Politie pakt trouwstoet
Het bericht zou moeten zijn: Wil je de bruiloft bijwonen, houd je dan aan de regels!
Zelf ook eens van die idioten voor me gehad. Mensen afsnijden, zomaar stoppen op tweebaansweg, uitstappen en dansen, etc. Politie gebeld, zeer lakonieke houding, moest ze er op wijzen, dat dit echt niet kon, maar de houding was dat ze er niet echt tegen optreden?!?!
-4 kudos 2026-05-30 10:30:11 op Kinderbrommer klapt op busje
Ja man, maar de volgende dan wel op jouw motorkap dan, zou zelf weinig zin in het gezeik hebben
2 kudos 2026-05-28 19:49:37 op Gezellig stukje fietsen in de natuur met je hondmans
@ijstijger2 | 28-05-26 | 19:09: Tuurlijk, in België zijn de wegen echt niet zo goed
2 kudos 2026-05-26 21:20:25 op Mijn maat Osu heeft een nieuwe fiets
Maar waar ging het nu precies mis?
16 kudos 2026-05-26 21:18:44 op Zoek je ruzie?!
Drugs are baaaaad!
0 kudos 2026-05-17 12:37:50 op Cirkelvormige chemtrails
Het lijkt inderdaad merkwaardig, maar zijn genoeg ander filmpjes te vinden met dit soort "pop" momenten
-73 kudos 2026-05-17 12:11:14 op Hansie over de nakba
Ik zie de samenhang van het verhaal niet helmaal. De nakba was in 1948 en heeft niets met maken met 7 oktober 2023. In vergelijking, Rusland pikt Ukraine in, bondgenoten proberen te helpen maar als we nou zouden verliezen, en dan jaren later herdenken we dit verlies. Maar Hans vind hier toch echt dat de Oekraieners de boosdoeners zijn. (voor alle duidelijkheid, ik neem geen standpunt tussen Israel-Palestina, ik oordeel alleen maar dat Hans onzin praat, maar populistiche praatjes doen het nou eenmaal goed in de polariserende samenleving, want moslims zijn eng en joden net iets minder). We hebben vooral meer haat nodig, want dat is tenslotte de bron van het goede! Echt, ik vind mezelf niet zo slim, maar de wereld lijkt soms zoveel dommer...
-3 kudos 2026-05-15 20:51:07 op Parachutespringer met hoogtevrees
Is butt-plug selfie stick, kijk maar naar de schaduw
2 kudos 2026-05-15 20:27:35 op Creatief met pijpen
Ik snap er geen lul van
-7 kudos 2026-05-15 20:25:12 op Fietsen en mobielen
Nutteloze comment, beetje zeikerig (net als de mijne). Speculeren over dingen die wel/niet hadden kunnen. Wat als daar het knopje was om de wereld te vernietigen, dan waren we nu allemaal dood. Of natuurlijk de: je zal er maar lopen met je kinderwagen
7 kudos 2026-05-15 20:14:05 op Verstoppertje spelen met de politie Zoetermeer
Je ziet er buiten veel lopen
18 kudos 2026-05-15 20:05:11 op Rondje Zandvoort gaat mis
Vogens mij zit je op het verkeerde forum
1 kudos 2026-05-13 00:15:30 op Man kopt vliegtuig op de landigsbaan in Denver
Ik zou de rekening anders niet graag betalen
-2 kudos 2026-05-13 00:12:04 op Er is geen mens op aarde sneller dan een karpervisser
@Thuisbezorgd | 12-05-26 | 22:41:
En dat ding in de auto dat toet-toet doet? (vraag het voor een Turk)
3 kudos 2026-05-13 00:09:51 op Er is geen mens op aarde sneller dan een karpervisser
@Cesare Lombroso | 13-05-26 | 00:02:
Elmer weet als geen ander dat dit niet goed af zal lopen voor de jager
72 kudos 2026-05-10 00:24:26 op Vrouw vergeet te betalen
Jij vraagt er ook wel een beetje om
-9 kudos 2026-04-12 10:48:25 op Geframed worden voor moord
Het is inderdaad zijn keuze, maar de keuzes die iemand maakt zeggen iets over de persoon.
-19 kudos 2026-04-11 08:12:38 op POV: je bent blind
Waarom heeft een blinde een camera? Het is weer zo'n kijk mij nou zielig zijn filmpje. Het is vervelend dat je blind bent, maar het wat arrogant om te denken dat mensenmassas zich open splijten als de rode zee als jij met je stok aankomt. Ik zie de mensen toch normaal reageren als ze eenmaal doorhebben dat mevrouw blind is.
9 kudos 2026-04-02 21:46:13 op Artemis ll vanuit je vliegtuig
Tsja, wat is tegenwoordig nog normaal
34 kudos 2026-04-02 21:43:21 op Zware tegels vervoeren via de lift in Beiroet, Libanon
De lift valt... en dan steek je je vinger in je oor!? Wat een overlevingsinstinct!
3 kudos 2026-03-19 18:45:35 op Ik ben Charlotte, 26 jaar en ik doe een hydraulische pers na
Hoe laag kan je zakken! Laag genoeg voor de perfecte inkijk, maar de triestheid van dit filmpje doet toch wat af aan haar prachtige voorgevel. Laat dan gewoon je tieten zien
10 kudos 2026-03-07 12:38:20 op Ik sta joesoe op Dumpert
Niet lesbisch, maar haat mannen. Weer zo'n zuur wijf met een cactus in der kut
11 kudos 2026-01-31 08:13:40 op Slachtoffer verkrachting loopt zaal uit
Ja, laten we op de emotie van vrouwen afgaan om de veroordeling vast te stellen. Dan durf ik niet meer thuis te komen. Pijnlijke zaak maar de rechter doet gewoon zijn werk, zo objectief mogelijk vaststellen wat er is gebeurd en dan oordelen aan de hand van de wet. Ik kan me er in vinden dat iets bewezen moet worden om iemand te kunnen veroordelen, maar het lijkt dat sommige mensen hier het daar niet mee eens zijn, en dat vind ik dan weer best zorgelijk
0 kudos 2026-01-31 07:28:49 op Je bent zo schattig en sexy schat!
-weggejorist-
-1 kudos 2026-01-23 21:16:31 op Brakecheck prijsvraag
Ja want echt zinvol om zelf schade te maken met al het gedoe eromheen, maar dan heb je wel je punt gemaakt! Maar kijk graag toe hoe jij het doet
3 kudos 2026-01-23 21:09:09 op Eindelijk avondeten
@MaikelMaikelsen | 23-01-26 | 19:27: Zure zijkteef, haal die cactus eens uit je kudt, heeft niets met racisme te maken, maar met gedrag dat bij bepaalde culturen hoort, je zou het hooguit stereotypering kunnen noemen
12 kudos 2026-01-23 20:56:01 op Eten is klaaaar!
Volgens mij heb je hulp nodig (en ik ben geen kattenmens)
-13 kudos 2026-01-23 20:12:58 op Verzoekje van de Brandweer Callantsoog
@SmegmaHelm | 23-01-26 | 14:01: Jaloers?? Volgens mij is het beter dat je weer terug in de kut van je moeder kruipt
11 kudos 2026-01-23 19:52:17 op Feet repair
Wel aan te raden om dan eerst je handen te wassen voordat je weer gaat rukken
15 kudos 2026-01-23 19:49:19 op Niet parfum op je huid sprayen
Dit is dus precies de reden waarom vaseline bij mij via de anus gaat, op de huid smeren heeft gewoon geen zin
2 kudos 2026-01-19 11:45:13 op Kamelenteen!
Ik dacht eerst nummer 3, maar toen kwam die laatste! :p
8 kudos 2026-01-18 09:10:47 op Fijne zaterdag allemaal
@gertongert | 18-01-26 | 06:51: Is het dan wel stijlvol om te zeggen dat iemand het leven niet waard is om een commentaartje?
7 kudos 2026-01-18 08:54:21 op Bezorgrobot ziet het niet meer zitten
Pakket gearriveerd in het hiernamaals
13 kudos 2026-01-16 22:07:15 op Tokkietractor gaat te hard + door rood en krijgt karma
Ik vraag me alleen maar af waarom dit filmpje zo hoog staat? Het gaat echt helemaal nergens over
-1 kudos 2026-01-16 21:53:02 op Simpele vraag
Maar waarom leg ik dan miskraam na miskraam weg iedere dag?!
1 kudos 2026-01-03 12:02:03 op Een scheet en een vuurtje
Hij stijgt bijna op!
12 kudos 2026-01-03 11:57:14 op Slippers in de super
Doe maar een kapseltje!
2 kudos 2026-01-02 08:31:04 op Stacaravan derbij
@S0UF | 01-01-26 | 20:14: Souf, je naam zegt genoeg...
2 kudos 2026-01-02 08:20:58 op Meisjes doen lollig
Een titty-tornado!
5 kudos 2026-01-02 07:48:48 op Ik sla nu af. Succes ermee, iedereen!
De berichten van alle betweters hieronder onderstrepen maar weer dat 90% van de bestuurders zich beter dan gemiddald vindt rijden. Ik hoor daar ook bij
6 kudos 2026-01-02 07:23:14 op Golf doet Golf dingen
Wat een kudtfilmpje, waarom staat dit in de plus?
10 kudos 2025-12-25 11:34:12 op Fijne kerstdagen iedereen!
Ik ben bang dat dit nog steeds erg verondrustende beelden op zal leveren uit Gaza
16 kudos 2025-12-23 09:45:20 op Wil je...
Wanking together in the park. Klinkt logisch!