61,921 +68440 -6519
Kudos
#832 (Top 0.2603%)
| Kudos/dag | 18.17 |
| Kudos/reaguursel | 54.85 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3958 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -963 |
61,921 +68440 -6519
Kudos
#832 (Top 0.2603%)
| Kudos/dag | 18.17 |
| Kudos/reaguursel | 54.85 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3958 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -963 |
1,129
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.33 |
| Topreaguursels | 17 |
| Woorden per reaguursel | 16 |
| Reacties per reaguursel | 0.33 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 36 |
| Geregistreerd op | 24-02-2017 |
| Eerste reactie op | 24-02-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-3 kudos 2026-06-23 21:06:23 op Standbeeld voor Messi onthuld in Argentinië
hoort hier niet een klein fifa mannetje bij te knielen die hem afzuigt.
61 kudos 2026-06-22 16:32:26 op Putain zat in een dagelijkse dip.
optie 2 was een val uit het raam.
1 kudos 2026-06-20 14:10:22 op Vanavond afgelast
ik werk met mijn handen en kan door onkundig nederland er heel leuk aan verdienen tegenwoordig. ik denk dat 80% van de Nederlanders geen schroevendraaier meer kan vinden. laat staan een ikea kast in elkaar zetten.
7 kudos 2026-06-20 14:02:58 op HalperNL geilt op jong Filipijns meisje
jij bent verziekt. in je hoofd.
-1 kudos 2026-06-19 15:29:32 op Ondiep varen
dat doe ik ook als de brug weer eens omhoog gaat voor 1 ... zeilboot die te luo is om zijn mast te laten zakken. (maarja ik heb dan ook geen zeilboot.
5 kudos 2026-06-16 18:10:27 op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
Dit is toch gewoon in Amerika. dus niets bijzonders aan het filmpje.
2 kudos 2026-06-16 18:08:44 op De hockeytrainer is geslaagd voor z'n examens
@banjo: klopt
Uit onderzoek van het Mulier Instituut blijkt dat slechts ongeveer 2% tot 4% van alle hockeyers in Nederland een niet-westerse migratieachtergrond heeft (de groep waarbinnen de meeste moslims vallen). Ter vergelijking: bij voetbal is dit ruim 25%.
dit is nagenoeg gelijk aan het aantal clubs waar je niet wil spelen.
4 kudos 2026-06-16 17:20:21 op Megaflitsbiem in Rotterdam vannacht
gekkenhuis in Rotterdam.
0 kudos 2026-06-15 22:06:05 op Japannerts vieren 2 - 2 tegen NL op kruispunt Shibuya
-weggejorist-
-12 kudos 2026-06-14 20:39:22 op Doelpuntje van Curaçao!
je schrijft vierde verkeerd. het tweede elftal zit op de bank bij nederland zelf.
37 kudos 2026-06-13 13:47:32 op Kijk kleine, de honkbal!
dit zegt alles over honkbal. de sport zelf is zo saai dat het publiek voor entertainment moet zorgen.
3 kudos 2026-06-07 18:22:48 op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
wij zeggen ook niet dat alle broccolies slecht zijn. Wij zeggen alleen dat 9 van de 10 opstootjes door een broccolie is begonnen.
-4 kudos 2026-06-07 16:43:41 op Nieuw gezicht voor ANWB
some say...
0 kudos 2026-06-06 16:10:24 op Uitzwaai wedstrijd Paraguay
ik wil je plussen maar daar vraag je niet om.
19 kudos 2026-06-03 22:45:09 op Algerijnse fans gedragen zich perfect bij uitzwaaiwedstrijd
jeroen greuter is ook wel erg "bijzonder" in zijn commentaar. praat al het vuurwerk goed en noemt het fanatiek. laserpennen zijn normaal in die landen.
35 kudos 2026-06-03 22:36:23 op Algerijnse fans gedragen zich perfect bij uitzwaaiwedstrijd
dat ze zich zelf niet schamen voor het gedrag geeft aan dat het volk zichzelf niet veel hoger inschat dan een afgekeurde aardappel.
158 kudos 2026-06-03 20:03:48 op Die ene NSB-collega
ik wil je plussen maar daar vraag je niet om.
-3 kudos 2026-06-02 14:45:17 op Toespraakje Theo Maassen
normaal groot fan maar dit is niet het beste stukje.
8 kudos 2026-05-30 00:30:13 op Humor van vroeger
wil jij dit niet op deze manier zeggen. ik voel me beledigd zo.
-14 kudos 2026-05-25 18:38:14 op Strandweer met Pinksteren
welke bergen?
10 kudos 2026-05-25 18:37:27 op Amerikaans stadje kleurt oranje
die mensen hebben geen idee wat ze gaat overkomen.
11 kudos 2026-05-23 14:27:46 op Ik wil iedereen helpen
nu als "volwassenen" ik nog steeds.
12 kudos 2026-05-21 17:41:21 op Inwoners zijn het zat en doen-het-zelf
dat hekje op 24 sec mag ook nog wel even afgemaakt worden. kunnen gemeentes niets meer tegenwoordig.
3 kudos 2026-05-21 17:35:12 op Discussie tussen linkse meid en rechtse kaalkop
op papier links denken ook geweldig. in de praktijk is het totale onzin.
0 kudos 2026-05-19 19:59:29 op Ik krijg geen KKlucht
-weggejorist-
14 kudos 2026-05-17 17:16:55 op Paus Leo XIV doet de "67"
het is onschuldig he. laat kinderen lekker gaan zolang ze er niemand kwaad mee doen.
0 kudos 2026-05-15 13:15:33 op Septictankwagen wil er nog even gauw voorlangs
wat een gezeik.
2 kudos 2026-05-15 13:14:46 op Bootje varen met mooi uitzicht
ik kwam er na 18 minuten achter dat het op repeat staat.
0 kudos 2026-05-14 09:55:41 op Marokkaanse NL-ers missen wat
-weggejorist-
14 kudos 2026-05-13 18:01:42 op Loosdrechtse service tot aan de voordeur
@bijna iedereen: ik woon in een dorp met 650 inwoners. na een renovatie van een boerderij zijn er 8 asielzoekers met aanpassingsproblemen geplaatst. (tijdelijk voor 2 maanden was de bedoeling.) in de 8 maanden dat ze er zaten is er:
- 21x ingebroken
- 72x meldingen van intimidatie
- 2x incident met mes
- 1x verward persoon uit basisschool verwijderd
bij de laatste (basisschool) was het dorp het zat. gelukkig hebben wij het via de gemeente op kunnen lossen omdat er veel linkse bestuurders in het dorp wonen. van die linkse bestuurders zijn er trouwens ook 3 niet zo links meer.
30 kudos 2026-05-13 14:35:05 op Loosdrechtse service tot aan de voordeur
ik zie diverse nette mensen worden geïnterviewd. met allemaal hetzelfde antwoord. een net protest heeft geen zin. Dan vraag je als overheid om ellende. ik zal zelf ook niet snel met een fakkel of iets anders dood staan te zwaaien maar als mijn dochter niet meer veilig over straat kan ben ik zelf tot veel in staat. raar dat de meeste reaguurders hier geen idee van hebben. blijkbaar is alles wat niet in je eigen straat gebeurt ver weg.
4 kudos 2026-05-10 11:00:32 op Kramer breekt in tranen uit
omdat de stumpert die het filmt niets heeft bereikt in het leven. als je andere gaat uitlachen dan voel je je zelf beter. zo herken je de simpele zielen onder ons.
0 kudos 2026-05-09 12:03:37 op Twee witte mannen en Ali
ik zie het anders. 3 personen waarvan er 1 schuldig is bewezen. en het is weer de Marokkaan.
1 kudos 2026-05-07 23:57:56 op WWE vader-dochter!
@deadrabbits: gecondoleerd
-13 kudos 2026-05-07 23:51:24 op Vredige donderdagmiddag op de rotonde
laatst ook een vrachtwagen chauffeur die zand vervoerde die uitstapte en mij verrot scholt voor alle ziektes die zijn simpele brein in zich had. ik had blijkbaar door moeten rijden. wat een kneuzen leven er toch in dit land
6 kudos 2026-05-07 23:47:44 op Wilfred Genee haalt herinneringen op
die man veegt of likt je reet nog schoon voor genoeg geld.
17 kudos 2026-05-04 10:23:36 op Monument op de Dam beklad met rode verf en tekst genocide
De aard van dit tuig zou een echt op moeten komen voor slachtoffers.
Soedan. Jemen. Syrië. Mali. Niger. Burkina Faso. Nigeria. Iran. Pakistan. Afghanistan. Nigeria. Somalië. om er maar een paar te noemen waar een bepaald geloof dood en verderf zaait.
33 kudos 2026-05-04 10:15:44 op Monument op de Dam beklad met rode verf en tekst genocide
omdat dit tuig net zo lang wil zuiden en het bloed o der je nagels vandaan wil halen tot je een klap geeft. dan kunnen ze in de slachtofferrol hun gelijk halen.
0 kudos 2026-05-01 18:51:36 op Schieten op de kermis
@mentale Retardatie: je geeft je eigen antwoord. aardig accuraat. het aantal patronen in een magazijn is een vast aantal wat je er in doet of wat het magazijn maximaal aankan niet een aardig accurate hoeveelheid.
43 kudos 2026-05-01 10:23:08 op Schieten op de kermis
John Wick kan minstens 20x schieten met een magazijn van 8 patronen. dat zie ik haar nog niet doen.
9 kudos 2026-03-21 09:42:57 op Vrijheid van metingsuiting is weg
helaas zal ook deze trut hierdoor zich nog sterker voelen. jammer dat agenten terugdeinzen. en de overheid niet ingrijpt.
1 kudos 2026-03-02 17:34:59 op Raketten onderweg!
De zeilepieten hebben ze hierheen gestuurd.
4 kudos 2026-01-14 19:09:55 op Iraanse legt het uit
@haak maar is. Zoek even op internet op hoe het straatbeeld er 35 jaar geleden was. De vrijheid is direct zichtbaar. Tot de islam kwam.
8 kudos 2026-01-12 22:18:14 op Lichamen stapelen op in Iran
Je schrijft islam verkeerd
11 kudos 2026-01-10 15:59:32 op Ome Donald gaat Groenland pakken
Ik hoop dat Denemarken Groenland aan Canada schenkt. Dat is pas een plottwist
8 kudos 2026-01-10 09:35:34 op Warm in de club
Drugs are gooood...
2 kudos 2025-12-14 18:05:45 op Boze Messi-fans breken stadion India af
Zwavelzuur: het Zuiderpark.
166 kudos 2025-12-05 11:05:08 op De VS spot het zoveelste drugsbootje
Blijf het wel raar vinden. Bijna iedereen roept altijd. Harder straffen. Of gooi er maar een bom op. Nu is er een land wat afrekende met criminelen en is het weer niet goed.
1 kudos 2025-11-20 19:52:01 op Klimaattop COP30 in lichterlaaie
Staan ook 3 begeleiders mensen een andere kant op de delegeren.
25 kudos 2025-11-06 20:18:14 op Dapper 11-jarig meisje confronteert Putin
1 dode is een tragedie. 100000 doden is een statistiek.