79,035 +83524 -4489
Kudos
#619 (Top 0.1937%)
| Kudos/dag | 14.51 |
| Kudos/reaguursel | 36.91 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3084 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -338 |
79,035 +83524 -4489
Kudos
#619 (Top 0.1937%)
| Kudos/dag | 14.51 |
| Kudos/reaguursel | 36.91 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3084 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -338 |
2,141
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.39 |
| Topreaguursels | 36 |
| Woorden per reaguursel | 27.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.59 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 22 |
| Geregistreerd op | 28-07-2011 |
| Eerste reactie op | 28-07-2011 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-19 13:49:36 door John McClane op Joep Schreuder bij FOX
Dit boeit werkelijk iedereen, vertel meer.
0 kudos 2026-06-19 13:03:14 door ThaCoyote op Zeuren is oppleuren
Ik had het niet goed gelezen, maar liet me min of meer leiden door de titel en onderschrift.
Bij nader inzien lijkt het hier te gaan om iemand die weleens is ingehuurd door 'overstreet properties' en waarmee ze min of meer niks (meer) mee te maken hebben. Het is niet duidelijk of 'former' en 'no longer' betrekking heeft op het nieuwe heden, of dat het al zo was.
3 kudos 2026-06-19 13:00:08 door Wiggle I AM op Zeuren is oppleuren
Meneer is niet ontslagen. Bericht geeft aan dat het feitelijk om een ZZP-er gaat. Ze huren hem simpelweg niet meer in.
4 kudos 2026-06-19 12:49:41 door reageer_meneer op Zeuren is oppleuren
Ze huren hem als zzp-er gewoon niet meer in, officieel is dit natuurlijk niet de reden, er komt vats zoiets van: "Er waren al langer vraagtekens, en dit was de druppel" voila: exit.
-1 kudos 2026-06-19 12:30:01 door altijd-guus op Zeuren is oppleuren
@John McClane | 19-06-26 | 13:15: Zzp-er of gewoon in dienst, dat maakt daar in de VS allemaal niet uit. Elke opdracht/werkgever kan iedereen zonder opgave van reden op straat zetten.
8 kudos 2026-06-19 11:40:33 door JanRooks op Zeuren is oppleuren
Het is een 'independent contractor' Hij is niet ontslagen, maar ze nemen in de toekomst geen diensten meer van hem af. Dat is totaal iets anders. Een geluk voor die kale bats is dat over een maandje iedereen deze video weer is vergeten. Dan heeft iemand anders zijn/haar 'moment of fame' op het internet. Waait wel over dus.
11 kudos 2026-06-19 11:35:33 door kaboutermuts op Zeuren is oppleuren
@Paymaster | 19-06-26 | 13:25: In Nederland komt het ook gewoon voor dat mensen op non-actief worden gesteld, of zelfs ontslagen worden vanwege uitspraken die ze online hebben gemaakt. Je kunt daarvan vinden wat je wil, maar dat gebeurt hier ook gewoon.
3 kudos 2026-06-19 11:25:38 door Paymaster op Zeuren is oppleuren
Welcome in the USA en een groot deel van de wereld. En wij maar klagen over Nederland...
3 kudos 2026-06-19 11:20:44 door Bertie Wooster op Zeuren is oppleuren
Ik ben het volkomen met je eens. Al kan ik mij wel voorstellen dat je het als manager hier met zo'n man over moet hebben. Hij moet immers langs klanten die hem waarschijnlijk herkennen. Daarbij kan ik mij ook goed voorstellen dat deze boze meneer dermate overtuigd is van zijn eigen gelijk dat het einde van de samenwerking dan een logische uitkomst is.
-7 kudos 2026-06-19 11:18:55 door HandSolo op Zeuren is oppleuren
3e wereld land, geen ontslag bescherming.
60 kudos 2026-06-19 11:15:41 door John McClane op Zeuren is oppleuren
Hij was een independent contractor, zzp-er dus. Die kan je gewoon lozen.
2 kudos 2026-06-18 20:25:49 door insane op Van der Vaart deed weer een van der Vaartje
@Leegzwembad | 18-06-26 | 16:34: Waar moet jij dan wonen?
0 kudos 2026-06-18 14:34:08 door Leegzwembad op Van der Vaart deed weer een van der Vaartje
Tja hij kon t ook voor zich hebben gehouden zeker met de Japanners kunnen wij nog veel van leren. Heb liever 18 miljoen Japanners in NL dan wat wr nu hebben.
15 kudos 2026-06-18 10:47:48 door JanRooks op Van der Vaart deed weer een van der Vaartje
Wetenschap doet er niet toe bij de NPO. Gisteren nog een woordvoerder van dezelfde organisatie, die met droge ogen beweerde dat er geen verschil is tussen HD en 4K.
21 kudos 2026-06-18 09:49:27 door Pannekoek25 op Van der Vaart deed weer een van der Vaartje
Wetenschappelijk bewezen theorieën zijn in deze maatschappij niet meer van belang. Wat op facebook staat is veel beter onderzocht.
-10 kudos 2026-06-18 09:40:12 door Aarskolver op Van der Vaart deed weer een van der Vaartje
Los van het grapje, heb je al eens naar het elftal gekeken? Lijken totaal niet op elkaar.
-1 kudos 2026-06-08 09:21:58 door A.tractie op Achterbrugboy let niet op
Fatbike met verlengde achterbrug. https://dumpert.nl/item/100149...
1 kudos 2026-06-04 15:39:02 door ThaCoyote op Met je blote reet in de trein staan
@befklets | 04-06-26 | 13:55: Houd je bek, tokkie. Wat er in die coupe gebeurde met schreeuwen, geweld enzovoorts is veel traumatischer voor een kind hoor. Met die naakte man kom je als ouder nog wel weg met "gebruik geen drugs" als die vraagt "papa, waarom staat die man in z'n blootje?"
-1 kudos 2026-06-04 13:00:50 door pietpvv op Met je blote reet in de trein staan
@befklets | 04-06-26 | 13:55: U zegt het ietwat onparlementair maar u heeft wel een punt.
-1 kudos 2026-06-04 12:10:37 door markstar1963 op Met je blote reet in de trein staan
@befklets | 04-06-26 | 13:55: Als je met ziektes en chromosomale afwijkingen gaat schelden ben je niet veel beter.
7 kudos 2026-06-04 11:58:54 door ikdenkwat op Met je blote reet in de trein staan
Hoe weet je dat, sta je vaker met je leuter uit je broek in de trein?
-4 kudos 2026-06-04 11:55:20 door befklets op Met je blote reet in de trein staan
Wat ben jij een kankermongool zeg.
4 kudos 2026-05-21 16:12:21 door Zolderkamerheldje op Zorg dat je niet valt
Vapen is het nieuwe zware shag.
12 kudos 2026-05-21 12:56:18 door Maxima_Hartman op Zorg dat je niet valt
Gina van begin 30*
4 kudos 2026-05-21 08:46:19 door ThaCoyote op Mountain life... is life
@Naregeit | 21-05-26 | 09:45: haha dank. Je kunt ook aan het 'vaakst afgespeeld' precies zien waar je moet zijn in de video
8 kudos 2026-05-21 07:45:22 door Naregeit op Mountain life... is life
Nou, bij deze dan https://m.youtube.com/watch?v=...
10 kudos 2026-05-20 07:53:44 door Reaguurdstert op VRT verbergt afkomst in statistieken.
Ik word er daarom ook zo boos over als er weer vrouwen zogenaamd feministisch zitten te wauwelen bij een talkshow over dat verkrachtingen en femicide een "mannenprobleem" is en dat we naar de "statistieken" moeten kijken. Goh, neem dan wel even de gehele statistieken in de breedte mee en ga niet bewust dingen weglaten zodat het betekenisloos wordt (en niet is op te lossen... wat gaan we doen: alle mannen opsluiten?).
12 kudos 2026-05-20 07:32:23 door ThaCoyote op VRT verbergt afkomst in statistieken.
Net als wat Lale Gül laatst zei bij Beau https://www.dumpert.nl/zoek/on... Ander onderwerp, maar dezelfde redenering.
-1 kudos 2026-05-20 07:11:10 door humore op Verboden voor trekkers
Je hebt gelijk. Dit bord C09 is verboden voor langzaam verkeer inclusief ruiters ,vee en Motorvoertuigen met beperkte snelheid (MMBS), zoals landbouw- en bosbouwtrekkers. Plaats je alleen het bord verboden voor fietsers en bromfietsers(C09) Dan mag je er wel met een paard/vee en een MMBS in.
0 kudos 2026-05-20 07:10:39 door John McClane op Verboden voor trekkers
Je zit heel goed. Dit is verkeersbord C9, een geslotenverklaring voor langzaam verkeer. O.a. tractoren, fietsers etc maar ook ruiters en brommobielen etc. Tractoren hebben een uitzondering gekregen.
-1 kudos 2026-05-20 07:09:11 door Zeeuw40 op Verboden voor trekkers
Inderdaad, dit bord geeft aan dat biijvoorbeeld een koets of paard en wagen hier niet mag rijden.
-9 kudos 2026-05-18 14:55:59 door dikkedik op Gert-Jan heeft hulp van bovenaf gekregen
IK VERSTA JE NIET!
1 kudos 2026-05-12 15:45:15 door Otto Peter Rispinkje op Te laat de inhaalaktie ingezet
@Tiszoalstis | 12-05-26 | 14:07: Nee, in alle staten is het wettelijk verplicht om zoveel als mogelijk rechts te houden.
2 kudos 2026-05-12 13:53:54 door amahhoela op Te laat de inhaalaktie ingezet
@Tiszoalstis | 12-05-26 | 14:07: Onzin, er zijn ook veel snelwegen daar waar 'Keep Right' wordt aangegeven.
32 kudos 2026-05-12 12:14:57 door DaveAEP op Te laat de inhaalaktie ingezet
@Tiszoalstis | 12-05-26 | 14:07: In North Carolina, (waar Charlotte in ligt) geldt ook keep right:
- General Traffic Law (G.S. 20-146): Drivers must drive on the right side of the highway, except when passing, turning left, or avoiding an obstruction.
-28 kudos 2026-05-12 12:07:35 door Tiszoalstis op Te laat de inhaalaktie ingezet
Aangezien dit op highway 485 in Charlotte(USA) gebeurt, bestaat er niet zoiets als onnodig links rijden. Dat kennen ze daar namelijk niet. Maar niet getreurd, de hersenlozen hebben je al geplust.
0 kudos 2026-05-08 16:00:03 door nlnoob op OPROEP! Portemonnee gevonden
Ohja, en dus niet bij de politie afgeven. Zij worden er niet blij van en moeten het afgeven bij de gemeente. De politie mag geen vindersloon afdwingen maar het betekend niet dat jij de bestuursrechtelijke vinder blijft.
-1 kudos 2026-05-08 15:56:11 door nlnoob op OPROEP! Portemonnee gevonden
Als hij al recht op vindersloon zou hebben dan is één van de vereisten dat hij het heeft gemeld bij de gemeente.
De kans is klein dat hij dit heeft gedaan, want de gemeente zal het houderschap overnemen en jou een formulier geven waarin staat dat jij de vinder bent, met mogelijk recht op "vindersloon" en na een jaar tijd recht op eigenaarschap.
Vindersloon bepaald de eigenaar of rechter en niet de vinder.
6 kudos 2026-05-08 12:08:16 door mikkelokkio op OPROEP! Portemonnee gevonden
Ja maar dan kan ik z'n geld niet stelen natuurlijk.
-2 kudos 2026-05-07 21:34:21 door BertHoeMeinWille op De Laserweeder
Dat zei ik.
2 kudos 2026-04-17 13:05:31 door Mr.Reance op De Duitse versie van Jouw vrouw, mijn vrouw.
Blijkbaar is de boete vanwege sex op het balkon, dus in het openbaar.
3 kudos 2026-04-17 12:58:02 door mcgangster op De Duitse versie van Jouw vrouw, mijn vrouw.
De vertaling is slecht. Meer info hier:
https://www.tvmovie.de/news/so...
3 kudos 2026-04-16 11:12:53 door JP8926 op Porsche maakt klappertje in Uden
Of lopen met je kinderwagen.
2 kudos 2026-03-16 22:29:17 door Lekker Bezig op Invoegen tussen 3 vrachtwagens
Je bedoelt dat die vrachtwagen daar geheel niet had mogen rijden aangezien er een inhaalverbod voor vrachtwagens geldt?
-1 kudos 2026-02-12 22:34:35 door KenJijDeSwaffelman op Camouflage is vet
@Freddie M | 12-02-26 | 17:24: Zas.
-2 kudos 2026-02-12 22:03:05 door DeDumpertBioloog op Camouflage is vet
Tijd, geef het gewoon heel veel tijd.
-5 kudos 2026-02-12 16:24:08 door Freddie M op Camouflage is vet
Heb je je wel eens af gevraagd hoe een nieuwe soort ontstaat? Dan heb je dus een mutatie nodig die een chromosoom extra heeft, dat chromosoom is levensvatbaar, en het leidt tot een hogere soort. En dan moet dat tenminste 2x gebeuren. zodat ze kunnen paren. Maar dan moeten ze elkaar ook nog kunnen vinden en het levert geen inteelt op. Hoe groot zou de kans zijn dat dit geheel toevallig random en spontaan gebeurt?
11 kudos 2026-02-12 15:57:15 door Faplab op Camouflage is vet
Heel hard manifesteren, dan kom je er vanzelf
3 kudos 2026-02-12 13:19:48 door DegemaskerdewrekerT op He weggooien!
Ik kan "deze" naïviteit niet meer horen eerlijk gezegd.
0 kudos 2026-02-01 08:46:45 door Maxima_Hartman op Lieve dames hebben lekke band
Mensen willen niks meer zelf doen. South park had er een leuke aflevering over hoe Randy zn kinderen ging leren hoe je dingen zelf kon oplossen door de klusjesman te bellen.