DumpStats voor Nerbreg

4,587 +5731 -1144

Kudos

#14769 (Top 4.6213%)

Kudos/dag 5.82
Kudos/reaguursel 10.47
Meeste kudos op 1 reaguursel 201
Minste kudos op 1 reaguursel -224

438

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.56
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 15.3
Reacties per reaguursel 0.37
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 7
Geregistreerd op 27-04-2024
Eerste reactie op 27-04-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-24 20:56:24 op Nationaal Hitteplan
goede tip. het enige probleem is dat je dan ochtends wakker wordt met een plas water naast je bed.

17 kudos 2026-06-19 13:35:23 op Nieuwe beelden uit Moskou
misschien probeerden ze die drone neer te halen met die gigantische deksel?

1 kudos 2026-06-19 13:33:14 op Kampen hij komt eraan!!
gevalletje politie en psycho-ambu richting deze meneer. voordat er ongelukken gebeuren.

-8 kudos 2026-06-18 11:51:50 op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
Ik blijf toch altijd een zwak houden voor Sander S. In zijn glorietijden op Twitter was het altijd smullen om te zien met wie hij allemaal ruzietjes onderhield.

1 kudos 2026-06-15 11:22:44 op De kater komt later
en waarom zou je het uploaden op Dumpert?!

8 kudos 2026-06-08 20:02:16 op Jonge Amsterdammers...
deze mensen moeten gewoon dringend eens naar een kerk. en daarnaast.. welke no-no gaat er nou met badkleding naar een sauna!? Dan begrijp je het niet.

4 kudos 2026-05-29 12:14:57 op Fatbikert zit op telefoon
Nederland vertokkitiseert en dat heeft ook gevolgen voor als jij jouw auto daar vaak parkeert. Ik houd er ook niet van maar zit ook te overwegen een camera te plaatsen omdat er eens in de twee weken (tokkie) voetbalsupporters door mijn wijk fietsen en het niet kunnen laten van de auto's af te blijven.

23 kudos 2026-05-27 19:04:53 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
deze mensen krijgen 150K per jaar om dagelijks dit soort onzinnige debatten met elkaar te voeren. ga er godverdomme voor zorgen dat Nederland nog concurrerender wordt ofzo. of bouw iets. huizen, wegen of natuurparken. maar DOE GVD IETS

-4 kudos 2026-05-21 21:34:11 op ChatGPT is een lulletje
dit is creatiever dan al die google zoek 'prompts' die jij chat gpt voedt.

9 kudos 2026-05-20 20:45:33 op Oeps sorry
deze meneer moet eens in Italië gaan rijden, dan kan hij zich werkelijk elke minuut van de dag opwinden.

0 kudos 2026-05-20 15:29:39 op Goedkope eieren
@speed50 | 20-05-26 | 13:28: verdiend

1 kudos 2026-05-20 15:24:48 op VRT verbergt afkomst in statistieken.
Als ik zie dat dit soort discussies weer in de media plaatsvinden, dan voelt het toch altijd net alsof ik in een soort crossover van groundhog day en de truman show beland ben.

2 kudos 2026-05-18 21:38:59 op Nationalisten vs. antifascisten
@JammerJoh | 18-05-26 | 19:56: Die opmerking (eerder een strategie/tactiek) is ouder dan een decennium en werd al gebruikt in de tijd van de Romeinen.

5 kudos 2026-05-18 21:34:16 op Nationalisten vs. antifascisten
Moderne propaganda heeft deze mensen (die feitelijk uit dezelfde klasse afkomstig zijn) totaal tegen elkaar opgezet. sneu wel. maar blijft vermakelijk voor een avondje Dumpert.

65 kudos 2026-05-18 14:15:11 op Loosdrechtenaar vertelt hoe het zit
Zo'n man snapt niet dat als hij serieus genomen wil worden, hij daar niet met een blik bier moet gaan staan.

37 kudos 2026-05-18 14:11:43 op Loosdrecht.. AZC-demonstratie
er zou eens een goede journalist helemaal moeten gaan uitpluizen wie er precies allemaal goed geld verdienen aan de asielindustrie. Want dat gebeurt denk ik zeker en is ook de reden dat het niet structureel wordt opgelost.

2 kudos 2026-05-16 19:08:58 op Polariseren kan je leren
Tegen racisme!? allemachtig wat een gedurfde uitspraak. dat hoor je nou werkelijk nooit iemand zeggen. HELD HELD HELD