50,797 +61283 -10486
Kudos
#1100 (Top 0.3442%)
| Kudos/dag | 8.27 |
| Kudos/reaguursel | 11.17 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1992 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -545 |
50,797 +61283 -10486
Kudos
#1100 (Top 0.3442%)
| Kudos/dag | 8.27 |
| Kudos/reaguursel | 11.17 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1992 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -545 |
4,548
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.74 |
| Topreaguursels | 14 |
| Woorden per reaguursel | 10.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.19 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 17 |
| Aantal x weggejorist | 79 |
| Geregistreerd op | 01-07-2009 |
| Eerste reactie op | 03-09-2009 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
8 kudos 2026-06-17 09:22:42 door Farthdater op Irene Moors over Telekids
En toch heeft hij aardig wat tv-programma's gepresenteerd.
4 kudos 2026-06-15 19:50:46 door stringvanoma op DSI pakt 2 mannen op
Die BMW staat bij de RDW op grijs kenteken.
6 kudos 2026-06-15 18:44:37 door metdedeurinhuis op DSI pakt 2 mannen op
ja en voortaan ook de juiste mensen blurren, ook de agenten. Dat moet de standaard worden
1 kudos 2026-06-14 09:18:33 door Creatieloos op De Koreaan tussen de Mexicanen
Denk het wel, ik zag Samsung's.
-8 kudos 2026-06-13 16:08:55 door grotgraver op Bakfietsmeneer rijdt stilstaande motors omver
@Hallo123123123 | 13-06-26 | 17:46: En aan de hand van die paar zinnen weet jij dat Superjeap uit Mongolië komt?
Iets met een pot een zwarte ketel.
22 kudos 2026-06-13 15:46:43 door Hallo123123123 op Bakfietsmeneer rijdt stilstaande motors omver
Kijk deze mongool alles weten aan de hand van 30 seconden aan video.
-1 kudos 2026-06-12 08:35:06 door nerdhoofdt op NPC spawn
@satoer | 11-06-26 | 10:46: daardaar volvol?
-1 kudos 2026-06-11 18:16:31 door Andersdenkend op NPC spawn
Het inhalen is dan ook niet gelukt.
5 kudos 2026-06-11 17:46:39 door satoer op NPC spawn
Ik vermoed dat het helemaal niet haar bedoeling was om in te halen. Ze wilde daar waarschijnlijk gewoon daar gaan parkeren ofzo. Toen ze van de weg af ging heeft ze die paal echt compleet over het hoofd gezien omdat ze nog vol gefocust was op de bus. Daarna klapte ze vol bovenop de paal en zwiepte de achterkant van de auto zo tegen de bus aan.
3 kudos 2026-06-11 17:42:18 door jamaarikweethetbeter op Goed vasthouden
Ik denk meer de smeerboel die het geeft.
0 kudos 2026-06-09 20:37:06 door Hendri op Kakkerlak heeft een vriendje dat er uit wil
@LochteBats | 09-06-26 | 20:50:
*dat
-1 kudos 2026-06-09 18:50:36 door LochteBats op Kakkerlak heeft een vriendje dat er uit wil
*die
-1 kudos 2026-06-07 17:50:58 door syncopatic op Je koppie erbij houden
*ontbreekt.
0 kudos 2026-06-04 19:05:35 door Superjeap op Mexicaanse journalist filmt eigen kidnapping
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-03 19:31:44 door Vanderlinde op Klazienaveen op zn best
Auto voor het volk jonge!
-2 kudos 2026-06-03 16:20:16 door korstinjeneus op Oude vent let niet op motorrijders
In principe uiteraard het claxon ipv revven. Maar... het claxon op een motor gebruik je zelden. Per motorfiets zit deze niet altijd op dezelfde plek. In een split second moet je dat claxon blindelings kunnen vinden. Onlangs zelf nog hetzelfde meegemaakt. Eerst drukte ik in paniek op de rechter richtingaanwijzer (want bmw gs) daarna op de linker wijzer (weer mis) en als 3de het claxon. Kortom: Het gashendel gebruik ik 5000x per jaar, het claxon hoogstens 1x per jaar.
3 kudos 2026-06-03 15:43:07 door Superjeap op Oude vent let niet op motorrijders
@Espesbes | 03-06-26 | 07:16: Ruim 25 jaar woon-werk verkeer op de motor, zomer en winter, en ja ook 3x voor mn flikker gereden én 2x zelf een domme fout gemaakt, heb je nog meer onzin aannames?
1 kudos 2026-06-03 06:33:59 door nieuwsgierige pelg op Oude vent let niet op motorrijders
@John McClane | 03-06-26 | 06:24: Dat is theorie. Een educatief toetertje is veel beter dan de frustratie op een gevaarlijkere manier te verwerken. Ik heb begrip voor de opa of oma, maar vind wel dat ze recht hebben op wat feed back.
-3 kudos 2026-06-03 05:16:22 door Espesbes op Oude vent let niet op motorrijders
Superjeap heeft nog nooit op wat anders gezeten dan zijn Sparta.. Anticiperen zegt hij alsof hem dit nooit zou overkomen.
3 kudos 2026-06-03 04:24:13 door John McClane op Oude vent let niet op motorrijders
Daar is de claxon dus *niet* voor. Die is er om direct gevaar af te wenden en de motorrijder had dit prima onder controle. Let op: om gevaar *af te wenden*, dua niet: als je iets gevaarlijk vond of als je het ergens niet mee eens bent.
-4 kudos 2026-06-02 22:53:40 door mikkelokkio op Oude vent let niet op motorrijders
Ja want die kleredingen maken nog niet genoeg typhusherrie zeker?
13 kudos 2026-06-02 21:56:15 door powerpoes op Oude vent let niet op motorrijders
Niet alleen motorrijders moeten daarop anticiperen. Elke bestuurder zou dat moeten doen
1 kudos 2026-06-02 21:53:22 door powerpoes op Oudere broer Jos Leijdekkers uitgeleverd door Turkije
Paar cilinders lachgas vullen met cyanide/chloorgas/zyklon-b en die het broccoli-circuit in brengen...
5 kudos 2026-06-02 21:11:19 door baldiebla1 op Oudere broer Jos Leijdekkers uitgeleverd door Turkije
@Vanderlinde | 02-06-26 | 23:02: "Alles wordt gepakt". Tegelijkertijd geven organisaties aan dat er nog nooit zo'n grote toestroom en opslag van cocaine in Europa is. Conclusie: justitie klungelt lekker wat aan.
0 kudos 2026-06-02 21:02:12 door Vanderlinde op Oudere broer Jos Leijdekkers uitgeleverd door Turkije
Idioten denken nog steeds dat PGP communicatie of encryptie etc "veilig" is; politie heeft een schat aan informatie gehad met het kraken van die servers. Dus ook groepen in kaart weten te brengen. En alles wordt gepakt, en hoe.
6 kudos 2026-06-02 21:02:10 door Tiszoalstis op Oudere broer Jos Leijdekkers uitgeleverd door Turkije
Dit is meer een druppel op een gloeiende plaat, maar gelukkig denk jij nog dat we "the war on drugs" aan het winnen zijn.
18 kudos 2026-06-02 20:36:53 door Ultrafox op Oude vent let niet op motorrijders
Leuk, maar de meeste motoren hebben een claxon die amper geluid maakt.
Ik stel voor om luchthoorns in alle motoren te plaatsen, misschien horen ze die wel.
Dat en die ouwe keek niet eens naar links.
Dus een vrachtwagen had hij ook niet gezien.
Tijd om te kijken of hij nog wel een rijbewijs mag hebben.
-16 kudos 2026-06-02 20:28:47 door standjehopeloos op Oude vent let niet op motorrijders
Ook lekker rustig met je motor met 80 over de splitsing knallen.. Motorrijder is een lul.
10 kudos 2026-06-01 20:31:29 door Regtzodiegaat op Bonnie Blue heeft leuke plannen voor haar baby shower
Strict voor educatieve doeleinden uiteraard.
-11 kudos 2026-06-01 18:07:26 door zwavelzuursaus op Meer uitzwaaitraining
herken sluikreclame. ik heb op de visdeurbel camera nog nooit 8 vissen tegelijk gezien die allemaal 20 miljoen waard zijn.
11 kudos 2026-05-29 18:43:27 door Dirk-teur op Welk land is dat?
Klopt, net geleerd waar NL ligt.
22 kudos 2026-05-26 19:01:15 door luchtbakkers op Roodkruisnegeerdert heeft schijt op de A4
Ja, dat doen ze. Ze zijn ook bevoegd dat te doen. Dus deze automobilist kan zeker een dikke prent verwachten.
-1 kudos 2026-05-26 18:17:19 door Jiggle_Physics op Vogel kopt voorruit
Het filmpje heeft geen geluid, je hoort de klap ook niet.
5 kudos 2026-05-15 20:00:04 door Broek der Broeken op Xi over Trump
Die oranje Huffel een veeg uit de pan geven.
1 kudos 2026-05-14 17:50:45 door Leegzwembad op Snuifke in de rolstoel
10 tot 15 miljard per jaar voor al een aantal jaar verdwijnt in zorg fraude, ik neem aan dat je daar veel dure auto's van kan kopen.
2 kudos 2026-05-14 07:53:57 door Kiuan op Snuifke in de rolstoel
@Timmeh..! | 14-05-26 | 08:27: Drugsverkoop
4 kudos 2026-05-14 06:27:36 door Timmeh..! op Snuifke in de rolstoel
Uitkeringen
Overvallen
Oplichting
Plofkraken
Verhuren van je Duitse huurbak
1 kudos 2026-05-06 17:58:09 door Wakemeister op Honger maatjes?
@ItisIAgain | 06-05-26 | 19:56: Maakt 'ie het nou te bond ja?
1 kudos 2026-05-06 17:57:26 door MVahl op Honger maatjes?
James Bond, of niet?
5 kudos 2026-05-06 17:56:45 door ItisIAgain op Honger maatjes?
bonDkraag ja?
14 kudos 2026-05-03 15:13:17 door AmraniPlatje op Gekke waggies
@dikkejenkie | 03-05-26 | 11:42: Ten eerste zitten we hier niet op instagram, ten tweede kijk ik inderdaad bijna alles liever horizontaal.
-45 kudos 2026-05-03 09:42:18 door dikkejenkie op Gekke waggies
Dus jij zou graag je iPhone (of Android waarschijnlijk) gedraaid houden als je Instagram stories bekijkt?
9 kudos 2026-05-01 01:04:04 door Driverofthedqy op Lolwut SBS
Juist voor types als de uploader was dit stukje uitleg
1 kudos 2026-04-25 08:03:44 door kanikerwataandoen op Dust devil heeft honger
ben ik dus niet de enige die het net niet zag.
2 kudos 2026-04-18 05:31:29 door McGuyer op Fuck jullie rovers!
Dumpert Recycling!
3 kudos 2026-04-17 06:44:38 door slurfsmurf op fanatieke parkeer beheer
Nog steeds niet goed: Fanatiek parkeerbeheer.
1 kudos 2026-04-09 21:28:08 door Driverofthedqy op Giet laten zien wie de baas is
Makkelijk hoor, de kant van de winnaar kiezen
7 kudos 2026-04-09 20:17:22 door Naregeit op Giet laten zien wie de baas is
Handtekeningen na de borrel.
1 kudos 2026-04-06 06:04:50 door Superjeap op Honkballert heeft baaldag
@Dommezet | 06-04-26 | 07:35: Het was het beste reaguursel ooit gemaakt! Nooit eerder gezien, fantastisch.
-7 kudos 2026-04-06 05:35:40 door Dommezet op Honkballert heeft baaldag
Grappig: een schokgolf van tsunamiproporties. Je weet dat je nu dezelfde stijl hanteert dan die oranje wortel?