10,158 +13542 -3384
Kudos
#7324 (Top 2.2917%)
| Kudos/dag | 2.78 |
| Kudos/reaguursel | 8.63 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 279 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -216 |
10,158 +13542 -3384
Kudos
#7324 (Top 2.2917%)
| Kudos/dag | 2.78 |
| Kudos/reaguursel | 8.63 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 279 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -216 |
1,177
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.32 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 18.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.34 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 11 |
| Geregistreerd op | 21-04-2014 |
| Eerste reactie op | 18-06-2016 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2026-06-22 13:29:48 door Dumpwie op Albanezen slopen omheiningen bij Kakome Beach
Zijn altijd vreemde figuren die Nederlandse Trump fans.
11 kudos 2026-06-22 12:55:13 door GraafSteno op Albanezen slopen omheiningen bij Kakome Beach
Bij "TDS" was je al af.
-2 kudos 2026-06-22 12:51:38 door RijkeBozeBlankeMan op Albanezen slopen omheiningen bij Kakome Beach
@Flierp! | 22-06-26 | 14:21: volgens mij proberen jij en Stonecity hetzelfde punt te maken haha
11 kudos 2026-06-22 12:25:12 door Clowns op Albanezen slopen omheiningen bij Kakome Beach
@Flierp! | 22-06-26 | 14:21: ola, dit is wel Dumpert. Hier wordt alleen vanuit de onderbuik gepost. Feiten zijn maar meningen en de mening van de dorpsgek is evenveel waard als van elke andere mening.
54 kudos 2026-06-22 12:21:22 door Flierp! op Albanezen slopen omheiningen bij Kakome Beach
Als je je er een beetje in verdiept had dan had je geweten dat dit niet zozeer tegen Trump en z'n boevenbende is maar tegen de corruptie die al jaren hoogtij viert in Albanië. Dit laatste stukje landverraad was de druppel.
1 kudos 2026-06-15 08:05:43 door morsen op Concessies doen
@ichnaton | 15-06-26 | 09:57: Er is nooit een referendum over het verdrag van Maastricht geweest, knuppel, enkel over het invoeren van een Europese Grondwet. Die is er ook nooit gekomen trouwens.
-3 kudos 2026-06-15 07:57:41 door ichnaton op Concessies doen
Dat verdrag van Maastricht dat via een referendum was afgewezen en daarna alsnog, met een andere naam, werd doorgedrukt.
0 kudos 2026-06-12 05:41:28 door Stonecity op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
@menniehoennie | 11-06-26 | 20:28: Rustig maar, ik zeg dat ik wat context mis en ook al laten we een evt migratieachtergrond achterwege dan zou het nog kunnen dat iemand in paniek dit soort toeren uithaalt.
5 kudos 2026-06-11 18:28:50 door menniehoennie op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
Ten eerste, wat de fuck is nou weer de dagelijkse demografie? Leer Nederlands!
Ten tweede, als een echte toetsenbordheld durf je natuurlijk niet gewoon te zeggen dat je doelt op iemand met een migratieachtergrond. Nu moet ik zeggen dat ik maar weinig mensen met een migratieachtergrond heb ontmoet met de naam Werner, maar je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben hoor! Typisch accent ook inderdaad.
0 kudos 2026-06-02 23:36:45 door Forza_Ruud_Krol op Het was een geweldige dag
Die komt bij geen enkele gesubsidieerde club aan de slag. Veel te veel regels, vooral op het gebied van gedrag en ethiek. Bovendien zijn die clubs extra kwetsbaar voor imagoschade.
Hij zal wel gaan zzp'en.
Of hij remigreert naar Zuid-Afrika om daar zijn gewetensschuld in te lossen.
-2 kudos 2026-05-21 09:38:16 door ikdenkwat op Inwoners zijn het zat en doen-het-zelf
Breedst.
1 kudos 2026-05-04 08:49:45 door Dr. Klatergoud op Je hebt geluk dat je in de EU woont, waar vrijheid van meningsuiting bestaat!
Stonecity ontkent even dat 350.000 mensen op Jetten hebben gestemd
1 kudos 2026-05-04 06:44:11 door J-K_DeVries op Je hebt geluk dat je in de EU woont, waar vrijheid van meningsuiting bestaat!
Op welk stemformulier kon jij van der Liar aankruisen?
8 kudos 2026-05-04 06:04:39 door Ron_Verhoeve_II op Je hebt geluk dat je in de EU woont, waar vrijheid van meningsuiting bestaat!
Wat zou jij nou te bazelen?
4 kudos 2026-05-03 07:11:38 door hiervoornsfw op Troepgooiers willen aandacht
*Afbreken
6 kudos 2026-03-30 17:15:11 door schippersjoerd op De keuken van Ratatouille is gevonden!
Het is dan ook echt topsport om een lekker broodje shoarma te maken, dus snap de kledingkeuze wel
0 kudos 2026-03-27 10:11:11 door Kanhetnietlatensorry op Roddelkutje Yvonne is nu opeens niet meer blij met roddelpers
Oh, gelukkig, ik ben niet alleen.
Wie is dit?
Oh, wacht, ik ben niet geïnteresseerd, laat maar.
1 kudos 2026-03-23 08:28:39 door dikkenerd op Slingerman in Columbia
Zo sarcastisch als je bent heeft Colombia wel hele goede gezondheidszorg..
10 kudos 2026-03-10 18:32:22 door zhirek op Zit Leon straks ook met XR op de snelweg?
Narcisten die niks van waarde toe kunnen voegen aan de maatschappij waarin ze leven. Ik adviseer hen allen daaglijks 1 pilletje Drion.
0 kudos 2026-02-18 08:13:33 door Het Vragevuur op Men with no hoes
En op welke dag ga je die smiley weghalen?
0 kudos 2026-02-18 07:49:25 door Tomme_Pelg op Men with no hoes
Dat was geen geode maar een 100 karaat diamant. Gertje Verhulst, die naast jullie kampeerde, heeft hem 35 jaar geleden gevonden en maakt er sindsdien grote sier mee.
4 kudos 2026-02-17 22:42:41 door Progue op Men with no hoes
Kunnen we volgens mij wel een reaguurder-uitstapje van maken.
11 kudos 2026-02-16 19:07:26 door Shinichiko op Kijk eens hoe snel ik achteruit kan rijden
Ik dacht dat ze allemaal hier in Europa waren!
-2 kudos 2026-02-14 11:15:18 door Dumpert_Reaguurder op Vliegtuig is lowrider
VVS is om de kijker vast te houden!!!!!!!!!
1 kudos 2026-02-13 22:19:59 door Orichinals op Wesley is een geval apart
@kecay35826: of de gemeentelijk afdeling WMO helemaal gek maken.
20 kudos 2026-02-13 21:55:15 door kecay35826 op Wesley is een geval apart
Denk eerder afdeling financien bij de gemeente
1 kudos 2026-02-06 21:57:19 door SilverSpoonCoonH0 op Politiechef pal achter de politieagent
Echt wel. Lees gewoon artikelen. Overlast o.a.
-2 kudos 2026-01-22 07:05:48 door redthehaghue op Busje word afgesneden door bus
Zo te zien neemt de lafaard gewoon het hazenpad voordat hij vaststaat in een file en de buschauffeur (m/v) aan zijn raampje krijgt.
0 kudos 2026-01-17 11:51:52 door pvpb op Gas op die Soepra!!!
Maar ja, dan rijd je niet in zoiets rond.
0 kudos 2026-01-10 07:53:13 door patlo op Popcorngenerator
Kwam hier in eerste instantie eigenlijk voor tetten. Bakje popcorn er bij.
15 kudos 2026-01-09 16:23:33 door Langesmurf op Popcorngenerator
Ja helaas geen popcorn gezien
-13 kudos 2025-11-30 08:02:09 door Kakudmi op Prijs per stuk(je)
Misschien heeft je diëtist ze gebeld?
-2 kudos 2025-11-10 20:39:30 door RoccoG op Televaag legt straatintimidatie vast met verborgen cameraploeg
Waarom altijd dit soort nietszeggend gejammer. Klagen hoe anderen het land kapot maken, en dan zelf zit soort bagger de wereld in helpen... Ik heb ook niks met Halsema, maar dat voortdurend op de man/vrouw spelen is toch ook niet de manier om het land wat leuker te maken.
0 kudos 2025-11-10 20:04:42 door koningsmoke op Televaag legt straatintimidatie vast met verborgen cameraploeg
-weggejorist-
30 kudos 2025-11-10 11:45:34 door larsp1982 op Problemen?
grammaticaal klopt het.
-4 kudos 2025-10-28 19:31:38 door SnuivendeKleuter op Johan met gestrekt been
@Prutsahr | 28-10-25 | 13:30: Die 'verandering' had nog veel erger geweest met een linkse regering. Centrumrechts heeft er simpelweg nooit genoeg prioriteit aan gegeven.
Het kwartje zal morgen wel de linkerkant op vallen om over 4 jaar weer keihard naar rechts te buigen..
11 kudos 2025-10-28 12:30:06 door Prutsahr op Johan met gestrekt been
Toch is die verandering gekomen terwijl centrum-rechts aan de "macht" was. Dus misschien kun je daar even op reflecteren.
21 kudos 2025-10-28 11:53:24 door john68 op Johan met gestrekt been
10 jaar ? wat denk je van nu al ?
4 kudos 2025-10-25 17:28:33 door Magikeenteiltje op Motorrijdert door de file
Zelfs de fietspaden zijn druk en onaangenaam. Jajaja we worden oud, maar het is wel zo, *en zwaait woest met vuist al hardop roepende tijdens het typen
-1 kudos 2025-10-22 18:53:24 door Generaal_Passief op Is Meppel echt nodig?
Meppel yuch
6 kudos 2025-10-22 16:04:46 door mokkie op Is Meppel echt nodig?
Steekwijk ook niet!
1 kudos 2025-10-18 05:48:47 door RandyBiel op Politie op het strand in Marokko
Jemen ook
7 kudos 2025-10-17 21:52:23 door AmraniPlatje op Politie op het strand in Marokko
Gaza ook...
7 kudos 2025-10-17 21:12:37 door Tidushi op Als de Russen komen
@Stijlloze Gast | 17-10-25 | 22:44: Dus je wilt die Russen ook nog belonen als ze binnenvallen
5 kudos 2025-10-17 20:44:25 door Stijlloze Gast op Als de Russen komen
Zij niks en wij zijn Amsterdam eindelijk kwijt.
-3 kudos 2025-10-17 18:09:17 door Badderbeest! op TRekker met driftmodus
Zeker, in Zimbabwe hebben ze zelfs het meeste geld terug wereld. Meer nog dan alle andere landen bij elkaar opgeteld.
3 kudos 2025-10-13 15:10:58 door Muzieker op Gaslekje in de keuken
Sinds wanneer is een joggingpak netjes?
1 kudos 2025-10-13 10:45:02 door noemphatie op Wat gooeeeeeeeeed
Nee.
27 kudos 2025-10-09 19:11:11 door Koeienstront op D66 staat voor duidelijkheid
@TrustMeImAnEngineer | 09-10-25 | 19:59: iedere boerderij is te koop! Als boer weet ik zeker dat bijna alle boeren bereidt zijn om van hun plaats af te gaan voor het grotere belang, mits ze op een andere plaats verder kunen met hun beroep en er op vooruit gaan. Wat D66 (en andere partijen zoals PvdD) echter roepen tijdens de debatten is dat boeren moeten worden uitgekocht. Daarbij er (financieel) niet op vooruit mogen gaan en een beroepsverbod moeten krijgen, dus hun beroep niet op een andere plek mogen voortzetten. Dat is waar de schoen wringt! Ik wil best mijn boerderij opofferen voor woningbouw of natuur. Maar dan moet ik er zelf ook (op een andere plek) er op vooruit gaan. Niet alleen de overheid, natuurorganisaties of mensen die daar komen te wonen.
-25 kudos 2025-10-09 18:30:53 door bleached op D66 staat voor duidelijkheid
@TrustMeImAnEngineer | 09-10-25 | 19:59: boeren eruit, asielzoekers erin. Top idee.