DumpStats voor Spacedeee

2,694 +3362 -668

Kudos

#21363 (Top 6.6847%)

Kudos/dag 3.36
Kudos/reaguursel 5.93
Meeste kudos op 1 reaguursel 100
Minste kudos op 1 reaguursel -75

454

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.57
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 9.9
Reacties per reaguursel 0.32
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 15
Geregistreerd op 15-04-2024
Eerste reactie op 15-04-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-07 15:38:32 door SnotYoung op Gefrustreerde snelle Audi bestuurder doet brake-check op A73
@clitlikker | 07-06-26 | 15:17:
Mooie denkfout van je door te denken dat je ten alle tijde fout bent als je op je voorganger klapt.
Flink remmen zonder noodzaak is ook strafbaar!

Hieronder stukje Google:

Wie is er schuldig bij een brake check?
Volgens de wet is de achterop rijdende auto, die achterop uw auto botst, vrijwel altijd schuldig. Uitzonderingen zijn situaties waarin u uw voorganger 'snijdt' als u van rijbaan wisselt of inhaalt. Ook wanneer u plotseling hard remt zonder verkeersnoodzaak kunt u de schuld krijgen van een aanrijding van achteren.

1 kudos 2026-06-07 15:09:25 door Spacedeee op Gefrustreerde snelle Audi bestuurder doet brake-check op A73
@clitlikker | 07-06-26 | 15:17: ik zie toch echt dat hij halverwege blijft hangen en vervolgens naar links gaat en gas geeft..
Brake check blijft fout hoe je het wilt wenden of keren!
Maar mocht jij dit inderdaad wel ok vinden raad ik je aan om nog war verder te leren, dit is inderdaad niet voor iedereen weggelegd.

-2 kudos 2026-06-07 13:17:47 door clitlikker op Gefrustreerde snelle Audi bestuurder doet brake-check op A73
Dat zie je dan toch echt verkeerd. Uploader is aan het inhalen, gaat keurig naar recht wanneer hij heeft ingehaald. De Audi rijder vond dit blijkbaar kut en dacht een brake-check te moeten uitvoeren. Waardoor de uploader moest uitwijken.

Als je achter iemand rijd hoor je afstand de houden.
Je bent niet voor niks altijd schuldig bij een ongeluk als je achter op iemand in rijd.

7 kudos 2026-06-05 19:56:35 door Creatieloos op Lelsabbelen
Hee ik heb niks te doen dus kijk ik maar even op dumpert.

9 kudos 2025-12-04 19:36:48 door Peerke16 op BMW-rijdert is de druppel
@zoutzuurkanon | 04-12-25 | 20:26: ja, maar dan wel met gepaste snelheid het andere verkeer voorbij rijden. Niet gewoon gassen tot het einde zoals dashcammer doet. Ja, er zijn er genoeg die het nóg sneller doen, dus in die zin valt het hier nog mee, maar wat is nou het nut van deze snelheid? Als je met de helft van de snelheid hier links rijdt ben je net zo snel thuis.

33 kudos 2025-12-04 19:26:12 door zoutzuurkanon op BMW-rijdert is de druppel
Gebruik al het beschikbare asfalt. Invoegen doe je aan het eind, niet ergens halverwege - DAT zorgt voor onnodig langere files.

1 kudos 2025-10-26 12:07:57 door chickspotter op Busmans is cool
@CarloColluci | 26-10-25 | 01:03: Als je bruto bedoelt krijg je een beetje gelijk, maar dan zit je nog aan de hoge kant.

2 kudos 2025-10-25 23:03:19 door CarloColluci op Busmans is cool
@RoccoG | 25-10-25 | 18:25: een buschauffeur brengt ongeveer 3500 netto per maand mee naar huis bij 40 uur werken.. beter dan kantoorwerk met vergaderingen en andere verplichtingen!

4 kudos 2025-10-25 17:10:13 door DwarsLezer op Busmans is cool
Laat dat "zoniet" er maar vanaf. De grootste rode vlag in deze video is het jezelf filmen van meerdere perspectieven, iets wat je van een generatie nul "influencer" verwacht en geen 45 plusser van een buschauffeur...

0 kudos 2025-10-25 16:25:53 door RoccoG op Busmans is cool
Ach als je met zo'n inkomen nog zo'n humeur hebt is toch mooi.

9 kudos 2025-10-01 21:06:06 door Plaspop16 op Peugeotje met haast
En jij vond het belangrijk om de stam+t regel toe te passen in de verleden tijd?

0 kudos 2025-09-30 14:19:14 door Spacedeee op Leuk trucje met vuist en gezicht
@MiesNootAap | 30-09-25 | 16:16: Ik ben zelf gehandicapt en ik kan er prima mee leven en ook om lachen.
Maar ik pas ervoor dat anderen dit leuk vinden om te doen voor de likes!

-2 kudos 2025-09-27 12:26:26 door Spacedeee op NAZI'S WEG!
@2MtrPeter | 27-09-25 | 14:16: Mijn excuses ik wil niemand doodsteken was meer uit emotie gereageerd

-1 kudos 2025-09-27 12:24:25 door Spacedeee op NAZI'S WEG!
@SaturatieMeter | 27-09-25 | 14:08:
Je hebt gelijk was in een emotie dat ik dat zei, al weet ik het niet zeker wat ze zal doen aangezien ze nogal giftig is.

7 kudos 2025-09-27 12:16:17 door 2MtrPeter op NAZI'S WEG!
Waarom nou weer met een mes. Waarom niet een goede stomp verkopen in plaats van iemand willen doodsteken? Misschien weer eens tijd voor een bezoekje bij je psychiater?

4 kudos 2025-09-27 12:08:24 door SaturatieMeter op NAZI'S WEG!
Grappig hoe je een goed punt hebt, maar het volledig ongeloofwaardig maakt door extreem geweld goed te keuren voor gedrag dat jij afkeurt.

4 kudos 2025-09-27 07:23:59 door Parabolicus op Lekker chillen
Daarvoor kun je ook op de minknop drukken, rechts van het aantal kudo's onder het filmpje.