2,694 +3362 -668
Kudos
#21363 (Top 6.6847%)
| Kudos/dag | 3.36 |
| Kudos/reaguursel | 5.93 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 100 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -75 |
2,694 +3362 -668
Kudos
#21363 (Top 6.6847%)
| Kudos/dag | 3.36 |
| Kudos/reaguursel | 5.93 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 100 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -75 |
454
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.57 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 9.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.32 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 12 |
| Aantal x weggejorist | 15 |
| Geregistreerd op | 15-04-2024 |
| Eerste reactie op | 15-04-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-2 kudos 2026-06-19 12:53:02 door haakbeen op Meer brandende auto A28
Die afspraak bij je ma om 19:20
19 kudos 2026-06-10 17:26:27 door VerliefdeToverbal op Road ragers stappen uit om het even uit te vec.. praten
Oei. Probeer die zin nog eens?
0 kudos 2026-06-07 15:38:32 door SnotYoung op Gefrustreerde snelle Audi bestuurder doet brake-check op A73
@clitlikker | 07-06-26 | 15:17:
Mooie denkfout van je door te denken dat je ten alle tijde fout bent als je op je voorganger klapt.
Flink remmen zonder noodzaak is ook strafbaar!
Hieronder stukje Google:
Wie is er schuldig bij een brake check?
Volgens de wet is de achterop rijdende auto, die achterop uw auto botst, vrijwel altijd schuldig. Uitzonderingen zijn situaties waarin u uw voorganger 'snijdt' als u van rijbaan wisselt of inhaalt. Ook wanneer u plotseling hard remt zonder verkeersnoodzaak kunt u de schuld krijgen van een aanrijding van achteren.
1 kudos 2026-06-07 15:09:25 door Spacedeee op Gefrustreerde snelle Audi bestuurder doet brake-check op A73
@clitlikker | 07-06-26 | 15:17: ik zie toch echt dat hij halverwege blijft hangen en vervolgens naar links gaat en gas geeft..
Brake check blijft fout hoe je het wilt wenden of keren!
Maar mocht jij dit inderdaad wel ok vinden raad ik je aan om nog war verder te leren, dit is inderdaad niet voor iedereen weggelegd.
-2 kudos 2026-06-07 13:17:47 door clitlikker op Gefrustreerde snelle Audi bestuurder doet brake-check op A73
Dat zie je dan toch echt verkeerd. Uploader is aan het inhalen, gaat keurig naar recht wanneer hij heeft ingehaald. De Audi rijder vond dit blijkbaar kut en dacht een brake-check te moeten uitvoeren. Waardoor de uploader moest uitwijken.
Als je achter iemand rijd hoor je afstand de houden.
Je bent niet voor niks altijd schuldig bij een ongeluk als je achter op iemand in rijd.
7 kudos 2026-06-05 19:56:35 door Creatieloos op Lelsabbelen
Hee ik heb niks te doen dus kijk ik maar even op dumpert.
-20 kudos 2026-06-01 16:46:42 door daniyel008 op Politie pakt trouwstoet
Meeste culturen geen probleem hoor
0 kudos 2026-05-21 11:23:56 door Baron Von Awesome. op Vol moppie neemt ons mee
Stoppen is wel heel rigoureus moet ik zeggen!
0 kudos 2026-05-01 19:17:20 door Pimbinnentuyn op Lange slurf uit de modder
daarom bestel ik nooit chinees
2 kudos 2025-12-04 20:17:29 door FlauweHerder op BMW-rijdert is de druppel
Inhalen hoort daar dus niet bij
9 kudos 2025-12-04 19:36:48 door Peerke16 op BMW-rijdert is de druppel
@zoutzuurkanon | 04-12-25 | 20:26: ja, maar dan wel met gepaste snelheid het andere verkeer voorbij rijden. Niet gewoon gassen tot het einde zoals dashcammer doet. Ja, er zijn er genoeg die het nóg sneller doen, dus in die zin valt het hier nog mee, maar wat is nou het nut van deze snelheid? Als je met de helft van de snelheid hier links rijdt ben je net zo snel thuis.
11 kudos 2025-12-04 19:29:46 door Ach.jochie.toch op BMW-rijdert is de druppel
@zoutzuurkanon invoegen ja, niet inhalen.
33 kudos 2025-12-04 19:26:12 door zoutzuurkanon op BMW-rijdert is de druppel
Gebruik al het beschikbare asfalt. Invoegen doe je aan het eind, niet ergens halverwege - DAT zorgt voor onnodig langere files.
-1 kudos 2025-12-03 16:55:13 door handenjor op Gladweerglibberglijcompilasie uit de Steets
Of gewoon leren autorijden
11 kudos 2025-10-27 20:23:20 door Goorpijp op Raak me niet aan, kerel!
Bitch slapje? Waren volgens mij 2 mooie tikken op de kaak.
1 kudos 2025-10-26 12:07:57 door chickspotter op Busmans is cool
@CarloColluci | 26-10-25 | 01:03: Als je bruto bedoelt krijg je een beetje gelijk, maar dan zit je nog aan de hoge kant.
2 kudos 2025-10-25 23:03:19 door CarloColluci op Busmans is cool
@RoccoG | 25-10-25 | 18:25: een buschauffeur brengt ongeveer 3500 netto per maand mee naar huis bij 40 uur werken.. beter dan kantoorwerk met vergaderingen en andere verplichtingen!
4 kudos 2025-10-25 17:10:13 door DwarsLezer op Busmans is cool
Laat dat "zoniet" er maar vanaf. De grootste rode vlag in deze video is het jezelf filmen van meerdere perspectieven, iets wat je van een generatie nul "influencer" verwacht en geen 45 plusser van een buschauffeur...
-10 kudos 2025-10-25 16:55:04 door DumpyShot op Het is tijd voor mode!
gast me?
0 kudos 2025-10-25 16:25:53 door RoccoG op Busmans is cool
Ach als je met zo'n inkomen nog zo'n humeur hebt is toch mooi.
1 kudos 2025-10-21 18:08:11 door owikzegmaarwat op Biem onder dienblad
nitraatje erbij?
27 kudos 2025-10-20 22:12:20 door WhySoSeriousss op Pantomime als huisgenoot
Zegt de gene die tijd heeft voor een comment op een dumpertfilmpje.
4 kudos 2025-10-20 17:43:06 door PSHH op Showtje met 16000 drones boven Liuyang
Eerst aan de lader
3 kudos 2025-10-20 10:23:10 door Occurred op Aygo kust vangrail! | Dumpert Dashcam 51
Je kunt zelfs zien dat Deborah meneer iets in de rechterhand heeft op 1:16.
9 kudos 2025-10-01 21:06:06 door Plaspop16 op Peugeotje met haast
En jij vond het belangrijk om de stam+t regel toe te passen in de verleden tijd?
0 kudos 2025-09-30 14:19:14 door Spacedeee op Leuk trucje met vuist en gezicht
@MiesNootAap | 30-09-25 | 16:16: Ik ben zelf gehandicapt en ik kan er prima mee leven en ook om lachen.
Maar ik pas ervoor dat anderen dit leuk vinden om te doen voor de likes!
3 kudos 2025-09-30 14:16:56 door MiesNootAap op Leuk trucje met vuist en gezicht
Leuk man voor een gehandicapte bepalen dat ze te zielig zijn om grapjes over te mogen maken.
-1 kudos 2025-09-29 21:18:28 door Spacedeee op Pakketbezorger legt alles op straat
@MVahl | 29-09-25 | 18:25: Dank je wel
-2 kudos 2025-09-29 16:25:02 door MVahl op Pakketbezorger legt alles op straat
*betaald *wordt
-2 kudos 2025-09-27 12:26:26 door Spacedeee op NAZI'S WEG!
@2MtrPeter | 27-09-25 | 14:16: Mijn excuses ik wil niemand doodsteken was meer uit emotie gereageerd
-1 kudos 2025-09-27 12:24:25 door Spacedeee op NAZI'S WEG!
@SaturatieMeter | 27-09-25 | 14:08:
Je hebt gelijk was in een emotie dat ik dat zei, al weet ik het niet zeker wat ze zal doen aangezien ze nogal giftig is.
7 kudos 2025-09-27 12:16:17 door 2MtrPeter op NAZI'S WEG!
Waarom nou weer met een mes. Waarom niet een goede stomp verkopen in plaats van iemand willen doodsteken? Misschien weer eens tijd voor een bezoekje bij je psychiater?
4 kudos 2025-09-27 12:08:24 door SaturatieMeter op NAZI'S WEG!
Grappig hoe je een goed punt hebt, maar het volledig ongeloofwaardig maakt door extreem geweld goed te keuren voor gedrag dat jij afkeurt.
4 kudos 2025-09-27 07:23:59 door Parabolicus op Lekker chillen
Daarvoor kun je ook op de minknop drukken, rechts van het aantal kudo's onder het filmpje.
0 kudos 2025-09-24 11:26:37 door Dragenvanger op Mevrouw neemt “alles moet weg” wel heel letterlijk.
@A. Tractie | 24-09-25 | 12:35: Die van het bewustzijn.
2 kudos 2025-09-24 10:35:22 door A. Tractie op Mevrouw neemt “alles moet weg” wel heel letterlijk.
Geen geld voor jezelf hebben is ook geld.
6 kudos 2025-09-20 20:07:19 door Violinisto op Jeroen niet doen!
Nou...... Nee.
7 kudos 2025-09-20 07:12:46 door threeheadedmonkey op Fat chicks support groep
Waarom? Hij vindt het toch prima?
-10 kudos 2025-09-15 18:56:09 door Spacedeee op Uw favoriete dag van de week
@PeterPandemie | 15-09-25 | 20:46:
Sorry vergat (me) te zeggen mijn excuses
5 kudos 2025-09-15 18:46:52 door PeterPandemie op Uw favoriete dag van de week
Hè? Wat?
-4 kudos 2025-09-03 20:23:38 door Spacedeee op Kinderbrommer weet niet wat rood betekent
@Nozemans | 03-09-25 | 21:36:
Rood is gas er op toch
-5 kudos 2025-09-03 20:22:45 door Spacedeee op Kinderbrommer weet niet wat rood betekent
@jaapstrontaap | 03-09-25 | 20:43: Sarcasme is idd met tekst lastig te begrijpen
5 kudos 2025-09-03 19:36:00 door Nozemans op Kinderbrommer weet niet wat rood betekent
Weet je wel al het verschil tussen rood en groen?
6 kudos 2025-09-03 18:43:20 door jaapstrontaap op Kinderbrommer weet niet wat rood betekent
Links
0 kudos 2025-09-03 17:45:42 door Spacedeee op Henk ik heb een spoedklusje
@pantoffel | 03-09-25 | 00:38: ja dat was eigenlijk al genoeg idd
5 kudos 2025-09-02 22:38:13 door pantoffel op Henk ik heb een spoedklusje
Alleen een mannenreet niet?
11 kudos 2025-09-02 17:22:24 door Pater_piemelprak op Idioot in Parkstad
Jij wel…….toetsenbordridder
4 kudos 2025-09-01 19:28:19 door MikeMe op Ondertussen in Canada
Ja.
8 kudos 2025-08-31 21:54:16 door BeemsterKaasbroodjeV2 op Agent in opleiding
Is dat een vraag of een uitdaging?
0 kudos 2025-08-29 15:28:04 door Je_oma op Fijn weekend
Zo makkelijk kom je er niet vanaf