DumpStats voor buurmanbaasje

2,297 +3551 -1254

Kudos

#23593 (Top 7.3825%)

Kudos/dag 1.45
Kudos/reaguursel 3.5
Meeste kudos op 1 reaguursel 350
Minste kudos op 1 reaguursel -161

657

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.41
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 13.4
Reacties per reaguursel 0.16
Meeste reaguursels op 1 dag 17
Aantal x weggejorist 10
Geregistreerd op 18-02-2022
Eerste reactie op 18-02-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-8 kudos 2026-06-24 19:11:27 op Wat is het heet hè?!
Nee voor hun werkt kleur gewoon andersom, zwart verdrijf je hitte mee.

8 kudos 2026-06-07 21:07:25 op Man doet lijm in sleutelgat
Oh dat is Gekke Henk, jij staat voor z'n deur geparkeerd en dan word ie nijdig

26 kudos 2026-06-07 21:03:26 op 112 Fotograaf uit heino word bijna aangereden
Lief dagboek, vandaag was mijn poging tot aandacht, of het nou in een kist of op een bed was, bijna gelukt. Helaas waren de wouten net iets te goed opgeleid en kon ik niet vastleggen hoe ze een onschuldige burger (ik dus) met een camera die al het 112-werk filmt en ook slachtoffers film, aan gort reden. Morgen probeer ik het weer.

1 kudos 2026-06-07 21:00:17 op Instructies geven aan trambestuurder
Ach meid, waar maakkie je druk om, dalijk rijdt ie je oma aan gort omdat er zo'n bloedzuigertje in zn nek loopt te janken. Er is een reden waarom je bestuurders in het OV niet moet afleiden kneus.

-15 kudos 2026-06-07 20:03:12 op Wielrenner uitroken
Ik zou daarmee naar de garage gaan.. koelwater in je ontsteking is vragen om problemen, in dit geval wel prettig.

-12 kudos 2026-06-07 20:01:43 op Oh ik moet hier heen
Past toch? Geen dooien, geen gewonden, en het is en blijft Zoeterminder..

-3 kudos 2026-05-23 00:55:54 op Goedemorgen!
In de beneluxtunnel ook altijd dat soort gastjes, dan is het toch fijn dat je een handbak hebt of bij een oud fossiel even de zekering voor de remlichten eruit trekt :-)

0 kudos 2026-05-20 11:45:12 op Verboden voor trekkers
@MeNTaLTO | 20-05-26 | 09:31: oftewel: geslotenverklaring voor langzaam verkeer

-10 kudos 2026-05-17 12:08:04 op Dikke biem in Rusland
Wat vreemd, de vorige keer kwam er zo'n leuke blauw-groene straal uit het dak

4 kudos 2026-05-12 23:14:20 op Roodkruisnegeerders
Oh wat erg, via Rhoon omrijden, flikker toch op man

3 kudos 2026-05-12 23:03:15 op Dat haal ik prima op m'n fiets
lieve schat, dit is een VIRM-dubbeldekker en weegt meerdere tonnen. Op de helft van de draaistellen zit een magneetrem, wanneer je de remkraan in de snelremstand zet (helemaal naar achter) rem je maximaal. Als je deze pipo 5 seconden ervoor pas ziet ben je sowieso te laat. Op seconde 2 kun je onder de deurtrede een kastje zien, daar brandt 1 lampje; er wordt pneumatisch geremd. De trein vertraagt dus en heeft hoogstwaarschijnlijk getoeterd.

-4 kudos 2026-05-10 14:28:08 op Stomme eikol op fiets
Het is toch ook direct gevaar kutkneus. Neemt niet weg dat uploadert even naar de opticiën mag of zn telefoontje weg moet leggen.

10 kudos 2026-05-10 01:03:25 op Onkruid in de tuin
Nee nee, dat scheurgras groeit zo weer terug mevrouw..

0 kudos 2026-05-10 00:41:27 op Dubbele pech voor motordief
dan weet jij meer dan ik, ik heb in 19 jaar godslastering zijn nog nooit met 100% zekerheid kunnen stellen of iemand homo is of niet.

0 kudos 2026-04-14 14:31:59 op Waar ga je heen?
Jezus dan schijt je toch in je broek of niet