18,477 +21208 -2731
Kudos
#3831 (Top 1.1988%)
| Kudos/dag | 4.61 |
| Kudos/reaguursel | 12.51 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1594 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -111 |
18,477 +21208 -2731
Kudos
#3831 (Top 1.1988%)
| Kudos/dag | 4.61 |
| Kudos/reaguursel | 12.51 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1594 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -111 |
1,477
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.37 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 15 |
| Reacties per reaguursel | 0.2 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 28 |
| Geregistreerd op | 02-07-2015 |
| Eerste reactie op | 02-07-2015 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-18 18:11:00 door Kannone op Drempeltje voor de finish bij de Tour de Suisse
Dit is niet de finish maar het ingaan van de laatste km. BTW Pogacars vriendin die zo hard viel.
0 kudos 2026-06-18 18:05:16 door Creatieloos op Leuk zo’n zelfgebouwde schommel
@Manuit83 | 18-06-26 | 19:06: Is waarschijnlijk zelf een vijftien jarige.
-3 kudos 2026-06-18 17:52:48 door Sabor op Drempeltje voor de finish bij de Tour de Suisse
Behalve de navolgende chaos natuurlijk.
7 kudos 2026-06-18 17:06:33 door Manuit83 op Leuk zo’n zelfgebouwde schommel
En wat heeft dat hier mee te maken?
0 kudos 2026-06-18 16:12:20 door hevisje op Liev meisje <3 vogels
,de neus valt erbijna vanaf, vandaar dat ringetje
0 kudos 2026-06-18 15:34:58 door Ruleaz op Stagiaire krijgt geen verlening
Ow. Vergast moet het natuurlijk zijn. Het gaat om de g.
1 kudos 2026-06-15 20:42:53 door pietpvv op Kokhalzen
Jij weet best waar zulke filmpjes te vinden zijn.
-4 kudos 2026-06-11 16:51:52 door Siks7Ate9 op Wheeliemannetje heeft slechte dag
@conkertheking Het maakt ondertussen geen hol meer uit waar je op stemt, het is al jaren alleen maar gelul of wie of wat Iets op X heeft gezegd en daar moet iedereen iets van vinden voor de camera. Maar echt iets bespreken wat relevant is en waar mensen wat aan hebben, zoals woning tekort of iets dergelijks en daar met z'n alle afspraken of maken of debatteren doen ze niet.
-7 kudos 2026-06-11 14:53:26 door Bullshitski op Wheeliemannetje heeft slechte dag
@ConkerTheKing | 11-06-26 | 16:48: door jou commentaar weten we ook wat jij stemt.
11 kudos 2026-06-11 14:48:35 door ConkerTheKing op Wheeliemannetje heeft slechte dag
Altijd maar op zoek naar redenen om te klagen over iets wat niets met het filmpje te maken heeft.
Hoe zeg ik dat ik populistisch stem zonder te zeggen waarop ik stem.
1 kudos 2026-06-08 14:01:50 door Sabor op Petitie: Free Katja's Ollie en Bollie
@RobSDR | 08-06-26 | 15:48: oh, wow <3
4 kudos 2026-06-08 13:48:26 door RobSDR op Petitie: Free Katja's Ollie en Bollie
Heb een linkje geplaatst in de comments, daar staat ongetwijfeld iets naar wens bij.
0 kudos 2026-05-28 05:33:50 door MVahl op Motorwappie heeft haast
*behaalt.. en dan nog iets met onnodige spaties.
0 kudos 2026-05-19 16:54:56 door Hamertijd op Stukje touren met de boys
stilstaand voertuig "mede verantwoordelijk"achten omdat het onhandig staat. Pick up was duidelijk niet aan het opletten (drank of telefoon ofzo) en moet blij zijn dat het "slechts"blik was. GTR persoon niet "mede" schuldig, doe normaal.
1 kudos 2026-05-19 03:31:52 door Sabor op Vierde official maakt er een zooitje van, Neymar piswoest
Gerol*
1 kudos 2026-05-18 21:27:21 door freakspark op Vierde official maakt er een zooitje van, Neymar piswoest
Hebben we naar het zelfde filmpje gekeken?
2 kudos 2026-05-14 08:38:06 door tzrah op Chinese auto's gaan nextlevel
Of erger, Whistlindiesel.
0 kudos 2026-05-03 15:39:28 door Eric1966 op Demonstratie IJsselstein
-weggejorist en opgerot-
1 kudos 2026-04-30 14:00:22 door Backwardsman op Wat is hier gebeurd?
China, China, China
1 kudos 2026-04-30 13:57:35 door Sabor op Wat is hier gebeurd?
@Bewegingsmelder | 30-04-26 | 15:24: Okay, z'n verpakking verdampt en daarna breekt de 'shit' pas echt los.
1 kudos 2026-04-30 13:24:34 door Bewegingsmelder op Wat is hier gebeurd?
Het verschil tussen vloeibaar en gas is ook vrij lastig.
2 kudos 2026-04-19 16:02:33 door KenJijDeSwaffelman op Hoppa dat scheelt me twee meijer jonge!
Daarbij aangetekend dat het gaat om het zoekproces, niet per se het vinden.
2 kudos 2026-04-12 10:44:22 door PatrickHatrick op Rotterdamse buschauffeur mishandeld
@Doix | 12-04-26 | 12:19: "gewoon een nekklem tot hij slaapt"
Weet je, ik heb opzich nog wel genoeg vertrouwen in mezelf dat ik denk op iemands rug te kunnen springen en heel hard kan knijpen. Ik durf er echter niet op te vertrouwen dat deze amoebe geen mes bij zich heeft.
3 kudos 2026-04-12 10:19:40 door Doix op Rotterdamse buschauffeur mishandeld
Bij gepast geweld zou dat niet moeten gebeuren. Gewoon nekklem tot hij slaapt en dan wachten tot de politie komt, hij geen schade, jij geen geweldsmelding aan je broek, maar ja, ik zeg dit nu zo stoer achter mijn toetsenbord, maar ik weet niet hoe en of ik zou reageren in een situatie als deze, eerlijk gezegd ......
0 kudos 2026-03-25 06:39:45 door Geheelnaarwaarheid op Motorrijdert doet verdwijntruc met 200 km/u
@Quargch | 24-03-26 | 22:51: Ja de motorrijder is binnen gevallen en zit nu waarschijnlijk als een dooie pier op die achterbank.
3 kudos 2026-03-24 21:51:13 door Quargch op Motorrijdert doet verdwijntruc met 200 km/u
Gezien het feit dat ze aan het eind van het filmpje nog aan een achterportier van de auto staan te trekken, vrees ik dat er nog iemand achterin zit.
1 kudos 2026-03-11 21:17:07 door mikkelokkio op Meiske kan goed bowlen
Stopt zo 3 vingers in je arie.
6 kudos 2026-03-07 22:46:04 door Jiggle_Physics op Die heupen liegen niet
Kruising van Mr. Mime en Jynx.
2 kudos 2026-02-15 18:41:56 door kaboutermuts op Reaguurder met z’n zus op de foto
Ik verwacht dat mevrouw gewoon (flink) betaald wordt door meneer.
1 kudos 2026-02-11 05:13:58 door pietpvv op Uitvoegen 2.0
Kuttenkoppen bedoelt u waarschijnlijk, mag gewoon voluit ook, u was na t. een puntje vergeten.
6 kudos 2026-02-10 20:07:54 door NIngenieur_Hogendijk op Omadouwer in de tram op Leidseplein
een Hitler snorretje
4 kudos 2026-02-03 13:59:01 door Waarschijnlijk op Mag ik er bij?
Linksplakker?
0 kudos 2026-01-24 19:09:28 door mstrtg op Trademark van Eric Cantona
jij kent je classiquers
6 kudos 2026-01-23 08:36:05 door Sodejue op Bijna weekend, nog even volhouden
inspecteert en keurt ze wel graag lijkt me
1 kudos 2025-12-09 20:14:00 door Sabor op Langzaamste ace avarrr
@Koenraadkleefpasta | 09-12-25 | 19:07: Poep je hebt een punt het stond anders in m'n geheugen
5 kudos 2025-12-09 18:54:26 door Timw12345 op Langzaamste ace avarrr
@koen, ben bang dat er meer mensen niet weten wat een ace is, gezien de minnen
2 kudos 2025-12-09 18:07:53 door Koenraadkleefpasta op Langzaamste ace avarrr
En sinds 1989 weet jij nog steeds niet wat een ace is?
31 kudos 2025-11-23 19:33:21 door Count_SuDooku op Dansen met volume
Bedankt voor de beroerte na het lezen van jouw comment...
0 kudos 2025-10-18 15:27:42 door Zolderkamervragen op Ik krijg nu boete van mooie dame
@Sabor | 18-10-25 | 13:47: wat jij wil.
-2 kudos 2025-10-18 11:47:51 door Sabor op Ik krijg nu boete van mooie dame
@Zolderkamervragen | 18-10-25 | 13:00: Speciaal voor de jou onnozele: .. Het stukje tekst: "Particulieren die voor eigen gebruik niet-commerciële opnamen op het station of in de trein maken hebben geen toestemming nodig. Er wordt geen toestemming gegeven voor het maken van opnamen in de cabine bij de machinist.". Komt van deze site: https://nieuws.ns.nl/filmen-en... en daar staat een volgende link: https://nieuws.ns.nl/filmen-en... Lees daar dan eens het stukje onder portretrecht. Een NS station is ook geen openbaar terrein, het is grotendeels publiek toegankelijk en bezit van de NS.
-4 kudos 2025-10-18 11:00:38 door Zolderkamervragen op Ik krijg nu boete van mooie dame
Voor de reaguurders die willen weten hoe dat is geregeld op een NS-station voor filmende particulieren bij niet-commerciële activiteiten, dat staat in dit stukje heel expliciet vermeld: https://www.anp.nl/blog/305/pr...
Voor de eigenwijze en minnende medereaguurders die de Nederlandse taal niet beheersen: het mag gewoon, ondanks de "huisregels" die bedacht zijn door onze fantast Sabor.
Min lekker verder zou ik zeggen, stel je voor dat je nog eens wat leert op Dumpert.....
-6 kudos 2025-10-18 10:33:01 door Zolderkamervragen op Ik krijg nu boete van mooie dame
@Sabor | 18-10-25 | 12:07: hoe kom je bij die onzin man?
Het is openbaar vervoer, het woord zegt het al, openbaar terrein en daar mag je iedereen filmen die je wil.
Echter, uitzenden van de beelden is aan regels gebonden.
Zo mag je niet de beelden online zetten als die de persoon in diskrediet brengen, dat is hier geenszins het geval.
Kortom, je lult maar wat.
7 kudos 2025-10-18 10:07:41 door Sabor op Ik krijg nu boete van mooie dame
@bees-t- | 18-10-25 | 12:02: ja, maar op het eigen terrein van de NS is het vanwege privacy door de NS wel verboden om het NS personeel te filmen zoals expliciet in dit filmpje gebeurt.
-7 kudos 2025-10-18 10:02:07 door bees-t- op Ik krijg nu boete van mooie dame
Particulieren die voor eigen gebruik niet-commerciële opnamen op het station of in de trein maken hebben geen toestemming nodig. Er wordt geen toestemming gegeven voor het maken van opnamen in de cabine bij de machinist.
Verder staat er niks in de regels. Neemt niet weg dat de filmer een zuiger is .
-1 kudos 2025-10-08 18:23:37 door Scherpstemes op Auto weer schoon
Ja.
0 kudos 2025-08-02 08:56:06 door Plankveurdekop op De knopen mogen los!
Ik heb ze al gevonden. Valt tegen ten opzichte van de ontknopingen in dit filmpje.
0 kudos 2025-04-24 05:40:17 door ehmm op Traplopen op woensdag
Ik maak het wel even nat
0 kudos 2025-04-03 23:44:56 door Boscarbouter op Vliegende croissant in 010 gespot!
Nee, die komen achter de Rattenvanger aan het stadion ingemarcheerd.
3 kudos 2025-04-02 17:41:18 door nuclearbbq op Billen op den Woensdag
Dan kom je toch gewoonb terug als WC-rol
3 kudos 2025-03-30 07:57:58 door Rest in privacy op Begrafenisondernemers vechten om lichaam in Mexico
Betalende klanten, ik weet het niet. Maar ik zou zeggen dat die dikke genoeg gevreten heeft en die andere ook wat moet gunnen.