2,953 +3591 -638
Kudos
#20124 (Top 6.2970%)
| Kudos/dag | 1.33 |
| Kudos/reaguursel | 6.85 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 208 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -64 |
2,953 +3591 -638
Kudos
#20124 (Top 6.2970%)
| Kudos/dag | 1.33 |
| Kudos/reaguursel | 6.85 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 208 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -64 |
431
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.19 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 11.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.24 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 3 |
| Geregistreerd op | 19-05-2020 |
| Eerste reactie op | 19-05-2020 |
Shop via onze link ā jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon š
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
14 kudos 2026-06-18 18:03:03 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Wat n stumper zeg... Vader heeft groot gelijk. Had er persoonlijk nog wat langer over gedaan
3 kudos 2026-06-18 01:25:49 op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
Golf, polo, Mercedes, Peugeot, mongool, Fin, Marokkaan of nl dat maakt allemaal niets uit. Je gaat gewoon aan de kant!
0 kudos 2026-06-17 23:46:21 op Irene Moors over Telekids
Kan me zelfs de dj cat show met linda de mol op skychannel herinneren... Ben mooi op tijd geboren! "vroeger..."
0 kudos 2026-06-17 23:42:54 op Irene Moors over Telekids
Filmpje overslaan dan!
3 kudos 2026-06-17 23:41:19 op Feesten, zuipen en zoenen..
Prima dat zij zich bewust is van haar zelf. Zouden er meer moeten zijn
11 kudos 2026-06-17 23:39:18 op Popo mag het wel
Popo mag sowieso meer dan de "gewone" burger.. Maar dat willen de meeste maar niet begrijpen/accepteren
2 kudos 2026-06-17 20:25:13 op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
Nou ja... Hoe lang gaat hij nog door? Kun je je ook afvragen
-20 kudos 2026-06-15 22:49:39 op Kwark op maandag
Nee dank u. Ik sla even over
13 kudos 2026-06-15 22:48:35 op RIP Sesamstraat weer een bewoner armer
Ronflonflon met jacques plafond.. (om maar even wat te noemen)
3 kudos 2026-06-14 20:09:51 op Fijne zondag allemaal
Je kunt hier sowieso beter naar kijken dan naar voetbal..
-45 kudos 2026-06-14 20:06:43 op Wakker schudden!
Dan slaap ik toch liever verder... Veel te groot die dingen
3 kudos 2026-06-14 20:05:05 op Agent lift ff 185 kg
Kan wel... Maar hij mag net zoveel als een agent die 100kg kan liften. Zou fijn zijn als het blauw op straat eens harder mocht optreden
0 kudos 2026-06-14 19:57:11 op Crash F18
Dat blijft een dingetje.... Zou er geen app voor zijn?
0 kudos 2026-06-14 19:55:54 op Van links naar rechts in Dallas!
Ik geef er ook niets om.. En toch kijk ik af en toe zo'n filmpje.. Als ze t daar naar hun zin hebben, prima. En verder volg ik het absoluut niet. Maar ieder z'n ding hƩ..
2 kudos 2026-06-14 19:52:17 op Zomerjurkjes!
Het kan best zijn dat het je smaak niet is maar dat heeft niets met een tht te maken..
8 kudos 2026-06-09 23:33:35 op Goeiedinsdag
Dan heb je vast ook een probleem met die siliconen die erin zitten..
12 kudos 2026-06-08 20:49:30 op Maandag, je was gezellig
Ja als zij erbij waren geweest was het inderdaad gezellig geworden.... Maar da was nie
15 kudos 2026-06-08 20:32:51 op Doe maar een tattoetje
Tja ieder zijn of haar ding.. Maar ik vind dit niets. Maar hoezo NSFW?
-2 kudos 2026-06-07 16:08:13 op Tewaterlating van de andere kant
Mooi man!
-27 kudos 2026-06-06 11:20:35 op Fijn weekend allemaal!
En toch vermoed ik hier AI
5 kudos 2026-05-31 20:42:23 op Hoofdpijn
Aan z'n telefoon...
0 kudos 2026-05-31 20:39:17 op Wat is je geheim
St elsewhere! Was een goede serie. Vergelijkbaar met (eveneens goede serie) Hill Street Blues (niet geheel toevallig van dezelfde makers)
10 kudos 2026-05-30 15:43:47 op Meeisje vervoert lamp op de fiets
Sukkels
73 kudos 2026-05-30 15:39:42 op Een stier boos maken?
Hoppa. Heel goed. Meest belachelijke "traditionele" gedoe ter wereld. En hier moeilijk doen om zwarte Piet, negerzoenen en andere onzin dingen
-39 kudos 2026-05-29 23:56:49 op Humor van vroeger
JJvdWal... Heb nog nooit om die man kunnen (glim)lachen
13 kudos 2026-05-29 15:44:39 op Politiemeneer vindt leuk
't zijn net mensen hƩ..... Toch prima zo
-1 kudos 2026-05-25 08:11:20 op Auto rijdt iets te ver door op de Trailerhelling
Kop: auto rijdt "iets" te ver.. Vervolgtekst: auto rijdt "veelste" ver... Lekker consequent weer!
0 kudos 2026-05-24 09:03:23 op In india is het ook warm
Daar is 50 graden toch echt nog niet warm genoeg voor
3 kudos 2026-05-22 23:40:26 op Tadaaaaa
Nee dank je vriendelijk
0 kudos 2026-05-22 19:14:09 op Meisje heeft een serieuze vraag
Foutje.. Bedoelde t niet voor deze post
0 kudos 2026-05-22 19:13:16 op Meisje heeft een serieuze vraag
Uhm misschien ff op pauze zetten??
0 kudos 2026-05-22 19:12:32 op Meisje heeft een serieuze vraag
Uhm misschien ff op pauze zetten??
4 kudos 2026-05-20 19:10:03 op Terschelling tandem huren
Lach dan niet..... Tenminste, ik ga er even vanuit dat het een poging tot lachen was
-1 kudos 2026-05-20 12:13:16 op Dure hobby
Nog best knap om die paal te raken.... Maar hoe dan..... Zet die draai 1 seconde later in en er was niets aan de hand
3 kudos 2026-05-19 23:27:30 op Hydraulische pers compi
Niets hydraulisch aan....
-3 kudos 2026-05-13 17:54:47 op Ik doe het zelf
Maar gelukkig was er al meer fout gegaan....
16 kudos 2026-05-06 17:31:56 op Vetste geodriehoek everooit
In heel het filmpje komt geen enkele geodriehoek voor....
0 kudos 2026-05-02 11:02:31 op Je lens in je oog ploppen
Nou dat heb ik toevallig ook maar mijn lenzen zijn ongeveer de helft in diameter.. Dus je praat onzin
1 kudos 2026-05-02 11:00:09 op Hoe heet dit liedje?
Laat dat liedje maar.. Hoe heet zij?
2 kudos 2026-04-29 22:20:48 op Meisje doet een skateboardtruc
Zie ik Sterre nog niet zomaar doen
-1 kudos 2026-04-29 22:20:14 op Chinook vult zān emmer bij het Heerderstrand
Inmiddels vliegt er helemaal niets meer. Hele spul staat weer terug op de basis
12 kudos 2026-04-28 23:24:52 op Tom Jones en Luciano Pavarotti zingen Delilah
Kenmerk van de echte artiest. Heel anders dan tegenwoordig (uitzondering daar gelaten)
24 kudos 2026-04-22 13:11:10 op Van metro naar het politiebusje
Wat een kansloos figuur.. Gewoon opruimen die gozer
11 kudos 2026-04-18 11:28:08 op MTB over brug
Fiets dan ook gewoon door... Dan was er niets aan de hand geweest
3 kudos 2026-04-15 17:41:36 op Hendjes in de lucht
Alles is beter dan die hooligans, dus in dat opzicht heeft hij helemaal gelijk
5 kudos 2026-04-14 23:06:36 op Mannen zijn gewoon grote kleuters
Dus, eigenlijk ben je gewoon jaloers
2 kudos 2026-04-07 22:54:13 op Ach, mooie dag vandaag
Zeker een mooie dag!
2 kudos 2026-04-06 23:35:20 op Flightsimulator op je zolderkamer
Zag er vroeger op de commodore 64 toch anders uit...
6 kudos 2026-04-05 20:50:34 op Op en neer!
Leuk koppie!
1 kudos 2026-04-05 00:20:58 op Amerikanse heli's boven Iran voor reddingsoperatie piloot
Onderzijde cockpit is ook nog een gepantserd. Dus met vuistvuurwapen is die kans gewoon nul.