DumpStats voor Routine

49,637 +52799 -3162

Kudos

#1125 (Top 0.3520%)

Kudos/dag 35.03
Kudos/reaguursel 14.69
Meeste kudos op 1 reaguursel 1934
Minste kudos op 1 reaguursel -82

3,379

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.38
Topreaguursels 16
Woorden per reaguursel 23.5
Reacties per reaguursel 0.23
Meeste reaguursels op 1 dag 19
Aantal x weggejorist 31
Geregistreerd op 07-08-2022
Eerste reactie op 07-08-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-5 kudos 2026-06-17 09:55:11 door h497 op Waarom deze boodschap?
Ben ook wel benieuwd of de politie dan ineens wel welkom is bij de mensen die ACAB zeggen

14 kudos 2026-06-17 09:49:32 door Naregeit op Waarom deze boodschap?
Alleen niet bij de moeder van Kitty, dan mogen ze gerust eerst even een bakkie koffie doen.

40 kudos 2026-06-17 09:41:22 door Chuba op Waarom deze boodschap?
Dit inderdaad. Heb al talloze reanimaties meegemaakt, en doorgaans is de politie binnen 2 minuten ter plaatse, vaak enkele minuten voor de ambulance. En in elke politieauto ligt een AED, dus ik hoop voor Kitty dat naast de ambulance ook de politie 'gewoon' nog steeds komt, dat scheelt zéér kostbare minuten.

7 kudos 2026-06-13 20:22:24 door Routine op Wat is jouw reactie op naroepen?
@Klerkberk | 13-06-26 | 21:09: Als ik de kans, dat mijn dochter op straat lastig gevallen wordt met 85% kan verkleinen, hoef ik daar niet 2x over na te denken, jij wel?

18 kudos 2026-06-13 19:09:37 door Klerkberk op Wat is jouw reactie op naroepen?
Laten we vooral niet, al is het maar een heel klein beetje, naar ons zelf kijken. Als we ook gewoon de aandacht af kunnen leiden naar een andere groep, waar we zeer zeker zelf, niet toe behoren.

1 kudos 2026-06-12 20:27:43 door A.tractie op Badmode op de poesloop! #2
Vrouwen zijn wel lustobjecten tot een bepaalde leeftijd, anders wordt er niet geneukt en komen er geen nieuwe kinderen.

0 kudos 2026-05-23 15:12:35 door NoNoThatIsSoNotRight op Daklozen eten geven
Normaliter eens, ik heb echt een 200% hekel aan "Mr. Beast". In dit geval weet ik niet wat zijn doel is. Inspireren met een prima feelgood of likes binnenharken.

Aangezien ik geen gebruikersnaam en "LIKE AND SUBSCRIBE!!!!" zie/hoor krijgt hij voordeel van de twijfel van mij.

2 kudos 2026-05-22 21:03:40 door defpee op Daklozen eten geven
@LieverSudoDanZwitsal | 22-05-26 | 22:58: Ik bedoel dat anderen door kijken van dit filmpje het ook gaan doen.

7 kudos 2026-05-22 20:58:20 door LieverSudoDanZwitsal op Daklozen eten geven
@defpee | 22-05-26 | 21:05: Prima. Ik zeg: allemaal doen. Maar niet filmen en online gooien. Alsjeblieft, doe het gewoon voor die ander. De grootste helden zijn diegenen waarvan je het bestaan niet weet.

2 kudos 2026-04-29 07:32:07 door VanUitDeZolderkamer op Blokkeeropa heeft geen rijbewijs meer
Het heeft misschien een waarschuwend effect. Kijk maar naar de Schipholbezetting, achteraf een hoop gehuil dat ze niet meer via Schiphol mochten vliegen. Waarschijnlijk hadden er minder mensen meegedaan als ze dit vantevoren wisten.

0 kudos 2026-04-22 20:26:47 door baxteen op BMW levensmoe
Passende straf dumpyshot. En dan zullen er mensen zeggen je kan niet iemand zomaar een trauma bezorgen. Dan moet je maar nadenken over je acties. Die beelden verspreiden kan het trauma van de nabestaanden ook verergeren

2 kudos 2026-04-22 14:02:24 door DumpyShot op BMW levensmoe
Ik ken een situatie waarbij mensen een ongeluk filmden en door de politie uit de auto gehaald werden om samen even het ongeluk (dodelijk) van dichtbij te laten zien, om daarna te vragen of ze dit werkelijk wilden zien.

4 kudos 2026-04-22 13:03:45 door MeerMeerikke op BMW levensmoe
Geef hem maar een pak smeer en gooi hem maar in de kliko, ik hoef die eikel niet bij mijn dierbare te hebben.