49,637 +52799 -3162
Kudos
#1125 (Top 0.3520%)
| Kudos/dag | 35.03 |
| Kudos/reaguursel | 14.69 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1934 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -82 |
49,637 +52799 -3162
Kudos
#1125 (Top 0.3520%)
| Kudos/dag | 35.03 |
| Kudos/reaguursel | 14.69 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1934 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -82 |
3,379
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.38 |
| Topreaguursels | 16 |
| Woorden per reaguursel | 23.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.23 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 19 |
| Aantal x weggejorist | 31 |
| Geregistreerd op | 07-08-2022 |
| Eerste reactie op | 07-08-2022 |
Shop via onze link â jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon đ
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-20 22:28:49 door GwoonAmber op Grote biem in slowmotion Almere
Zo zie je maar Almere kan best eens een keer mooi zijn.
3 kudos 2026-06-20 13:55:58 door dikkejenkie op Grote biem in slowmotion Almere
Technisch gezien is dit boven Almere, niet in Almere.
0 kudos 2026-06-20 12:53:48 door Konttenen op Ondertussen in Moskou
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-17 12:32:15 door Witteke3991 op Waarom deze boodschap?
@Chuba | 17-06-26 | 11:41: Ben jij zo eng dat mensen er een hartstilstand van krijgen?
-5 kudos 2026-06-17 09:55:11 door h497 op Waarom deze boodschap?
Ben ook wel benieuwd of de politie dan ineens wel welkom is bij de mensen die ACAB zeggen
14 kudos 2026-06-17 09:49:32 door Naregeit op Waarom deze boodschap?
Alleen niet bij de moeder van Kitty, dan mogen ze gerust eerst even een bakkie koffie doen.
40 kudos 2026-06-17 09:41:22 door Chuba op Waarom deze boodschap?
Dit inderdaad. Heb al talloze reanimaties meegemaakt, en doorgaans is de politie binnen 2 minuten ter plaatse, vaak enkele minuten voor de ambulance. En in elke politieauto ligt een AED, dus ik hoop voor Kitty dat naast de ambulance ook de politie 'gewoon' nog steeds komt, dat scheelt zéér kostbare minuten.
7 kudos 2026-06-13 20:22:24 door Routine op Wat is jouw reactie op naroepen?
@Klerkberk | 13-06-26 | 21:09: Als ik de kans, dat mijn dochter op straat lastig gevallen wordt met 85% kan verkleinen, hoef ik daar niet 2x over na te denken, jij wel?
7 kudos 2026-06-13 19:58:44 door DumpertOpa op Wat is jouw reactie op naroepen?
Vanaf welke moment mag je een probleem dan wel breder bekijken?
2 kudos 2026-06-13 19:11:01 door Random Rotterdammert op Stukje Schotse cultuur
Niemand houdt van een betweter. De doedelzak hoort gewoon bij Schotland, klaar.
18 kudos 2026-06-13 19:09:37 door Klerkberk op Wat is jouw reactie op naroepen?
Laten we vooral niet, al is het maar een heel klein beetje, naar ons zelf kijken. Als we ook gewoon de aandacht af kunnen leiden naar een andere groep, waar we zeer zeker zelf, niet toe behoren.
1 kudos 2026-06-12 20:27:43 door A.tractie op Badmode op de poesloop! #2
Vrouwen zijn wel lustobjecten tot een bepaalde leeftijd, anders wordt er niet geneukt en komen er geen nieuwe kinderen.
3 kudos 2026-06-12 20:16:01 door flikkerob op Badmode op de poesloop! #2
Wel van deze, zakloze stofzuiger.
-10 kudos 2026-06-12 20:04:43 door Erikjan79 op Badmode op de poesloop! #2
Als je gelijk geil wordt van een vrouw in een bikini is het misschien jouw probleem.
-4 kudos 2026-06-11 16:35:16 door watouwe op HAHA faaaaaal...
volgens mij ben jij gewoon dom
-5 kudos 2026-06-11 16:18:40 door Pilslikker op HAHA faaaaaal...
Jij bent een beetje L33t uit het ei gekropen hĂš.
1 kudos 2026-06-10 11:13:34 door nieuwsgierige pelg op Achterlijke die aan het inhalen is
Ik had die 5 seconden die ik nodig had om jouw bericht te lezen, ook nodig.
3 kudos 2026-06-10 09:55:50 door Wakemeister op Achterlijke die aan het inhalen is
@zup | 10-06-26 | 11:50: Barbatruc.
4 kudos 2026-06-10 09:50:36 door zup op Achterlijke die aan het inhalen is
Hup, hup, ga jij eens even heel snel terug naar het Libelle forum
7 kudos 2026-06-10 09:44:31 door freddiefred op Achterlijke die aan het inhalen is
U bent zeker deze bestuurder
-1 kudos 2026-06-02 12:51:03 door Peterrrrrrrr op Het was een geweldige dag
Als toen wat?
0 kudos 2026-05-23 15:12:35 door NoNoThatIsSoNotRight op Daklozen eten geven
Normaliter eens, ik heb echt een 200% hekel aan "Mr. Beast". In dit geval weet ik niet wat zijn doel is. Inspireren met een prima feelgood of likes binnenharken.
Aangezien ik geen gebruikersnaam en "LIKE AND SUBSCRIBE!!!!" zie/hoor krijgt hij voordeel van de twijfel van mij.
3 kudos 2026-05-23 06:55:41 door EpkeZolderland op Daklozen eten geven
Hij filmt i.i.g. niet zichzelf erbij.
0 kudos 2026-05-23 03:31:01 door Belezendgrijpen op Daklozen eten geven
wel het filmpje kijken en dan jammeren dat het gefilmd is.
2 kudos 2026-05-22 21:03:40 door defpee op Daklozen eten geven
@LieverSudoDanZwitsal | 22-05-26 | 22:58: Ik bedoel dat anderen door kijken van dit filmpje het ook gaan doen.
7 kudos 2026-05-22 20:58:20 door LieverSudoDanZwitsal op Daklozen eten geven
@defpee | 22-05-26 | 21:05: Prima. Ik zeg: allemaal doen. Maar niet filmen en online gooien. Alsjeblieft, doe het gewoon voor die ander. De grootste helden zijn diegenen waarvan je het bestaan niet weet.
39 kudos 2026-05-22 19:05:50 door defpee op Daklozen eten geven
Wie weet gaan andere mensen hierdoor ook vaker iets geven.
-2 kudos 2026-05-17 17:07:44 door Lysian op U haalt hier in: Kan (mag) dat?
De spiegel in mijn badkamer is geen achteruitkijkspiegel.
-2 kudos 2026-05-17 17:03:37 door Nozemans op U haalt hier in: Kan (mag) dat?
Hoe werkt een periscoop dan?
1 kudos 2026-05-17 17:01:30 door geen_kudos_please op U haalt hier in: Kan (mag) dat?
Dat weet je helemaal niet, misschien bedoel hij wel zijn linker achteruitkijkspiegel
-4 kudos 2026-05-10 10:05:35 door curryworstspecial op Miljoenen pakken door de Iran oorlog
waarom denk je dat de beursen opgericht werden? dat was en is niet om starters te helpen hoor.. vandaag word veel gepromoot om te investeren maar beter niet doen.
0 kudos 2026-05-09 17:26:48 door Normaalridder op Missie: Red de kip..
En alle andere vogels.
3 kudos 2026-05-08 15:56:17 door Kameleon4 op Meest boeiende docu die je deze maand gaat zien
de metselbij is nog altijd een stuk bekender dan de Poolse stukadoorsbij
1 kudos 2026-05-08 13:59:22 door Vicieuze-viscositeit op Meest boeiende docu die je deze maand gaat zien
Ik vroeg me dus al af waarom die bijen de buisjes in m'n insectenhotels dicht metselde! De natuur blijft me verbazen.
8 kudos 2026-05-08 13:57:41 door Freddie M op Meest boeiende docu die je deze maand gaat zien
Dit soort reaguursels maken dat ik het voor mij zelf kan verantwoorden regelmatig dumpert te bezoeken.
10 kudos 2026-05-08 13:50:23 door Dweeziltje op Meest boeiende docu die je deze maand gaat zien
Geeft niet, leerzaam. Voor de zekerheid toch even je laatste zin eerst gelezen.
153 kudos 2026-05-08 13:49:43 door Igordevieking op Meest boeiende docu die je deze maand gaat zien
bedankt voor deze Bijles
-17 kudos 2026-05-05 10:03:26 door Pijpgrage Paultje op Fatbiker krijgt instant karma
Die fatbikes kunnen wel wat hebben!
2 kudos 2026-04-29 07:32:07 door VanUitDeZolderkamer op Blokkeeropa heeft geen rijbewijs meer
Het heeft misschien een waarschuwend effect. Kijk maar naar de Schipholbezetting, achteraf een hoop gehuil dat ze niet meer via Schiphol mochten vliegen. Waarschijnlijk hadden er minder mensen meegedaan als ze dit vantevoren wisten.
0 kudos 2026-04-29 07:27:54 door R2_MeToo op Blokkeeropa heeft geen rijbewijs meer
AD is geen krant maar een reclamefolder met clickbites
4 kudos 2026-04-25 10:50:03 door Uhoortnogvanons op Hoe goed was Bruce Lee?
Sorry hoor, ik min je al.
0 kudos 2026-04-22 20:26:47 door baxteen op BMW levensmoe
Passende straf dumpyshot. En dan zullen er mensen zeggen je kan niet iemand zomaar een trauma bezorgen. Dan moet je maar nadenken over je acties. Die beelden verspreiden kan het trauma van de nabestaanden ook verergeren
1 kudos 2026-04-22 17:26:40 door GwoonAmber op Echte romanticus
En een Vape.
2 kudos 2026-04-22 14:03:51 door DumpyShot op BMW levensmoe
@DumpyShot | 22-04-26 | 16:02: was overigens in Duitsland: https://www.autovisie.nl/nieuw...
2 kudos 2026-04-22 14:02:24 door DumpyShot op BMW levensmoe
Ik ken een situatie waarbij mensen een ongeluk filmden en door de politie uit de auto gehaald werden om samen even het ongeluk (dodelijk) van dichtbij te laten zien, om daarna te vragen of ze dit werkelijk wilden zien.
4 kudos 2026-04-22 13:03:45 door MeerMeerikke op BMW levensmoe
Geef hem maar een pak smeer en gooi hem maar in de kliko, ik hoef die eikel niet bij mijn dierbare te hebben.
1 kudos 2026-04-21 18:10:38 door Scarfie op Echte romanticus
vetbike in dit geval.
0 kudos 2026-04-04 05:57:02 door jemeentut op Orion commandant zegt Hello World
Het noorderlicht is aan de onderkant, en ik ken je verder niet echt.
0 kudos 2026-04-04 05:44:01 door Poerlepapvanbaatje op Orion commandant zegt Hello World
@koikarperzwemvest | 03-04-26 | 20:31: Aurora Snow zie ik liever
0 kudos 2026-04-03 19:07:58 door Zolderkamervragen op Orion commandant zegt Hello World
Je bent achterlijk.