59,567 +62632 -3065
Kudos
#875 (Top 0.2738%)
| Kudos/dag | 18.15 |
| Kudos/reaguursel | 16 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2913 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -82 |
59,567 +62632 -3065
Kudos
#875 (Top 0.2738%)
| Kudos/dag | 18.15 |
| Kudos/reaguursel | 16 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2913 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -82 |
3,722
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.13 |
| Topreaguursels | 12 |
| Woorden per reaguursel | 36.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.18 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 25 |
| Aantal x weggejorist | 16 |
| Geregistreerd op | 30-06-2017 |
| Eerste reactie op | 30-06-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-22 05:54:01 door PatrickHatrick op NK wielrennen gaat fout
Lekker minnen, maar kijk eens van 0:06 tot 0:08 bij tweede filmpje. Spawnt gewoon een fiets in de reet van een van de renners.
28 kudos 2026-06-18 12:03:20 door larsp1982 op Van der Vaart deed weer een van der Vaartje
Mijn vrouw, Aziatisch uiterlijk, liep in Hong Kong een winkel uit achter haar moeder aan. Dat dacht ze tenminste. Het was een willekeurig ander ouder Chinees dametjes. Sindsdien mag ik zeggen dat alle Aziaten op elkaar lijken. En dat doet zij ook!
0 kudos 2026-06-18 09:21:10 door Stumpert1001 op Waarom deze boodschap?
Even over je eerste link? Heb je daar meer informatie over. Ik wil namelijk ook een jongere vriendin. Daarnaast is er weinig informatie omdat het onderzoek nog loopt.
-1 kudos 2026-06-17 18:41:11 door Johanvb op Waarom deze boodschap?
'[...]alsof er in Nederland ook een of ander politieprobleem is[...]'
tuurlijk is er in Nederland geen sprake van een politieprobleem:
https://112nederland.nl/2026/0... .
https://112nederland.nl/2026/0... .
https://112nederland.nl/2026/0... .
https://112nederland.nl/2026/0... .
https://112nederland.nl/2026/0... .
https://112nederland.nl/2026/0... .
https://112nederland.nl/2026/0... .
https://112nederland.nl/2026/0... .
https://112nederland.nl/2026/0... .
https://112nederland.nl/2026/0... .
nee, ik geef je helemaal gelijk hoor. Niets aan de handboeitje.
Wellicht zou je gewoon eens kritischer moeten kijken en niet gelijk in de Pavlov reactie schieten als iemand iets negatiefs zegt over de politie. Kritisch zijn staat niet gelijk aan tegen zijn. Maar het zijn lieden zoals jij die steeds maar willen wegkijken van de foute zaken die niet bijdragen aan de oplossing van het probleem dat er wel degelijk is binnen de politie.
-8 kudos 2026-06-17 13:48:00 door LeukeGebruikersnaam op Waarom deze boodschap?
Luister de analyse van Radio Kookpunt, van de cijfers van geweld tegen de politie eens. De politie rekent schelden als 'geweld tegen de politie' om zo die cijfers kunstmatig te verhogen, en op basis van die cijfers vragen ze meer middelen en bevoegdheden aan. Dus de actievoerder die "oetlul" roept, belandt uiteindelijk in dezelfde stapel cijfers als de 'bezorgde burger' die met molotovs gooit, en daarop baseert de politie dat zij meer geld en machtsmiddelen nodig hebben.
Blind projecteren is idd niet slim en we zijn nog lang niet op hetzelfde punt als de VS. Maar er worden wel kleine stapjes in die richting gezet, en die moeten we vroeg herkennen.
0 kudos 2026-06-10 16:36:23 door FredFlinstone op Eet smakelijk, even zitten
*Modaal
1 kudos 2026-06-10 16:35:41 door FredFlinstone op Eet smakelijk, even zitten
Als de Algemene politiedienst nu eens: NIET meegaat in die Social Media Hype'jes (Linkjes op Feestboek etc) :
En gewoon professioneel hun Ambt blijven uitoefenen.
Die Handhavende Instantie hoeft niet Allemans Vriendje te worden...
Ontzag en Handhaaf. Hoe moeilijk kan je het jezelf maken. Als overheid (+ Vooral, Betaal je Agenten eens min. 1,75 of MarktConform wat ze WERKEN
3 kudos 2026-06-08 10:30:55 door Knalluh8497 op Potje 2 v 8 MMA in Tsjechie
Matchfixing.
2 kudos 2026-06-08 09:55:23 door The.Fisch.Temp op Potje 2 v 8 MMA in Tsjechie
Zelfs 4!
0 kudos 2026-06-08 07:29:56 door Dweeziltje op Potje 2 v 8 MMA in Tsjechie
Een donkergroene was undercover.
3 kudos 2026-06-08 07:24:31 door altijd-guus op Potje 2 v 8 MMA in Tsjechie
Kooivechters zijn doorgaans dan ook niet de meest slimme mensen op de wereld...
13 kudos 2026-06-08 07:23:11 door Raznov op Potje 2 v 8 MMA in Tsjechie
Met een dergelijke herseninhoud kan het ineens voor komen dat je niet meer weet bij welk team je ook alweer hoort.
0 kudos 2026-06-04 14:19:20 door prakkert op Fietsjoch heeft moeite met fietsen
Dat kind geeft hem juist terug aan de brommerrijder die in deze situatie beter even niet had moeten inhalen.
0 kudos 2026-06-04 08:14:27 door MrZombie op Fietsjoch heeft moeite met fietsen
Volgens mij is die van die motorrijder die zo snugger is om op zo'n smal stuk een fiets in te halen terwijl er een tegenligger aankomt.
2 kudos 2026-06-04 07:02:30 door ApoIIyon op Fietsjoch heeft moeite met fietsen
Hij vaped misschien, maar dat was niet de oorzaak...
6 kudos 2026-06-03 21:59:28 door darkracer125 op Fietsjoch heeft moeite met fietsen
@simvastatien | 03-06-26 | 22:25:
onder welke steen leef jij?
dat jong mag helemaal niet vapen.
en de vape die hij heeft is zelfs voor volwassenen verboden.
-4 kudos 2026-06-03 20:25:32 door simvastatien op Fietsjoch heeft moeite met fietsen
Dat is beter dan op zijn telefoon. Dat mag namelijk niet en vapen op de fiets mag wel.
3 kudos 2026-06-03 18:06:33 door Rot op RIP het Westen
Waar blijkt dit uit jouw linkje?
-19 kudos 2026-05-28 06:53:26 door aarspuist op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
Wie zijn 'we' dan? De witte Hollanders? Hij is net zo Nederlands, alleen jammer van dat grafstadaccent maar dat is hem vergeven.
-16 kudos 2026-05-25 14:35:16 door kaboutermuts op Skaten over de railing
Ja, je kan niet zomaar aan een hekje gaan hangen.
-2 kudos 2026-05-23 14:02:13 door threeheadedmonkey op Tettenstreamer krijgt aandacht van kereltje
Samuel L. Jackson zou hier raad mee weten.
"English motherf*cker, do you speak it?!"
-5 kudos 2026-05-23 10:05:25 door Belezendgrijpen op Tettenstreamer krijgt aandacht van kereltje
Je hoeft er niet naar te kijken he.
2 kudos 2026-05-16 18:29:02 door PatrickHatrick op Nog een LIVE van Max
@a4p | 16-05-26 | 19:38: Nee de gozer die er nu in zit is gewoon een stuk langzamer. Die pitstop van Max met 25 seconden voorsprong was tegelijk met de andere frontrunners. Ze rijden er nu 38 seconden achter.
2 kudos 2026-05-16 17:38:25 door a4p op Nog een LIVE van Max
Ik denk dat de nummer 2 niet had gepit en zodoende dus ingehaald heeft. Inmiddels ligt de Mercedes#3 weer voorop met 16sec.
0 kudos 2026-05-16 16:41:08 door Broek der Broeken op Leerlingen hebben prestatiedruk
Bij ons op school idem dito. Echter, het is wel een proces van lange adem. Uiteindelijk heeft nog steeds het gros van je leerlingen de telefoon gewoon in zijn tas zitten. Als ze hem daarin laten zitten en hij stil is is dat nog steeds een enorme winst, maar ik hoop dat we dat extra stapje nog kunnen zetten en het bezit van de mobiele telefoon kunnen terugdringen. Want eenmaal thuis zitten ze er nog steeds ongezond veel op. Huiswerk maken in de derde klas gebeurt maar weinig.
0 kudos 2026-05-16 10:12:25 door DeSerafijn op Leerlingen hebben prestatiedruk
Er komt in Nederland in de komende jaren ook wel een social media verbod tot 15 of 16 jaar. Dat zal enorm helpen. Volkomen idioot die smartphones bij kinderen, de meeste volwassenen kunnen er niet eens goed mee omgaan.
9 kudos 2026-05-07 13:09:38 door Legitness op WWE vader-dochter!
Voor alle andere mensen die geen idee hebben wat een meerkakkelobbes is... iets dat erg groot is (meestal een vis); kanjer, joekel*. Vooral in de samenstelling: zeekakkelobbes. Minder frequent ook gebruikt voor een raar of onhandig iemand; een nietsnut.
34 kudos 2026-05-01 08:08:38 door Kloekkloek op Kind wil niet
Mijn vrouw en ik*
0 kudos 2026-04-26 17:16:09 door PatrickHatrick op Schutter Correspondents’ Dinner stormt naar binnen
@RandyBiel | 26-04-26 | 12:55: Dit is weer zo een soundbite van 11 jaar geleden en een belangrijk verschil is dat hij dit in privékringen zou hebben gedaan. Ik heb het over allerlei journalisten en dergelijken die niet anders doen dan Trump als het grote kwaad bestempelen. Ik ben geen fan van de man, maar Hitler is echt andere koek.
2 kudos 2026-04-26 10:55:16 door RandyBiel op Schutter Correspondents’ Dinner stormt naar binnen
@PatrickHatrick | 26-04-26 | 12:43:
Voor jou misschien, maar dat geldt lang niet voor iedereen.
Uiteindelijk kan je immers gewoon Trumps vice president worden na Trump met Hitler vergeleken te hebben, dus op een of andere manier vindt Trump zelf het ook best prima. Waar maak jij je dan nog druk over?
-3 kudos 2026-04-26 10:43:20 door PatrickHatrick op Schutter Correspondents’ Dinner stormt naar binnen
@RandyBiel | 26-04-26 | 10:20: Trump blaft hard op Truth Social en heeft zich door Israël laten verleiden tot een domme oorlog.
Hitler heeft het dodelijkste conflict in de wereldgeschiedenis ontketent en systematisch ~7 miljoen mensen vermoord in kampen. Lijkt me wel een verschilletje.
-1 kudos 2026-04-26 10:41:27 door PatrickHatrick op Schutter Correspondents’ Dinner stormt naar binnen
@zeepje123 | 26-04-26 | 09:50: Je overdreven variant van al deze dingen verraad dat je nogal ingegraven bent aan de linkerkant van het hele verhaal.
Bestorming van het capitool toejuichen, daar is het hoofd van de BBC die het zo geknipt en geplakt heeft voor ontslagen.
Dictator vanaf dag 1 is op basis van een fragment dat dit de laatste verkiezingen zouden zijn waar men voor hoefde te stemmen.
Het hele ambtenarenapparaat eruit betekent hier eigenlijk nog geen 5% van de ambtenaren.
Zowel links als rechts hebben het in de VS al langere tijd over een burgeroorlog.
Je Trump de allergrootste lul ter wereld vinden, maar alles zo verdraaien en overdrijven daar bereik je niets mee.
1 kudos 2026-04-26 08:53:50 door RandyBiel op Schutter Correspondents’ Dinner stormt naar binnen
@Waarschijnlijk | 26-04-26 | 10:44:
Nee dat was het dreigement niet. Hij dreigde een hele beschaving te vernietigen, niet een deel ervan. Nu al vergeten? Zo lang geleden is het ook weer niet.
-1 kudos 2026-04-26 08:44:01 door Waarschijnlijk op Schutter Correspondents’ Dinner stormt naar binnen
@RandyBiel | 26-04-26 | 10:20: Een gedeelte van de beschaving die een ideologie aanhangt waarvan de honden geen brood lusten. Aanhangers van die ideologie en Antisemiten kunnen jouw denken waarderen.
0 kudos 2026-04-26 08:41:16 door RandyBiel op Schutter Correspondents’ Dinner stormt naar binnen
@TheShape | 26-04-26 | 10:23:
Oh maar in dat geval moet je hem juist vaker met Hitler vergelijken.
-1 kudos 2026-04-26 08:25:59 door Ruud66 op Schutter Correspondents’ Dinner stormt naar binnen
lijkt op de aanslag 1939 in de bierkelder waar Hitler zou spreken
1 kudos 2026-04-26 08:23:55 door TheShape op Schutter Correspondents’ Dinner stormt naar binnen
@RandyBiel | 26-04-26 | 09:55: Ik vind Trump gevaarlijk, maar het is geen Hitler. Hoe vaker die vergelijking wordt gemaakt, hoe minder gewicht de vergelijking krijgt.
1 kudos 2026-04-26 08:20:46 door RandyBiel op Schutter Correspondents’ Dinner stormt naar binnen
@pipo1976 | 26-04-26 | 09:57:
Als Trump een volledige beschaving dreigt uit te roeien, kan ik me voorstellen dat de afweging 1 mensenleven ten opzichte van miljoenen niet voor iedereen in het voordeel van Trump zal uitvallen.
Er is nu eenmaal iets goed mis in de bovenkamer van Trump.
-1 kudos 2026-04-26 08:01:47 door Walgenaar op Schutter Correspondents’ Dinner stormt naar binnen
@pipo1976 | 26-04-26 | 09:57: Eens, Trump is erger
-4 kudos 2026-04-26 07:57:10 door pipo1976 op Schutter Correspondents’ Dinner stormt naar binnen
@zeepje123 | 26-04-26 | 09:50: als je denkt dat trump hetzelfde is als hitler en het verdiend doodgeschoten te worden is er iets heel erg mis in je bovenkamer.
3 kudos 2026-04-26 07:55:00 door RandyBiel op Schutter Correspondents’ Dinner stormt naar binnen
Zelfs JD Vance vergeleek Trump met Hitler. Waarom zouden anderen het dan niet mogen doen?
4 kudos 2026-04-26 07:50:12 door zeepje123 op Schutter Correspondents’ Dinner stormt naar binnen
Als een democratische president zo corrupt zou zijn als Trump, zo polariserend als Trump, een bestorming van het capitool zou toejuichen, zeggen dat hij dictator vanaf dag 1 zou zijn, militia creeeren, valselijk de andere partij beschuldigen van verkiezingsfraude en gouverneurs proberen aan te zetten tot verkiezingsfraude, het gehele ambtenarenapparaat ontslaat mbv iemand die nazi saluten uitbrengt. Ja, dan zouden de republikeinen, je weet wel de groep die al jaren zegt dat ze zich voorbereiden op een burgeroorlog en de groep die het constant over het 2nd ammendement heeft als bescherming tegen de overheid, natuurlijk gewoon poeslief blijven en zou dit nooit gebeuren!
3 kudos 2026-04-18 18:21:56 door banjo-kazooie op Meisje raakt gevoelige snaar bij family values gristenfundi
Lol, klinkt nog steeds een stuk redelijker dan de Chrisofascist.
-5 kudos 2026-04-07 18:14:56 door Blaka_Pim op Traditie in Engeland
@vansuyle.com | 07-04-26 | 11:19: "Zelf noem ik het gewoon links extremisme. Alles wat maar een beetje rechts is wordt 'extreem' genoemd, terwijl de extremisten voornamelijk aan de linkerzijde zitten."
De ironie is prachtig.
4 kudos 2026-04-07 12:15:22 door Jiggle_Physics op Traditie in Engeland
@menniehoennie | 07-04-26 | 12:09: Is dat waarom de nationalistische partijen zo hard groeien?
-14 kudos 2026-04-07 10:09:51 door menniehoennie op Traditie in Engeland
@vansuyle.com | 07-04-26 | 11:19: de grap is dat alleen rechtse dommies zich hier druk om maken. Verder boeit niemand dit.
13 kudos 2026-04-07 09:19:11 door vansuyle.com op Traditie in Engeland
Oikofobie, noemde Thierry Baudet het: de afkeer van de eigen cultuur. 'Weg met ons' in normale taal. Zelf noem ik het gewoon links extremisme. Alles wat maar een beetje rechts is wordt 'extreem' genoemd, terwijl de extremisten voornamelijk aan de linkerzijde zitten. Dus laten we man en paard benoemen.
35 kudos 2026-04-07 09:10:14 door Nicked-name op Traditie in Engeland
Westofobie, die houden we erin!
16 kudos 2026-04-07 08:29:29 door Ultrafox op Traditie in Engeland
Ik noem hen cultuurhaters.
47 kudos 2026-03-29 07:45:30 door Kiuan op Wedstrijdje survivallen
Maar ze gingen dus wel dood, alleen niet letterlijk...