DumpStats voor ruubin

3,223 +3635 -412

Kudos

#18981 (Top 5.9393%)

Kudos/dag 2.16
Kudos/reaguursel 5.83
Meeste kudos op 1 reaguursel 140
Minste kudos op 1 reaguursel -67

553

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.37
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 25.1
Reacties per reaguursel 0.01
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 1
Geregistreerd op 30-10-2008
Eerste reactie op 22-05-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

4 kudos 2026-06-22 12:19:26 op Belgische verslaggever Belgie - Iran
@mrpete | 22-06-26 | 09:52: Omdat we dan op een hellend vlak komen waarbij we van voetbalcommentatoren politieke mening gaan horen. Allemaal leuk tot het een controversiele mening is.

0 kudos 2026-06-21 13:46:24 op Heftig treinongeluk in India
@Zijkweif | 20-06-26 | 21:34: Het feit dat je dat al een vuilnisbelt vindt en we er meteen wat aan doen geeft juist het hele verschil aan..

0 kudos 2026-06-21 12:19:14 op Das pech, tent weg….
Ah doel je op het gezeur waardoor kleinschaligs bijna niks meer te organiseren is vanwege alle pennenlikkers zoals jij die daar wat van willen vinden.

Terras is leeg man idioot.

-8 kudos 2026-06-21 12:03:00 op vrouwen en vertrouwen
Dit is echt een domme uitspraak die moet sterven. Laat je je ook lekker oplichten omdat je wantrouwens zou betekenen dat je zelf een oplichter bent?

3 kudos 2026-06-21 11:59:57 op Breaking: de man is nutteloos!
@lamlulgenie | 21-06-26 | 07:23: Wat weet jij nou. Dit kan goed al lang van te voren besproken zijn. Teamspeler voor Belgie ben je even. Een vader een stuk langer. Alhoewel die van jou wat lessen heeft overgeslagen.

11 kudos 2026-06-21 11:50:34 op Willy en Max op de tribune
@Schapekop29 | 21-06-26 | 10:45: En daarom zijn deze mensen die daar deels uitkomen wel leuk. En jij niet.

2 kudos 2026-06-21 11:47:30 op Koning Willey is lekker ad-rem
Als Nederlanders vinden dat de koning voor verbinding zorgt en een constante factor is dan lijkt me dat al een groot goed.

Daarnaast is deze opmerkingen van iemand die onder een vergrootglas ligt zo scherp als dat je ongeveer kan zijn.

1 kudos 2026-06-14 12:44:20 op Mexicaan is goed voorbereid
Tja die stoel is niet te vermijden qua kosten als je er wilt zitten, dit wel. Scheelt ook een end lopen zo te zien.

1 kudos 2026-06-09 12:45:16 op Eén aspirant-hooligan wil aandacht
Pleur op man. Het is een leuke grap om hem aan te merken als zwakbegaaf maar je weet zelf ook dat het helaas niet zo is.

Voor dit soort gedrag is de publieke schandpaal gemaakt want officiele sancties zijn er niet of weinig.

1 kudos 2026-06-04 14:40:14 op Maxim doet een oproep
@BeastieBoy | 03-06-26 | 17:54: Wat is er zo overdreven links aan Maxim? Of is een beetje moraal hebben tegenwoordig al links (daar lijkt het wel op).

2 kudos 2026-05-20 19:05:54 op VRT verbergt afkomst in statistieken.
@Steenpapierscharen | 20-05-26 | 10:35: Leuke nuance. Maar de criminaliteit onder asielzoekers is t/m de derde generatie gewoon hoger.

Dat meteen wegpraten is leuk maar laten we maar eens beginnen bij het begin. Namelijk basis feiten erkennen.

1 kudos 2026-05-20 19:05:02 op VRT verbergt afkomst in statistieken.
@YojG | 20-05-26 | 10:01: Dat we basisfeiten niet mogen benoemen blijft gewoon raar. Dat we daarnaast ook een probleem hebben met mensen er zo op reageren ook. Maar misschien heeft het tweede wel met het eerste te maken?

Niet zo goed over na gedacht he? Met je pretentieuze geneuzel.

1 kudos 2026-05-19 18:13:40 op Pingel bij floorball
Snap niet waarom je minnetjes krijgt. Als de commentator dit nog nooit heeft gezien, is dit de eerste keer dat hij deze sport op niveau bekijkt.

1 kudos 2026-05-19 18:06:52 op Wielrenner afsnijden
@Kaasplank | 19-05-26 | 17:06: Was het maar een eigen mening. Ik ben bang dat dit gewoon een trieste tiener is die denkt dat dit makkelijke karma punten zijn. Wie heeft een moreel kompas nodig als er likes zijn..

5 kudos 2026-05-19 18:04:45 op Hulp nodig ouwe?
Als dit dan nog een positieve uitwerking is van al die content producers ben ik er maar wat blij mee.

12 kudos 2026-05-16 12:57:27 op Xi over Trump
Met die logica kan je heel wat landsgrenzen net zo goed in de prullenbak gooien.

Selectieve onzin.

-3 kudos 2026-05-14 11:15:44 op Chinese auto's gaan nextlevel
Jij bent niet bekend met gaten/potholes op smalle wegen waar de rest van de wereld wel degelijk last van heeft?

3 kudos 2026-05-14 10:59:08 op Marokkaanse NL-ers missen wat
Eh? Wat doet ze fout dan volgens jouw ongetwijfeld intellectueel hoogontwikkelde inzicht?

1 kudos 2026-05-13 19:58:22 op Trump over z'n ballroom
Ok, wat we krijgen is totaal kut en we zien het ook. Dus wat hebben we daar aan? Dan liever iemand die wat eloquenter is en snapt waarom sommige banen een filter nodig hebben.

8 kudos 2026-05-11 11:34:28 op Klootzak krijgt karma
Een boete is in dit geval niet in proportie zou ik zeggen. Als hij echt rijk is zal de 50k voor dit soort types eerder een stoer verhaal opleveren.

0 kudos 2026-05-01 17:10:21 op With those beautiful ears of yours
Mensen die dit zeggen maar dan zelf wel helemaal over de kling gejaagd zijn als ze een keer moeten incasseren.

1 kudos 2026-05-01 17:08:30 op With those beautiful ears of yours
@citroensorbet | 01-05-26 | 11:12: Als het een fatsoenlijke grap was wel. Of je straalt nog een beetje klasse uit zodat niet een heel land naar de tering gaat omdat je geen enkel fatsoen hebt.

1 kudos 2026-05-01 17:02:36 op Das pech vlag weg
@DiePanzerVorwaerts3 | 01-05-26 | 12:30: Dus vooral nooit ergens wat van vinden maar vooral van weglopen? Gok dat je met dat advies zelf snel klem komt te zitten.

6 kudos 2026-04-23 18:24:58 op ME ramt pubers in Loosdrecht
Overal zeiken dat alles en iedereen de overhand krijgt en de politie niks doet. Dan doen ze wat.. "maar de snelwegplakkers"

-4 kudos 2026-04-21 13:33:07 op Backpackmeisje heeft ideale vervoersmiddel mee
@DelVino | 21-04-26 | 11:37: Echt genieten en vooral alles aan de hele wereld willen verkondigen kunnen prima op gespannen voet staan met elkaar. Dat je die mensen dan het beste kan negeren lijkt me dan ook weer handiger dan je er mateloos aan te ergeren.

0 kudos 2026-04-20 15:17:34 op Goedemiddag, ik ben een klant!
Volgens deze logica zijn wat je online krijgt dan dus geen echte maar digitale producten?

15 kudos 2026-04-20 10:38:38 op Leon loopt leeg
Logica klopt niet. Als dames ook naar de mannen WC mogen is de kans op een vrije pot een stuk kleiner. Dames WCs hebben rijen de mannen veelal niet.

1 kudos 2026-04-20 10:21:32 op Goedkoop eten voor twee, voor 1 dollar.
@Zwivert | 20-04-26 | 09:14: En waar zet je dan de rest van de moestuin neer of is de bespaarde 79 cent dan de reden dat er geen armoede meer zou moeten zijn?

-2 kudos 2026-04-19 16:29:00 op Hup AZ!!
Dus de motorrijder zat op zijn telefoon?

4 kudos 2026-04-13 16:30:18 op “Ruszkik haza!” (Russians go home!)
@Comitatus | 13-04-26 | 16:00: Rechts zijn is niks mis mee. Als Europeaan (Orban) zo'n beetje alles doen om de boel te saboteren en land/continent verraad te plegen is het probleem. Dus als dat ontbreekt is er wel degelijk een groot verschil.

11 kudos 2026-04-13 16:28:38 op “Ruszkik haza!” (Russians go home!)
@Forza_Ruud_Krol | 13-04-26 | 16:13: Helaas spreek ik deze mensen ook in het echte leven. Ze vallen simpelweg voor simpele angstzaaiing ("overheid is altijd slecht") dus daardoor is een anti-EU zo'n beetje geaccepteerd zonder enige kritische redenatie.

De ironie druipt er van af "we zijn het eens dus je zal wel het beste met me voor hebben" Terwijl ze doodleuk de propaganda van het CPAC/VS/Rusland acceptere als Europeaan.

1 kudos 2026-04-02 15:24:28 op Lubach over de verkiezingen in Hongarije
Hongarije hangt zwaar aan de EU ruif. Duidelijke beslissingen is blijven draaien als chantage tot je meer van bovengenoemd geld krijgt en daarmee vervolgens jezelf verrijken?

Hele vreemde standaarden die dictator wappies.

6 kudos 2026-03-31 13:27:56 op BMWpauper mag er niet op
@NatteKiwi | 31-03-26 | 10:35: Daarom krijgt hij ook geen boete, maar enkel weigering.

Nog meer van die natte ruften qua redenaties?

42 kudos 2026-03-31 13:26:57 op BMWpauper mag er niet op
Die "koekwauzen" hebben waarschijnlijk instructie om dit soort mensen meteen te weren omdat het evenement anders geen vergunning meer krijgt.