11,132 +12130 -998
Kudos
#6726 (Top 2.1046%)
| Kudos/dag | 14.57 |
| Kudos/reaguursel | 11.62 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 533 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -45 |
11,132 +12130 -998
Kudos
#6726 (Top 2.1046%)
| Kudos/dag | 14.57 |
| Kudos/reaguursel | 11.62 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 533 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -45 |
958
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.25 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 24.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.18 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 23 |
| Aantal x weggejorist | 10 |
| Geregistreerd op | 16-05-2024 |
| Eerste reactie op | 22-05-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-2 kudos 2026-06-18 11:54:09 door owikzegmaarwat op Daar komt het telefoontje, gezakt of geslaagd?!!
ik vind het sowieso een kutwoord sinds het zo vaak gebruikt wordt, pov dit, pov dat.
POV: Je post een reactie op dumpert
3 kudos 2026-06-17 09:04:58 door Weef op Messie (39) maakt hattrick tegen Algerije
Hij heeft inderdaad een beschermde status, maar er is vooral zoveel ophef omdat hij helemaal niks krijgt. Als de scheids gewoon geel geeft kraait er geen haan naar. Maar aangezien hij helemaal niks krijgt is het vreemd dat de VAR niet eens gaat kijken.
0 kudos 2026-06-17 08:59:07 door Comitatus op Messie (39) maakt hattrick tegen Algerije
Was een bewuste op de achillespees, ik zie niet in hoe dit geen rood kan zijn. Het is niet dat hij per ongeluk achter oploopt. De voet staat bijna verticaal op moment dat hij de Algerijn aanraakt.
Het is ook niet dat de speler er net voor komt op moment dat Messi de bal probeert te onderscheppen, er zit namelijk een twee stappen tussen.
-5 kudos 2026-06-17 07:52:26 door Kneiterlinks op Messie (39) maakt hattrick tegen Algerije
@ragnar. Ik heb persoonlijk heel weinig op met het hele voetbal, maar van het spel van Messi kan ik dus wel echt genieten.
Als ik YouTube aanzet en kijk naar de mooiste compilaties, dan word ik van een paar spelers echt enthousiast (Zidane, Messi, beide Ronaldo's en Jaap Stam).
Qua onsportief gedrag. Bekijk eens filmpjes van Pepe, Nigel de Jong of Frank Rijkaard. Of realiseer eens dat Christiano Ronaldo voor 3 ton heeft geschikt tegen een beschuldiging van een zedendelict.
Zo bijzonder onsportief is het gedrag van Messi in mijn ogen echt niet. Geniet van zijn spel zou ik zeggen.
7 kudos 2026-06-17 07:24:54 door RagnarRagnarsson op Messie (39) maakt hattrick tegen Algerije
@Kneiterlinks | 17-06-26 | 09:06: het is gewoon een engnek en vieze speler, die het inderdaad, moet hebben van zijn beschermende status. Voetballen kan/kon hij, maar daar blijft het ook bij.
12 kudos 2026-06-17 07:10:05 door Omnium3 op Messie (39) maakt hattrick tegen Algerije
@Kneiterlinks | 17-06-26 | 09:06:
Dat mag hoor, maar die laatste twee had hij niet gemaakt als hij rood had gekregen toen hij het verdiende.
-9 kudos 2026-06-17 07:06:45 door Kneiterlinks op Messie (39) maakt hattrick tegen Algerije
Persoonlijk ben ik vooral onder de indruk dat hij 3 doelpunten heeft gemaakt.
3 kudos 2026-06-17 07:05:29 door ThaSt0rm op Messie (39) maakt hattrick tegen Algerije
Zelfde in de Amerikaanse competitie. Hij kan doen wat hij wil, ellebogen uitdelen, trappen, kaarten aannaaien. Nooit krijgt hij een kaart of een overtreding tegen.
40 kudos 2026-06-17 07:03:20 door Quizmaestro op Messie (39) maakt hattrick tegen Algerije
Dit was gewoon een rode kaart, maar Messi heeft zeker een beschermende status. Messi trekt kijkers, en kijkers betekenen sponsoring, en sponsoring betekent geld en geld betekent FIFA.
23 kudos 2026-06-09 10:57:03 door Omnium3 op Rollen omgedraaid
Bijna 15.000 mensen die daar die dag fietsten. Het zou niet teveel gevraagd moeten zijn, om daar als automobilist een beetje rekening mee te houden.
0 kudos 2026-06-08 18:55:19 door ZeikStralend op Bloedzuigend Tiktokkertje plaagt Politie
@Omnium3 | 08-06-26 | 17:04: Nope. Agent in uniform moet zich altijd legitimeren als daar naar gevraagd word. Ook als hij niet met jou bezig is. Sorry, is toch echt zo.
0 kudos 2026-06-08 15:27:48 door dozenvouwer op Bloedzuigend Tiktokkertje plaagt Politie
@ZeikStralend | 08-06-26 | 16:54: Probeer dat eens bij de DSI...
0 kudos 2026-06-08 15:04:39 door Omnium3 op Bloedzuigend Tiktokkertje plaagt Politie
@ZeikStralend | 08-06-26 | 16:54:
Altijd? Dus een agent moet zich voortdurend identificeren?
Onzin natuurlijk. Als hij richting jou handelt, mag jij om zijn identiteitsbewijs vragen. Daar staat zijn nummer op. Maar de bloedzuiger vraagt niet om een identiteitsbewijs, maar alleen om het nummer. Dat hoeft de agent niet te geven.
-2 kudos 2026-06-08 14:54:01 door ZeikStralend op Bloedzuigend Tiktokkertje plaagt Politie
Nope. Agent in burger moet zich altijd legitimeren en agent in uniform zodra er naar gevraagd word. Altijd.,
36 kudos 2026-05-31 12:32:54 door owikzegmaarwat op Meisje moet alsnog oscar krijgen
Het is The Man with Two Brains, heb ik van jou gehoord.
8 kudos 2026-05-28 13:44:17 door Uberschwanz op Een goede review plaatsen?
@jamaarikweethetbeter: wat een loserreaguursel. Echt zo een dooddoener altijd.
20 kudos 2026-05-28 07:48:28 door de patatgeneratie op Een goede review plaatsen?
Omdat de spanningsboog te ko
-83 kudos 2026-05-28 07:30:57 door jamaarikweethetbeter op Een goede review plaatsen?
Okay boomer.
0 kudos 2026-05-26 17:27:46 door Peerke16 op We worden WERELDKAMPIOEN!!
Ik snap de minnetjes niet. "Man die goed smurfde smurft nu iets anders". Dan kom je toch echt op de zin in de ondertitel. Je zou hooguit een komma tussen smurfde en smurft kunnen plaatsen.
-1 kudos 2026-05-26 13:08:27 door Omnium3 op We worden WERELDKAMPIOEN!!
@Peerke16 | 26-05-26 | 09:51:
goed voorspelde, voorspelt nu …
-2 kudos 2026-05-26 07:51:00 door Peerke16 op We worden WERELDKAMPIOEN!!
Als er *voorspeld* stond, mist er nog een pv in het laatste deel. In principe missen er nu gewoon twee komma's: 'die Frankrijk...goed had' mag tussen komma's, maar moet niet. In principe staat er nu gewoon "econoom die het eerder goed had voorspelt nu weer iets" en dat is gewoon een prima zin. 'Voorspelt' hoor hier als derde persoon enkelvoud bij het lange onderwerp 'econoom die .... goed had'.
4 kudos 2026-05-26 07:18:40 door Melige_Makreel op We worden WERELDKAMPIOEN!!
had, voorspelt
-3 kudos 2026-05-24 01:01:08 door Pimmetjes op Tour de tokkie
@Omnium3 | 23-05-26 | 17:03: fietser dient rechts in te halen (muv andere fietsers) dus MAG HIJ NIET links inhalen.
-1 kudos 2026-05-23 17:27:39 door Blotus op Tour de tokkie
Motorijder verboten staat op het schild. Uitzondering daargelaten. Dus politie; makkelijk te vinden. Of hij woont daar. Of is vast gefilmd. Doe maar een bezoekje.
27 kudos 2026-05-23 15:03:49 door Omnium3 op Tour de tokkie
Excuses, rechts inhalen bedoel ik. De wielrenner mag rechts ( en links) inhalen.
11 kudos 2026-05-18 15:01:16 door Jackie_J op Homo pest homo's
Google eens op Niels Hoekman en kijk zijn Tiktoks. Niels beweert hetero te zijn, schept op over zn bedprestaties, waarbij hij schofterig over vrouwen praat. Hij heeft een hekel aan van alles, vrouwen, lhbtiq+, vegetariërs, politie, jeugdzorg
28 kudos 2026-05-18 13:14:05 door Frieskist op Homo pest homo's
Het lijkt me meer type die homo's in elkaar zou slaan om zn eigen onzekerheid over zn geaardheid te verbloemen. Zoals je ook nogal wat Amerikaanse Christelijke haatpastoors op tvhebt die uiteindelijk in het bos worden betrapt met een vent.
0 kudos 2026-05-13 16:28:40 door nieuwsgierige pelg op Alpha Karen op het buurtfeest
@Omnium3 | 13-05-26 | 11:53: Ik ben dan ook geen pluimvee.
-1 kudos 2026-05-13 09:55:38 door Omnium3 op Alpha Karen op het buurtfeest
@nieuwsgierige pelg | 13-05-26 | 10:25:
Ik neig ernaar te denken dat miscommunicatie soms alleen maar leidt tot meer miscommunicatie.
Weet inmiddels ook niet meer wie hier nog serieus op reageert.
En we dwalen af van de vraag of het alfa of alpha is. (Het is alfa).
1 kudos 2026-05-13 09:53:20 door Omnium3 op Alpha Karen op het buurtfeest
@nieuwsgierige pelg | 13-05-26 | 10:32:
Je domheid verbloemen als stoerdoenerij, siert je niet.
0 kudos 2026-05-13 08:32:40 door nieuwsgierige pelg op Alpha Karen op het buurtfeest
@Omnium3 | 13-05-26 | 07:45: Misschien wou de oplader refereren naar de mythologische figuur die een ondraaglijk karakter had, en jij misgunt hem deze meesterlijke hint, omdat je het niet snapt.
1 kudos 2026-05-13 08:25:11 door nieuwsgierige pelg op Alpha Karen op het buurtfeest
@Omnium3 | 13-05-26 | 07:45: Je valt onder het spreekwoord: "Te vroeg de waarheid vertellen is meestal erger dan de leugen".
1 kudos 2026-05-13 05:45:54 door Omnium3 op Alpha Karen op het buurtfeest
@Vage_eddie | 13-05-26 | 01:21:
Dat mag je uitleggen. Ben benieuwd.
Het wordt hier in een Nederlandse zin gebruikt, dan wordt normaliter de Nederlandse versie gebruikt. Dat is Alfa. Zo is het ook alfaman.
Maar we leren allemaal bij. Erken direct als ik fout zit. Maar ben momenteel niet overtuigd.
https://www.encyclo.nl/begrip/...
3 kudos 2026-05-12 23:21:01 door Vage_eddie op Alpha Karen op het buurtfeest
Iemand fout verbeteren.
Je moet het maar durven.
0 kudos 2026-04-15 18:50:36 door Mark19945 op Livestreamer Sneako ook tegen de vlakte gewerkt
Alleen die TikTok Npcs kijken naar dat soort kneuzen
0 kudos 2026-04-14 11:06:48 door Styllurt op Auto wassen tijdens Pasen?
@pietjanklaashenk | 14-04-26 | 09:36: Kansloze.
4 kudos 2026-04-14 08:23:10 door tijdelijkeban op Auto wassen tijdens Pasen?
Waaruit maak jij op dat hij daar woont? Er zijn ook een paar mensen die wel eens een weekendje weg gaanmet Pasen, dan wassen ze meestal geen auto, maar kennelijk is het de hobby van deze man.
7 kudos 2026-04-14 08:12:18 door BlauwePlatvink op Auto wassen tijdens Pasen?
@pietjanklaashenk | 14-04-26 | 09:36: U bent genomineerd voor het meest smakeloze reaguursel van het jaar !
0 kudos 2026-04-14 07:36:51 door pietjanklaashenk op Auto wassen tijdens Pasen?
-weggejorist-
1 kudos 2026-04-11 13:14:35 door bliepieblapie op Geframed worden voor moord
Is gewoon een mening. Dat is ook vrijheid. Iemand heeft een andere mening dan jij en gelijk emotioneel reageren met je oprotten.
0 kudos 2026-04-11 12:57:16 door RoccoG op Geframed worden voor moord
Niet beseffen dat je vrijheid geniet en dan ook nog anderen op hun gebruik van die vrijheid aanvallen is echt voor de domsten der domsten. Als je je vrijheid niet waardeert, ga je toch lekker ergens heen waar het je wel aanstaat? Ik ben blij dat deze gast dit zichzelf aan mag doen, en iedereen die er geen begrip voor kan opbrengen mag lekker oprotten met zijn burgerlijke kutleventje.
2 kudos 2026-04-10 20:51:15 door Haunting_Zehel op Ze verbaast zich
Ik ben 41, heb een goeie baan en mijn vrouw ook. Na een drukke dag mag zij graag neerploffen voor House of Gossip Girl (al heeft ze beiden al tig keer gezien). Ik ontspan me met gamen. Beiden blij en genieten van een ontspannen avondje.
0 kudos 2026-04-10 09:26:07 door Superjeap op Ze verbaast zich
Je vergeet "dankbaar", ook om te kosten!
18 kudos 2026-04-10 07:56:32 door Terror Tomaat op Ze verbaast zich
Die laatste zin inderdaad. Daarom zijn er zoveel narcistische depressieve mensen onder al die social-media verslaafden. Wat een kutleven heb je als je 24u per dag nuttig en aantrekkelijk moet zijn; van jezelf en je zogenaamde volgers/vrienden.
-1 kudos 2026-03-31 20:24:57 door ZoltarTheMagnificent op Carmeet in de parkeergarage
Een autmoeting. In theorie kan het dan ook nog een autistenontmoeting zijn maar ik kan uit ervaring meedelen dat autisten meestal drukke sociale gelegenheden uit de weg zullen gaan.
1 kudos 2026-03-31 10:31:52 door DonzigeFonzie op Zelfmoord bij agentje?
Bijchoogem
-2 kudos 2026-03-31 07:38:32 door comentator op Zelfmoord bij agentje?
Ik dacht dat een "bij agent" zelfmoord ging plegen.
0 kudos 2026-03-21 07:23:19 door Badd Pritt op Chuck norris leest zijn eigen feiten voor
oh god...
1 kudos 2026-03-20 19:30:30 door Meneer 42 op Chuck norris leest zijn eigen feiten voor
Chuck schrijf je ook met een hoofdletter.
1 kudos 2026-03-20 18:30:34 door Mentale Retardatie op Chuck norris leest zijn eigen feiten voor
Nee hoor, want god is verzonnen en die schrijf je niet met een hoofdletter, alleen als je in sprookjes gelooft dan klopt het wat je zegt.