DumpStats voor Brammosopdefiets 👶

10,011 +11508 -1497

Kudos

#7461 (Top 2.3346%)

Kudos/dag 29.1
Kudos/reaguursel 16.91
Meeste kudos op 1 reaguursel 296
Minste kudos op 1 reaguursel -110

592

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.72
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 13.3
Reacties per reaguursel 0.48
Meeste reaguursels op 1 dag 43
Aantal x weggejorist 38
Geregistreerd op 16-07-2025
Eerste reactie op 16-07-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-2 kudos 2026-06-25 20:41:25 op Dumpert Tropenrooster
Straks in janauri weer 2cm sneeuw en een ontregelt land. Nederland is een open inrichting.

4 kudos 2026-06-25 13:37:46 op Turk maakt megaklapper
Jamil is een klein beetje Klaas-Jan geworden vanavond.

7 kudos 2026-06-25 12:08:06 op Gisteravond in Kansas City
Zolang die Rob Kemps niet zichtbaar in beeld is gedoog ik dit feestje.

32 kudos 2026-06-25 12:05:49 op Meneer geeft uitleg
Wat zegt hij nou?
Ik versta er echt helemaal niks van door die startende Renault op de achtergrond.

32 kudos 2026-06-25 10:10:00 op Even keren op de oprit N50
Dit is niet 3 min omrijden. Je gaat daar met de rampsolbrug over de IJssel. Je kunt bij Ens dan pas keren. Dat is zeker 4 min.

20 kudos 2026-06-23 22:58:56 op Afslagje gemist
Voor de eerste keer op de weg motorrijder?

4 kudos 2026-06-23 13:44:51 op Heethoofd op de weg
Aan alles stralen deze twee onvreden uit. Je zult maar zo gefrustreerd door het leven moeten gaan en en-passant ook nog andere levens in gevaar brengen.
voltooid leven, stop er maar mee.

21 kudos 2026-06-22 13:01:13 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Als dit progressie is dan sla ik even over. Veel plezier daar in progressieland zonder witte mannen :)

-9 kudos 2026-06-21 21:54:42 op NK wielrennen gaat fout
We hebben net de gemeente in kennis laten stellen dat ze motten komme strooien. Ze kenne niks beloven.

248 kudos 2026-06-21 21:24:08 op We zijn voor Turkije
Mag jouw vrouw een compliment ontvangen van een mannelijke reaguurder?

-13 kudos 2026-06-21 21:22:05 op De fans van Zweden VOOR de wedstrijd
Wat een ontzettend braaf spreekkoortje. Echt alle mannelijkheid is uit die voormalige vikingen geslagen. Je struikelt over de knotjes, haverlattes en vrouwelijk gekleede mannen in dit filmpje.

-7 kudos 2026-06-21 20:47:39 op Koning Willey is lekker ad-rem
@greetbraadslee | 21-06-26 | 19:43: Waarom hebben we dan die kk reclames in de drinkpauze? kut omroep

-7 kudos 2026-06-21 20:42:59 op We zijn voor Turkije
Heeft iemand deze meiden al verteld dat de Nederlander niet bestaat? Thans dat hoor ik overal.

46 kudos 2026-06-20 21:03:03 op Primeur op WK
Zijn er Turken die wel gewoon emotioneel stabiel zijn?

47 kudos 2026-06-16 11:01:28 op De temperatuur stijgt!
Dit is de dochter van Campinghouder Matteo van Camping Bestro in Trentino.

4 kudos 2026-06-15 11:43:51 op WK? Wat is dat?
Is die Baron Trump nou zo gegroeid?

44 kudos 2026-06-13 19:11:38 op Gezellig ritje door de hoofdstad
Een baken van emotionele stabiliteit dit volk. Echt wat zijn we er blij mee. Zulke vriendelijke mensen.

14 kudos 2026-06-13 19:00:48 op Bakfietsmeneer rijdt stilstaande motors omver
Echt zo'n 2026 metro vader waar nauwelijks nog mannelijkheid in zit. Een bakfiets besturen is al te veel gevraagd. Kan waarschijnlijk ook geen hamer van een schroevendraaier onderscheiden.

22 kudos 2026-06-12 23:02:11 op Voetbal=Oorlog
Dit heeft dan een keer niet met het voetbal te maken. Het WK is louter het vehicle voor aandacht van andere problematiek in Mexico.

0 kudos 2026-06-11 22:38:11 op Gollllllll!!! Het WK is los
Ik krijg een tia van rob kemps. Dit WK is voor mij al wel weer klaar. Tot over 4 jaar misschien.

8 kudos 2026-06-11 20:19:37 op Overval op juwelier in Arnhem
En het is pas 11 juni, wat een geluksvogel ben jij. Benieuwd wat voor een verrijking je de rest van de maand juni nog over je heen krijgt :)