DumpStats voor Okikidoki

12,803 +13793 -990

Kudos

#5810 (Top 1.8180%)

Kudos/dag 10.34
Kudos/reaguursel 11.09
Meeste kudos op 1 reaguursel 884
Minste kudos op 1 reaguursel -73

1,154

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.93
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 7.2
Reacties per reaguursel 0.14
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 3
Geregistreerd op 03-02-2023
Eerste reactie op 03-02-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-25 05:11:18 door Akiron op Technologie gaat ver
@Lelijke_aap | 24-06-26 | 22:52: Tegenwoordig hebben we Piet Kietelhaar.

7 kudos 2026-05-24 07:08:51 door jaap2024 op Trek in taco's
of beide te laat, want als je te laat bent hoef je niet te wachten

-2 kudos 2026-01-23 16:20:27 door very-ferry op NS personeel gaat flink tekeer op meneer op station
@Aadd | 23-01-26 | 12:38: Ik zie echt het punt niet. Filmert laat iets zien wat wij overwegend graag meer willen zien (lees: handhaving die daadkrachtig te werk gaat) en toch moet er weer iemand wat te janken hebben.

-4 kudos 2026-01-23 11:38:21 door Aadd op NS personeel gaat flink tekeer op meneer op station
@very-ferry | 23-01-26 | 11:00: Ze zouden jou eens ongevraagd met je blije bakkes op Dumpert moeten zetten terwijl jij gewoon je functie probeert uit te oefenen. Een actie als deze zou gewoon wat meer de standaard moeten zijn in dit land na het overtreden van de regels, dan zou het ook niet meer filmwaardig zijn.

1 kudos 2025-10-29 22:02:19 door goempert op Wat ik nou weer meemaak
Heel herkenbaar dit, overal zwarte plekken op het plafond omdat dat beest sneller was dan Goempert.

-3 kudos 2025-09-09 14:43:07 door Graatjemager op Waarom ga je altijd alleen hiken?
Ik heb toch gewoon doorgepakt, puur op basis van de preview. Toen ze Gollem na ging doen was het moment weg. Ben nu weer gewoon aan het werk gegaan.

1 kudos 2025-08-22 13:18:36 door Koterafstoter op De Muntpoets
Het is een aangegeven locatie waarbij gemeld word aan de bezoekers dat er gefilmd wordt.

-2 kudos 2025-06-14 16:03:18 door DieRooieVanDumpert op En geslaagd?
Heb jij ooit je school afgemaakt?
Ja, je zakt wél op een 'paar slechte examens'...

-12 kudos 2025-06-14 06:55:46 door Voppa op En geslaagd?
Tot mijn verbazing is dat helaas wel het geval

8 kudos 2025-04-28 15:47:31 door Queek op Geen tijd om een hoekje te zoeken
Beetje raar dat wij anno 2025 overal oplossingen voor zoeken behalve voor een levens behoefde welk ieder van ons moet doen en daar eigenlijk geen invloed op hebben wanneer we dat moeten doen. Ik pleit voor meer openbare toiletten. Misschien combineren met taakstraffen om deze schoon te houden.