17,923 +24938 -7015
Kudos
#3976 (Top 1.2441%)
| Kudos/dag | 5.2 |
| Kudos/reaguursel | 6.77 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2591 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -145 |
17,923 +24938 -7015
Kudos
#3976 (Top 1.2441%)
| Kudos/dag | 5.2 |
| Kudos/reaguursel | 6.77 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2591 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -145 |
2,646
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.77 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 10.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.33 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 32 |
| Aantal x weggejorist | 24 |
| Geregistreerd op | 19-01-2017 |
| Eerste reactie op | 19-01-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-23 06:33:41 door gabbertsj op Kliko skien oftewel, tief maar neer!
intents?
2 kudos 2026-06-20 11:40:28 door ShoarmaSjaak op De meisjes achter de DJ
Dat weet jij helemaal niet, wat hij erna deed..
2 kudos 2026-06-20 08:03:23 door Castor12 op De meisjes achter de DJ
Deze twee nam hij na de set mee naar huis en met dat idee zal jij het straks moeten doen in je ruk bunker .
5 kudos 2026-06-20 07:43:58 door Eephje op Nextlevel touwtrekken
Deze brief bind ik vast aan m'n moeder...
7 kudos 2026-06-20 06:36:22 door A. Tractie op De meisjes achter de DJ
Wie van de twee is Erna?
13 kudos 2026-06-20 05:37:29 door freakspark op De meisjes achter de DJ
Na en naar is niet hetzelfde!
0 kudos 2026-06-16 11:27:47 door Het Vragevuur op Ernie heeft een banaan in z'n oor (RIP Wim T. Schippers)
Ik ben vooral blij dat we niet allemaal tegelijk geboren zijn. Zou toch wat druk geweest zijn op school.
En verder vind ik dat onderlinge gevit tussen Nederlanders van verschillende generaties en regio's altijd een beetje sneu.
0 kudos 2026-06-16 10:55:13 door Ronp911 op Ernie heeft een banaan in z'n oor (RIP Wim T. Schippers)
@closetoMARS | 16-06-26 | 08:54: Blij dat ik eind jaren 60 geboren ben en niet van de patatgeneratie
-1 kudos 2026-06-16 07:41:06 door Parodontax op Winkelwagen testen
Jij bent echt wel stoer.
15 kudos 2026-06-16 06:54:19 door closetoMARS op Ernie heeft een banaan in z'n oor (RIP Wim T. Schippers)
Blij dat ik in '78 geboren ben en niet zo'n softie van eind jaren '80.
2 kudos 2026-06-16 06:43:03 door Gimobe op De dag van de ouderen
Axe is vooral duur.
0 kudos 2026-05-07 16:02:07 door SuqMadiq op Effe cash betalen bij de appie
Ok, en nu? Iets zegt me dat je geen baan hebt want dan heb je geen tijd voor deze onzin.
0 kudos 2026-05-07 15:03:10 door Peerke16 op Effe cash betalen bij de appie
Nou, Poeh Poeh daar zul je ze mee hebben zeg!
6 kudos 2026-05-07 08:14:53 door markstar1963 op Effe cash betalen bij de appie
Dan ben je dus echt een kneus.
-21 kudos 2026-03-31 05:24:14 door Dagderoordeel op Have Ai Break, Have A KitKat!
sjo he sky - Skyler . snap je hem? jij bent zeker echt de geniaalste thuis. En dan ook denken ik ga dit typen. Je kan ook gewoon dingen laten he
5 kudos 2026-03-22 05:52:54 door Athene_Noctua op Grote drop
Nee, dan zat je namelijk niet te rukken. In de hemel zit dit op je.
6 kudos 2026-03-21 23:36:04 door Zoldergeit op Allemaal schuld van de fiets
Bijzonder verhaal. Je gunt het niemand, maar je hoopt het wel bij hem. Fietsmeneer is zeker een kneus, maar om hem nou kanker te wensen gaat een beetje ver niet? Een paar tanden uit z'n muil na de valpartij volstaat hier prima.
2 kudos 2026-03-17 07:59:17 door Rabarber op Ondertussen aan de pomp
Ben jij nou ook zo'n drugscrimineel?
-4 kudos 2026-03-17 06:43:24 door DentistCollector op Ondertussen aan de pomp
Jij haalt Diesel uit Belgische pinautomaten?!
1 kudos 2026-03-17 06:21:03 door Ed-Random op De toekomstige raadsleden Gulpen-Wittem
Ik weet niet wat je probeert te zeggen.
21 kudos 2026-03-17 05:07:57 door De_krokante_sok op Ondertussen aan de pomp
Dat is boffen! Ben benieuwd wat jullie voor kraanwater en elektriciteit gaan betalen als dat naar jullie regio komt.
21 kudos 2026-03-11 21:51:05 door kuus op Turbo onboardje bij Isle of Man
Eerst met de fiets dan met de brommer daarna met de racemotor.
-2 kudos 2026-03-05 17:44:35 door Cinderella op Pinguïns ontmoeten voor het eerst een poes
Gave docu
-1 kudos 2026-03-05 08:04:48 door Kingcoder op Je collega laten schrikken
Dit zijn wel de leuksten onder de vrouwen
2 kudos 2026-03-03 09:04:33 door Jankees op Toeristfluencers schrikken zich de touwtyfus van knal in Dubai
reageert.
10 kudos 2026-02-15 02:04:57 door dWork op Het eten is er
Je bent zeker geboren in de jaren 70 en woont nog bij je moeder thuis. Dat je dit soolt glappen maakt.
1 kudos 2026-02-14 16:36:55 door Tochmaardan op Laatste trein carnaval
Het is denk ik niet in Bolsward.
9 kudos 2026-02-03 06:30:39 door redthehaghue op Ff zo'n 80s kapseltje uitproberen
Je zou toch beter moeten weten... Flikker op met je hekkie!
-2 kudos 2026-01-20 07:28:01 door Foutenmakenmoed op Net klaar met douchen
Net als dezelfde dag bij Heracles Twente…
12 kudos 2026-01-20 06:56:30 door dikkedevnerd. op Net klaar met douchen
Ja, want bij winst van Marokko zijn er nooit rellen.
19 kudos 2026-01-20 03:29:14 door oepke op Net klaar met douchen
Hoezo gegund?
46 kudos 2026-01-20 00:00:38 door JorisDePoris op Net klaar met douchen
Had jij ergens gedacht dat het niet op rellen zou gaan uitdraaien?
-2 kudos 2025-12-31 11:36:23 door Proleet140bpm op Joy Beune in zak en as
Jutta droomt niemand van
0 kudos 2025-12-31 08:48:29 door Adinfinitum op Doehetzelf pijpbom
Dit is al verboden, een totaalverbod gaat tegen deze excessen geen verschil maken.
0 kudos 2025-12-31 03:20:37 door blackphilip op Joy Beune in zak en as
Snelle meiden.
14 kudos 2025-12-31 02:49:16 door Ergodan op Thunderdome 2025 Aftermovie
@MysticVirus88 | 31-12-25 | 02:24:
Neeeeh, beter!
4 kudos 2025-12-31 01:24:42 door MysticVirus88 op Thunderdome 2025 Aftermovie
*dan
2 kudos 2025-12-28 08:13:06 door DeKeizer1975 op Lepel tutorial
Ik heb zelf geen kind, maar ik heb toch het vermoeden dat die stelling niet klopt. Kinderen leren veel door eenvoudigweg dingen na te doen. Het eten met een lepel lijkt me daar een mooi voorbeeld van.
3 kudos 2025-12-22 16:21:59 door Kopf_Kase op Reaguurders kerstborrel
Denk het niet. Teveel blanke mensen.
5 kudos 2025-12-16 05:55:05 door Jamdown op Oi mate wot you gonna do?
Links.
6 kudos 2025-12-16 05:40:45 door Lauwekak op Vanndaag leren we het alfabet
Mee*
4 kudos 2025-12-09 09:57:21 door WhySoSeriousss op Is je ouders thuis, zus?
@MysticVirus88: Okee broer. Wil je dan overstappen of niet?!?
13 kudos 2025-12-09 08:24:04 door heinzel op Meneer dit is een niet-roken aquarium
Neeee slimmer hè!
2 kudos 2025-12-09 06:48:30 door niquedegraaff op Is je ouders thuis, zus?
En betaal je een godsvermogen
49 kudos 2025-12-09 03:29:29 door potjandriedrollen op Meneer dit is een niet-roken aquarium
En slimmer dan jij.
-5 kudos 2025-12-06 00:47:17 door harmjobse op Alizee - J'ai pas vingt ans (Benny Benassi Remix)
als mijn
4 kudos 2025-12-05 23:17:43 door MysticVirus88 op Alizee - J'ai pas vingt ans (Benny Benassi Remix)
@KNijverdal | Sorry
11 kudos 2025-12-05 22:57:46 door KNijverdal op Alizee - J'ai pas vingt ans (Benny Benassi Remix)
Psst: "Dan ik".
-8 kudos 2025-12-03 02:02:42 door Gedijost op Dit is Ed. Ed moet werken tot 'ie omvalt
Zit er wel aan te komen met al de afgelopen rechtse regeringen
10 kudos 2025-12-03 02:00:32 door Gedijost op Dit is Ed. Ed moet werken tot 'ie omvalt
Ik hoop t niet