35,426 +38446 -3020
Kudos
#1739 (Top 0.5441%)
| Kudos/dag | 20.24 |
| Kudos/reaguursel | 19 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3498 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -189 |
35,426 +38446 -3020
Kudos
#1739 (Top 0.5441%)
| Kudos/dag | 20.24 |
| Kudos/reaguursel | 19 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3498 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -189 |
1,865
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.07 |
| Topreaguursels | 9 |
| Woorden per reaguursel | 19.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.38 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 12 |
| Geregistreerd op | 08-09-2021 |
| Eerste reactie op | 08-09-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-2 kudos 2026-06-23 14:14:15 door Djepper op Testje voor de autisten
Jelle
2 kudos 2026-06-23 08:58:14 door OttO1916 op Honger?
Als ik vooraan kwam zou ik juist iedereen voor laten gaan. Eeuwige 2e plaats houden
6 kudos 2026-06-23 08:18:18 door PeterPandemie op Honger?
Snap ik, ik sta ook niet graag lang in de rij in de tropische hitte.
0 kudos 2026-06-20 12:25:49 door ZekerGeenRobot op Primeur op WK
Omdat je niet je hand voor je mond doet om je tegenstander te vertellen wat voor prima kerel het is.
4 kudos 2026-06-20 12:03:44 door gebruikerB100 op Primeur op WK
@STK87 | 20-06-26 | 12:59: Is dit echt, of een grap?
6 kudos 2026-06-20 10:59:15 door STK87 op Primeur op WK
Afgelopen seizoen werd in een champions league wedstrijd een speler beschuldigd van racisme toen hij tijdens een wedstrijd met hand voor de mond iets zei tegen een tegenstander.
Omdat de mogelijkheid en een niet uit te sluiten kans op een racistische opmerking erger is dan een fysieke overtreding is besloten dat praten met de tegenstander terwijl je je mond bedekt een direct rode kaart waard is.
1 kudos 2026-06-20 10:22:25 door Hamburgermetpindasaus op Primeur op WK
Omdat het in de regels staat.
En racisme.
8 kudos 2026-06-18 14:39:01 door Tjerp op Zo, eindelijk vakantie..
Op de weg stoppen om verhaal te halen... hoe noem je zo'n persoon dan?
3 kudos 2026-06-17 16:48:39 door nergens_goed_voor op DumpertReeten Dee-Jay, Geina, en René
Nou, vaarwel dan!
-4 kudos 2026-06-16 20:12:37 door Kenny0031 op Ozzies hebben het ook naar hun zin in de Steets
wanker
-2 kudos 2026-06-16 18:03:38 door rieko-vermoeiend op Ozzies hebben het ook naar hun zin in de Steets
Off the other side
-10 kudos 2026-06-16 17:31:20 door ioozereoh op Ozzies hebben het ook naar hun zin in de Steets
trump is the king...
-5 kudos 2026-06-16 14:45:31 door forties op Ik ga stukje hardlopen
Niet waar, liegebeest ;)
-1 kudos 2026-06-16 14:39:02 door 0ngelovige op Aandachtmevrouw wil liedje spelen in de bus in Tokyo
Chin-Tok vindt dit leuk.
57 kudos 2026-06-16 12:01:34 door molenhopper op Ozzies hebben het ook naar hun zin in de Steets
... sex offender.
0 kudos 2026-06-16 11:13:39 door nieuwsgierige pelg op Ik heb geen outfit..
Triestig voor die slang maar toch is ze beter af dan een gemiddelde reaguurder op zijn zolder.
5 kudos 2026-06-16 10:38:28 door Rest in privacy op Ik heb geen outfit..
Ik denk dat de slang dit leuker vindt dan de hele dag in zo'n "hokkie" te zitten.
Lekker allerlei uitheemse geurtjes opsnuiven!
Heerlijk!
0 kudos 2026-06-15 14:01:33 door Farthdater op F-18 crash bij Rimrock Lake
Ja. Ramptoerist
4 kudos 2026-06-15 12:42:48 door HandSolo op F-18 crash bij Rimrock Lake
Als je daarmee een 1e graads verbranding zou opzoeken met een risico ingesloten te worden als de brand zich in de droge bergen verspreid, dan ja.
0 kudos 2026-06-10 11:11:18 door HeetMeisje89 op Goeiedinsdag
Alsof jij wat te kiezen hebt
5 kudos 2026-06-10 05:49:29 door Rovig op Goeiedinsdag
Ik kom er waarschijnlijk bij haar niet in...
3 kudos 2026-06-10 05:43:34 door Pater_piemelprak op Goeiedinsdag
Liegebeest!
4 kudos 2026-06-09 21:44:53 door woempiej op Kakken met uitzicht
Het geluidsniveau tijdens het poepen is afhankelijk van de consistentie van de ontlasting, die op zijn beurt weer wordt beïnvloed door de voeding die je hebt genuttigd.
Doei
5 kudos 2026-06-09 09:15:31 door redthehaghue op Dixie uitschrobben
Speciale reiniger met desinfectiemiddel, prima spul, beter dan het flesje allesreiniger waar jij waarschijnlijk de badkamer mee reinigt.
-1 kudos 2026-06-01 17:14:29 door bulletje1960 op Lekker hapje eten op de Dijk
Kijk eens in die goed in die boom dan.
0 kudos 2026-06-01 17:08:14 door Coñomaster op Lekker hapje eten op de Dijk
Sowieso iemand die in het complot zit.
1 kudos 2026-05-31 16:04:37 door dikkejenkie op Ondankbaar zusje is boos
Ze moet even content maken voor likes natuurlijk.
3 kudos 2026-05-31 13:21:07 door Hoogheid8 op Ondankbaar zusje is boos
Het failliet van de samenleving..
2 kudos 2026-05-30 09:13:00 door Reezist op Fatbiker heeft het gas erop
Echte helden laten hun biertje staan voor een ander
0 kudos 2026-05-30 07:26:17 door boerentuig op Noodweer Dauwpop
Wat is een voorspeld?
1 kudos 2026-05-30 05:37:54 door wiesollichdassagen op Koelkast verhuizen in de nacht
Ja maar dan moet je met je schoonmoeder over straat
4 kudos 2026-05-30 05:11:39 door nieuwsgierige pelg op Fatbiker heeft het gas erop
Ik zou ook, met een brede glimlach, gaan vragen of het pijn doet.
5 kudos 2026-05-29 21:39:38 door Uhoortnogvanons op Fatbiker heeft het gas erop
Ze staat op om betere foto's te maken.
3 kudos 2026-05-29 20:49:34 door Eggspring op Fatbiker heeft het gas erop
Hoewel ik ook een enorme schurfthekel heb aan die fatbike idioten, zijn het wel mensen zoals die vrouw die Nederland meer zou kunnen gebruiken..
4 kudos 2026-05-25 17:40:33 door PinkFloydd op Amerikaans stadje kleurt oranje
jij mocht er vandaag niet op geloof ik
3 kudos 2026-05-25 17:37:20 door Mithrandir op Amerikaans stadje kleurt oranje
Zuur zeg
-3 kudos 2026-05-25 17:33:28 door Palissander op Amerikaans stadje kleurt oranje
Ja dus, beter dan die pauperstraten hier die honderdmiljoenmiljard vlaggetjes ophangen en de huizen behangen met oranjezeil in de hoop gekozen te worden tot oranjestraat van nederland
11 kudos 2026-05-25 17:21:29 door bornintheusa op Amerikaans stadje kleurt oranje
Vergeet het LEGO vlaggetje in onze nationale driekleur niet.
5 kudos 2026-05-25 16:20:38 door DohnJoe1 op Cliffhanger
Dat zei die toch ook?!
18 kudos 2026-05-24 10:15:20 door der Staat op Hond leert sneller dan jij
Doen moslims en joden ook. Maar toch blijft het sneu voor de kleintjes.
2 kudos 2026-05-22 09:21:48 door Aleksandr op Tijgerpython van 6 meter uit huis gehaald in Enschede
Bang voor slangen?
Anders zou je namelijk weten dat deze slangen absoluut geen gevaar voor de buurt zijn.
Ze zitten in verwarmde hokken, het is in Nederland veel te koud voor ze.
Als ze mochten ontsnappen zoeken ze een warm plekje en daar verhongeren ze.
11 kudos 2026-05-22 03:11:31 door O_my_goat op Tijgerpython van 6 meter uit huis gehaald in Enschede
ik snap je initiele idee. maar deze man was (schijnbaar) een authoriteit op t gebied van zulke beesten en de verzorging was uitmuntend
0 kudos 2026-05-18 19:58:27 door vanonder op Schildpaddenschrobber
Je kan ons gedrag wensen totaal niet spiegelen naar een dier.
1 kudos 2026-05-18 19:56:14 door vanonder op Schildpaddenschrobber
vooral (land)schildpadden zijn erg honkvast en leven in de wild ook maar in een heel klein gebied.
-4 kudos 2026-05-18 19:54:31 door vanonder op Schildpaddenschrobber
want in de natuur verplaatsen ze zich ook kilometers? vergeet ook niet dat dit bloedlijnen zijn die al decennia in gevangenis opgroeien en niks beters gewend zijn, ze niet eens kunnen jagen oid en de wilde natuur juist zelfmoord is. ook leuk, je hoort heel vaak mensen zeggen aah zielig al die beesten dicht opelkaar, maar al geef je een prooidier 1000000 hectare ze kruipen uiteindelijk toch massaal op de kleinste vierkante meter.
2 kudos 2026-05-18 14:58:54 door De datum is op Schildpaddenschrobber
Daarom al 10 jaar verboden om te hebben, kweken, verkopen, enz.
17 kudos 2026-05-12 13:00:14 door befklets op China maakt kleine Jeager
Die diameter halen ze in China echt niet joh
4 kudos 2026-05-07 19:44:47 door Kenny0031 op Da's pech, badkamer niet weg
De eigenaar van het verbouwde pand had deze figuur ingehuurd om het puin legaal af te voeren.
Gewoon een milieucrimineel dus.
-48 kudos 2026-05-07 12:12:33 door very-ferry op Da's pech, badkamer niet weg
gore smerige vuile....doe es rustig joh, tautologist.
3 kudos 2026-05-05 18:30:16 door Loerejan op Shakira geeft gratis concert op Copacabana beach in Rio
Met Amsterdammers en Rotterdammers erbij ja?