DumpStats voor Jan_Gewoon

10,339 +12073 -1734

Kudos

#7203 (Top 2.2539%)

Kudos/dag 3.81
Kudos/reaguursel 19.25
Meeste kudos op 1 reaguursel 2978
Minste kudos op 1 reaguursel -374

537

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.2
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 12.5
Reacties per reaguursel 0.2
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 4
Geregistreerd op 16-01-2019
Eerste reactie op 16-01-2019

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-22 14:59:07 door Dragonblade op Aan de kant er is brand
Ik denk dat hij dan de bocht niet had gehaald, omdat hij niet die draaihoek kan maken. kijk maar hoe hij nu uitkomt met de voorkant ondanks dat hij op tijd begon met draaien.
Wat ik denk is dat als deze auto er niet had gestaan de brandweer auto helemaal rechts was uitgelijnd om daarna die bocht te kunnen halen.

0 kudos 2026-06-22 13:12:31 door zelderen op Aan de kant er is brand
@Skyline | 22-06-26 | 14:50:
hij moet naar links, zie je daar de andere auto niet staan ?
1 auto verkeerd in de bocht, maybe,
2 ? ga je echt de bocht niet halen

-1 kudos 2026-06-22 12:50:34 door Skyline op Aan de kant er is brand
@RonW | 22-06-26 | 14:43: Hij mag er niet staan, maar de brandweerwagen heeft nog zat ruimte tot het paaltje links, het was dus niet nodig om autos te slopen. De verzekering en/of de overheid dekt de schade, dus uiteindelijk betalen wij er aan mee. Zonde van het geld dus.

0 kudos 2025-12-19 16:49:48 door Dagobert13147 op Geldklopperij
@ShakespeareanTragedy | 19-12-25 | 15:22:
In Calpe (SP) ga je lekker op het terras zitten. Bestel je met 2 personen 1 pizza en ieder een drankje, krijg je er standaard een extra bordje en bestek bij.
Maar dat vond ik wel bijzonder dat het gratis was.

-2 kudos 2025-12-19 16:13:34 door Cromabuik op Geldklopperij
@ShakespeareanTragedy | 19-12-25 | 15:22:
Spanje. Portugal. Griekenland.
Dichter bij huis Duitsland. (10km van Venlo af)
Dus dit is een typisch NL dingetje. Alles moet uitgedrukt worden in geld.

1 kudos 2025-12-19 15:31:33 door cftbl01 op Geldklopperij
In andere landen word je ook van een gebouw gegooid als je homo bent.

6 kudos 2025-12-19 15:00:11 door Cybermike op Geldklopperij
@ShakespeareanTragedy | 19-12-25 | 15:22:

Phantasialand en Plopsaland, stop de tijd

6 kudos 2025-06-16 05:30:35 door svdonk4 op Stef stuntpiloot stunt er op los
Een Golf V is tegenwoordig ook al snel een jaar of 15-20 oud, en zelfs een GTI ga je dan niet meer all-risks verzekeren. Oftewel: schade is voor de eigenaar. En dan ga ik er wel van uit dat de wegbeheerder geen schade claimt aan berm/struiken/bomen.

0 kudos 2025-06-01 09:45:53 door darkracer125 op Dit is bruine tequila
onze opa's en oma's scholden altijd met tering.

laten we hopen dat kanker net zo weinig voor gaat komen als tering.

-1 kudos 2025-06-01 03:45:24 door Zedelijke_stoner op Dit is bruine tequila
Hoe erger het woord, hoe meer frustratie het bedaart. En ook hoe minder pijn of sneller minder pijn iets doet. Dat laatste heeft Mythbusters ook onderzocht.

0 kudos 2025-03-13 13:03:22 door Roy_01 op Uitwijken in de buitenbocht
Makkelijk praten als je zo'n imbiciel op je af ziet komen. Dan is je eerste reactie toch uitwijken.

-2 kudos 2024-12-18 16:06:57 door Rest in privacy op Supermarktmedewerkers tackelen diefje
Altijd weer diezelfde slappe hap hier. Zonder de durf om een poot uit te steken in het bijzijn van onrecht wordt het nooit wat. Maar blijf jezelf vooral excuses aanpraten.

3 kudos 2024-10-25 13:27:01 door Grootdenker op Trucje op de brommer
Interessant. Met een verbrandingsmotor kom je niet boven vanwege te weinig koppel, maar met een elektromotor heb je genoeg koppel maar kom je nog steeds niet boven. Hoe moet dat opgelost worden? Extra gewicht aan de voorzijde toevoegen misschien?

13 kudos 2024-06-09 12:07:54 door Tochmaardan op Ik ben er ondersteboven van
Beste Jan, dat kan geen kwaad, dat is de camerafunctie van je telefoon. Je maakt nu gebruik van de camera aan de voorzijde, dan zie je jezelf. Pak anders de gebruiksaanwijzing van je telefoon er even bij als je iets niet begrijpt. Dumpert is hier eigenlijk niet voor bedoeld. Hier geven we commentaar op de filmpjes die getoond worden.

9 kudos 2024-04-30 07:06:24 door TaliSepatu op Bijna raak
Als je bedoelt dat de bestuurder van de rode auto zich eventueel vergist heeft omdat hij wellicht op een voorgaande kruising wel voorrang had kan ik je deels gelijk geven. Echter, je hebt toch geen stront in je ogen! Als je zulke vergissingen maakt ben je wellicht niet geschikt om deel te nemen aan het verkeer. Dan heb je de bebording en de haaientanden gemist.