208,727 +213564 -4837
Kudos
#147 (Top 0.0460%)
| Kudos/dag | 114 |
| Kudos/reaguursel | 38.55 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6348 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -143 |
208,727 +213564 -4837
Kudos
#147 (Top 0.0460%)
| Kudos/dag | 114 |
| Kudos/reaguursel | 38.55 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6348 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -143 |
5,415
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.96 |
| Topreaguursels | 74 |
| Woorden per reaguursel | 13.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.44 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 16 |
| Aantal x weggejorist | 172 |
| Geregistreerd op | 19-06-2021 |
| Eerste reactie op | 19-06-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2026-06-24 21:54:08 door Depunt op Een showpik in het verkeer
Ja die van de Bijlmer was ook knap lastig te zien.
0 kudos 2026-06-21 12:49:29 door Youtoo2 op Onkruid vergaat niet!
@Anus-Martius | 21-06-26 | 14:24: vergeet die oranje zelfbevlekker niet.
1 kudos 2026-06-21 12:35:42 door RandyBiel op Onkruid vergaat niet!
Klinkt als een mooi onderwerp voor de Man Bijt Hond babbelbox.
1 kudos 2026-06-21 12:28:29 door Superior-bastard op Onkruid vergaat niet!
@Anus-Martius | 21-06-26 | 14:24:
En zo ken ik er nog wel een paar.
0 kudos 2026-06-21 12:27:52 door JanHuyghen op Onkruid vergaat niet!
Okee bijna niemand, en degenen die het verdienen krijgen het niet ben ik bang.
0 kudos 2026-06-21 12:27:11 door Superior-bastard op Onkruid vergaat niet!
@duurtlang | 21-06-26 | 14:17:
Precies.
6 kudos 2026-06-21 12:24:02 door Anus-Martius op Onkruid vergaat niet!
Die kale teringkabouter in Moskou en die bolle imbeciel in Noord-Korea wel hoor...
12 kudos 2026-06-21 12:23:51 door poeslikker op Onkruid vergaat niet!
HalperNL wel.
11 kudos 2026-06-21 12:17:15 door duurtlang op Onkruid vergaat niet!
Bijna niemand
3 kudos 2026-06-20 14:32:39 door SimonMc op Auto uitladen in Afrika
Alleen maar Dacia's Spring? Die wegen 900-1000 kg.
1 kudos 2026-06-19 12:54:51 door ikvindhelemaalmooi op Ff afkoelen
Het antwoord is ja overigens. Maar er komt netto zoveel warmte binnen dat je daar weinig van zal merken.
-8 kudos 2026-06-18 15:59:08 door Hertog.van.Leyden op Wat heb jij in je bank
Ik zou hier best een keer een ballonnetje willen doen
6 kudos 2026-06-17 18:06:20 door Janusz_Korwin_Mikke op You bloody in een nieuw jasje
Vijf man die staat te wachten tot ze 'm mogen tacklen, dat zie je hier niet snel gebeuren.
0 kudos 2026-06-17 06:58:18 door Rp87 op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
@RandyBiel | 16-06-26 | 18:20: en dat gaat ook echt wel gebeuren. Het is wachten tot er een algehele mobilisatie wordt afgekondigd. Er zijn 2 opties: een algehele mobilisatie of het beëindigen van de oorlog.
Dat laatste zie ik echter niet gebeuren. Gezichtsverlies lijkt mij geen optie voor Poetin. Daarnaast zijn er nog meerdere redenen te bedenken.
-1 kudos 2026-06-16 18:05:15 door owikzegmaarwat op Nest bouwen
je hebt veel soorten he?
0 kudos 2026-06-16 17:55:58 door Ach-waarom-niet op Nest bouwen
Tiny house
-1 kudos 2026-06-16 17:55:45 door owikzegmaarwat op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
@JanHuyghen | 16-06-26 | 17:10: Ok thanks maar dan hoeven mensen me nog niet te minnen, dat gekut hier altijd...
-2 kudos 2026-06-16 17:28:37 door Horstink op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
Snap niet waarom je minnetjes krijgt, want je hebt gelijk. Rusland kan dit nog lang genoeg volhouden.
1 kudos 2026-06-16 17:08:55 door Mytire op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
Zoals Churchill ooit zei: Dit is niet het begin van het eind, maar misschien wel het einde van het begin.
10 kudos 2026-06-16 16:20:45 door RandyBiel op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
@Bertie Wooster | 16-06-26 | 16:49:
Momenteel worden er maandelijks 35.000 Russen uitgeschakeld, waar er naar 27.000 gerekruteerd worden. Rusland zal zijn strategie moeten aanpassen mocht het nog wat willen bereiken.
12 kudos 2026-06-16 15:10:41 door JanHuyghen op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
@owikzegmaarwat dat duurt lang ja, het is ook een groot land met veel spaargeld, en veel mogelijkheden om hun olie te verkopen. Dat spaargeld is nu op, en de olie is steeds moeilijker te transporteren. Oekraïne bevrijdt intussen meer land dan dat de russen bezetten in een maand, de situatie begint spannend te worden aan het front. Georgie kan het beter uitleggen dan ik.
https://www.youtube.com/watch?...
-7 kudos 2026-06-16 14:57:53 door Fluitui2 op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
@owikzegmaarwat | 16-06-26 | 16:50: idd, Rusland heeft ook wel slechter voorgestaan.
-11 kudos 2026-06-16 14:50:31 door owikzegmaarwat op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
ik hoor sinds het begin van de invasie al dat ze instorten, duurt wel een beetje lang.
41 kudos 2026-06-16 14:49:02 door Bertie Wooster op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
Ik hoor ook dat Rusland langzaam instort, maar ben er een beetje bang voor dat dat in het zelfde rijtje hoort als Poetin die in 2022 nog maar een paar maanden te leven zou hebben.
2 kudos 2026-06-16 14:01:57 door Boutendraaier op Pakketbezorger in z'n achteruit
Gaat het?
5 kudos 2026-06-14 07:50:08 door Witteke3991 op Geen vuilnismannen nodig
Ik had juist begrepen dat er onder andere restafval van Italië naar Nederland wordt gehaald om de vuilverbrandingovens op gang te houden.
15 kudos 2026-06-14 07:44:17 door PietSukkel op Geen vuilnismannen nodig
Volgens mij halen wij afval juist hier naartoe. In Amsterdam wordt Italiaans afval verbrand.
18 kudos 2026-06-14 07:30:10 door redthehaghue op Geen vuilnismannen nodig
Dit gaat via rivieren en zeeën naar andere landen, hun probleem niet meer.
8 kudos 2026-06-11 13:30:28 door JanHuyghen op Rellen kijken in Noord-Ierland
@Belfastchild1974 en vervolgens staan ze raar te kijken dat er uitgerekend in Belfast rellen komen. De katholieken en protestanten daar kunnen niet eens door 1 deur, en dan gooien ze daar derdewereldvolk bij dat sowieso al schuurt met westerse normen en waarden. Als je de mensen waar je over regeert zo slecht kent dat je dit niet ziet aankomen, dan ben je het niet waard om politicus te zijn en zou je eigenlijk een beroepsverbod moeten krijgen.
4 kudos 2026-06-11 12:30:49 door Belfastchild1974 op Rellen kijken in Noord-Ierland
Die politici die hem een verblijfsvergunning hebben gegeven zijn van Reform.
3 kudos 2026-06-09 14:29:49 door lekkerNSFW op Dwaas dondert uit boom
@En nu is het genoeg! | 09-06-26 | 12:40: Kan zo beginnen bij de kinderopvang
25 kudos 2026-06-09 10:40:22 door En nu is het genoeg! op Dwaas dondert uit boom
D66 wil dat deze mensen snel aan het werk gaan. Heeft iemand een baan voor hem?
7 kudos 2026-06-04 14:26:24 door Dwayne Wayne op Ja kokosnoot ofzo
Hooter honkers
5 kudos 2026-05-31 10:32:27 door Jiggle_Physics op Gezellig in Parijs
@MojoNL | 31-05-26 | 09:57: Naar het land van zijn tweede paspoort.
0 kudos 2026-05-31 09:38:21 door totziensvooralles op Gezellig in Parijs
In Allo Allo anders niet hoor
0 kudos 2026-05-31 09:30:41 door reageer_meneer op Gezellig in Parijs
Moet ik je helpen inpakken?
5 kudos 2026-05-31 09:06:10 door Knalluh8497 op Gezellig in Parijs
@RW00 | 31-05-26 | 10:33: Als je het op die manier wil doen zou ik eerst bij onze oosterburen aankloppen, die hebben daar ervaring mee.
-3 kudos 2026-05-31 08:33:51 door RW00 op Gezellig in Parijs
@JanHuyghen | 31-05-26 | 10:00: Er moet zeker ingegrepen worden. Maar hoe? Mensen het land uit zetten? Dus eerst massaal mensen van bepaalde afkomst oppakken, dan op de trein zetten en naar een bepaalde plek brengen?
10 kudos 2026-05-31 08:00:01 door JanHuyghen op Gezellig in Parijs
@schnikkeltje ik heb in frankrijk gewoond en gewerkt, simpele ziel. Het allochtonenprobleem is daar zeer groot, er moet gewoon ingegrepen worden. Met je zo zien fransen eruit, mijn bruine anjer.
-13 kudos 2026-05-31 07:57:28 door MojoNL op Gezellig in Parijs
Jan o Jan... jij houdt er van lekker populistische dingen te blerren. Niet eens om kudo's te vergaren, want dat lukt hier makkelijk met populisme. Maar gewoon om dingen na te zeggen.
Weet je wel wat remigreren betekent? Ja het klinkt lekker en FvD heeft het in hun holle partijprogramma staan, maar het betekent 'de vrijwillig terugkeer naar land van herkomst'. Ik kan je garanderen dat 90% van de mensen uit dit filmpje IN europa zijn geboren.
.
En nu het probleem met populisme, het is het makkelijke oplossingen schreeuwen, zonder na te denken hoe je shit echt moet oplossen.
Want waar remigreert iemand naar toe als die al uit europa komt?
Zou mooi zijn als je de dialoog opzoekt en eens naar echt oplossingen gaat zoeken, ipv land uitzetten wat niet kan.
9 kudos 2026-05-31 07:53:01 door JanHuyghen op Gezellig in Parijs
@KindvandeDuivel natuurlijk bestaan die wel, maar ik vind het al moeilijk genoeg om met autochtone parasieten om te gaan, daar hoeven geen allochtonen bij. Je snapt toch wel dat de druk op de samenleving significant afneemt als je allochtone parasieten terug naar huis brengt?
-24 kudos 2026-05-31 07:51:52 door schnikkeltje op Gezellig in Parijs
Ben jij wel eens in Frankrijk geweest? Zo zien Fransen er uit, met je remigratie
-29 kudos 2026-05-31 07:48:47 door KindvandeDuivel op Gezellig in Parijs
Maar dan ook alle autochtone nuttelozen. Oh wacht die bestaan natuurlijk niet.
-9 kudos 2026-05-24 17:12:17 door Okseltor op Het leven met triple D
Veel beloven, weinig geven, doet de gek in vreugde leven. In dit geval niet... laat het dan gewoon zien, joh!
24 kudos 2026-05-24 08:20:02 door Weggeefland op Lubach over Islamkritiek
Afgezien dat sommige culturen en religies absoluut niet samen gaan is dit land ook gewoon vol. Veel te veel mensen, veel te weinig natuur. Grenzen dicht
12 kudos 2026-05-22 14:31:09 door ikvindhelemaalmooi op Stiefpapa slaat mama
Mooi toch, gelijk zand erover.
8 kudos 2026-05-22 09:49:21 door 68crat68 op DPV: Ze worden steeds jonger die agenten
Maak dat de Jettens, Patternottes, Bonteballetjes, Ouwehandjes, van Baarles, Dijkies, Wikkertjes maar eens duidelijk. Stemmen heeft toch geen zin
1 kudos 2026-05-19 18:18:32 door JanHuyghen op Stortregen op de A7
@Jessickqa2 dit soort sneeuwvlokkerigheid moet je gewoon niet stimuleren. Hij moet een paar ballen groeien en gewoon zijn bek houden als het regent.
5 kudos 2026-05-19 15:58:48 door deadrabbits op Vuurwerkje in de lucht
Yep en in Nederland is hetzelfde tolletje maar dan van 10cm verboden. Er is veel meer lol in het buitenland!
1 kudos 2026-05-19 14:04:07 door Jessickqa2 op Stortregen op de A7
Nou nou, wat een agressie