20,805 +22240 -1435
Kudos
#3381 (Top 1.0579%)
| Kudos/dag | 15.51 |
| Kudos/reaguursel | 16.43 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 772 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -87 |
20,805 +22240 -1435
Kudos
#3381 (Top 1.0579%)
| Kudos/dag | 15.51 |
| Kudos/reaguursel | 16.43 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 772 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -87 |
1,266
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.94 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 14.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.35 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 27 |
| Geregistreerd op | 01-09-2022 |
| Eerste reactie op | 22-10-2022 |
Shop via onze link β jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon π
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-18 22:25:37 door chiwing op Fotootje maken
Of die koekjes van stapel. Gemarketed als authentiek amsterdam. Is slechts een paar jaar oud. Echter stond op tiktok dus de massa neemt het voor waar aan en betaald er grof voor.
2 kudos 2026-06-18 16:13:23 door creamandchiveschips op Fotootje maken
Zijn vooral de mensen met wat minder fantasie en eigen denkvermogen. Zo een 80% van de bevolking. Hoort allemaal bij onze evolutie.
0 kudos 2026-06-17 17:48:47 door razende_rooie op Net een vliegtuig
Die 50 euro veeg ik me reet mee af
-5 kudos 2026-06-17 17:26:09 door Wereldwonder12 op Levensecht poppetje van The Joker
je kan geen lid worden wanneer je een jaar te oud bent
0 kudos 2026-06-17 14:36:51 door Zatox86 op Net een vliegtuig
nee, als jezelf heb gespaard en dan het kapot maken heb je echt besef van geld. Je had natuurlijk het ook op marktplaats kunnen zetten voor onderdelen en zo toch even 50 euro kunnen cashen
1 kudos 2026-06-17 11:17:49 door Mellk op Net een vliegtuig
Zelf gekochte scooter. Slopen op een crossbaan niemand tot lastβ¦. Zuurpruim
-2 kudos 2026-06-17 08:29:10 door sjaak1981 op Lief meisje deelt koekjes uit op straat..
Geen hoofddoek is untermensch, sla de encyclopedie er maar op na.
3 kudos 2026-06-16 10:39:41 door Klerkberk op Lief meisje deelt koekjes uit op straat..
Het lijkt wel "Black Friday" in Nederland.
2 kudos 2026-06-09 17:23:49 door DohnJoe1 op Kijk mij eens..
Volgens mij is de vergrijzing de grootste reden van de stijgende zorgkosten, gecombineerd met het feit dat de mens steeds ouder wordt. Ik denk dat de impact van dit soort dombos op een brommer verwaarloosbaar is. Maar ik kan het mis hebben.
0 kudos 2026-06-09 17:15:05 door Superjeap op Niks wachten tot de rode lampen zijn gedoofd
-weggejorist-
-2 kudos 2026-06-09 16:59:54 door jajas op Kijk mij eens..
onaanvaardbare risico's,die 2 kamers in Den Haag zitten er vol mee.
2 kudos 2026-06-09 16:59:51 door A.tractie op Kijk mij eens..
Gipsvluchten bestaan niet meer sinds 2024. Dit filmpje komt uit de VS.
2 kudos 2026-06-09 16:59:34 door aceshigh op Kijk mij eens..
Ik hoop dat de groep die dit soort fratsen uithalen dermate klein is dat het geen zin heeft om al die administratieve rompslomp eromheen te bouwen. Maar in de basis ben ik het met je eens, je ziet het wel bij een reisverzekering, daar zijn vaak gevaarlijke sporten niet meeverzekerd.
7 kudos 2026-06-05 09:38:21 door comentator op Mark in Kyiv
Ja, het omleggen van het hoofd van het sterkste leger in de wereld zal echt helpen om niet volledig naar de klote te gaan.
1 kudos 2026-06-05 08:51:42 door Farthdater op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
@anyonebutreaguurder | 05-06-26 | 07:18: Of ze is het zelf, nog steeds een stuk stront
0 kudos 2026-06-05 05:18:35 door anyonebutreaguurder op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
-weggejorist-
-40 kudos 2026-06-04 23:25:19 door Marleentje op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
Ah geweldig, jij gaat de maatschappij zeker helpen door haar te verlossen van dit "in- en inslecht persoon" door een moord te begaan? Dat maakt jou in theorie een slechter persoon dan haar lol. Ik denk dat de maatschappij beter af is zonder jou dus. En dan geven we jouw plek in de maatschappij aan haar. Goed?
2 kudos 2026-06-04 06:23:16 door vbinsbergen op Soms heb je van die dagen
@zoindepoepertt | 03-06-26 | 22:57: Als je even verder kijkt, zie je ook een foto van maart 2026 (gemaakt vanuit positie waar ook deze dumpert-foto is gemaakt), waarop ook de stopstreep nog te zien is... De stopstreep is nog een stuk achter de achterwielen van de vrachtwagen. Daarbij: je moet een kruising altijd vrijhouden. Pas de kruising oprijden als je hem direct weer kan verlaten.
6 kudos 2026-06-03 20:57:58 door zoindepoepertt op Soms heb je van die dagen
als je op google streetview kijkt zie je een opname uit 2020 en daar staat het stoplicht met bord inderdaad een stuk VOOR dat huis dat je ziet, blijkbaar hebben ze het stoplicht nu een stuk dichterbij gezet want op de foto kun je hem zien, vlak achter de cabine!
6 kudos 2026-06-03 20:54:38 door Zolderhok_kleefsok op Soms heb je van die dagen
De sluitbomen helaas niet. Gevarenzone is niet perse goed afgeschermd.
2 kudos 2026-05-27 18:39:29 door NoNoThatIsSoNotRight op Malloot uit Beilen
Je staat op -. Maar ik vond 'm leuk.
1 kudos 2026-05-21 19:17:45 door Pi_LePape op Neem de tijd voor wat je doet
Die drukkertjes zitten iets verder naar achteren dan klittenband.
-3 kudos 2026-05-13 12:54:26 door altijd-guus op Loosdrechtse service tot aan de voordeur
Ja? Jij denkt dat als Jetten daar even was komen buurten, dat deze tokkies dan niet de boel zouden verkloten?
-5 kudos 2026-05-13 12:51:24 door DominiqueWeesie op Loosdrechtse service tot aan de voordeur
"Crap"? "Get you act together"? Zo ontzettend trots op Nederland(s) dat je liever de eenvoudigste woorden vervangt door steenkolenengels?
En dat is dan alleen nog maar de vorm. Als je kijkt naar de inhoud, zakt je broek helemaal af. Wat een baarlijke nonsens. Wat heeft de burgemeester ermee te maken? Besluiten worden genomen door de gemeenteraad, niet door de burgemeester. Of bedoel je de burgemeester als hoofd van de politie? Wat wou je dan - dat dit geteisem brullend en brandend de orde mag verstoren omdat ze daar nou eenmaal zin in hebben? Ben je wel helemaal lekker?
3 kudos 2026-05-13 12:51:02 door Gaat het niet dan? op Loosdrechtse service tot aan de voordeur
@grilclit | 13-05-26 | 14:42: Ja. https://ia803207.us.archive.or...
4 kudos 2026-05-13 12:49:28 door ikdenkwat op Loosdrechtse service tot aan de voordeur
@grilclit | 13-05-26 | 14:42:
Ja pas maar op. Nee zonder gekkigheid. Het kan wel ontaarden in totale ontwrichting van de maatschappij omdat alle instanties uiteindelijk op hun tandvlees lopen. Als dat al nu niet is. Het continue demonstreren maakt niet uit wie links, rechts, midden weet ik veel. Elke dag moet de politie wel ergens optreden. De demonstraties worden ook steeds fanatieken en geslepener. Uiteindelijk houdt het een keer op en dan zijn de rapen gaar. #mand
-3 kudos 2026-05-13 12:42:10 door grilclit op Loosdrechtse service tot aan de voordeur
Burgeroorlog? Echt?
-5 kudos 2026-05-10 06:15:15 door DiePanzerVorwaerts3 op BMW patser strooit geld
Ondermijning? Nee.
Verpaupering, dat wel. Dit zijn randfiguren. Onze samenleving wordt wel door andere types ondermijnd,aar dat is weer een andere discussie danwel een andere vorm van wegkijken.
2 kudos 2026-05-09 19:37:19 door Kenny0031 op Parkeren in de buitenbocht
@Konttenen | 09-05-26 | 15:10:
De grens opzoeken doe je op een circuit, niet op de openbare weg.
3 kudos 2026-05-09 13:45:38 door ijstijger2 op Parkeren in de buitenbocht
@Konttenen | 09-05-26 | 15:10: Haha, en soms kun je dat niet navertellen. Part of the job.
-15 kudos 2026-05-09 13:10:03 door Konttenen op Parkeren in de buitenbocht
Welke onkunde, omdat er gevallen wordt? Als je de grens opzoekt ga je er soms overheen, part of the job.
2 kudos 2026-05-04 17:51:36 door godzill4 op Donald heeft alle kaarten
Hopelijk komt die val heel snel.
3 kudos 2026-05-03 22:27:34 door xspalm op Hagelstormpje in Texas
En wij maar stoer doen met code geel.
-4 kudos 2026-05-03 10:13:50 door Aristotalloss op Banksy slaat weer toe
Dit beeld onstijgt niet de gemiddelde 'Kuifje'. Durf er een fles wijn op te zetten dat je beide grapjes daar al tegenkomt: een bombastisch staatshoofd dat in zijn vlag verstrikt raakt en Kapitein Haddock die weer ergens afdondert doordat hij naast de vloer stapt. Niet erg origineel dus. Maar ik zag vanmorgen Damien Hirst's 'For the love of God' nog langskomen; waarin hij een heel klassiek genre (Memento Mori) samenvat en overtreft... Dat is knap; dat is Kunst! Banksy overstijgt zoals gezegd het niveau striptekeningen en veredelde spandoeken vaak niet. Me dunkt...
-42 kudos 2026-05-03 09:51:00 door Aristotalloss op Banksy slaat weer toe
Makkelijk scorende links-postmodernistische rommel dus...
15 kudos 2026-04-24 10:34:14 door mikkelokkio op Reiziger scheldt Yusuf uit
Dat is in principe ook zo hoor.
2 kudos 2026-04-12 21:42:20 door ikvindhelemaalmooi op Samen op de foto aan de waterkant
@ikvindhelemaalmooi | 12-04-26 | 13:23: Bepaalddt
0 kudos 2026-04-12 17:35:47 door Lelijke_aap op Samen op de foto aan de waterkant
In het weekend zijn het altijd stagiairs die nogal bang zijn dat ze de moderator regels niet streng genoeg handhaven.
3 kudos 2026-04-12 11:23:44 door ikvindhelemaalmooi op Samen op de foto aan de waterkant
@Youtoo | 12-04-26 | 12:35: *bepaalt
3 kudos 2026-04-12 10:48:20 door CarloColluci op Samen op de foto aan de waterkant
@Youtoo | 12-04-26 | 12:35: Joris is als trump..
14 kudos 2026-04-12 10:35:28 door Youtoo op Samen op de foto aan de waterkant
Kijk maar uit want Joris geeft voor minder al een ban. Zogenaamd omdat het niet conform de huisregels is. Want Joris bepaald wat wel of niet privacy is.
6 kudos 2026-04-11 11:48:53 door tazmoh op Lekker slingeren
en weinig denkkracht in de bovenkamer
6 kudos 2026-04-05 15:35:04 door PPeterrr op Sukkel sloopt bushokje
Als iedereen zich gewoon gedraagt gebeurt er niets mee.
2 kudos 2026-04-03 20:50:01 door RoccoG op Duitsmevrouw zei 'doe maar wat wenkbrauwen'
Ook met 2 klapdeurtjes. Net als op haar voorhoofd.
-1 kudos 2026-04-03 20:21:22 door Uhoortnogvanons op Militairen oefenen in Rotterdam
En vrouwen.
-1 kudos 2026-03-30 22:59:11 door Balhijger op Meisje op de mechanische stier
Vrij makkelijk als je het program uit je hoofd leert, blijkt.
11 kudos 2026-03-30 11:21:33 door altijd-guus op Moeke had betere dingen te doen
Klopt, het is ook Gronings....althans....
5 kudos 2026-03-23 16:12:17 door Iets100 op Game over: Ventje doet zich voor als piloot
@Iets100 | 23-03-26 | 16:17:
Hier staat het: er kwamen maar ongeveer 4000 Marokkaanse gastarbeiders naar Nederland. De rest van de Marokkanen kwam uit andere Europese landen of op eigen initiatief. De fabel dat we zelf de Marokkanen naar Nederland als gastarbeider hebben gehaald kan in de prullenbak.
https://nos.nl/artikel/2284642...
3 kudos 2026-03-23 15:17:29 door Iets100 op Game over: Ventje doet zich voor als piloot
Ik zal vast flink gemind worden maar echt waar, zelfs een promotie onderzoek heeft dit aspect belicht: de problemen worden niet zozeer veroorzaakt door de gastarbeiders en hun nakomelingen maar doordat in die periode de vestigingsvoorwaarden in Nederland zeer soepel waren zijn veel Marokkanen die elders in Europa waren naar Nederland gegaan: daarom is het probleem in veel andere landen minder.
10 kudos 2026-03-23 14:31:17 door BankOveral op Game over: Ventje doet zich voor als piloot
Grotendeels volledig eens met je verhaal. Echter denk ik niet dat je de schuld onder het kopje media moet gooien, maar onder het kopje handhaving. Politie mag hier niets, en er wordt nooit en te nimmer opgetreden tegen deze groepen mensen. De media heeft in dat kader geen blaam. Echter hebben ze wel blaam bij het in stand houden van de discriminatiekaart