11,915 +12729 -814
Kudos
#6266 (Top 1.9607%)
| Kudos/dag | 1.81 |
| Kudos/reaguursel | 10.25 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 314 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -44 |
11,915 +12729 -814
Kudos
#6266 (Top 1.9607%)
| Kudos/dag | 1.81 |
| Kudos/reaguursel | 10.25 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 314 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -44 |
1,163
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.18 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 17.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.15 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 6 |
| Geregistreerd op | 12-06-2008 |
| Eerste reactie op | 23-06-2008 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-25 11:20:54 op Rutte weer eens op bezoek bij Daddy Trump
@flame_me | 25-06-26 | 11:02: Zou eigenlijk een topreaguursel moeten zijn.
0 kudos 2026-06-25 11:19:38 op Rutte weer eens op bezoek bij Daddy Trump
@Stumpert1001 | 25-06-26 | 11:11: Naam bij je reactie #231
8 kudos 2026-06-25 10:42:17 op Vliegveld Caracas gesloten
Topper, die gast met dat blauwe shirt die bovenop iemand anders gaat liggen om te beschermen.
2 kudos 2026-06-19 13:41:08 op Rolling Stones Kurhaus 1964
Subtiel optreden ook van de beveiligers.
0 kudos 2026-06-18 15:31:29 op Fotootje maken
@curryworstspecial | 18-06-26 | 15:15: Al dat gebouw op de Caldera is erg risicovol. De inwoners daar vrezen dat de kraterwand er wel eens door in zou kunnen storten. Ja tof als je daar dan aandelen in hebt.
15 kudos 2026-06-18 15:04:38 op Fotootje maken
Een paar jaar geleden 4 dagen naar Santorini gegaan uit nostalgie omdat we daar 30 jaar geleden ook eens waren. Destijds was Oia nog een dorpje op zich, maar alleen druk bij de zonsondergang. Nu wordt de hele kraterwand van Fira tot Oia volgebouwd met luxe verblijven. Triest. Tijd voor een nieuwe Minoïsche uitbarsting.
17 kudos 2026-06-17 09:35:19 op Messie (39) maakt hattrick tegen Algerije
Wow, zie het nu terug. Idd dik rood. Wordt weer beschermd en alles voor de sensatie.
21 kudos 2026-06-16 09:20:53 op Japannerts vieren 2 - 2 tegen NL op kruispunt Shibuya
En 60-urige werkweken en 10 vakantiedagen per jaar
0 kudos 2026-06-12 11:15:45 op Wie respect Jeppen, but wie aar Hollend
Hoe zit je strakke groene broek?
0 kudos 2026-06-12 11:10:40 op De weg van het dodelijke ongeluk
@JP8926 | 12-06-26 | 10:12: Ondanks je goede bedoelingen heeft die laatste opmerking een groot how-can-i-make-this-about-me gehalte,
6 kudos 2026-06-12 11:08:08 op Raaf zet de potjes in elkaar
Netjes hoor maar geen raaf die er naar kraait.
2 kudos 2026-06-11 16:51:32 op Rob houdt van vlees
Irrland in Duitsland. Daar zijn werkelijk een miljoen-miljard BBQ's
8 kudos 2026-06-11 16:49:55 op Rob houdt van vlees
Ik zou verhuizen naar Belarus
1 kudos 2026-06-10 13:01:53 op Achterlijke die aan het inhalen is
@dedodododedadada | 10-06-26 | 12:55: Mensen die pochen met hun ervaring, daar heb ik altijd mijn bedenkingen bij.
1 kudos 2026-06-10 08:32:33 op Muntjes rapen in de V.S
Die hebben ze verkocht voor nog een shotje
10 kudos 2026-06-03 12:04:18 op Op fietsvakantie zonder centen
@InternetNiet | 03-06-26 | 12:01: Is SubZer0 nou zo slim of ben jij zo dom?
16 kudos 2026-06-02 15:09:24 op Het was een geweldige dag
Je wordt gemind maar ik dacht vorige week exact hetzelfde
2 kudos 2026-05-30 16:38:47 op Een stier boos maken?
Nog een keer afspelen op 0.25 x de snelheid.
-3 kudos 2026-05-22 23:22:39 op Als de Russen aanvallen
Jotari, geweldig
4 kudos 2026-05-22 12:45:55 op Ondertussen op de silent muziekbingo
Ik twijfel.
0 kudos 2026-05-19 12:09:42 op Hulp nodig ouwe?
@ZusAntigoon | 19-05-26 | 08:32: Ander lees je even goed wat @Justin schrijft.
1 kudos 2026-05-13 08:53:56 op Brandweer Loosdrecht tegengehouden door menigte
@LiberoHeinzKessler | 13-05-26 | 08:10: Ja maar als je jezelf zo tegenspreekt over dit soort onderwerpen dan ben je toch ook gewoon een mafklapper?
-2 kudos 2026-05-13 08:50:28 op Fikkie stoken in Loosdrecht
@hmaapje | 13-05-26 | 06:50: Nou eerlijk gezegd snap ik er helemaal niets van. Je bent bang dat er overlast komt door asielzoekers en om het protest ertegen kracht bij te zetten vertoon je crimineel gedrag. Nee, dat vind ik op geen enkele manier te snappen.
3 kudos 2026-05-07 18:18:36 op Bastion Hotels waar zelfs de muizen slapen
@mikkelokkio | 07-05-26 | 16:52: Terecht, die kudtbeesten horen binnen of aan de lijn uitgelaten te worden.
0 kudos 2026-05-06 09:45:10 op Motorjump fail
@Dumpshopveteraan | 06-05-26 | 09:25: Hij doet het 3 keer achter elkaar. Dan moet hij tussendoor toch weer zijn opgestaan.
1 kudos 2026-05-05 18:47:02 op Gekkenhuis in de tiende (!) divisie van Engeland
Mooi dat gastje wat het shirtje opvangt. Die komt extra blij thuis.
2 kudos 2026-05-03 18:58:04 op Met een witte blijf je zitten!
@Zoheetikniet | 03-05-26 | 10:57: poenk
-3 kudos 2026-05-02 14:25:10 op Enorm spuitgat
@Burbinator | 02-05-26 | 13:34: Sorry hoor, maar het is maar wat je wil zien. In slowmotion kijken en dan legt ze haar linkerhand gewoon op de bovenste reling.
14 kudos 2026-05-01 16:31:28 op Drone training met GTA V
@clitlikker | 01-05-26 | 15:44: Je bedoelt die 3 daagse speciale operatie?
4 kudos 2026-04-21 20:45:04 op Mijn vriendin is fit
Jij weet dus hoe dat voelt?
0 kudos 2026-04-20 20:21:44 op Stukje vliegen over de straat van Hormuz
Dat is een aanname. Ik denk dat hij en vooral zijn vriendjes garen spinnen met de volatiliteit van de olieprijzen.
7 kudos 2026-04-19 10:06:54 op Gezellig met de jongens bowlen, ouwe
Kudtlui om op deze manier de boel te slopen. Hopelijk nog langs last van die stommiteiten.
6 kudos 2026-04-19 10:05:26 op Fans op het veld
Eddy zou hier wel raad mee weten
4 kudos 2026-04-15 10:06:24 op Dokter Trump vervolg
Ik verwacht dat hij zichzelf binnenkort als een soort Mozes af gaat beelden die de schepen door de straat van Hormuz leidt.
0 kudos 2026-04-14 15:27:14 op Hallooooo pakketje voor de buurman
@Uhoortnogvanons | 14-04-26 | 14:19: Dat is subjectief natuurlijk
5 kudos 2026-04-13 20:37:48 op RC Top Gun
Talk to me Goose...
1 kudos 2026-04-09 13:11:25 op Voor jezelf klappen met je billen
holy clap
13 kudos 2026-04-09 13:08:01 op En dan nu iets totaal anders
En dat op haar 25e.
2 kudos 2026-04-08 10:01:14 op Peter moet een liedje zingen
Het standaard loser-reaguursel van de concurrentie.
2 kudos 2026-04-05 14:06:15 op Grens doet schwalbe
@PatrickHatrick | 05-04-26 | 13:57: En even informeren kan dan ook niet zeker? Het is gewoon een eikel.
13 kudos 2026-03-30 10:25:21 op Omhaal in de kelderklasse
Was nou maar naar specsavers gegaan
2 kudos 2026-03-27 09:24:44 op Het is begonnen
Dat 'handen' wassen, hilarisch.
1 kudos 2026-03-26 12:48:31 op Ondertussen bij jeugdzorg..
@Bertdevriep | 26-03-26 | 12:32: Je weet van toeten nog blazen hoe het gaat bij defensie als ik jouw verhaal lees.
14 kudos 2026-03-25 10:04:15 op Tuk Tuk treintje
Fijn ook dat kind door de berm moet om dit soort idioten te ontwijken. Doe dit op een verlaten weg in de Iraanse woestijn of zo
2 kudos 2026-03-25 10:01:39 op Duo penotti..
Dream on black boy
Dream on white girl
4 kudos 2026-03-25 09:36:48 op Beetje inside information is wel handig
@SluweRelnicht | 25-03-26 | 07:48: Onze Don? Misschien zit jouw vuistje inderdaad wel diep bij jouw Don. Die oranje aap manipuleert als een dolle en als je dat nu nog niet doorhebt dan, tja.
3 kudos 2026-03-25 09:27:55 op Beetje inside information is wel handig
Jouw Oekraïne argument slaat nergens op. Dagen voor de inval had Poetin al verklaard dat delen van Oekraïne onafhankelijk waren en hij er was al een enorme troepenopbouw aan de grens. Dus ook voor de inval was al duidelijk wat er ging gebeuren en wat dat betekende voor de energiemarkt.
4 kudos 2026-03-24 09:03:12 op Even de dam ontlasten
Ja schijnbaar ziet water er inderdaad zo uit.
3 kudos 2026-03-24 09:01:23 op Motorrijder vs wielrenboomer
@JeronimusChaoticus | 24-03-26 | 08:04: Nou, zet hem maar eens stil op 0.19. Da's redelijk herkenbaar
1 kudos 2026-03-23 11:19:16 op Vliegtuig botst tegen brandweerwagen op LaGuardia
@Blahgast | 23-03-26 | 10:46: Tijdens het wat?!?!?