DumpStats voor Hola

24,049 +33977 -9928

Kudos

#2834 (Top 0.8868%)

Kudos/dag 25.94
Kudos/reaguursel 10.08
Meeste kudos op 1 reaguursel 1352
Minste kudos op 1 reaguursel -337

2,386

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.57
Topreaguursels 10
Woorden per reaguursel 17
Reacties per reaguursel 0.69
Meeste reaguursels op 1 dag 15
Aantal x weggejorist 70
Geregistreerd op 08-12-2023
Eerste reactie op 11-12-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-5 kudos 2026-06-22 09:16:42 door Hola op Man staart in trein Den Haag
@DeSerafijn | 21-06-26 | 20:21: Ja je kan ook blijven filmen en vragen of hij dat niet wil doen.. hij doet dat niet dus..? Soms kies je ervoor om een slachtofferrol aan te nemen.. en fuck de haters.

54 kudos 2026-06-21 18:21:21 door DeSerafijn op Man staart in trein Den Haag
Zo'n achterlijke gozer gaat omgedraaid naar een vrouw zitten staren, en jouw conclusie is dat die vrouw dan maar ergens anders moet gaan zitten?
Ik zou je aanraden om er nog een keer over na te denken.

15 kudos 2026-06-19 10:27:15 door gstream op Oeps sorry
een flinke tik op een tok doet nog steeds pijn.

3 kudos 2026-06-17 18:02:53 door Hola op Jeremy Clarkson heeft kanker
@404_Hot_Found | 17-06-26 | 17:54: Thnx man en hopelijk kan je nog een tijdje genieten van je vader, drink een biertje met hem als dat nog lukt ik zou willen dat ik dat ook nog kon doen. En hopelijk blijft jouw psa waarden op normaal, maar het is goed dat je het laat controleren want prostaatkanker kan genetisch zijn.

12 kudos 2026-06-17 15:54:31 door 404_Hot_Found op Jeremy Clarkson heeft kanker
Mijn pa is in die covid periode 2 jaar niet voor zo'n check geweest. En je raad het vast wel... het was direct prijs. Liep rond met een PSA waarde van diep in de 60. De kanker had zich inmiddels weten te verspreiden naar de ribben en de lymfeklieren dus dan weet je het wel. Inmiddels zijn we drie jaar verder, weegt hij nog maar net boven de 50 waar zijn normale gewicht altijd op 76,5 heeft gezeten. Hij heeft de botte pech het te mogen combineren met COPD en hartfalen. Leeft van stoel naar rolstoel en weer terug. En het laatste beetje genot wat hij had, lekker kunnen eten, dat gaat hem nu ook door de neus door bijwerkingen van antibiotica. Zelf word ik in augustus 45. Prima leeftijd om eens een jaarlijkse controle uit te laten voeren zou je zeggen. Je kunt je mijn reactie vast voorstellen toen de huisarts dat afdeed als 'onzinnig'. Let wel, het gaat om dezelfde prutser die aanhoudende hoestklachten bij mijn ex bleef bagatelliseren met als resultaat dat ze 2 jaar later een tumor van 8,5 cm tussen haar borst en long uit konden peuteren. Je begrijpt dat ik na enige moeite inmiddels een andere huisarts heb gevonden. Dat is beter voor mijn veiligheid, en die van betreffende huisarts. Het is en blijft verder een enorme klote ziekte die je niemand toe zou wensen. Hopelijk blijft jou verdere ellende ook bespaard. Ik zal voor je duimen.

1 kudos 2026-06-16 16:29:11 door K. Letskoek op Ik ga stukje hardlopen
Zolang je maar een extreem knappe, lekkere, sportieve, rijke en leuke vent bent accepteren ze dat meestal wel hoor.

1 kudos 2026-06-16 11:37:10 door von H op Ik ga stukje hardlopen
@ShakespeareanTragedy | 16-06-26 | 12:34: Je kunt ook je muil houden over hoe ze er uitziet en over het weer beginnen of zo.

7 kudos 2026-06-16 11:09:10 door Orichinals op Auto duwt door
Het is gewoon de regel dat invoegend verkeer, zich aanpast aan het verkeer op de hoofdrijbaan, maar goed, elkaar de ruimte geven, gunnen en niet nemen, het is en blijft lastig in het verkeer van hede ten dagen.

7 kudos 2026-06-16 10:32:18 door von H op Ik ga stukje hardlopen
@ShakespeareanTragedy | 16-06-26 | 12:29: Misschien moeten we haar sowieso niet van ongevraagd commentaar over haar uiterlijk voorzien. Dát zou pas een ander effect sorteren.

0 kudos 2026-06-16 10:29:21 door ShakespeareanTragedy op Ik ga stukje hardlopen
Tja. Moet je maar wat liever en vriendelijker zijn. Bijvoorbeeld, dat ze goed en sportief uitziet. Dat sorteert een heel ander effect.

6 kudos 2026-06-15 17:15:05 door Plankveurdekop op Snelrecht op zijn best!
@nergens_goed_voor | 15-06-26 | 14:43: Daarbij is het dier ook nog 3 jaar onderzocht in het PieterBaanCentrum en hebben ze nog TBS overwogen.

2 kudos 2026-06-15 14:33:01 door DieMonde op Koprol met wielrenfiets
@Lawofficer4802 | 15-06-26 | 16:06: of je hebt nog geen ouders van die leeftijd of ze zijn je ontvallen, maar 75+ staat ook garant voor stront eigenwijs.

5 kudos 2026-06-15 14:06:04 door Lawofficer4802 op Koprol met wielrenfiets
@petskast dus nu heb jij tegen je schoonvader gezegd: "pa, rijden kan je niet meer en ik vind het echt onverantwoord. Ik wil geen gewonden of erger op mijn geweten hebben dus als je ergens naar toe moet, bel mij en ik breng je of betaald een taxi voor je". En als dat teveel moeite is dan heb je zijn rijgedrag natuurlijk gemeld bij de wijkagent zodat die actie kan ondernemen

12 kudos 2026-06-15 12:56:24 door Petskast op Koprol met wielrenfiets
Mijn schoonvader is een gevaar op de weg, reactievermogen van een bezopen walvis. Kan niet één stap zelfstandig lopen, maar krijgt zo zijn rijbewijs weer mee na een zielig verhaal. Levensgevaarlijk.

35 kudos 2026-06-15 12:43:32 door nergens_goed_voor op Snelrecht op zijn best!
Ja de zaak duurde heel lang omdat de hond best goede argumenten had. De vrouw was absoluut niet vriendelijk en zij beet tenslotte eerst.

-1 kudos 2026-06-15 07:28:57 door Tre900 op BDS!
Je moeder ook, maar die klieder ik ook elke dinsdagochtend onder als jij naar de opvang bent.

0 kudos 2026-06-13 22:16:45 door HenkHenkens op Zwerm bijen op de vleugel
@Slake | 13-06-26 | 22:29: Ik denk niet dat die bijen die nog bij 100 km/h blijven zitten dat overleven. Of ze klappen tegen de vortex generators aan of ze worden door elkaar geschud door de turbulentie achter de vleugel.

9 kudos 2026-06-13 20:29:10 door Slake op Zwerm bijen op de vleugel
Die bijen kunnen vliegen, vinden hun koningin wel als die ergens anders een beter plekje heeft gevonden

-6 kudos 2026-06-12 20:48:20 door Massiefje op Lift nodig?
Dat kan ik! Maar wel 90 graden gedraaid!

1 kudos 2026-06-09 18:53:34 door RanzigeKachel op De buurman is er klaar mee
Nee hoor. Zoek maar op "iemand iets kwijt?" op dumpert. auto op volgen, ruiten ingeslagen en al. Stond er sinds oktober vorig jaar en 2 weken geleden pas weggehaald.

6 kudos 2026-06-08 13:34:00 door Creatieloos op In de islamosfeer...
@Justsomeone | 08-06-26 | 15:05: In de Islam zitten zowat alle vrouwen in een constante lockdown.

9 kudos 2026-06-08 13:05:38 door Justsomeone op In de islamosfeer...
Dan heb ik liever 2 weken koorts, hoesten last van mn keel en een lockdown ter preventie...