24,049 +33977 -9928
Kudos
#2834 (Top 0.8868%)
| Kudos/dag | 25.94 |
| Kudos/reaguursel | 10.08 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1352 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -337 |
24,049 +33977 -9928
Kudos
#2834 (Top 0.8868%)
| Kudos/dag | 25.94 |
| Kudos/reaguursel | 10.08 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1352 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -337 |
2,386
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.57 |
| Topreaguursels | 10 |
| Woorden per reaguursel | 17 |
| Reacties per reaguursel | 0.69 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 15 |
| Aantal x weggejorist | 70 |
| Geregistreerd op | 08-12-2023 |
| Eerste reactie op | 11-12-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-25 12:52:08 door dermeistervonsouburg op Nieuws: Mannen mogen geen gynaecoloog worden
en te melken!
-5 kudos 2026-06-22 09:16:42 door Hola op Man staart in trein Den Haag
@DeSerafijn | 21-06-26 | 20:21: Ja je kan ook blijven filmen en vragen of hij dat niet wil doen.. hij doet dat niet dus..? Soms kies je ervoor om een slachtofferrol aan te nemen.. en fuck de haters.
54 kudos 2026-06-21 18:21:21 door DeSerafijn op Man staart in trein Den Haag
Zo'n achterlijke gozer gaat omgedraaid naar een vrouw zitten staren, en jouw conclusie is dat die vrouw dan maar ergens anders moet gaan zitten?
Ik zou je aanraden om er nog een keer over na te denken.
4 kudos 2026-06-19 10:38:35 door ZeikStralend op Oeps sorry
TikTok
15 kudos 2026-06-19 10:27:15 door gstream op Oeps sorry
een flinke tik op een tok doet nog steeds pijn.
1 kudos 2026-06-18 18:37:35 door tijdelijkeban op Amazon bezorger met kronkel in koppie
Die komt daar niet meer. Ik zou een straatje verderop laten bezorgen en de knietjes de andere kant op laten knikken
0 kudos 2026-06-18 12:43:12 door Xien op Liev meisje <3 vogels
https://www.instagram.com/hann...
Mooie bos lang haar!
18 kudos 2026-06-18 10:25:28 door zusje v Christina op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
Ja ik denk dat de vader heel anders is.
3 kudos 2026-06-17 18:02:53 door Hola op Jeremy Clarkson heeft kanker
@404_Hot_Found | 17-06-26 | 17:54: Thnx man en hopelijk kan je nog een tijdje genieten van je vader, drink een biertje met hem als dat nog lukt ik zou willen dat ik dat ook nog kon doen. En hopelijk blijft jouw psa waarden op normaal, maar het is goed dat je het laat controleren want prostaatkanker kan genetisch zijn.
12 kudos 2026-06-17 15:54:31 door 404_Hot_Found op Jeremy Clarkson heeft kanker
Mijn pa is in die covid periode 2 jaar niet voor zo'n check geweest. En je raad het vast wel... het was direct prijs. Liep rond met een PSA waarde van diep in de 60. De kanker had zich inmiddels weten te verspreiden naar de ribben en de lymfeklieren dus dan weet je het wel. Inmiddels zijn we drie jaar verder, weegt hij nog maar net boven de 50 waar zijn normale gewicht altijd op 76,5 heeft gezeten. Hij heeft de botte pech het te mogen combineren met COPD en hartfalen. Leeft van stoel naar rolstoel en weer terug. En het laatste beetje genot wat hij had, lekker kunnen eten, dat gaat hem nu ook door de neus door bijwerkingen van antibiotica. Zelf word ik in augustus 45. Prima leeftijd om eens een jaarlijkse controle uit te laten voeren zou je zeggen. Je kunt je mijn reactie vast voorstellen toen de huisarts dat afdeed als 'onzinnig'. Let wel, het gaat om dezelfde prutser die aanhoudende hoestklachten bij mijn ex bleef bagatelliseren met als resultaat dat ze 2 jaar later een tumor van 8,5 cm tussen haar borst en long uit konden peuteren. Je begrijpt dat ik na enige moeite inmiddels een andere huisarts heb gevonden. Dat is beter voor mijn veiligheid, en die van betreffende huisarts. Het is en blijft verder een enorme klote ziekte die je niemand toe zou wensen. Hopelijk blijft jou verdere ellende ook bespaard. Ik zal voor je duimen.
2 kudos 2026-06-16 18:38:40 door DePoema op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
100% zekerheid? Obv van dit fragment? Sjapo
-5 kudos 2026-06-16 16:56:04 door John McClane op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
En het is een mini-hond. Jezus, wat een malloot met een pistool weer.
1 kudos 2026-06-16 16:29:11 door K. Letskoek op Ik ga stukje hardlopen
Zolang je maar een extreem knappe, lekkere, sportieve, rijke en leuke vent bent accepteren ze dat meestal wel hoor.
16 kudos 2026-06-16 16:16:33 door BonJonBovi op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
Tja, dat risico zou ik als hondenliefhebber dan niet aan het toeval overlaten met een gewapende agent..
1 kudos 2026-06-16 12:19:16 door SomeDuderr op Ik ga stukje hardlopen
@von H | 16-06-26 | 13:37: "Lekker weertje, hé? Neuke?"
1 kudos 2026-06-16 11:37:10 door von H op Ik ga stukje hardlopen
@ShakespeareanTragedy | 16-06-26 | 12:34: Je kunt ook je muil houden over hoe ze er uitziet en over het weer beginnen of zo.
7 kudos 2026-06-16 11:09:10 door Orichinals op Auto duwt door
Het is gewoon de regel dat invoegend verkeer, zich aanpast aan het verkeer op de hoofdrijbaan, maar goed, elkaar de ruimte geven, gunnen en niet nemen, het is en blijft lastig in het verkeer van hede ten dagen.
1 kudos 2026-06-16 10:34:44 door ShakespeareanTragedy op Ik ga stukje hardlopen
Je kunt haar ook indirect complimenteren als je de behoefte hebt om blijk te geven van je affectie. Bijvoorbeeld, leuk truitje!
7 kudos 2026-06-16 10:32:18 door von H op Ik ga stukje hardlopen
@ShakespeareanTragedy | 16-06-26 | 12:29: Misschien moeten we haar sowieso niet van ongevraagd commentaar over haar uiterlijk voorzien. Dát zou pas een ander effect sorteren.
0 kudos 2026-06-16 10:29:21 door ShakespeareanTragedy op Ik ga stukje hardlopen
Tja. Moet je maar wat liever en vriendelijker zijn. Bijvoorbeeld, dat ze goed en sportief uitziet. Dat sorteert een heel ander effect.
2 kudos 2026-06-15 17:53:46 door Nozemans op Snelrecht op zijn best!
Plottwist: het was de hond van haar vriend... Geen grap, zoek maar eens op.
6 kudos 2026-06-15 17:15:05 door Plankveurdekop op Snelrecht op zijn best!
@nergens_goed_voor | 15-06-26 | 14:43: Daarbij is het dier ook nog 3 jaar onderzocht in het PieterBaanCentrum en hebben ze nog TBS overwogen.
2 kudos 2026-06-15 14:33:01 door DieMonde op Koprol met wielrenfiets
@Lawofficer4802 | 15-06-26 | 16:06: of je hebt nog geen ouders van die leeftijd of ze zijn je ontvallen, maar 75+ staat ook garant voor stront eigenwijs.
5 kudos 2026-06-15 14:06:04 door Lawofficer4802 op Koprol met wielrenfiets
@petskast dus nu heb jij tegen je schoonvader gezegd: "pa, rijden kan je niet meer en ik vind het echt onverantwoord. Ik wil geen gewonden of erger op mijn geweten hebben dus als je ergens naar toe moet, bel mij en ik breng je of betaald een taxi voor je". En als dat teveel moeite is dan heb je zijn rijgedrag natuurlijk gemeld bij de wijkagent zodat die actie kan ondernemen
12 kudos 2026-06-15 12:56:24 door Petskast op Koprol met wielrenfiets
Mijn schoonvader is een gevaar op de weg, reactievermogen van een bezopen walvis. Kan niet één stap zelfstandig lopen, maar krijgt zo zijn rijbewijs weer mee na een zielig verhaal. Levensgevaarlijk.
35 kudos 2026-06-15 12:43:32 door nergens_goed_voor op Snelrecht op zijn best!
Ja de zaak duurde heel lang omdat de hond best goede argumenten had. De vrouw was absoluut niet vriendelijk en zij beet tenslotte eerst.
-1 kudos 2026-06-15 07:28:57 door Tre900 op BDS!
Je moeder ook, maar die klieder ik ook elke dinsdagochtend onder als jij naar de opvang bent.
0 kudos 2026-06-14 11:00:14 door Greenhorn op Zwerm bijen op de vleugel
@HenkHenkens | 14-06-26 | 00:16: Waarschijnlijk raken ze ook de turboflap.
0 kudos 2026-06-14 07:44:04 door Beauty_Cees op Zwerm bijen op de vleugel
Jij hebt Bee Movie ook gezien.
0 kudos 2026-06-13 22:16:45 door HenkHenkens op Zwerm bijen op de vleugel
@Slake | 13-06-26 | 22:29: Ik denk niet dat die bijen die nog bij 100 km/h blijven zitten dat overleven. Of ze klappen tegen de vortex generators aan of ze worden door elkaar geschud door de turbulentie achter de vleugel.
7 kudos 2026-06-13 20:46:11 door RonnieBeGood op Zwerm bijen op de vleugel
*Er zijn steeds minder Wilde bijen.. Hybride Honingbijen zijn er genoeg, te veel zelfs op sommige plekken, daar zitten ze de Wilde Bij in de weg. https://bijenstichting.nl/2-op...
9 kudos 2026-06-13 20:29:10 door Slake op Zwerm bijen op de vleugel
Die bijen kunnen vliegen, vinden hun koningin wel als die ergens anders een beter plekje heeft gevonden
0 kudos 2026-06-13 19:05:43 door dikkejenkie op Zwerm bijen op de vleugel
Ben jij er eentje van Bij1 ofzo?
-1 kudos 2026-06-13 18:57:57 door Flamez op Zwerm bijen op de vleugel
Voor de bijen niet inderdaad.
-9 kudos 2026-06-13 18:54:35 door DoeIsNietDoen op Zwerm bijen op de vleugel
Dat heeft Einstein ooit gezegd maar is al heel lang achterhaald.
26 kudos 2026-06-13 18:52:23 door luchtbakkers op Zwerm bijen op de vleugel
Weet ik, maar we zitten op Dumpert dus het boeit ons niet.
-6 kudos 2026-06-12 20:48:20 door Massiefje op Lift nodig?
Dat kan ik! Maar wel 90 graden gedraaid!
1 kudos 2026-06-12 17:39:21 door Nozemans op Vrouw mag ook even spelen in de monstertruck
Nnnnnneeeeeee, b-b-b-beter he!
7 kudos 2026-06-12 15:37:53 door dees12345 op Vrouw mag ook even spelen in de monstertruck
harder dan
-3 kudos 2026-06-12 15:33:52 door NatteKiwi op Politie probeert 50 scooters aan te houden
Of gewoon met een F-35 volgen.
6 kudos 2026-06-10 17:16:30 door Sjravelear293 op Witte kerst in juni
Jij moet eest shool afmakken jij
-2 kudos 2026-06-10 12:14:38 door Hagwart op Die haatcomments van mannen
En super floppy ook ... alsof er geen botten in zitten.
-2 kudos 2026-06-10 10:50:26 door Naregeit op Die haatcomments van mannen
Ja oke, maar is Christus nou wel of geen koning?
1 kudos 2026-06-09 18:53:34 door RanzigeKachel op De buurman is er klaar mee
Nee hoor. Zoek maar op "iemand iets kwijt?" op dumpert. auto op volgen, ruiten ingeslagen en al. Stond er sinds oktober vorig jaar en 2 weken geleden pas weggehaald.
5 kudos 2026-06-09 06:17:14 door Geen jeweetwel op Lekker schommelen in de woonkamer
En als je dan je nek een keer breekt over een uitstekende tegel en iedereen laat je dan liggen hier ook niet komen klagen "ja niemand kwam helpen".
20 kudos 2026-06-09 03:53:57 door Tochmaardan op Lekker schommelen in de woonkamer
Ben je ok?
5 kudos 2026-06-08 14:23:54 door nieuwsgierige pelg op In de islamosfeer...
En is er zicht op een vaccin?
2 kudos 2026-06-08 14:07:35 door Graham op Aftermath burenruzie Burgum
Plus dat hij die gelijk had kunnen wegslepen op zijn trekhaak. Win - Win
6 kudos 2026-06-08 13:34:00 door Creatieloos op In de islamosfeer...
@Justsomeone | 08-06-26 | 15:05: In de Islam zitten zowat alle vrouwen in een constante lockdown.
9 kudos 2026-06-08 13:05:38 door Justsomeone op In de islamosfeer...
Dan heb ik liever 2 weken koorts, hoesten last van mn keel en een lockdown ter preventie...