26,689 +28501 -1812
Kudos
#2477 (Top 0.7751%)
| Kudos/dag | 23.07 |
| Kudos/reaguursel | 26.74 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1769 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -122 |
26,689 +28501 -1812
Kudos
#2477 (Top 0.7751%)
| Kudos/dag | 23.07 |
| Kudos/reaguursel | 26.74 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1769 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -122 |
998
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.86 |
| Topreaguursels | 12 |
| Woorden per reaguursel | 11.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.36 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 20 |
| Geregistreerd op | 25-04-2023 |
| Eerste reactie op | 25-04-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-20 09:31:51 door Routine op Donnie geeft Medal of honour
Mijn fout heren, natuurlijk geen "meerderhid". Ik doelde op het winnen van de popular vote. Dank voor de terrechte correctie.
1 kudos 2026-06-20 09:06:00 door LinkseRukker43 op Donnie geeft Medal of honour
@Routine | 19-06-26 | 18:26: 49,8% van de stemmen is niet een "grote meerderheid"
https://www.fec.gov/resources/...
0 kudos 2026-06-19 18:48:00 door flame_me op Donnie geeft Medal of honour
Als iemand een medaille van Trump krijgt dan kan je er gerust vanuit gaan dat dit eerder een beloning is dat iemand trouw is aan de president, en niet aan het land (wat zou moeten).
4 kudos 2026-06-19 16:32:06 door sarabada op Donnie geeft Medal of honour
@Routine | 19-06-26 | 18:26:
Hij had geen meerderheid, laat staan een grote. Zijn plurariteit was slechts 1.5%. Waarvan een deel al teruggekomen is (zijn "approval rate" in de VS is nu 36%)
8 kudos 2026-06-19 16:31:19 door jfk1968 op Donnie geeft Medal of honour
@Routine | 19-06-26 | 18:26: * meerderheid. Zeker geen grote meerderheid.
8 kudos 2026-06-19 16:31:17 door hulpgod op Donnie geeft Medal of honour
@Routine | 19-06-26 | 18:26: Ik denk daar dus weer anders over. Zou mij wel uitmaken van wie ik hem kreeg.
-14 kudos 2026-06-19 16:26:04 door Routine op Donnie geeft Medal of honour
Klinkt misschien gek, maar niet iedereen denkt hetzelfde als jij over die vent. Zeker in de VS niet, waar hij afgelopen verkiezingen een grote meerderheid aan stemmen gekregen heeft. Ook denk ik niet dat een militair die deze medaille krijgt, zicht daar erg druk over maakt.
1 kudos 2026-06-01 16:49:35 door BilnaadKameraad op IJsland eerste slachtoffer nieuwe regel tegen tijdrekken
Je doet dit toch niet voor die 15 seconde extra? Het gaat er juist om dat je de tegenstander uit zijn concentratie haalt en zelf beter georganiseerd kan staan
1 kudos 2026-06-01 13:20:23 door Kameleon4 op IJsland eerste slachtoffer nieuwe regel tegen tijdrekken
In een keer levert dat teveel weerstand op. Met deze kleine stapjes kom je er uiteindelijk ook.
0 kudos 2026-04-19 09:30:49 door Benny Blind op Doe maar een graff..
https://youtu.be/mfwtxZf3Qrw?i...
3 kudos 2026-04-19 00:14:14 door Bekflip op Doe maar een graff..
Zeker een Roterdamer?
3 kudos 2026-04-18 19:14:26 door Kameleon4 op Doe maar een graff..
niemand is beter dan PVS
-3 kudos 2026-04-18 17:52:41 door Sehnsucht op Doe maar een graff..
Beter dan...
11 kudos 2026-04-18 16:19:46 door jeroenpoepaanmijnsch op Doe maar een graff..
Laat dat de Ajaks-supporters maar niet horen..
11 kudos 2026-03-16 09:56:41 door zwavelzuursaus op Kim Holland versus Jetten
ik dacht altijd dat ze voor Holland was. want Kim staat voor Holland
8 kudos 2026-03-03 14:30:51 door xst69 op Goalie spot goalie uit z'n goal
Als je daar maar niet zo hard tegen aan slaat.
1 kudos 2026-02-22 22:06:58 door Royalking op IJshockeyspelert reageert op troostpopje
Ik riep hetzelfde in de woonkamer ergens vorige week: "wat moeten die lui in hemelsnaam met zo'n knuffel", waarop mijn dochter van 8 heel gevat zei: "maar die is voor hun kindjes". Tjah, die logica kun je niet tegenop
6 kudos 2026-02-22 18:12:16 door pili-pili op IJshockeyspelert reageert op troostpopje
Die geef je aan je jonge kind en die heeft dan voor de rest van zijn leven een mooi verhaal.
2 kudos 2026-02-04 10:50:12 door JP8926 op Sylvia Geersen bijt FEL van zich af
En Sylvia haar hobbels, veroorzaakten die een zelfde reactie?
1 kudos 2026-01-28 17:12:34 door Puinruimer op Een lasser met ballen
Beste kan je ze door je partner laten optillen
-3 kudos 2026-01-17 12:16:51 door marco6625 op Boerendochter gaat op trekker
Slecht gejat. De sluipschutters brachten het beter.
2 kudos 2026-01-07 16:20:37 door AnoniemeAlcoholist op Weer ophef in de sport
Vrouwen zijn vaak al zuur genoeg van zichzelf
0 kudos 2025-12-03 19:40:40 door breakingbed op De top 10 is in elke toplijst elk jaar hetzelfde!!1!!
@Witteke3991 | 03-12-2025 | 11:18:
Probeer dan eens Kink Distortion op DAB.
1 kudos 2025-12-03 13:02:20 door owikzegmaarwat op De top 10 is in elke toplijst elk jaar hetzelfde!!1!!
Of de Evergreen Top 1000, ook dat is beter dan de rest van de bekende meuk.
5 kudos 2025-12-03 10:42:51 door Knijpkatje op De top 10 is in elke toplijst elk jaar hetzelfde!!1!!
@Witteke3991 | 03-12-2025 | 11:18: Ze draaien de laatste tijd inderdaad vaak dezelfde muziek overdag. Terwijl er genoeg alternatieven zijn.
9 kudos 2025-12-03 10:18:38 door Witteke3991 op De top 10 is in elke toplijst elk jaar hetzelfde!!1!!
Ja bedankt he, Kink is populair geworden laatste paar jaar en heeft nu dus ook van die tenenkrommende door luisteraars ingesproken berichtjes. Ook de muziek is er niet beter op geworden. En jij wil dat dus nog erger maken met je oproep.
-2 kudos 2025-12-03 10:17:44 door Jacob-Dubbel op De top 10 is in elke toplijst elk jaar hetzelfde!!1!!
@Reaguurdstert | 03-12-25 | 10:47: Joe kan ook nog wel. Maar het beste is gewoon geen radio maar een zelf gevulde usb-stickie.
16 kudos 2025-12-03 09:47:37 door Reaguurdstert op De top 10 is in elke toplijst elk jaar hetzelfde!!1!!
Kink is zowat de enige radiozender die ik kan uitstaan, de rest staat muzikaal voor mij zo goed als gelijk aan ai-bagger.
6 kudos 2025-11-26 11:20:23 door JorisKopvot op Pingponger blaast ff stoom af
Stiekem toch een pingpongbal.
1 kudos 2025-11-24 12:32:18 door Het Vragevuur op Iedereen handen op het hoofd houden!
Het wordt pas lastig om dat met een fluit te doen.
3 kudos 2025-11-24 11:47:09 door A. Tractie op Iedereen handen op het hoofd houden!
Niet Berdien Stenberg in ieder geval.
13 kudos 2025-11-24 11:15:18 door Ayrton-Feynman op Miss Montreal moet wat kwijt tijdens optreden
Of kwijlen!
-1 kudos 2025-11-24 11:14:34 door LaidBack op Iedereen handen op het hoofd houden!
Conductrice.
-1 kudos 2025-11-24 11:11:42 door nietdeeerstedebeste op Iedereen handen op het hoofd houden!
Conductrice.
16 kudos 2025-11-24 11:08:48 door Oosterboer op Iedereen handen op het hoofd houden!
Conductrice.
-7 kudos 2025-11-09 12:53:53 door Positiviteitskangoeroe op Beetje geluk hoort erbij
En de éénnalaaststse?
-1 kudos 2025-11-05 22:18:17 door RoccoG op Flirtende Indiër in mn DM
Ga reizen en leer mijn vriend.
2 kudos 2025-11-05 13:25:20 door Zolderkamervragen op Flirtende Indiër in mn DM
Teveel informatie is ook niet goed.
7 kudos 2025-11-05 12:09:11 door KAPPAKAPPA op Flirtende Indiër in mn DM
Wel risico dat je anus geïnfecteerd raakt
1 kudos 2025-11-05 10:59:47 door Lucky Suky op Flirtende Indiër in mn DM
@MrMotor | 05-11-2025 | 11:37: Feit: schijtland is één woord.
7 kudos 2025-11-05 10:37:03 door MrMotor op Flirtende Indiër in mn DM
Facts, India is gewoon schijt land
-1 kudos 2025-11-03 23:56:47 door FlupFlup op Batman, maar je kan hem weg zien rennen
@MC-Hemorrhoid | 03-11-25 | 21:23: Die is juist zo bizar slecht als catwoman. Dat heeft echt een hoop stuk gemaakt. Maar Michelle als Catwoman in Returns... YES PLEASE! :)
-1 kudos 2025-11-03 22:11:58 door KenJijDeSwaffelman op Batman, maar je kan hem weg zien rennen
@MC-Hemorrhoid | 03-11-25 | 21:23: Heet ie toevallig Raoul?
0 kudos 2025-11-03 20:23:26 door MC-Hemorrhoid op Batman, maar je kan hem weg zien rennen
Feitje: Als je in de film Catwoman denkt te kijken naar Halle Berry in een strak latex pakje.. Blijkt het een klein Hawaiiaans stuntmannetje te zijn. There I ruined it :)
0 kudos 2025-11-03 12:17:45 door Dizsaidup op Batman, maar je kan hem weg zien rennen
Poison Ivy
2 kudos 2025-09-30 19:26:10 door Lester_Crest op 13-jarige knutselt bijenkorf
Compleet met porretjes en dansende banaan?
4 kudos 2025-09-17 19:49:36 door threeheadedmonkey op Sterk staaltje wegontwerp
Beep beep!
19 kudos 2025-09-02 15:28:08 door FuhrerUnlimited op Soepel kneupje leggen
Mij lukt het altijd om het doosje paracetamol te openen aan de kant waar de bijsluiter gevouwen zit om de strips
0 kudos 2025-07-29 11:57:08 door owikzegmaarwat op Hackers leggen Aeroflot plat
in het bos
4 kudos 2025-07-29 10:35:56 door Schraalhans op Hackers leggen Aeroflot plat
In de regel landt er een Rus onder een geopend raam op de grond. Lijkt me vrij logisch.