DumpStats voor Oosterboer

24,774 +29696 -4922

Kudos

#2737 (Top 0.8564%)

Kudos/dag 30.78
Kudos/reaguursel 15.4
Meeste kudos op 1 reaguursel 2069
Minste kudos op 1 reaguursel -106

1,609

Reaguursels

Reaguursels/dag 2
Topreaguursels 5
Woorden per reaguursel 14.7
Reacties per reaguursel 0.56
Meeste reaguursels op 1 dag 20
Aantal x weggejorist 48
Geregistreerd op 10-04-2024
Eerste reactie op 10-04-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-7 kudos 2026-06-21 11:38:02 op Uitsloven voor vol terras gaat mis
Wel handig er in de ondertiteling wordt bescheven wat er op de beelden is te zien, Dan hoef je tenminste niet te kijken!... Huh?

2 kudos 2026-06-19 18:54:25 op Verdrietig
Bert weet pas wat hij mist, nu Wim Ernie meer is.

3 kudos 2026-06-12 13:26:26 op Pointer verslaggever krijgt klappen van dealer
Opzich vind ik het geen probleem als kinderen van 15 een stomp op hun waffel krijgen als zij zich met dergelijke zaken bezig houden. Ga met lego spelen ofzo.

83 kudos 2026-06-10 11:13:39 op Treinkaartje geüpgraded
Lijkt me wel een aparte ervaring dat wanneer je in bad zit de conducteur vraagt naar je vervoerbewijs.

11 kudos 2026-06-04 16:07:14 op Hatsa, zo door rood
Met name de tweede helft van het filmpje was echt super interessant.

5 kudos 2026-05-31 12:40:48 op Oproep aan reagluurder in de lift
Zo ziet doodsangst eruit, dikke zeug. Zodra u instapt wordt het maximale gewicht van de lift overschreden.

-7 kudos 2026-05-31 11:44:38 op Rapper Sjors optreden bij studenten
@chickspotter | 31-05-26 | 11:02: Oh ok. Komt dat zien, komt dat zien, rapper oosterboertje v.a. 900 euro. Poahh...., let's go!

-11 kudos 2026-05-31 10:44:30 op Meisje moet alsnog oscar krijgen
Ik krijg een beetje de kriebels van acterende kinderen en ouders dat pushen voor money. Net als die vlogfamilie 'de Bellinga's' waar de kinderen het verdienmodel zijn... Bah! Nu wil ik ook kinderen!

23 kudos 2026-05-30 23:10:09 op Buurvrouw heeft mening
Ze zegt "Laat gewoon je tieten zien, domme aandachtshoer".

1 kudos 2026-05-30 23:06:49 op Meisje heeft het warm
Dat zal wel een hete nacht worden met die eskimo pyjama.

37 kudos 2026-05-30 13:07:59 op Vluchteling demonstreert mee
Het lijkt me ook heel vervelend om als daadwerkelijke vluchteling opgevangen te worden tussen criminelen en ander gespuis.

4 kudos 2026-05-28 12:52:41 op Keihard beuken uit de oude doos
Dit was echt helemaal de shit in groep 7. Lekker hakken, naar de klote gaan en school was de juiste plaats om lekkerrr bij te komen!

5 kudos 2026-05-27 21:23:18 op Dronken straatje leggen
Met deze werkhouding zit je al in de ziektewet voordat je weer nuchter bent.

10 kudos 2026-05-27 21:20:34 op Heel herkenbaar
Op een gore trekvlekstoel in je uppie zitten zuipen. omdat je een totale loser bent. Heel herkenbaar inderdaad!

18 kudos 2026-05-27 11:15:50 op Boa huisbezoek
Geen zin in een gesprek omdat je niet capabel genoeg bent om zelfstandig te spreken zonder te papegaaien, achterlijke klapmongool. Dag meneer!

1 kudos 2026-05-25 14:54:39 op Het is bloedheet weer.
Als gelicenceerd weersverkeersamateur heb ik een paar keer met haar haar mogen spreken. Verstond er alleen geen kloten van. Net zoals de koning van Jordanië, kent u die?

-2 kudos 2026-05-25 14:43:52 op La Copa de Rusia
Vladimir is kampioen, olé olé! Groetjes, Vladimir.

170 kudos 2026-05-25 14:04:33 op Zielige tokkie wordt boos
Zowel de tokkie als zijn aanhang zijn totaal niet voor rede vatbaar. Zinnen formuleren van meer drie woorden resulteert vanwege onvoldoende ram geheugen in agressief gedrag. Wat een geestelijke armoe.

-7 kudos 2026-05-25 10:23:32 op Noah worstelt met het hek
Nee hoor. Vroeger kreeg je instructies van aliens en werd je aan het werk gezet om dieren en de mensheid te behoeden voor de zondvloed.

3 kudos 2026-05-24 08:38:18 op Adtje voor de sfeer!
Een adje wegtikken is echt super cool als je 12 bent.

25 kudos 2026-05-23 17:24:19 op Tour de tokkie
Ik wil niet stoken, maar ik zou hem nog een keer rechts inhalen, klapjostie!

61 kudos 2026-05-23 16:54:31 op Stoppen met die gore neuqgeluiden
Als het jou niet bevalt, pleur je toch op? Je bent inmiddels 48 jaar oud... fucking loser! Liefs, pap en mam.