75,890 +78886 -2996
Kudos
#654 (Top 0.2046%)
| Kudos/dag | 25.32 |
| Kudos/reaguursel | 21.08 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4112 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -194 |
75,890 +78886 -2996
Kudos
#654 (Top 0.2046%)
| Kudos/dag | 25.32 |
| Kudos/reaguursel | 21.08 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4112 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -194 |
3,600
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.2 |
| Topreaguursels | 15 |
| Woorden per reaguursel | 8.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.16 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 13 |
| Aantal x weggejorist | 31 |
| Geregistreerd op | 11-04-2018 |
| Eerste reactie op | 11-04-2018 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 13:17:58 door ArieKuifKanarie op Marktplaats krent te kakken zetten
Ja, die mijnheer wordt aardig in het ootje genomen..
1 kudos 2026-06-21 20:14:44 door Kneiterlinks op MvdP herstel na rondje fietsen
3 dagdelen per week golven, waarbij je vooral op techniek afslaat, dat is gezond.
Maximale kracht zetten, contactsporten, kans op valpartijen of extreme duur activiteiten is vragen om problemen.
-1 kudos 2026-06-21 18:50:29 door Deleukste op MvdP herstel na rondje fietsen
@Doorsneeburger | 21-06-26 | 18:53: Is dit een serieuze vraag?
2 kudos 2026-06-21 17:14:26 door Schuurm op MvdP herstel na rondje fietsen
@Doorsneeburger | 21-06-26 | 18:53: Dat is wel vaker zo op plekken waar veel mensen komen. Daarnaast liggen sportclubs vaak aan de randen van steden met soms langere aanrijtijden voor ambulances.
-1 kudos 2026-06-21 16:53:54 door Doorsneeburger op MvdP herstel na rondje fietsen
Waarom hangt er op eensportclub dan ook vaak AED aan de muur?
37 kudos 2026-06-21 16:53:20 door A. Tractie op MvdP herstel na rondje fietsen
Topsport is niet gezond.
-23 kudos 2026-06-21 16:43:56 door Maxima_Hartman op MvdP herstel na rondje fietsen
Als je verboden middelen neemt waardoor je over je grenzen gaat niet meer.
-3 kudos 2026-06-21 12:55:16 door DonzigeFonzie op Meisje is toevallig geen Odi-girl meer
Die?
6 kudos 2026-06-21 11:19:14 door NSFWFTW op Meisje is toevallig geen Odi-girl meer
Ze mag toch niet praten met een volle mond... doe er je voordeel mee.
3 kudos 2026-06-21 08:26:01 door Joystick747 op Binnenkort 5G in de hele buurt
Waterpas is horizontaal, verticaal is het 'te lood'
0 kudos 2026-05-24 14:57:53 door fermeer op Motorrijder op de vlucht
Gelukkig is het weekend
5 kudos 2026-05-24 12:09:43 door BennieDeKok op Motorrijder op de vlucht
Sneeuwvlokje. Zet even mijn zwitsal op GoedFout zijn naam.
0 kudos 2026-05-13 14:52:59 door nAf-e op Goth emo dinges to the rescue
@bertbokworst | 13-05-26 | 16:14: Ja klopt, was ook te snel met reaguuren. Je mag er alleen niet mee op straat lopen. Maar wel gebruiken op eigen terrein of bij schietverenigingen.
4 kudos 2026-05-13 14:14:38 door bertbokworst op Goth emo dinges to the rescue
@nAf-e | 13-05-26 | 15:58: Volautomatische wapens (machinegeweren) zijn in de Verenigde Staten federaal legaal, maar onderworpen aan zeer strikte regels onder de National Firearms Act (NFA).
Dit betekent dat ze in principe in de meeste staten zijn toegestaan, mits ze zijn geregistreerd, gemaakt vóór 19 mei 1986, en men een uitgebreide achtergrondcontrole en \(\$200\) belastingzegel heeft doorlopen.
4 kudos 2026-05-13 13:58:49 door nAf-e op Goth emo dinges to the rescue
Nergens in Amerika zijn volautomatische wapens toegestaan, behalve in het leger.
0 kudos 2026-04-23 13:28:26 door freakspark op ME ramt pubers in Loosdrecht
@TheGreatGuy | 23-04-26 | 14:01: Nee. Ze dreigen met geweld. En dreigementen moet je waarmaken, anders werkt het niet. Als je weg kan komen zonder klappen te krijgen, waarom zou je de volgende keer niet weer blijven hangen?
3 kudos 2026-04-23 12:01:37 door TheGreatGuy op ME ramt pubers in Loosdrecht
wat een onzin de politie stuurt ze een kant op wat ze uiteindelijk doen en vervolgens gaat de politie lopen rammen terwijl ze doen wat de politie wilt. wat willen ze nou dan dat is toch gewoon onnidig geweld
5 kudos 2026-04-08 16:36:27 door Schraalhans op Hoogleraar technologie van TU/e blijkt digibetische boomer
Ach lieverd, fijn dat je het van je afschrijft en met ons wilt delen. Laten we onderzoek doen naar menselijker analoge systemen dan ruiten! Het blijft tenslotte een toeslagenaffaire in glasvorm: zo denk je wat te kunnen krijgen als je je hand ophoudt, en zo grijpt de overheid je in je kraag.
Sterkte in ieder geval!
Groetjes van een mede-boomer.
1 kudos 2026-04-04 19:55:31 door pannekoekmetmosterd op Sterke meneer kan een paar trucjes
20 jaar geleden, Kujo, zonder dat lijf.. was echt een skinny guy ; https://youtu.be/1TWP-Lddiyg?i...
5 kudos 2026-04-04 15:16:34 door zonderlinger op Sterke meneer kan een paar trucjes
Ey, respect the skills he!
1 kudos 2026-04-03 17:51:57 door scroob op Looksmaxxer Clavicular laat zich wurgen voor de lijks
Wel een record bijhouden van wie het langste out is.
3 kudos 2026-04-03 13:49:13 door LieverSudoDanZwitsal op Looksmaxxer Clavicular laat zich wurgen voor de lijks
Je schrijft "alle" verkeerd, is zonder "en" erachter.
4 kudos 2026-04-03 10:21:14 door door-een-ringetje op Looksmaxxer Clavicular laat zich wurgen voor de lijks
En wereldleiders
0 kudos 2026-03-26 18:46:54 door GoedFout op Ali gebruikt nieuwe taal
ja, camembert wordt zo'n rommeltje.
0 kudos 2026-03-26 17:44:42 door Metjas op Ali gebruikt nieuwe taal
U spreekt uit ervaring?
-4 kudos 2026-03-18 16:07:57 door Britt_Dekkers_Zadel op DJ Jean piswoest om gebrek aan respect voor the skills
Wat insinueer je precies?
0 kudos 2026-03-12 20:21:21 door GoedFout op Burgemeester is vieze viespeuk
Uitgeprint is correcte spelling. Zie woordenboek.
5 kudos 2026-03-12 15:49:32 door Hetlievemeisje op Burgemeester is vieze viespeuk
Geprint.
2 kudos 2026-03-08 16:18:35 door kabouterkoning op Mogool op fatbike rijd door rood
@Jrtje | 08-03-26 | 16:51: het is TikTok, daar zitten alleen maar megolen.
10 kudos 2026-03-08 15:51:46 door Jrtje op Mogool op fatbike rijd door rood
En een spelfout.
0 kudos 2026-03-07 09:33:33 door Tochmaardan op Te zwaar beladen
Ech wel, hier, hou me bier ff vas.
3 kudos 2026-02-14 12:38:56 door redthehaghue op Ruzie op curlingbaan
* IJshockey
61 kudos 2026-02-12 20:26:47 door KelderKebabKwab op Stal krijgt poetsbeurt
Geen bandje, niks. Je hebt 100% gelijk.
3 kudos 2026-02-11 10:17:33 door ikdenkwat op Pasta klaarmaken op woensdag
Leonardo DiCaprio bedoel je.
0 kudos 2026-02-05 11:48:13 door stahlindiehose op Veroordeeld pedofiel Youness Ouali heeft mening over agent
Gewoon even op zijn naam googlen. Maar pas op: het is niet echt moeders mooiste!
4 kudos 2026-01-31 08:05:23 door Omnium3 op Mensen denken graag aan de hardwerkende jongeren
@Anaalintruder | 30-01-26 | 22:22:
Ken je klassiekers.
-14 kudos 2026-01-30 21:22:22 door Anaalintruder op Mensen denken graag aan de hardwerkende jongeren
Wijn? Gewoon pot bier!
2 kudos 2026-01-27 12:35:22 door tijdelijkeban op Dochtertje gaat een stukje scooterrijden
@Killem | 27-01-26 | 12:15: Boter-kaas-en-eierenkinderbrommer?
0 kudos 2026-01-27 11:53:19 door Mister-D op Dochtertje gaat een stukje scooterrijden
Daar kan je ook zo lekker mee op je bakkes gaan
8 kudos 2026-01-27 11:15:50 door Killem op Dochtertje gaat een stukje scooterrijden
#Kinderbrommer
1 kudos 2026-01-25 14:17:38 door Brammosopdefiets op Aso brakechecker stelt zich voor
De lüllo's van jüsküfüt
1 kudos 2026-01-13 16:16:20 door DieRooieVanDumpert op El triesto HalperNL gaat je kk moeder neuken
Zijn ouders willen niets met 'm te maken hebben, en dat lijkt me ook wel logisch als je zoon trots is dat 'ie kleine thaise meisjes neukt...
Wat ík niet begrijp is dat mensen hem daadwerkelijk geld geven: Waarom? Ik heb twee keer een filmpje van 'm gekeken: slecht gemonteerd, gaat helemaal nergens over, en hij denkt dat hij "Keesie Neistet" is... (ja, ik heb die naam expres verkeerd geschreven - zo spreekt deze hij die naam uit).
1 kudos 2026-01-11 14:09:31 door Kingjohn55 op Warme winterlaarsjes
Ik vind dat ijzer wel wat hebben .
-2 kudos 2026-01-04 18:31:58 door godzill4 op Valpartijen in de kuil
*ring
0 kudos 2026-01-03 19:06:18 door kabouterkoning op Falcon's Flight
dan schrik je soms ook als ze naar beneden kijken.
-16 kudos 2026-01-01 19:55:26 door stringvanoma op Aanslag Tim Hong Vlaardingen
Serveren ze daar wezen dan?
51 kudos 2025-12-25 11:14:19 door Athene_Noctua op Sydney Sweeney vs Kate Upton
Address is: Bolsward.
16 kudos 2025-12-22 23:34:36 door Gritkop op Oorpijn is leuk!
@GoedFout, Ik deel dit met je. Ook ik heb tinnitus en hyperacusis (overgevoeligheid voor geluiden) en draag het al jaren met mij mee. Het is inderdaad verschikkelijk om maar te zwijgen wat je er allemaal moet voor laten.
45 kudos 2025-12-22 22:08:52 door berkie op Oorpijn is leuk!
Ik heb het ook maar ik stoor me er gelukkig niet aan
80 kudos 2025-12-22 21:48:47 door Rooiedonny21cm op Oorpijn is leuk!
@Istochgoed | 22-12-25 | 22:15: ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er een verband is tussen jullie reaguurdersnaam en jullie aandoening. Hou vol in ieder geval. Misschien valt het ooit te fixen.