DumpStats voor Metjas

36,243 +39897 -3654

Kudos

#1690 (Top 0.5288%)

Kudos/dag 9.55
Kudos/reaguursel 32.59
Meeste kudos op 1 reaguursel 2538
Minste kudos op 1 reaguursel -285

1,112

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.29
Topreaguursels 12
Woorden per reaguursel 8.6
Reacties per reaguursel 0.19
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 25
Geregistreerd op 27-01-2016
Eerste reactie op 02-02-2016

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

4 kudos 2026-06-11 23:36:40 op Samenvatting uit Belfast
@KenJijDeSwaffelman | 11-06-26 | 23:27: Ongeacht of het juist is of niet, het is onvermijdelijk. Mensen zijn er echt flink klaar mee aan het worden, en als daar geen gehoor aan gegeven wordt, krijg je burgeroorlog praktijken. En in Engeland/Ierland zitten ze er niet ver vandaan.

5 kudos 2026-06-11 18:41:00 op UEFA trolt FIFA
@H.J.W. | 11-06-26 | 18:07: Wel eens op de goede reageer knop gedrukt?

7 kudos 2026-05-14 19:35:17 op Dubbel pech
3x raden wat er in de blauwe Porsche zat

9 kudos 2026-04-26 12:50:19 op Mevrouw is boos op de plisie
Ik weet zeker dat jij je perfect kan verwoorden als je uit 't niets wordt geinterviewd.

4 kudos 2026-04-02 20:19:20 op Naaktloper in Eindhoven
Ah jammer, ik had nog enige hoop dat het om een vrouw ging. Maar helaas

47 kudos 2026-03-25 12:11:26 op Scooter wil niet stoppen
Aanklagen voor laster, te pas en te onpas het woord racist gebruiken MOET zwaar bestraft worden. Helemaal klaar mee met zulk soort addergebroed.

81 kudos 2026-03-17 20:28:39 op De handjes van Alonso
2026 kan nog wel eens het grootste flopjaar voor F1 worden..

21 kudos 2026-02-24 20:24:58 op Schoenen stelen in de moskee
Iets ontvreemden is nogal wat anders dan kattenkwaad uithalen. Dus leuk betoog, maar nee.

5 kudos 2026-02-22 17:16:11 op Rasputin Live
patrick hernandez bedoel je?

-3 kudos 2026-02-11 20:05:18 op Chinees tikt Wennemars van de baan
Ja dit is gewoon heel erg zuur.. Je krijgt 1 kans (want een re-skate is gewoon onmogelijk te halen) en dan gebeurd dit je..

5 kudos 2025-12-21 11:54:55 op Verhuurbedrijf de Blije Toeter
waarom zou je deze pauperzooi willen promoten? Uberhaupt, waarom zou je zo'n auto willen verhuren als je weet dat er onjuist mee omgegaan wordt?

-1 kudos 2025-12-11 20:46:56 op Zoek en hij vindt
Zo! Hij gooit zo lege ring... in de water