DumpStats voor Flow

60,387 +66406 -6019

Kudos

#856 (Top 0.2678%)

Kudos/dag 8.44
Kudos/reaguursel 18.95
Meeste kudos op 1 reaguursel 3551
Minste kudos op 1 reaguursel -339

3,186

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.45
Topreaguursels 12
Woorden per reaguursel 15.6
Reacties per reaguursel 0.36
Meeste reaguursels op 1 dag 15
Aantal x weggejorist 43
Geregistreerd op 24-11-2006
Eerste reactie op 24-11-2006

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-21 19:39:50 door ijskauwt op Onkruid vergaat niet!
@GingerJ | 21-06-26 | 19:14: Gewoon zeggen dat je een kaars in je reet hebt.

2 kudos 2026-06-21 17:14:52 door GingerJ op Onkruid vergaat niet!
De psa-waarden zeggen echter weinig. Als er iets verhoogd is dan krijg je idd alsnog een vinger in je reet. En als die uroloog het dan niet vertrouwd dan mag je ook nog eens de MRI in

5 kudos 2026-06-21 15:32:14 door ikken11 op Onkruid vergaat niet!
Gewoon eens in de twee jaar een bloedonderzoek laten doen, zijn de waardes hoog kun je alsnog een vinger in je reet laten steken. En als je het leuk vindt, vraag je een second opinion aan...

0 kudos 2026-06-21 15:18:38 door deeveedeehaa op Onkruid vergaat niet!
@Geheelnaarwaarheid | 21-06-26 | 17:09: Of een echo of MRI laten maken. Ik heb overigens alle 4 gehad, iets met verhoogd risico

5 kudos 2026-06-21 15:09:29 door Geheelnaarwaarheid op Onkruid vergaat niet!
Ja ze kunnen aan de hamd van je bloed inderdaad zien dat er iets niet goed is, maar die vinger is echt nog wel nodig om snel te bezien hoe ernstig het in eerste aanleiding is. Hoewel het geen prettig onderzoekje is, is het nou ook weer niet zo onprettig dat je er geen ritje voor naar de dokter zult maken. Overigens was mijn prostaat prima in orde...

0 kudos 2026-06-17 11:59:14 door Orichinals op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
De NPO is de partij die de rechten van de voetbalwedstrijdbeelden heeft gekocht van de Fifa, de NPO heeft een doorgifte overeenkomst van die beelden met KPN, Ziggo en Odido, maar de NPO levert de kwaliteit van die doorgifte aan, dat doen zij dus in HD en niet in de hen ontvangen 4K, dit wordt overigens razendsnel omgezet, binnen secondes, waardoor er wel enige vertraging in het beeld ontstaat, maar het kwaliteitsverlies is dan wel altijd waarneembaar op een 4K scherm, een HD scherm zal er minder, tot geen last van hebben.

2 kudos 2026-06-09 16:06:03 door Peerke16 op De Stelvio opjakkeren
Hij haalt anderen met veel te veel snelheid in, op plaatsen/manieren waar(op) je überhaupt niet zou moeten inhalen. Hij heeft zijn motor misschien goed onder controle, maar kan met deze snelheid ook een schrikreactie veroorzaken bij andere weggebruikers waardoor de afloop heel anders kan zijn. Een goede motorrijder heeft ook respect voor andere weggebruikers. Anders ga je maar lekker op het circuit de coureur uithangen, want enkel motorrijders horen op de weg, motorcoureurs niet.

5 kudos 2026-06-09 12:37:11 door geenspam op De Stelvio opjakkeren
Hij rijdt met 2x de snelheidslimiet langs anderen, haalt rechts in en rijdt een paar fietsers bijna aan. Hoef je geen moraalridder voor te zijn om het af te keuren.

14 kudos 2026-06-09 10:54:00 door panher op De Stelvio opjakkeren
Ja, lekker met 130 op de Stelvio en rechts inhalen. Precies zoals het hoort...

15 kudos 2026-06-09 10:44:25 door Imprivata op De Stelvio opjakkeren
Idd fijn hoe hij die andere weggebruikers in gevaar brengt. Niemand rekend erop dat er zo'n mongool voorbij komt racen.

4 kudos 2026-05-03 14:31:35 door Nozemans op Elektrisch is de toekomst.
@Schuurm | 03-05-26 | 16:27: diesel kan nog wel eens een uitdaging zijn als die ontlucht moet worden.

3 kudos 2026-05-01 15:51:27 door CtrlAltDepeche op Lekker van de glijbaan
Er is maar een dunne lijn tussen mannen die domme dingen doen en mensen die dom zijn. Blijkbaar ligt die grens in India…

6 kudos 2026-04-28 13:49:07 door DiePanzerVorwaerts3 op Van Buren na zijn Elfstedentocht
@68crat68 | 28-04-26 | 15:44:
Klopt, DE Nederlandse identiteit bestaat niet. Een Limburger is toch bet effe anders dan een Rotterdammer of een Groninger, en binnen de provincies zelf zijn er verschillen. Iets met niet iedereen over één kam scheren.
Vanzelfsprekend begonnen Oranjeverenigingen hierover te zeiken want guttegut, iemand van het Koninklijk Huis die niet in de pas loopt.

-2 kudos 2026-04-17 18:18:07 door cultwizzy op Ritje op de autobahn gaat mis
@JSSF | 17-04-26 | 18:03:
De meeste vinden waarschijnlijk dat beide dom zijn en het duitse recht geeft ook beide schuld. Dus beide zijn de noclaim kwijt en mogen een nieuwe auto gaan zoeken

-3 kudos 2026-04-17 18:16:43 door cultwizzy op Ritje op de autobahn gaat mis
Verschil tussen de autos was ruim 500 meter toen hij aan zn actie begon.
Dat is in Nederland voor 99.999% van de gevallen voldoende.

Dat er dan een kamikaze piloot zonder remmen achter je zit is niet alleen het probleem van de wisselende auto.
Inschatten hoe snel een auto gaat is onderdeel van je checks voor je inhaalt, maar deze uploader was er ook ingeknald als die auto al 5 seconden eerder naar links was gegaan.

-1 kudos 2026-04-17 16:03:04 door JSSF op Ritje op de autobahn gaat mis
@flow dat zeggen maar een stuk of 6 mensen. Zoveel is het ook weer niet. De meeste vinden dat die klapmongool te hard rijdt.

3 kudos 2026-04-17 13:29:07 door Flow op Ritje op de autobahn gaat mis
@DrDoolittle | 17-04-26 | 15:11: Waar haal je dit soort onzin vandaan? Het maakt voor de VOORRANGSREGEL geen klap uit hoe hard degene rijdt die van achteren komt, als je van baan wisselt dien je voorrang te verlenen, punt. Wat er in een geval van een botsing gebeurt nadien is een verzekeringskwestie of bij grove nalatigheid kan een strafrechter er nog wat van vinden, maar dat verandert dus niks aan het moeten verlenen van voorrang.

-27 kudos 2026-04-17 13:11:29 door DrDoolittle op Ritje op de autobahn gaat mis
Tenzij je snelheid hoger is dan 130 Km dan ook op de duitste autobahn heb je altijd ongelijk. Je mag harder rijden maar dan moet jij alles goed in de gaten houden. Diegene die invoegd is hier verkeerd maar er zal geen cent verzekerings geld gaan naar diegene die te hard reed.

-24 kudos 2026-04-17 13:10:36 door MWMWM op Ritje op de autobahn gaat mis
Perfect omschreven! In Nederland vergeet het achteropkomend verkeer vaak wel dat er een snelheidslimiet is en je niet kan verwachten dat de ander ook 30+ te snel gaat inhalen.

4 kudos 2026-04-05 08:28:56 door JP8926 op Voorhoofd vijf prank
Met het vergelijken met gtst leg je de drempel ook wel heel laag.

7 kudos 2026-04-03 11:32:18 door Wiskasz op Loco Loco!
Waarom vraag je niet aan je huisarts hulp bij zelfdoding ? Ben je overal van af.