60,387 +66406 -6019
Kudos
#856 (Top 0.2678%)
| Kudos/dag | 8.44 |
| Kudos/reaguursel | 18.95 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3551 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -339 |
60,387 +66406 -6019
Kudos
#856 (Top 0.2678%)
| Kudos/dag | 8.44 |
| Kudos/reaguursel | 18.95 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3551 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -339 |
3,186
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.45 |
| Topreaguursels | 12 |
| Woorden per reaguursel | 15.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.36 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 15 |
| Aantal x weggejorist | 43 |
| Geregistreerd op | 24-11-2006 |
| Eerste reactie op | 24-11-2006 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-21 19:39:50 door ijskauwt op Onkruid vergaat niet!
@GingerJ | 21-06-26 | 19:14: Gewoon zeggen dat je een kaars in je reet hebt.
2 kudos 2026-06-21 17:14:52 door GingerJ op Onkruid vergaat niet!
De psa-waarden zeggen echter weinig. Als er iets verhoogd is dan krijg je idd alsnog een vinger in je reet. En als die uroloog het dan niet vertrouwd dan mag je ook nog eens de MRI in
5 kudos 2026-06-21 15:32:14 door ikken11 op Onkruid vergaat niet!
Gewoon eens in de twee jaar een bloedonderzoek laten doen, zijn de waardes hoog kun je alsnog een vinger in je reet laten steken. En als je het leuk vindt, vraag je een second opinion aan...
0 kudos 2026-06-21 15:18:38 door deeveedeehaa op Onkruid vergaat niet!
@Geheelnaarwaarheid | 21-06-26 | 17:09: Of een echo of MRI laten maken. Ik heb overigens alle 4 gehad, iets met verhoogd risico
5 kudos 2026-06-21 15:09:29 door Geheelnaarwaarheid op Onkruid vergaat niet!
Ja ze kunnen aan de hamd van je bloed inderdaad zien dat er iets niet goed is, maar die vinger is echt nog wel nodig om snel te bezien hoe ernstig het in eerste aanleiding is. Hoewel het geen prettig onderzoekje is, is het nou ook weer niet zo onprettig dat je er geen ritje voor naar de dokter zult maken. Overigens was mijn prostaat prima in orde...
0 kudos 2026-06-17 11:59:14 door Orichinals op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
De NPO is de partij die de rechten van de voetbalwedstrijdbeelden heeft gekocht van de Fifa, de NPO heeft een doorgifte overeenkomst van die beelden met KPN, Ziggo en Odido, maar de NPO levert de kwaliteit van die doorgifte aan, dat doen zij dus in HD en niet in de hen ontvangen 4K, dit wordt overigens razendsnel omgezet, binnen secondes, waardoor er wel enige vertraging in het beeld ontstaat, maar het kwaliteitsverlies is dan wel altijd waarneembaar op een 4K scherm, een HD scherm zal er minder, tot geen last van hebben.
0 kudos 2026-06-17 11:58:35 door onkl op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
Licentiekosten.
0 kudos 2026-06-14 12:36:13 door KudtEV op Touw vergeten bij bungeejump
@Mysterion... | 14-06-26 | 10:39: Dat is 3 jaar later, gezien de leeftijd.
4 kudos 2026-06-14 08:43:24 door zup op Touw vergeten bij bungeejump
https://www.telegraaf.nl/buite...
6 kudos 2026-06-14 08:39:46 door Mysterion... op Touw vergeten bij bungeejump
Hopelijk werkt de link, er staat ook filmpje van een andere hoek. https://www.ynetnews.com/artic...
0 kudos 2026-06-12 22:57:59 door MurphyBrown op Wil je knuffel?
Inderdaad, is een cheetah.
2 kudos 2026-06-09 16:06:03 door Peerke16 op De Stelvio opjakkeren
Hij haalt anderen met veel te veel snelheid in, op plaatsen/manieren waar(op) je überhaupt niet zou moeten inhalen. Hij heeft zijn motor misschien goed onder controle, maar kan met deze snelheid ook een schrikreactie veroorzaken bij andere weggebruikers waardoor de afloop heel anders kan zijn. Een goede motorrijder heeft ook respect voor andere weggebruikers. Anders ga je maar lekker op het circuit de coureur uithangen, want enkel motorrijders horen op de weg, motorcoureurs niet.
5 kudos 2026-06-09 12:37:11 door geenspam op De Stelvio opjakkeren
Hij rijdt met 2x de snelheidslimiet langs anderen, haalt rechts in en rijdt een paar fietsers bijna aan. Hoef je geen moraalridder voor te zijn om het af te keuren.
14 kudos 2026-06-09 10:54:00 door panher op De Stelvio opjakkeren
Ja, lekker met 130 op de Stelvio en rechts inhalen. Precies zoals het hoort...
15 kudos 2026-06-09 10:44:25 door Imprivata op De Stelvio opjakkeren
Idd fijn hoe hij die andere weggebruikers in gevaar brengt. Niemand rekend erop dat er zo'n mongool voorbij komt racen.
-5 kudos 2026-06-01 10:15:07 door Half-Sole op IJsland eerste slachtoffer nieuwe regel tegen tijdrekken
Er kunnen helemaal geen nationale teams in de Keuken Kampioen divisie. Behalve het andere Oranje, die kunnen dat wel.
4 kudos 2026-05-21 16:03:52 door Peerke16 op De plek waar de eerste wereldoorlog begon
Ik snap hem prima, maar vind het gewoon niet grappig. Mag dat ook?
2 kudos 2026-05-21 12:24:55 door Wilde_Geert op De plek waar de eerste wereldoorlog begon
Is dat die radio dj?
3 kudos 2026-05-17 12:00:34 door Sjeufke01 op Negative ghostrider, the pattern is full
Is net als snert: als het sputteren begint is het tijd dat de worst erin gaat
19 kudos 2026-05-17 08:55:58 door Yabadabedoe op Negative ghostrider, the pattern is full
en terecht
7 kudos 2026-05-08 00:22:29 door Forza_Ruud_Krol op Iedereen boos in de Achterhoek
Kijk, dat is nog eens een zinnige opmerking.
4 kudos 2026-05-03 14:31:35 door Nozemans op Elektrisch is de toekomst.
@Schuurm | 03-05-26 | 16:27: diesel kan nog wel eens een uitdaging zijn als die ontlucht moet worden.
-5 kudos 2026-05-03 14:27:07 door Schuurm op Elektrisch is de toekomst.
Maar als je zonder brandstof staat is een paar liter uit een jerrycan genoeg om thuis te komen.
-5 kudos 2026-05-02 10:33:25 door nieuwsgierige pelg op Troep uit het raam in Rotterdam
Tanden uit zijn muil slaan ... niet zo overdrijven hé zeg. Gewoon een muilpeer zou al mooi genoeg zijn.
3 kudos 2026-05-01 15:51:27 door CtrlAltDepeche op Lekker van de glijbaan
Er is maar een dunne lijn tussen mannen die domme dingen doen en mensen die dom zijn. Blijkbaar ligt die grens in India…
7 kudos 2026-05-01 14:08:26 door Garnalio op Lekker van de glijbaan
waarvan de helft nog groen is
-5 kudos 2026-04-30 14:43:07 door FeestDJRonJans op Grote brand in Waalwijk
5 las ik net op de NOS
12 kudos 2026-04-30 03:53:41 door NSFWFTW op Hard rijden?
Bingo?
0 kudos 2026-04-30 01:03:23 door Ergodan op Wat is jouw bodycount..
Holy shit!!!
2 kudos 2026-04-30 01:01:22 door threeheadedmonkey op Wat is jouw bodycount..
Dominating!
7 kudos 2026-04-29 16:14:31 door Scorpje op Wat is jouw bodycount..
Killing Spree!
32 kudos 2026-04-29 12:09:37 door DumpertOpa op Wat is jouw bodycount..
M-M-M-M-Monsterkill
0 kudos 2026-04-28 18:01:14 door smeltsneeuw op Van Buren na zijn Elfstedentocht
@smeltsneeuw | 28-04-26 | 14:33: weet je zelf wel wie je moeder is?
6 kudos 2026-04-28 13:49:07 door DiePanzerVorwaerts3 op Van Buren na zijn Elfstedentocht
@68crat68 | 28-04-26 | 15:44:
Klopt, DE Nederlandse identiteit bestaat niet. Een Limburger is toch bet effe anders dan een Rotterdammer of een Groninger, en binnen de provincies zelf zijn er verschillen. Iets met niet iedereen over één kam scheren.
Vanzelfsprekend begonnen Oranjeverenigingen hierover te zeiken want guttegut, iemand van het Koninklijk Huis die niet in de pas loopt.
2 kudos 2026-04-28 13:44:06 door 68crat68 op Van Buren na zijn Elfstedentocht
@zusje v Christina | 28-04-26 | 15:14: Haar eigen woorden; Nederlandse identiteit bestaat niet
14 kudos 2026-04-28 13:14:21 door zusje v Christina op Van Buren na zijn Elfstedentocht
Wat luk je nou, Maxima is Hollandser dan mijn moeder.
-85 kudos 2026-04-28 12:33:56 door smeltsneeuw op Van Buren na zijn Elfstedentocht
Alleen is hij met de verkeerde vrouw getrouwd..
Want zij heeft immers de Nederlandse identiteit niet kunnen vinden.
-1 kudos 2026-04-21 18:01:40 door Ed_en_Willem op Echte romanticus
*nuckets
-2 kudos 2026-04-17 18:18:07 door cultwizzy op Ritje op de autobahn gaat mis
@JSSF | 17-04-26 | 18:03:
De meeste vinden waarschijnlijk dat beide dom zijn en het duitse recht geeft ook beide schuld. Dus beide zijn de noclaim kwijt en mogen een nieuwe auto gaan zoeken
-3 kudos 2026-04-17 18:16:43 door cultwizzy op Ritje op de autobahn gaat mis
Verschil tussen de autos was ruim 500 meter toen hij aan zn actie begon.
Dat is in Nederland voor 99.999% van de gevallen voldoende.
Dat er dan een kamikaze piloot zonder remmen achter je zit is niet alleen het probleem van de wisselende auto.
Inschatten hoe snel een auto gaat is onderdeel van je checks voor je inhaalt, maar deze uploader was er ook ingeknald als die auto al 5 seconden eerder naar links was gegaan.
-1 kudos 2026-04-17 16:03:04 door JSSF op Ritje op de autobahn gaat mis
@flow dat zeggen maar een stuk of 6 mensen. Zoveel is het ook weer niet. De meeste vinden dat die klapmongool te hard rijdt.
3 kudos 2026-04-17 13:30:03 door Flow op Ritje op de autobahn gaat mis
@MWMWM | 17-04-26 | 15:10: Dan moet diegene dus gewoon wat langer rechts blijven. Simpel.
3 kudos 2026-04-17 13:29:07 door Flow op Ritje op de autobahn gaat mis
@DrDoolittle | 17-04-26 | 15:11: Waar haal je dit soort onzin vandaan? Het maakt voor de VOORRANGSREGEL geen klap uit hoe hard degene rijdt die van achteren komt, als je van baan wisselt dien je voorrang te verlenen, punt. Wat er in een geval van een botsing gebeurt nadien is een verzekeringskwestie of bij grove nalatigheid kan een strafrechter er nog wat van vinden, maar dat verandert dus niks aan het moeten verlenen van voorrang.
-27 kudos 2026-04-17 13:11:29 door DrDoolittle op Ritje op de autobahn gaat mis
Tenzij je snelheid hoger is dan 130 Km dan ook op de duitste autobahn heb je altijd ongelijk. Je mag harder rijden maar dan moet jij alles goed in de gaten houden. Diegene die invoegd is hier verkeerd maar er zal geen cent verzekerings geld gaan naar diegene die te hard reed.
-24 kudos 2026-04-17 13:10:36 door MWMWM op Ritje op de autobahn gaat mis
Perfect omschreven! In Nederland vergeet het achteropkomend verkeer vaak wel dat er een snelheidslimiet is en je niet kan verwachten dat de ander ook 30+ te snel gaat inhalen.
4 kudos 2026-04-05 08:28:56 door JP8926 op Voorhoofd vijf prank
Met het vergelijken met gtst leg je de drempel ook wel heel laag.
0 kudos 2026-04-03 11:32:58 door Styllurt op Iedereen heeft een gesprekspartner nodig
6th sense +1
7 kudos 2026-04-03 11:32:18 door Wiskasz op Loco Loco!
Waarom vraag je niet aan je huisarts hulp bij zelfdoding ? Ben je overal van af.
3 kudos 2026-04-01 06:00:17 door BertHoeMeinWille op Cavia meloenmaaltijd
Met wat ratten.
-1 kudos 2026-03-22 19:30:47 door Dee Miller op Driften met je rijdende magnetron
Precies.