99,659 +106651 -6992
Kudos
#462 (Top 0.1446%)
| Kudos/dag | 41.13 |
| Kudos/reaguursel | 21.53 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3057 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -575 |
99,659 +106651 -6992
Kudos
#462 (Top 0.1446%)
| Kudos/dag | 41.13 |
| Kudos/reaguursel | 21.53 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3057 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -575 |
4,629
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.91 |
| Topreaguursels | 21 |
| Woorden per reaguursel | 14.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.42 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 22 |
| Aantal x weggejorist | 81 |
| Geregistreerd op | 05-11-2019 |
| Eerste reactie op | 06-11-2019 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-25 10:34:13 door Vogelnest op Rutte weer eens op bezoek bij Daddy Trump
"How Can I Make This About Me?"
2 kudos 2026-06-20 17:38:18 door Penis-argrarius op Nederland snel op voorsprong!
Of Kenia Zweden
0 kudos 2026-06-20 17:25:23 door Floepi_Floepi_Floepi op Nederland snel op voorsprong!
-weggejorist-
2 kudos 2026-06-20 09:13:58 door creamandchiveschips op Dumpert Stormbulletin: Nachtvissen
@De_GBS | 20-06-26 | 10:31: Kans op falen x gevolgen.
4 kudos 2026-06-20 08:31:56 door De_GBS op Dumpert Stormbulletin: Nachtvissen
Weinig, heel weinig. De kans is gewoon uitermate klein dat je geraakt wordt. Indien je prijs hebt zijn de gevolgen echter ernstig.
Je moet de afweging maar voor jezelf maken.
0 kudos 2026-06-15 09:09:14 door vambier op WK 1994: rellen in Den Haag na overwinning Nederlands elftal
@KenJijDeSwaffelman | 14-06-26 | 23:46: Een licht getinte kant....
-1 kudos 2026-06-14 21:46:58 door KenJijDeSwaffelman op WK 1994: rellen in Den Haag na overwinning Nederlands elftal
Ik was gelukkig niet in de buurt bij deze rel, maar heb wel allerlei dingen meegemaakt rond oud en nieuw.. Den Haag heeft zeker een duistere kant.
3 kudos 2026-06-14 21:05:02 door Peerke16 op Opstelling Oranje tegen Japan
Dat heeft ie niet, alleen een voorletter. En ik gok dat het is om onderscheid te maken met andere voetballers met dezelfde achternaam, al hebben we die dit keer niet in de selectie zitten.
0 kudos 2026-06-14 20:57:50 door Realistisch100 op Opstelling Oranje tegen Japan
-weggejorist-
-4 kudos 2026-06-13 07:53:32 door Touwtje_ op Fast
Je snapt echt helemaal niks he?
-3 kudos 2026-06-13 06:43:25 door altijd-guus op Fast
Ach, is het al weer tijd om even op onze politie te zeiken?
3 kudos 2026-06-11 13:52:47 door HenkHenkens op Rob houdt van vlees
@kanikerwataandoen | 11-06-26 | 15:48: Oke Rob.
-8 kudos 2026-06-11 13:48:33 door kanikerwataandoen op Rob houdt van vlees
FOUT het eten is er meer dan prima
-1 kudos 2026-06-08 12:09:51 door Rest in privacy op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
@Wateenaccountnaamzeg | 08-06-26 | 12:25: Onjuist nummer 3: het was rechts die "op de barricade" ging om de immigranten te behouden. Ze waren namelijk zo lekker goedkoop en zonder hun zou de economie stuk gaan.
1 kudos 2026-06-08 12:08:00 door Rest in privacy op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
@BoerkaLover | 08-06-26 | 09:35: Onjuist nummer 2: die Italianen en Spanjaarden zijn er ook nog steeds alleen zijn die beter geïntegreerd.
0 kudos 2026-06-08 12:05:46 door Rest in privacy op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
@BoerkaLover | 08-06-26 | 09:35: Onjuist links ging helemaal niet op de barricaden maar kondigde een immigratie stop af. Zoals ik al schreef.
-3 kudos 2026-06-08 10:25:06 door Wateenaccountnaamzeg op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
Grappig, waar horen jullie die onzin toch altijd van linkse mensen? Ow wacht, die kennen jullie helemaal niet want geen idee wat het woord betekent. Echt alleen de absolute onderzool van de samenleving praat in links en rechts, echt alle anderen praten over feiten. Ditzelfde geld voor linkse mensen die constant op rechts janken zonder argumenten.
4 kudos 2026-06-08 07:35:35 door BoerkaLover op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
@Hallooooo | 08-06-26 | 06:32: Prachtig verhaal, er waren arbeiders uit vele landen, Spanjaarden en Italianen, alleen gingen die weer naar huis. Links heeft toen op de barricades gestaan voor verblijfsvergunningen voor Turken en Marokkanen. Ken je geschiedenis voor je onzin uitkraamt.
0 kudos 2026-06-08 04:32:03 door Rest in privacy op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
Oké dan als je er om vraagt. Deze rat is waarschijnlijk een nazaat van een arbeidsmigrant, hierheen gehaald door recht omdat ze te gierig waren Nederlanders een goed salaris te betalen. Het linkse kabinet den Uyl heeft toen zelfs een immigratie stop ingesteld omdat ze de overlast zat waren.
0 kudos 2026-06-06 10:02:52 door Floepi_Floepi_Floepi op Bromfietser is levensmoe
@Zoepvogel | 05-06-26 | 17:06: Niemand zei dat er geen fietspad ligt, beter lezen.
-1 kudos 2026-06-06 09:14:59 door Aleksandr op Hond heeft een ontwerpfout
Nou, ik ben bijna 60 en ik zie ook geen tijgers hoor.
Moeten ze echt in de dierentuin zitten of het circus ofzo voor ze me opvallen.
Maar in het bos? Ik loop er zo voorbij.
5 kudos 2026-06-06 00:23:55 door Floepi_Floepi_Floepi op Hond heeft een ontwerpfout
kegel*
1 kudos 2026-06-05 20:04:25 door EmVeeEr op Bromfietser is levensmoe
Op een n weg Max 80km per uur mag je met een brommer gewoon rijden. Tenzij er een verbodsbord staat voor brommers en fietser en wanneer en een verplichte fiets brompad aanwezig is. Hij doet niets fout.
1 kudos 2026-06-05 15:06:53 door Zoepvogel op Bromfietser is levensmoe
Hoezo geen fietspad. Aan de andere kant van die weg ligt toch daadwerkelijk iets wat op een fietspad lijkt.
Die doorgetrokken streep op de weg is omdat je daar niet mag inhalen. Dus een weg die al gevaarlijk qua situatie is. Nu worden auto's min of meer plots gedwongen om toch over de lijn te gaan om hem in te halen. Moet de auto op de rem, dan knalt het eventuele verkeer achter hem (die de brommer misschien nog niet eens in het zicht hadden) boven op de auto.
Dus het gaat niet eens over dat of die brommer levensmoe is, maar het feit dat hij anderen hiermee de dood in kan jagen.
-2 kudos 2026-06-05 14:05:47 door Farthdater op Bromfietser is levensmoe
@martijnenco | 05-06-26 | 15:50: Nee, links op de baan blijven plakken om anderen te verhinderen jou in te halen is ruimte afdwingen. Er zijn is simpelweg dom.
2 kudos 2026-06-05 13:50:26 door martijnenco op Bromfietser is levensmoe
@Farthdater | 05-06-26 | 15:13: Er zijn is ruimte afdwingen.
0 kudos 2026-06-05 13:13:55 door Farthdater op Bromfietser is levensmoe
Ik zie hem nergens ruimte afdwingen.
3 kudos 2026-06-04 04:58:44 door Okikidoki op Kim Jong-un feliciteert winnende team
Wel veel buitenlanders.
1 kudos 2026-06-02 06:53:21 door redthehaghue op Fatbiker dacht crossmotor te zijn
@elv1s | 02-06-26 | 07:33: Bij de plaatselijke Turkse toko is die makkelijk te krijgen, niet helemaal nieuw of zo, maar dat mag de pret niet drukken. Bij diezelfde Turk staan deze V8 trouwens ook, alleen dan de illegale versie voor nog geen 500 euro...
1 kudos 2026-06-02 05:33:26 door elv1s op Fatbiker dacht crossmotor te zijn
@redthehaghue | 02-06-26 | 07:13: die is zonder accu
1 kudos 2026-06-02 05:13:35 door redthehaghue op Fatbiker dacht crossmotor te zijn
https://dailyride.nl/products/...
1 kudos 2026-06-02 04:33:53 door John McClane op Fatbiker dacht crossmotor te zijn
3k? Die dingen kosten een paar honderd gekkerd.
2 kudos 2026-06-01 07:51:13 door Floepi_Floepi_Floepi op Droge diva op Chinees vliegveld
Wat toevallig dat de 15 kudo's die deze comment had, plots geneutraliseerd is naar 0 op hetzelfde moment dat de beschrijving ineens was gecorrigeerd, blijkbaar kan dat ook nog.
0 kudos 2026-05-21 20:37:38 door Touwtje_ op Regels zijn regels!
@kloop22 | 21-05-26 | 14:25: formen! vout!
2 kudos 2026-05-21 18:25:28 door kinksoldaat op Dino's waren ze echt
@JeOmaOpEenHoutvlot | 21-05-26 | 14:07: Mijn kanarie heet Dino.
0 kudos 2026-05-21 15:54:36 door LinkseRukker43 op Dino's waren ze echt
@JeOmaOpEenHoutvlot | 21-05-26 | 14:07: Taxonomische groepen dienen monofyletisch te zijn, oftewel iedereen binnen een groep met dezelfde voorouder heeft dezelfde naam. Daarom behoort de mens ook tot de apen en behoren de vogels tot de (dino-)sauriërs.
2 kudos 2026-05-21 12:45:18 door NafetsstefaN op Mammoettand gevonden in Nederland
Uit de tandsteentijd.
7 kudos 2026-05-21 12:25:27 door kloop22 op Regels zijn regels!
Hoewel niet elke moshpit een circlepit is, is een circlepit wel degelijk een moshpit. Naast een klassieke moshpit, zijn onder andere circlepit and wall of death formen van moshpits. Gelijkerwijs is een spijkerbroek wel degelijk een broek, maar niet elke broek een spijkerbroek.
-2 kudos 2026-05-21 12:19:29 door Stumpert1001 op Dino's waren ze echt
En kan je nu het verschil uitleggen van herleiden en afstammen?
4 kudos 2026-05-21 12:07:17 door JeOmaOpEenHoutvlot op Dino's waren ze echt
Bijna goed. Alle vogels zijn te herleiden tot dezelfde (sauriër) clade. Dat betekent niet dat het dinosauriërs zijn, maar wel dat ze te herleiden zijn tot een gezamenlijke sauriër voorouder. Net zoals mensen niet afstammen van apen, maar wel met apen een gezamenlijke voorouder delen.
-2 kudos 2026-05-20 08:56:29 door Hunebedbouwer op Ik kan het of ik kan het niet.
Originele geluid wel, uiteraard.
4 kudos 2026-05-17 15:38:39 door RudiVonKrankenhaus op Auto met Feyenoord-supporters uitgebrand
omdat dit een soort style dingetje is bij de schrijvende pers. Nooit twee keer het zelfde woord te gebruiken in een artikel maar een synoniem gebruiken.
0 kudos 2026-05-17 15:04:09 door GolfwangZomart op Auto met Feyenoord-supporters uitgebrand
Omdat dat synoniemen van elkaar zijn.
19 kudos 2026-05-17 14:43:29 door ijstijger2 op Auto met Feyenoord-supporters uitgebrand
Ja ik zou het gewoon Feyenoord debieltjes en Ajax debieltjes noemen.
4 kudos 2026-05-13 09:05:28 door Lux-et-Libertas op Trump over z'n ballroom
"disrespectvol" houdt in niet vol respect. Dan houden we nog altijd respect over en dat vind ik weer respectloos.
9 kudos 2026-05-13 09:00:59 door Peerke16 op Trump over z'n ballroom
Disrespectvol is echt het lelijkste "woord" uit de Nederlandse taal. Respectloos noemen we dat hier.
10 kudos 2026-05-13 08:49:49 door joziase op Trump over z'n ballroom
respectloos, lul
2 kudos 2026-05-04 13:07:58 door Frikandeltje op Fiets gewoon even op een N-weg
En in al die andere landen vinden ze het ook gewoon prima als je tegen de rijrichting in fietst?
1 kudos 2026-04-29 21:36:10 door Lekker Bezig op Pandjesprins is goed in het ontwijken van vragen...
Haha, wat een sukkel ben jij zeg. Van toeten noch blazen weten maar wel meningen als feiten presenteren.
-1 kudos 2026-04-29 13:07:44 door Kwaaie tor op Pandjesprins is goed in het ontwijken van vragen...
@zup | 29-04-26 | 12:48: Dit zegt meer over jou dan over Floepi. Ik hoop niet dat jij werkgever bent.