77,181 +84732 -7551
Kudos
#636 (Top 0.1990%)
| Kudos/dag | 25.54 |
| Kudos/reaguursel | 23.57 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3982 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -1248 |
77,181 +84732 -7551
Kudos
#636 (Top 0.1990%)
| Kudos/dag | 25.54 |
| Kudos/reaguursel | 23.57 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3982 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -1248 |
3,275
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.08 |
| Topreaguursels | 21 |
| Woorden per reaguursel | 21.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.35 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 11 |
| Aantal x weggejorist | 59 |
| Geregistreerd op | 18-03-2018 |
| Eerste reactie op | 18-03-2018 |
Shop via onze link โ jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon ๐
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-3 kudos 2026-06-24 12:41:38 door vansuyle.com op Hitteplan, gewoon lekker feesten.
Die siliconen moeten ergens van betaald worden
2 kudos 2026-06-24 10:50:21 door banditoz op Mevrouw enorm kwaad over haar dates!
Wel een klotestem.
0 kudos 2026-06-20 05:46:19 door nieuwsgierige pelg op WK Verstoppertje spelen
@Uhoortnogvanons | 20-06-26 | 00:02: Zo overgevoelig?
-1 kudos 2026-06-20 03:52:50 door Saekerhett op WK Verstoppertje spelen
Ik vind jouw niveau Nederlands ook beneden peil.
-1 kudos 2026-06-19 22:02:39 door Uhoortnogvanons op WK Verstoppertje spelen
Peil. Ik ga even naar buiten om heel hard te janken.
0 kudos 2026-06-19 20:31:03 door DoctorWaffles op WK Verstoppertje spelen
De rode cirkel was niet voldoende voor jou?
0 kudos 2026-06-19 18:43:13 door WigaDan op Stukje metaal in je been
Ach ja, de tijd gaat vooruit
0 kudos 2026-06-19 11:32:25 door Rabarber op Nieuwe beelden uit Moskou
@MrZombie | 19-06-26 | 09:06: Ja want zo werkt dit en daarom duurt dit al jaren en jaren. Rusland krijgt niks gedaan en mag een keertje opzouten. Als dat stelletje incompetenten op de rode knop wil duwen krijgen ze die keihard terug.
3 kudos 2026-06-19 07:20:25 door DeSpuitendeZuiger op Ismaรซl Konรฉ breekt z'n been na tackle
Daar moeten ze juist voor fluiten en flink bestraffen!
8 kudos 2026-06-19 07:19:42 door John McClane op Nieuwe beelden uit Moskou
@MrZombie | 19-06-26 | 09:06: als er een paar zo goed werken als dit afweergeschut is het gauw klaar.
6 kudos 2026-06-19 07:16:13 door Stoorzendert op Ismaรซl Konรฉ breekt z'n been na tackle
Dat is meer het gevolg van slechte scheidsrechters die overal voor fluiten.
-19 kudos 2026-06-19 07:06:13 door Rest in privacy op Nieuwe beelden uit Moskou
Rusland heeft bijna 6.000 kernkoppen, als die wilt winnen dan wint die echt wel en verliest de hele wereld.
0 kudos 2026-05-25 18:48:04 door Stevigeshag op Amerikaans stadje kleurt oranje
Wat heb jij gesloopt vriend
1 kudos 2026-05-21 07:53:51 door STD-C309 op Een auto vloog in brand en ontploft
Ja leuk verhaal allemaal, maar je ziet hier de ontbranding van brandstof (RON 98+) uit een lekke brandstoftank.
-1 kudos 2026-05-21 01:18:18 door Vanderlinde op Een auto vloog in brand en ontploft
Nee het is leuker wanneer het ontoegankelijk in een parkeergarage staat, en de ene fik overslaat naar de andere EV. Fantastisch spul man.
1 kudos 2026-05-20 22:40:50 door Lekker Bezig op Een auto vloog in brand en ontploft
Leuk verhaal maar dit is een brandstofauto. Je cijfers kloppen niet maar goed, dat weet je zelf ook wel, debiel trolletje.
1 kudos 2026-05-20 18:39:16 door Poopulist op Een auto vloog in brand en ontploft
Je kunt blijven roepen en klagen en mopperen dat duurzaamheid en EV's "woke" zijn en daarom nep en hoax en linkse hobby's. Je kunt ook daadwerkelijk onderzoek doen en kijken of misschien iemand heeft gemeten of EV's nu echt beter voor het milieu zijn, alle factoren meegerekend. Het antwoord is trouwens ja
1 kudos 2026-05-20 16:58:14 door Dr. Klatergoud op Een auto vloog in brand en ontploft
Flexibessie tovert even cijfers uit zijn reet om hier te trollen. Hilarisch.
2 kudos 2026-05-20 16:20:45 door darkracer125 op Een auto vloog in brand en ontploft
dit is een brandstof tank die lek raakt waarvan de brandstof dus vrijkomt en verbrand. (het is niet altijd micheal bay met een grote explosie)
6 kudos 2026-05-20 16:06:07 door swimmerjo op Een auto vloog in brand en ontploft
Dan moet je eens naar de PANO docu op VRT kijken over BMW's die in brand vliegen. Meerdere diesels per maand.
Maar ja dat is niet echt interessant zeker.
-12 kudos 2026-05-20 15:18:54 door Jacco92 op 50% korting voor transgenders
Als deze sneue man oprechte interesse had getoond en de vraag had gesteld of ie erbij mocht zijn, weet ik voor 99% zeker dat ie naar binnen had gekund. We moeten niet doen alsof deze gozer gelijk heeft, het is gewoon zuigen en lastigvallen wat ie doet.
16 kudos 2026-05-20 15:11:41 door Progue op Een auto vloog in brand en ontploft
Dit is niet hoe een EV ontploft, faalhaas.
14 kudos 2026-05-20 14:51:06 door Soda_Knetter op Een auto vloog in brand en ontploft
want een benzine auto vliegt natuurlijk nooit in de fik
3 kudos 2026-05-20 11:07:36 door Flexibessie op Verkeersregelaar is vrolijk
https://www.dumpert.nl/?select... hier ook al
2 kudos 2026-05-18 16:09:34 door Hoereloper op Nationalisten vs. antifascisten
Originele dijenkletser!
18 kudos 2026-05-18 13:22:46 door LieverSudoDanZwitsal op Homo pest homo's
Ik heb ooit eens een jongen gekend, superlief was hij. Helemaal zichzelf, een zacht karakter. Na een poosje kwam hij uit de kast. Helemaal prima! Maar binnen een paar maanden transformeerde hij in de meest nichterige overdreven aansteller en was alle authenticiteit eraf. Ik zal helaas nooit begrijpen waarom Anus Martius dat is gaan doen.
15 kudos 2026-05-18 13:12:56 door Frieskist op Homo pest homo's
Maar deze meneer zou jou wel in je waarde laten. Die Niels is misschien qua uiterlijk vertoon je voorkeur terwijl het een hatende klootzak is.
-4 kudos 2026-05-16 19:16:20 door Dirk-teur op PIT manoeuvre tijdens achtervolging in Arkansas
Klopt, deze krijgt gewoon een zetje.
5 kudos 2026-05-16 19:08:33 door IIVQ op PIT manoeuvre tijdens achtervolging in Arkansas
Ja, maar Amerikaanse politieauto hebben van die duwbeugels voorop waardoor dit ook kan door er achter te rijden.
2 kudos 2026-05-09 17:39:46 door Trekmuurfrikandel op Fietser wil discussie
@EdjeIsBackAgain | 09-05-26 | 12:25: Je kunt geen leeg hoofd zijn, maar wel een leeg hoofd hebben. Je kunt wel een leeghoofd zijn. Moeilijk he, spatiegebruik?
2 kudos 2026-05-09 12:14:40 door Heelergjammer op Fietser wil discussie
Neymar? heb je goed gekeken? Die komt hard met het hoofd op de grond, dat kan maar zo een schedelbreuk zijn met bloeding. Helaas ervaring mee toen een fatbike tokkie het nodig vond mijn dochter geen voorrang te verlenen. Die klap is harder dan je denkt. petmeneertje is zwaar de lul mag ik hopen
hopen
0 kudos 2026-05-09 10:25:58 door EdjeIsBackAgain op Fietser wil discussie
Niet als je zo'n leeg hoofd bent.
9 kudos 2026-05-09 10:17:06 door Blotus op Fietser wil discussie
Hij knalt anders met zijn kop op het asfalt. Doet best au.
9 kudos 2026-05-03 08:12:14 door J. van Kooten op Troepgooiers willen aandacht
Zelfkennis, net zoals die ruziezoekers met ethiopisch postuur die onder het mom van 'hou me tegen' worden tegengehouden door hun vriendin maar dan denken hun punt gemaakt te hebben.
0 kudos 2026-05-02 22:43:33 door DeStoker op Je houdt van ze รณf je vreet ze op
Met de hoogte van je bankrekening veranderen je principes evenredig mee.
0 kudos 2026-04-18 06:24:17 door Gatze op Jullie lopen in mijn beeld
Amen..
1 kudos 2026-04-02 16:53:33 door StomReaguursel op Ff spelen met je slang
Zo is cultuur
1 kudos 2026-03-27 17:05:10 door krystian500 op KICK-Streamert Clavicular schiet op alligators in de Everglades, Florida
@owikzegmaarwat | 27-03-26 | 13:47: Ze krijgen meer geld aangeboden op kick oftewel typische kapitalisme praktijk. Ik volg een paar... ja ik zeg het eerlijk, runescape streamers omdat ik weer helemaal in dat nostalgische spelletje zit maar dat zijn ook niet type jongens die buiten hun zolderkamer komen en op aligators schieten.
1 kudos 2026-03-27 12:47:12 door owikzegmaarwat op KICK-Streamert Clavicular schiet op alligators in de Everglades, Florida
volges mij is kick ook niet per se voor kindren, kick is een soort wilde westen waar streamers heengaan nadat ze zelf weggingen of zijn uitgekotst door twitch
1 kudos 2026-03-27 12:44:24 door Omnium3 op KICK-Streamert Clavicular schiet op alligators in de Everglades, Florida
@banjo-kazooie | 27-03-26 | 12:02:
Die onterechte spaties, die zijn pas kut.
-3 kudos 2026-03-27 11:02:59 door banjo-kazooie op KICK-Streamert Clavicular schiet op alligators in de Everglades, Florida
Ah ja denk aan de kinderen! Kut argument zeg.
1 kudos 2026-03-25 21:48:52 door Stummy op Hรฉ ho meisje, wacht eens even!
Seizoen 5 in Mei!
5 kudos 2026-03-17 20:04:58 door AlieBamie op Mijn Duitse vriendin adt biertje
Dicke titten!
-2 kudos 2026-03-15 12:00:47 door Mr.Reance op De pauzeknop
Is er een BMW waar deze wel aanwezig zijn dan?
2 kudos 2026-03-10 16:50:33 door Doe_maar_wat op Classic: komt een man bij de politie
*Gregory House.
2 kudos 2026-03-07 06:12:02 door KABAAL op Bitchfight op straat!
@_Dempurt_ | 07-03-26 | 06:23: Spiegel niet nodig...??
-10 kudos 2026-03-07 05:23:16 door _Dempurt_ op Bitchfight op straat!
die spiegel heb je amper nodig. deuken en krassen zijn met zuignappen en turtlewax prima aan te pakken. je blijft het wel zien en het zal mega lelijk zijn. boeie, is mijn auto toch niet.
0 kudos 2026-03-04 01:43:28 door Flexibessie op Bill Clinton heeft nostalgiemomentje
@Aaaapie | 03-03-26 | 14:48: oke, dat wist ik niet. weer wat geleerd
3 kudos 2026-03-03 14:56:18 door weet-jij-veel op Bill Clinton heeft nostalgiemomentje
@Skabobski | 03-03-26 | 14:57: Ook als je bewezen aan minderjarige meisjes hebt gezeten? Denk het niet!
2 kudos 2026-03-03 13:57:08 door Skabobski op Bill Clinton heeft nostalgiemomentje
Het is inderdaad een ere titel die je de rest van je leven mag dragen en aangesproken mag worden,