637 +794 -157
Kudos
#43568 (Top 13.6328%)
| Kudos/dag | 12.25 |
| Kudos/reaguursel | 8.61 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 209 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -68 |
637 +794 -157
Kudos
#43568 (Top 13.6328%)
| Kudos/dag | 12.25 |
| Kudos/reaguursel | 8.61 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 209 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -68 |
74
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.42 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 13.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.49 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 03-05-2026 |
| Eerste reactie op | 03-05-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
6 kudos 2026-06-21 11:14:19 op Vleesetende egel
Een egel is een omnivoor. Na een winterslaap kun je een (verzwakte) egel bijvoeren met kattenvoer.
13 kudos 2026-06-21 10:49:29 op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
@MiesNootAap; jij begrijpt er werkelijk ook helemaal niks van! Vrijheid van meningsuiting zou verboden moeten worden voor mensen die te dom zijn om te poepen.
1 kudos 2026-06-21 10:38:15 op WK kijken zonder de vrouwen
En nummer 5 is uit bad geklommen om de foto te maken of zouden ze moeder gevraagd hebben?
-5 kudos 2026-06-20 21:26:03 op Altijd leuk in Ter Apel
Geef die man eens ongelijk. Ik zou het liefst ook een masker opzetten als iemand met een spraakgebrek mij ging filmen.
5 kudos 2026-06-20 19:20:01 op Goedemorgen Nederland kijken
Dat is één van de functie-eisen als je bij SPIE in dienst gaat: je moet je als eersteklas idioot in het verkeer gedragen.
Geintje natuurlijk; SPIE doet er van alles aan om het asociale weggedrag van haar werknemers aan te pakken. Helaas slagen ze er vooralsnog niet in.
2 kudos 2026-06-20 19:12:24 op De keuzes die je in het leven maakt
Wat maakt jou dat nou uit?
0 kudos 2026-06-20 18:50:10 op Onweer des dood
Gaat Gen Z nu heel Dumpert volstouwen met onweer-filmpjes?
3 kudos 2026-06-19 20:33:53 op Kampen hij komt eraan!!
Flinke centenbak!
4 kudos 2026-06-18 17:55:37 op Meneer op kantoor
Nee hoor, HR zegt dat je niet stiekem mag filmen op het werk en dat je de opname moet wissen. HR heeft geen zin in gedoe.
3 kudos 2026-06-18 17:47:50 op Zo, eindelijk vakantie..
Zo'n rijstijl is vragen om een noodgeval met waarschijnlijk onschuldige slachtoffers.
2 kudos 2026-06-18 17:43:51 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Gewaagde uitspraak op Dumpert!
-26 kudos 2026-06-16 11:58:28 op Lief meisje deelt koekjes uit op straat..
Er mist een essentieel stukje in deze video. Het meisje loopt ergens naartoe, er volgt een harde knip, en ineens zie je volwassenen die die schaal leegroven. Zonder de volledige context is het onmogelijk om hierover te oordelen; dit ruikt heel erg naar framing.
3 kudos 2026-06-13 19:48:23 op Meisje heeft pookoehh gemaek
Dat meisje spreekt dus Gronings.
0 kudos 2026-06-13 19:41:53 op Stukje rijden
Gladde bandjes
7 kudos 2026-06-10 13:47:45 op Belgen ontdekken Rotterdamse delicatesse
Alsof jij een Fries bent.
3 kudos 2026-06-09 11:45:44 op Brandje in de trailer
Bij de gemiddelede bhv-training leer je ook hoe een deur te openen.
17 kudos 2026-06-09 11:38:35 op Spelen met VR bril
Wat heeft dit met karma te maken? Dit is gewoon een spelletje natuurlijke selectie.
-1 kudos 2026-06-08 17:30:11 op Paardelul heeft geen geduld
@MVahl | 08-06-26 | 16:48: Het zijn wel vaak Opel rijders die dit lompe gedrag vertonen.
-3 kudos 2026-06-08 17:26:30 op Paardelul heeft geen geduld
@Superman; jij moet je afvragen waar jij thuishoort!
6 kudos 2026-06-05 20:42:48 op Bejaarde snijdt met grote grijns af.
Precies! Even het gas los en zo'n voertuig kan mooi blijven rollen. Juist het stoppen en dan weer in beweging komen kost heel veel energie.
De dashcammert rijdt op 2 wielen over de rotonde en daar kan geen enkel mens op anticiperen.
10 kudos 2026-06-05 20:34:57 op Inhalen voor gevorderen
Dashcammert wilde rechts inhalen,. Vervelend mannetje ben je.
-10 kudos 2026-06-03 15:43:39 op Schootvis heeft honger
Harry Fanta?
5 kudos 2026-06-01 22:36:10 op Tesla red hertjes op de snelweg
@Kniptang | 01-06-26 | 20:44: Verbeeld je niks; het zijn gewoon 2 reeën.
2 kudos 2026-06-01 22:30:32 op Bijna frontaal ingereden op een vrachtauto
Het enige dat uitgehoond is, is je kont.
-10 kudos 2026-05-31 20:50:29 op Jullie spelen met mijn privé!!
Ganzen? De uploadert is een domme gans.
0 kudos 2026-05-31 20:47:46 op Hoofdpijn
Ouderwetse dikke kater.
-2 kudos 2026-05-31 20:42:33 op Doe maar een bochtje
Weer zo'n platkop met 0,5 promille bloed in z'n alcohol.
-12 kudos 2026-05-29 17:22:30 op Buurvrouw flipt volledig de pan uit
Dat kan niet in Nederland.
3 kudos 2026-05-29 17:11:10 op Bijna onder de vrachtwagen
@Murphys_Law | 29-05-26 | 17:06: Dat gaat over rijden tussen de file door. Hier gebruikte de motorrijder de gehele rijstrook.
5 kudos 2026-05-28 15:22:10 op Influencers krijgen gratis verkansietripje om reclame te maken op Mykonos
Daarom reis ik altijd letterrrlijk met alleen handbagage.
0 kudos 2026-05-26 13:31:34 op Ferrari gaat elektrisch met de Ferrari Luce
Ach, het hele filmpje, inclusief onderschrift, is kut.
1 kudos 2026-05-26 12:45:59 op Los gaan op producten die niet thuis horen in de supper
Inderdaad, dezelfde stip op de neus.
11 kudos 2026-05-26 12:41:45 op Warming up voor Defqon.1 in de tuin
Hoezo leuk? Ik zie alleen filmende mensen en een leeg terras.
-5 kudos 2026-05-25 11:24:10 op Doe maar een biertje en euhm…
Waarom denk je dat die Christenen altijd een hok vol kinderen hebben?
1 kudos 2026-05-24 11:29:52 op Lekker weer maar dan moet je niet insmeren
Die spuit met AAS moet in je reet en niet in je hoofd.
51 kudos 2026-05-23 17:37:57 op Tour de tokkie
RVV 1990 artikel 11; Fietsers dienen elkaar links in te halen; zij mogen andere bestuurders rechts inhalen.
Dashcammert op brommer is achterlijke mongool met zijn agressie.
-1 kudos 2026-05-23 17:15:39 op Wat doe jij zoal de hele dag op je werk?
Bij de Gamma!
-1 kudos 2026-05-23 15:08:37 op Stoppen met die gore neuqgeluiden
Zelfs Francisca (Jan Smit groepsapp) gebruikt tegenwoordig Copilot voor spellingscorrectie.
-3 kudos 2026-05-23 15:04:00 op Bloedzuigerig gedrag naar agent
Wie is Owen O'Brien?
11 kudos 2026-05-17 17:59:28 op Nieuw Nederlands kogelstootrecord
@Heyn166 Jij waarschijnlijk niet.
-68 kudos 2026-05-17 17:52:33 op XR blokkeert Maersk hoofdkantoor in DK, lange lat erover.
Kom maar op met de minnetjes maar dit slaat nergens op. Op 1.23 wordt iemand die op de grond ligt met de knuppel op z'n nek/achterhoofd geslagen.
0 kudos 2026-05-15 17:20:57 op DumpertMuziek vandaag: Richard Pertijs
Wat is Lytse Hille oud geworden!
10 kudos 2026-05-15 16:08:09 op Rondje Zandvoort gaat mis
Als je zo de bochten neemt dan is het niet gek dat de auto alvast 112 belt.
-4 kudos 2026-05-15 16:04:35 op Redding van de dag
Waarom ze dat gebied ooit hebben ingepolderd is een raadsel voor mij. Man, je wilt er dood nog niet eens liggen. En dan die A6 bij Lelystad; de gemiddelde N-route in Zuid-Afrika is er minder slecht aan toe.
1 kudos 2026-05-15 15:53:27 op Autoband verloren
Die ligt in de kofferbak.
-1 kudos 2026-05-15 15:48:52 op Fietsen door de natuur
Dan doe je toch iets niet goed, onzeker mannetje!
27 kudos 2026-05-14 12:34:20 op Starter op de huizenmarkt
Het is goed om je te beseffen dat er binnen jouw eigen kring enige weerstand kan zijn tegen je aanwezigheid.
26 kudos 2026-05-14 12:31:15 op Starter op de huizenmarkt
Het is fijn om te lezen dat mensen met dyslexie een levendige fantasie kunnen hebben.
3 kudos 2026-05-12 16:50:41 op You can’t park there mate
Aan de uitspraken en muziekkeuze te horen is dit een barre gaander die voor het minimumloon aan het stampen is.
15 kudos 2026-05-12 10:32:11 op Je maatje mee in de Audi
Iemand met een beperking vind het grappig om iemand met een beperking te treiteren.