18,155 +19274 -1119
Kudos
#3918 (Top 1.2260%)
| Kudos/dag | 3.09 |
| Kudos/reaguursel | 14.25 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2035 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -136 |
18,155 +19274 -1119
Kudos
#3918 (Top 1.2260%)
| Kudos/dag | 3.09 |
| Kudos/reaguursel | 14.25 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2035 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -136 |
1,274
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.22 |
| Topreaguursels | 4 |
| Woorden per reaguursel | 13.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.21 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 10 |
| Geregistreerd op | 23-05-2010 |
| Eerste reactie op | 23-05-2010 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-23 22:17:42 op Hond uitlaten in Amsterdam
Zou het?
0 kudos 2026-06-23 12:39:02 op Reaguurders in de club
Die faceswap-video's zijn toch allang weer uit de mode?
2 kudos 2026-06-22 21:36:29 op Outdoor yogaklasje op Times Square tijdens het WK
Ziet er niet uit als een feestje.
14 kudos 2026-06-21 21:25:57 op 4-0 Oranje met vertraging bij bar
Einstein zei het al, tijd is relatief.
15 kudos 2026-06-20 23:03:16 op Binnenkort 5G in de hele buurt
Alsof of t'ie uit Thunderbirds is komen rijden.
0 kudos 2026-06-19 23:23:46 op Schotten op pad
Wat is dit nou weer voor een weg-met-ons reactie?
2 kudos 2026-06-19 23:02:24 op Wielrenwedstrijd in beeld brengen
Balanceren, kun je leren
8 kudos 2026-06-19 22:45:00 op Geen vrede!
Hedde gij dat gedaan?
Nee.
Hedde gij dat gedaan?
Ja
Godverredomme Eva!
1 kudos 2026-06-17 21:36:07 op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
Ik vond het beeld op de BBC ook niet geweldig. Op VRT Canvas is het mistige beeld weg, hogere resolutie, framerate en betere kleuren.
0 kudos 2026-06-13 23:15:38 op Stukje Schotse cultuur
Daar zie je hoe cultuur wordt bijgebracht, naast papa meelopen, prachtig.
-1 kudos 2026-06-12 12:06:32 op Berg lekt een beetje
@Dizsaidup | 12-06-26 | 11:07:
Oh ja? Waarom zit er dan koeling in een ruimtepak?
8 kudos 2026-06-05 22:59:19 op Ja hoe dan?!
Jij bent zeker ook goed in stiften?
4 kudos 2026-06-05 22:55:50 op Bochtje pakken
Als je in een auto zit, ben je dan binnen of buiten?
12 kudos 2026-06-03 16:35:08 op Hoeveel brandstof heb ik nog?
Mijn Rolex uit Turkije had zo'n zelfde kleine wijzer.
3 kudos 2026-06-01 21:34:12 op Nog een Maltabiem voor je bakkes
Op 00:04 ook
11 kudos 2026-06-01 12:07:18 op Scooter kiest het hazenpad
Vluchte Ling
2 kudos 2026-05-30 22:52:01 op Niet geschoten is altijd mis
Dat was ten minste een echte lach
-2 kudos 2026-05-30 22:46:41 op Cowboy heeft geen angst
Classic
0 kudos 2026-05-30 00:07:12 op Buurvrouw flipt volledig de pan uit
De buurvrouw verdient ook wel een eervolle vermelding.
3 kudos 2026-05-29 23:20:31 op Water is rots-smoothie
Dus de vloer is water?! Okay
5 kudos 2026-05-29 23:10:45 op Fatbiker heeft het gas erop
Ik zie een bowlingbal
3 kudos 2026-05-27 23:02:35 op Guys ik heb een idee voor de zomer man
Klopt, een beetje kerel heeft aan een lege vissenkom voldoende.
2 kudos 2026-05-23 00:33:50 op Tetten in het reuzenrad
En de tepels loensen ook nog
-1 kudos 2026-05-21 21:52:59 op Wie helpt Martin?
Martin heeft veel detective-verhalen gelezen, aanname
0 kudos 2026-05-20 14:35:31 op Dorstig weer
Aliens in het vooronder!!!
44 kudos 2026-05-19 12:09:28 op Sjoelkampioenschap
Wij deden altijd 1 sjoelsteen tussen de schaal met plakjes leverworst. Zo is oma aan haar kunstgebit gekomen.
129 kudos 2026-05-18 13:47:00 op Loosdrecht.. AZC-demonstratie
Daar zat geen woord Turks bij
3 kudos 2026-05-14 00:39:45 op Patel heeft iets nieuws uitgevonden
Hoe je op een omslachtige manier je klauwen kunt verbranden
2 kudos 2026-05-12 12:34:35 op Hansu Kloku
En er na 14 jaar en 12.000+ optredens ervaring er nog als een zak zout naast staan.
30 kudos 2026-05-11 11:47:19 op Mahalo modderfukker
Ook niet bij je Sinterklaas-surprise.
5 kudos 2026-05-08 13:35:14 op Aangevallen door een bever..
Nee hoor. Tot voor kort werd er in Heemsschut en Stolp nog in wedstrijdverband met veulens geslingerd.
3 kudos 2026-05-08 12:26:00 op Mexicaans gegeten
Er zaten ook een paar zware Eskimo-maaltijden bij.
2 kudos 2026-05-06 16:32:42 op Toerist in China komt om nadat schommelattractie fout gaat
Lijkt mij ook. Het tuigje zit vast aan het lange touw om een lange slingerbeweging mee te maken. Het korte touw is alleen om haar over het randje te helpen.
1 kudos 2026-05-03 22:01:34 op Hagelstormpje in Texas
*korrels
0 kudos 2026-05-03 21:57:42 op Japanse barman is uitslovert
https://www.youtube.com/watch?...
16 kudos 2026-04-25 23:53:50 op Mitchel is boos
Heeft dit iets met de Jan Smit WhatsApp-groep te maken?
17 kudos 2026-04-24 12:12:16 op Glassterkte bepalen
Ja, dat kan minder omslachtig
22 kudos 2026-04-21 12:35:51 op IrisQueen laat tieten zien
@zwavelzuursaus | 21-04-26 | 11:09:
Ze laat haar lul toch ook niet zien
-2 kudos 2026-04-18 00:34:22 op Rotte kies verbouwen
Met zo'n reaguursel mag die Zwitsal-status er per direct af
0 kudos 2026-04-16 23:04:39 op fanatieke parkeer beheer
@owikzegmaarwat | 16-04-26 | 20:31:
Spreek jij maar even niet.
2 kudos 2026-04-15 12:25:49 op Pauperuitslover door de bocht
@hdegrootte | 15-04-26 | 11:10:
r/MustangsCrashing
r/SupercarCrash
r/IdiotsInCars
12 kudos 2026-04-15 12:16:57 op Bericht aan alle armen onder ons
Dat je niet met een Rolex om naar vakantiepark Europarcs moet gaan
1 kudos 2026-04-14 14:22:53 op He mag ik een biertje?
Ze maken jou niet gek hè?
1 kudos 2026-04-11 01:30:53 op Beroofd van schoenen
@Marmeladenglas | 11-04-26 | 00:19:
Ben je advocaat?
13 kudos 2026-04-11 01:20:28 op Muricaanse agenten
Desnoods een pan bami
19 kudos 2026-04-08 11:57:25 op RE: Je zal er maar lopen met je kinderwagen
Ik zie dit soort berichten liever een keer te veel, dan een keer te weinig
40 kudos 2026-04-07 21:59:01 op Handgranaat tot ontploffing brengen
Die is vergeten BIEM!!! te roepen
3 kudos 2026-04-05 00:18:57 op Artemis 2 crew wordt wakker met “Pink Pony Club”
@Kenny0031 | 04-04-26 | 21:46:
Hier een visualisatie van de verschillende reaties op je post.
https://www.youtube.com/watch?...
7 kudos 2026-04-03 23:01:26 op Ome Aad doet één keer in z’n leven
Die pret in zijn ogen, mooi
-1 kudos 2026-04-03 12:05:57 op Dat is dan 14 euro 10
Hoezo? Hij zingt toch 'ik heb ook nog een lekkerbek'?