DumpStats voor VetPotje

18,155 +19274 -1119

Kudos

#3918 (Top 1.2260%)

Kudos/dag 3.09
Kudos/reaguursel 14.25
Meeste kudos op 1 reaguursel 2035
Minste kudos op 1 reaguursel -136

1,274

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.22
Topreaguursels 4
Woorden per reaguursel 13.1
Reacties per reaguursel 0.21
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 10
Geregistreerd op 23-05-2010
Eerste reactie op 23-05-2010

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-19 23:23:46 op Schotten op pad
Wat is dit nou weer voor een weg-met-ons reactie?

8 kudos 2026-06-19 22:45:00 op Geen vrede!
Hedde gij dat gedaan?
Nee.
Hedde gij dat gedaan?
Ja
Godverredomme Eva!

0 kudos 2026-06-13 23:15:38 op Stukje Schotse cultuur
Daar zie je hoe cultuur wordt bijgebracht, naast papa meelopen, prachtig.

-1 kudos 2026-06-12 12:06:32 op Berg lekt een beetje
@Dizsaidup | 12-06-26 | 11:07:
Oh ja? Waarom zit er dan koeling in een ruimtepak?

8 kudos 2026-06-05 22:59:19 op Ja hoe dan?!
Jij bent zeker ook goed in stiften?

4 kudos 2026-06-05 22:55:50 op Bochtje pakken
Als je in een auto zit, ben je dan binnen of buiten?

-1 kudos 2026-05-21 21:52:59 op Wie helpt Martin?
Martin heeft veel detective-verhalen gelezen, aanname

0 kudos 2026-05-20 14:35:31 op Dorstig weer
Aliens in het vooronder!!!

44 kudos 2026-05-19 12:09:28 op Sjoelkampioenschap
Wij deden altijd 1 sjoelsteen tussen de schaal met plakjes leverworst. Zo is oma aan haar kunstgebit gekomen.

2 kudos 2026-05-12 12:34:35 op Hansu Kloku
En er na 14 jaar en 12.000+ optredens ervaring er nog als een zak zout naast staan.

5 kudos 2026-05-08 13:35:14 op Aangevallen door een bever..
Nee hoor. Tot voor kort werd er in Heemsschut en Stolp nog in wedstrijdverband met veulens geslingerd.

3 kudos 2026-05-08 12:26:00 op Mexicaans gegeten
Er zaten ook een paar zware Eskimo-maaltijden bij.

16 kudos 2026-04-25 23:53:50 op Mitchel is boos
Heeft dit iets met de Jan Smit WhatsApp-groep te maken?

-2 kudos 2026-04-18 00:34:22 op Rotte kies verbouwen
Met zo'n reaguursel mag die Zwitsal-status er per direct af

0 kudos 2026-04-16 23:04:39 op fanatieke parkeer beheer
@owikzegmaarwat | 16-04-26 | 20:31:
Spreek jij maar even niet.

1 kudos 2026-04-11 01:30:53 op Beroofd van schoenen
@Marmeladenglas | 11-04-26 | 00:19:
Ben je advocaat?

-1 kudos 2026-04-03 12:05:57 op Dat is dan 14 euro 10
Hoezo? Hij zingt toch 'ik heb ook nog een lekkerbek'?