DumpStats voor DumpertNerd1980 👶

5,897 +6649 -752

Kudos

#12173 (Top 3.8090%)

Kudos/dag 50.4
Kudos/reaguursel 10.7
Meeste kudos op 1 reaguursel 1025
Minste kudos op 1 reaguursel -44

551

Reaguursels

Reaguursels/dag 4.71
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 12.5
Reacties per reaguursel 0.33
Meeste reaguursels op 1 dag 15
Aantal x weggejorist 11
Geregistreerd op 27-02-2026
Eerste reactie op 27-02-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-23 16:52:22 door nieuwsgierige pelg op Engvis is eng
Dat moet een triestig leven zijn: nooit eens echt rustig te kunnen kakken, laat staan ervan te genieten.

2 kudos 2026-06-23 10:11:09 door PeterPandemie op Engvis is eng
Vaak ben je te bang. Het zal wel lekker meuren dan op die zolderkamer van je.

1 kudos 2026-06-22 10:44:37 door nlnoob op Consumentenprogramma Kassa stopt
@KlaagKadaver | 22-06-26 | 11:38:
Haha, ben je echt zo naïef om te denken dat dit in Azië anders zit?
China heeft de meest heftige onderdelen van het kapitalisme overgenomen in hun communistische regime. India is al bijna veertigjaar een staatskapitalisch land. Beide dan wel met veel conglomeraten, vriendjespolitiek en dus corruptie.

1 kudos 2026-06-22 10:43:42 door zzz op Consumentenprogramma Kassa stopt
Als ze moeten bezuinigen, wat had je dan verwacht dat er zou gebeuren? Dat de meest winstgevende programma's eruit zouden gaan?

-1 kudos 2026-06-22 09:38:47 door KlaagKadaver op Consumentenprogramma Kassa stopt
Dat is overal zo, je gaat natuurlijk niet in je eigen vlees snijden he? Dat doe je waar het geen pijn doet.
Daarom is de westerse economie gedoemd te verliezen van de Aziatische.

1 kudos 2026-06-21 10:43:41 door luchtbakkers op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
Wij zijn de kapot-maak-politie. En terecht want dit soort figuren verdienen geen aandacht meer in de toekomst, alleen een cel van 1 bij 1, of in een GGZ instelling. Dit soort gedachtes horen niet op het internet thuis. En nu zijn het nog 18 jarige, straks heeft hij ineens geen moeite meer met minderjarige en krijg je dat soort ellende weer.

12 kudos 2026-06-20 05:45:00 door Aleksandr op Wel lange relatie gehad
Ik ben tegen de 60 en heel gelukkig getrouwd met mijn buurmeisje dat ik al ken vanaf mijn 3e dus ik zit helemaal met ogen als schoteltjes te kijken!

6 kudos 2026-06-17 14:05:01 door deepcage op Feesten, zuipen en zoenen..
jij bedoelt die laatste? dat vind ik juist de mooiste van de groep. Schattig gezichtje. Niet zo graatmager. Daar kun je tenminste nog eens goed tekeer mee gaan. Die andere die breek je zo doormidden.

0 kudos 2026-06-15 15:39:23 door Parabolicus op Kokhalzen
Beter mikken pik, dan heb je echt geen 30 kilo nodig.

2 kudos 2026-06-13 00:25:57 door DeviousDick³ op Lekker dansje
de meeste vrouwen die ik ken douchen elke dag hoor.. de jouwe niet?

3 kudos 2026-06-08 17:37:25 door De_GBS op Jonge Amsterdammers...
Inderdaad, je moet toch eerst iets in je lijf hebben om er uit te zweten, niet?