1,191 +1511 -320
Kudos
#33229 (Top 10.3976%)
| Kudos/dag | 1.04 |
| Kudos/reaguursel | 15.27 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 281 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -85 |
1,191 +1511 -320
Kudos
#33229 (Top 10.3976%)
| Kudos/dag | 1.04 |
| Kudos/reaguursel | 15.27 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 281 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -85 |
78
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.07 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 10.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.88 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 2 |
| Geregistreerd op | 09-05-2023 |
| Eerste reactie op | 09-05-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
5 kudos 2026-06-21 16:46:11 door manymore op Willie en Max op bezoek in de Oranjekleedkamer
Het viel mij ook op, als je de groepsfoto ziet dan lijkt WappieWout zelfs te bukken om er niet op te hoeven staan.
1 kudos 2026-06-17 07:03:17 door MrRoyal op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
@B0R3AT | 16-06-26 | 21:54: Haha als echt niks ertoe doet, dan doet jouw "maar ik geef hem liefde en onderdak" er ook niks toe. Je kunt het nihilisme niet halverwege je eigen zin uitzetten omdat het je nu even uitkomt.
-1 kudos 2026-06-16 19:54:33 door B0R3AT op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
Het zijn van een mens ook; Je wordt geboren en gaat dood; Om te denken dat je leven enig nut heeft gehad is achterlijk. Wie bepaalt wat nuttig is, wat zinvol is, welke regels we moeten volgen?
Het is allemaal onzin. Dus als ik een huisdier heb, en ik geef die liefde, eten, onderdak dan is dat wat het is. Iets waar ik mijn onzinnige tijd aan wil besteden. En in het kader van een miljard of triljoen jaar maakt het allemaal niets uit.. Achterlijk? Who cares...
2 kudos 2026-06-16 19:49:32 door MrRoyal op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
@DAFLUP @Denniskarpes: Er bestaat geen natuurlijke hond meer." Dank je wel, dat is precies mijn punt, alleen ben jij te druk met juichen om door te hebben dat je net mijn argument hebt opgeschreven.
Lees terug wat je zelf zegt. Het dier kan niet meer zonder ons. Loslaten zou wreed zijn. Het "geeft meer om zijn baas dan om zijn eten." Jullie horen daar een liefdesverhaal in. Ik hoor iets anders: we hebben doelbewust een wezen gefokt dat zó afhankelijk van ons is gemaakt dat het zonder ons doodgaat. Dat is geen verdediging van huisdieren houden. Dat is de aanklacht.
0 kudos 2026-06-16 19:48:47 door Anaalintruder op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
Dat wordt minnen!
6 kudos 2026-06-16 19:46:03 door A. Tractie op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
@DePoema: Je klinkt als een mocro, die hebben ook nooit huisdieren. Vinden ze maar raar.
4 kudos 2026-06-16 19:26:42 door DAFLUP op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
@MrRoyal | 16-06-26 | 21:09: Natuurlijke vrijheid? Honden zijn al duizenden jaren gelden gefokt om bij mensen te wonen. Er is geen natuurlijke vrijheid voor een hond. Want er bestaat geen natuurlijke hond.
-3 kudos 2026-06-16 19:25:36 door Denniskarpes op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
Je heb er praatgroepen voor hè. Azijnzeiker.
Het baren van jou had al verboden moeten zijn.
Een gemiddelde hond geeft meer om zijn baas als om zijn eigen vreten. Een gemiddeld mens heeft dat niet eens. Een hond als dit heeft geen natuurlijke vrijheid. Een gedomnesticeerde hond heeft misschien dezelfde voorouders als een wilde hond. Alleen zijn ze na duizenden jaren niet echt meer te vergelijken. Dus als je nou even nagedacht had, is deze hond NU zijn vrijheid kwijt. Maar hé, in The Land of The Free is niemand vrij. Grootste hypocriete plek op aarde.
-1 kudos 2026-06-16 19:09:28 door MrRoyal op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
@Kingphisher | 16-06-26 | 20:56: ehm je ontneemt het dier zijn natuurlijke vrijheid. Zou al genoeg reden moeten zijn. Dan heb ik het nog niet eens over die malloten stemmetjes die ze moeten aanhoren van hun "baasjes" en bezoekers.
0 kudos 2026-06-16 18:56:23 door Kingphisher op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
Neem ons eens mee in die gedachtengang van je.....
0 kudos 2026-06-16 18:53:23 door DePoema op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
Ahh minnetjes, je moet er wel over nadenken hè Anita
9 kudos 2026-02-14 13:16:28 door Aftrekken.in.Excel op De echte Chocoprins
Wij regelen het hier wel, blijf maar lekker daar!
17 kudos 2025-12-21 16:40:30 door zusje v Christina op Co distantieert zich niet van smeerpijperij
De andere kant kijkt ook porno. Of bedoel je de nsb?
26 kudos 2025-12-21 16:18:36 door Naregeit op Co distantieert zich niet van smeerpijperij
Wat is er nou lachwekkend aan dat de beste man van de andere kant is?
89 kudos 2025-12-21 16:00:08 door Ekm11 op Co distantieert zich niet van smeerpijperij
Ook zo laf doorzagen, vieze hypocriet!
-3 kudos 2025-12-14 09:26:30 door RonnieBeGood op Zuipen en vuurwerk is geen goede combinatie
En bij dat aangeven zie ik die met illegaal vuurwerk als de Nazi's, land verraders zijn het net als cokesnuivers en ander gespuis, en die moeten kaalgeschoren worden en buiten de stad gedumpt worden.
-3 kudos 2025-12-14 09:22:30 door RonnieBeGood op Zuipen en vuurwerk is geen goede combinatie
@pooptickler | 14-12-25 | 08:22: Ja, want als het verbod er is dan kunnen veel meer instanties iets, De hypotheek verstrekker zegt je hypotheek op, de verhuurder zegt het contract op, de kinderbescherming neemt je kinderen mee.. Na het verbod is het niet alleen de politie meer, we kunnen dan veel harder straffen door alles af te pakken en deze mensen aan te bieden bij het leger des heils omdat hun woning is gesloten door de Burgemeester.. De eerste huisuitzettingen zijn al geweest, dus de jurespudentie ligt er al! Ergens hoop ik dat die mannekes doorgaan, zodat er veel huizen leeg komen voor fasoenlijk volk! Ik ga eenieder die ik tegenkom met zwaar vuurwerk aangeven, in de hoop dat ze hun huis worden uitgezet!
0 kudos 2025-12-14 07:22:17 door pooptickler op Zuipen en vuurwerk is geen goede combinatie
Ah u denkt dat het dmv een verbod ook echt zal stoppen? Ik ben van mening dat het te vergelijken valt met de drooglegging in Amerika van 1920, kortom iedereen gaat het elders zoeken en de boeven in dat wereldje zullen er stinkend rijk van worden.
0 kudos 2025-12-14 06:19:20 door kaalmetbaardentattoo op Zuipen en vuurwerk is geen goede combinatie
Misschien ben je volgend jaar wel dood, ben je dan ook in de hemel?
10 kudos 2025-12-13 20:52:21 door Ruud66 op Zuipen en vuurwerk is geen goede combinatie
Er in nog geen definitieve wet aangenomen dus misschien een jaar extra vuurwerk
27 kudos 2025-09-21 18:53:22 door Rjts op Willy heeft een dubbelganger
Ik zie n dikke Søren Lerby
4 kudos 2025-08-13 14:22:29 door teennagel op Vlieg op
Wat zal die medewerkster gelachen hebben.
4 kudos 2025-08-11 16:32:21 door WSjenk op Nothing beats a...
https://www.dumpert.nl/item/10...
38 kudos 2025-06-30 08:23:05 door AmanitaMuscaria op Rotterdam motor playground
Zo jammer dat ik ( al 40 jaar door weer en wind op de motor als enige vervoer) door het gedrag van een kleine groep die het verpest voor de rest als een totale egoïst bestempeld word
-1 kudos 2025-06-28 06:35:09 door ikdenkwat op Blockparty Scheveningen
Nou zegt genoeg die moet je blokken
0 kudos 2025-06-27 11:44:43 door owikzegmaarwat op F1 oostenrijk
het ging bijna fout bij de eerste, dat was nog geinig geweest maar helaas...
19 kudos 2025-06-27 07:23:44 door brie-de-penis op F1 oostenrijk
Dat begint bij mij al met mensen met een redbull jas plus pet.
2 kudos 2025-05-14 08:08:51 door AleHindriks op Kolega… katastrofa!
Precies dat!
3 kudos 2025-03-30 11:50:52 door jamaarikweethetbeter op Belgische reaguurder kiest kenteken
Nederland is eigenlijk een uitzondering dat je niet een custom nummerplaat kan kopen.
15 kudos 2025-03-23 18:14:14 door john68 op Gooi de zio's in de gracht
grove belediging voor mongolen
4 kudos 2024-10-05 14:38:20 door Rubberen-Robbie op Hoe maar een kentekenplaatje
Grappig. Ik vindt het juist een top idee! Zouden we in NL ook moeten doen!
Ik zie dit als 'gemakkelijke vrijwillige belasting'. Wel minimaal 2000 euro per karakter op de kentekenplaat (en verder huidige regels qua wat wel/niet mag qua karakter combinaties toepassen).
Laat al die losers maar lekker betalen om hun (kenteken) ego te vergroten.
Beetje afhankelijk van de gekozen tekst lijkt me dit verder ook prima te gebruiken voor extra gerichte controles?
1 kudos 2023-12-25 18:49:42 door Flexibessie op Meisje kan turntrucje
@Kingphisher | 25-12-23 | 11:21: niet op groen in elk geval
26 kudos 2023-12-25 10:21:24 door Kingphisher op Meisje kan turntrucje
Djezus waar ligt jouw focus?
-7 kudos 2023-12-15 13:05:42 door morsen op Sneeuwduikje
das een beste neus
14 kudos 2023-12-15 12:45:58 door Verkerk op Sneeuwduikje
prima, geen dank bij deze
15 kudos 2023-11-27 07:35:22 door freakspark op Is dit rood?
De bal niet, nee.
18 kudos 2023-11-27 07:32:21 door Mosie op Is dit rood?
Doe maar geen scheids worden
0 kudos 2023-11-24 13:07:27 door BOOMbox op PVV aanhangers andere hoek
Of MVV.
8 kudos 2023-11-24 09:24:47 door StevenQ op PVV aanhangers andere hoek
Nee, dat is PSV
1 kudos 2023-11-23 13:07:07 door DePoema op Nieuwe maximum snelheid
We kunnen dit wel minnen, maar het is precies zoals @Zieligventje zegt
1 kudos 2023-11-23 12:51:10 door Zieligventje op Nieuwe maximum snelheid
@Tommieson | 23-11-2023 | 08:03: Maar, een groot deel van de stemmers verwacht nu gewoon dat wij als land op slot gaan, dat de Islam verboden gaat worden. Heel veel kiezers zijn toch helaas de hersenloze nietsnutten, genietend van een uitkering, die brallen dat de buitenlanders eruit moeten... Die komen nu bedrogen uit, mocht Wilders het voor elkaar krijgen om een kabinet te vormen.
1 kudos 2023-11-23 08:41:18 door RealChemicalEngineer op Nieuwe maximum snelheid
@Erikjan79 | 23-11-2023 | 09:23: Een vrij linkse partij die het voor de burger opneemt?
1 kudos 2023-11-23 08:23:04 door Erikjan79 op Nieuwe maximum snelheid
@Tommieson | 23-11-2023 | 08:03:
Toch benieuwd. Noem eens een paar punten die overblijven als je de extreme en onzin punten weghaalt en dan de punten waar je zeker weet dat VVD en NSC niet in meegaan. Wat blijft er dan over?
2 kudos 2023-11-23 07:20:02 door Schraalhans op Nieuwe maximum snelheid
Regeren is je ruggengraat verliezen. Sterkte Geert!
12 kudos 2023-11-23 07:03:48 door Tommieson op Nieuwe maximum snelheid
Kort door de bocht.. Ook PVV heeft een coalitie nodig. Als hij volledig aan zijn standpunten vast blijft houden, is er geen partij die met hem samen wil werken, waardoor er nog geen meerderheid is en geen coalitie gevormd kan worden. In dat geval, kun je stemmen wat je wil, maar is er nog geen definitief kabinet met PVV. Dus hij moet wel wat van z'n standpunten "verzachten".
35 kudos 2023-11-23 07:00:39 door Dizsaidup op Nieuwe maximum snelheid
Rustagh meneertje Jetten, rustagh.
-1 kudos 2023-11-22 21:16:29 door john68 op Exitpoll van 21:00u
wat doe je hier dan.
8 kudos 2023-11-22 20:28:17 door Uhoortnogvanons op Exitpoll van 21:00u
Kereltje toch. Zakdoekje?
2 kudos 2023-11-20 15:30:12 door Merel... op Pony mishandeld op manege Breugelhoeve
Maat sommige paarden vinden het zelfs leuk. Met de paardensport zelf is niks mis zolang paarden het zelf ook leuk blijven vinden. Video's zoals deze is zeker wel wat mis mee
-4 kudos 2023-11-19 19:05:42 door Cesare Lombroso op Zit je lekker te vissen
Als iedereen dit pepernoten noemt, zijn het gewoon pepernoten. Het woord "kinderen" was vroeger ook fout.