15,676 +17188 -1512
Kudos
#4669 (Top 1.4610%)
| Kudos/dag | 8.31 |
| Kudos/reaguursel | 15.75 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2468 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -107 |
15,676 +17188 -1512
Kudos
#4669 (Top 1.4610%)
| Kudos/dag | 8.31 |
| Kudos/reaguursel | 15.75 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2468 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -107 |
995
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.53 |
| Topreaguursels | 4 |
| Woorden per reaguursel | 31.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.48 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 31 |
| Geregistreerd op | 24-04-2021 |
| Eerste reactie op | 24-04-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2026-06-18 10:04:40 op Misbruikmeisje Thijs Römer snapt niks van theatertour
Ze was 14; Neem maar aan dat ze eetproblemen heeft door wat haar is overkomen. Daarmee is jouw reactie kut; We hebben het hier wel over iemand die misbruikt is. Niet over hoe ze er nu uit ziet...
7 kudos 2026-06-16 22:08:42 op Nederlandse kitesurfer waagt een sprongetje
@Creatieloos | 16-06-26 | 20:31: Klopt.. Was idd te vroeg. Moest nog een bungee koord aan.
-1 kudos 2026-06-16 22:02:58 op Het was weer gezellig in de pub
Probeer je netjes in de garage te parkeren, wordt iedereen boos. Soms begrijp ik het niet na 40 bier...
-1 kudos 2026-06-16 21:54:33 op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
Het zijn van een mens ook; Je wordt geboren en gaat dood; Om te denken dat je leven enig nut heeft gehad is achterlijk. Wie bepaalt wat nuttig is, wat zinvol is, welke regels we moeten volgen?
Het is allemaal onzin. Dus als ik een huisdier heb, en ik geef die liefde, eten, onderdak dan is dat wat het is. Iets waar ik mijn onzinnige tijd aan wil besteden. En in het kader van een miljard of triljoen jaar maakt het allemaal niets uit.. Achterlijk? Who cares...
-38 kudos 2026-06-16 21:01:20 op Wat je allemaal niet op Marktplaats kan kopen
Amateur; Hier rijden we de vrachtwagen voor om 200 winkelwagentjes van de Jumbo te verkopen aan Poolse supermarkten. FF het logo er af halen en we krijgen er 10.000 voor. 50 euro per stuk.
2000 euro voor de vrachtwagen en benzine, transport naar Polen.
1 kudos 2026-06-15 10:28:31 op Lapdance geven
@ikdenkwat | 15-06-26 | 10:20: Ik heb het geprobeerd met tape te repareren. Kan het niet aanraden.
-3 kudos 2026-06-12 12:17:21 op Pleurt op met dat mieljeu
Het probleem is dat verbieden makkelijk is; Zoek liever naar oplossingen; Men wil graag uiting geven aan het WK; Dan is een oranje mat van natuurlijke materialen die de Partij van de Dieren gratis doneert ter vervanging van plastic een stuk beter.
-2 kudos 2026-06-12 11:26:53 op Oplichting bij de benzinepomp met schroeftruc
En dan hebben ze een reden om je aan te klagen voor mishandeling. Er zijn genoeg camera's. Je schiet er niets mee op en bent dan ook nog eens de dader. Misschien ben jij wel een lage IQ kuthoer als je zoiets doet?
15 kudos 2026-06-12 11:18:00 op Elke dag een vluggertje?
Als dat geen neuken wordt; Wel eerst ff douchen, want anders zit er overal verf op.
21 kudos 2026-06-11 12:46:24 op Clownmevrouw bekrast auto’s in Eemnes
Bijzonder om te zien wat voor een gekke mensen er in Nederland leven. Ik geloof niet dat het beter gaat worden. Er is al geen geld meer voor onderhoud van de wegen (Groningen, Drenthe en Friesland is gestopt). Er moet nog meer bezuinigd worden vandaar de plannetjes voor verkorte WW, sneller hogere AOW leeftijd, etc. Ten opzichte van andere Europese landen hebben we minder toegang tot medicijnen vanwege onderhandelingen op de kosten en beoordeling effectiviteit. Gasvoorraden op laagste punt ooit en worden niet gevuld door hoge kosten. Nederland is hard aan het afglijden. Dit filmpje is daar een goed voorbeeld van.
17 kudos 2026-06-11 12:39:41 op Rellen kijken in Noord-Ierland
Ik ben altijd weg zodra er ellende is; Als ik veel politie zie ga ik ook weg. Dan is de sfeer toch al verpest. Dit is een prima voorbeeld daarvan.
6 kudos 2026-06-09 09:45:59 op Open sollicitatie reaguurdersrelatie
Hoe dikker het mokkel des te meer opties voor mijn wokkel.
35 kudos 2026-05-29 13:05:32 op Lekker weer
En zijn vrouw naast hem met die zwarte bh geeft geen fuck... Typisch
3 kudos 2026-05-28 23:56:39 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
Dit was Frans. Hij is boos dat zijn moeder en dochter mee doen met de verkeerde optocht.
Aanvankelijk dachten ze dat het carnaval was.
Wat ik begrijp; Nederland lijkt wel een circus tegenwoordig; De clowns lopen los.
13 kudos 2026-05-28 15:55:40 op LulKleine belachelijk maken
Ik mis de versie waar hij vanachter in de bak wordt gepakt terwijl hij dit zingt.
3 kudos 2026-05-28 15:53:05 op Mag jouw vrouw
Zie hier het laatste onderzoek van wetenschappers naar evolutie binnen de Wollah gemeenschap. Na jaren van analyse door een van onze krachtigste AI systemen kunnen we nu begrijpen wat deze 2 mannetjes (niet geheel zeker; Een draagt een jurk) elkaar vertellen. Het blijkt dat we toch bepaalde tekenen zien van intelligentie. Integratie werpt misschien toch zijn vruchten af.
Topcomment 839 kudos 2026-05-28 15:34:24 op George, iets naar links... ja, nog meer... goed zo
Dit soort mensen zorgen ervoor dat vrouwen minder topless zonnen. Wees niet zoals deze gast, zodat we ook tieten weer naturel kunnen aanschouwen.
-2 kudos 2026-05-26 16:41:29 op Mega classic van de dag
Wat een onhandig geplaatst dressoir. Deze content is duidelijk niet voor autisten gemaakt.
7 kudos 2026-05-22 16:31:36 op DPV: Ouderen uit Oud-Beijerland voor wel 20.000 opgelicht door jonge daders
Ik zie meer diversiteit; Er is nu een Eva, Anna en Joris met daarnaast een Achmed, en Mohammed.
Ook qua geslacht is het goed verdeeld. 2 vrouwen en 3 mannen. Ben benieuwd hoe dat komt..
3 kudos 2026-05-22 16:19:09 op DPV: Wie kent deze vrouwen met gestolen bankpas in Barneveld?
Of gewoon met een vingerafdruk zoals op je telefoon. Of eventueel via 2 staps verificatie door een berichtje naar je telefoon.
0 kudos 2026-05-22 01:38:39 op Discussie tussen linkse meid en rechtse kaalkop
@DeBers | 21-05-26 | 14:27: voor een laaggeletterde vind ik het dan weer knap dat je het woord epistel kent.
-11 kudos 2026-05-21 13:35:49 op Discussie tussen linkse meid en rechtse kaalkop
"Jij wilt graag meer vluchtelingen". De argumentatie is al fout; Niemand wil meer vluchtelingen. Of vluchtelingen crimineler zijn maakt ook weinig uit voor de discussie. Waar het om zou moeten gaan is de structurele aanvoer van "vluchtelingen" die door Duitsland, België, Frankrijk naar Nederland komen. Deze landen zijn al veilig. Die mensen komen dus niet als vluchteling maar als immigrant. Nederland biedt mogelijk meer welvaart tov Frankrijk. Daarom willen ze hier zijn.
In Italie en Spanje zijn hele dorpen uitgestorven en hier zitten we met een woning tekort. Waarom is er geen Europese oplossing, met Europese asiel distributie? Wat is de draagkracht van Nederland?
Hoeveel man per jaar kunnen we aan en kunnen we huisvesten? Als we nu meer krijgen dan we aankunnen als dichtbevolkt land, dan zouden we van Europa hulp moeten krijgen om deze mensen in andere Europese landen te laten wonen. Italie en Spanje kent veel verlaten dorpen waar een bakker, kleine supermarkt, kapper zeer welkom is. Waarom niet vluchtelingen beoordelen op status, en bij goedkeuring opleiden en in een dorp zetten waar de meeste voorzieningen verdwenen zijn?
0 kudos 2026-05-19 21:22:57 op Dit heb ik toch net ook al voorgelezen?
Dat heb heb met die jaren 80 huizen; Dan moet je een betonzaag in de muur zetten, de leiding verleggen en alles weer netjes afstucen. Maar ja.. ik vind het nogal een hoop gedoe wat veel rommel geeft. Meer moeite dan dan het mooi wordt, want ik kan niet stucen.
0 kudos 2026-05-19 09:37:40 op Zeldzame hond gespot
@ItisIAgain | 19-05-26 | 09:25: Ja neem gewoon een lekkere ijs thee van Erik uit Deventer. Nu te bestellen bij Bol.com en de volgende dag thuis bezorgd.
6 kudos 2026-05-18 23:28:00 op Loosdrecht.. AZC-demonstratie
@martijnberendsen | 18-05-26 | 22:31: Ik niet.. Ben altijd blij geweest met mijn Turkse medemens. Vaak ondernemend en vriendelijk.
Een beetje zoals de meeste Nederlanders. Zijn goed te pruimen op de rotte appels na.
9 kudos 2026-05-18 23:23:27 op Homo pest homo's
Hij is inderdaad een homojager. Ik begrijp dat hij zelfs zo ver gaat om te verifiëren dat het een homo is dat hij zichzelf in zijn aars laat neuken... En dan zegt hij aan het einde.. Hebbes, Gotta chatch them all.. Persoonlijk ben ik meer van de Pokemons.
-1 kudos 2026-05-17 17:03:45 op Prachtige dag in de achterbuurt
@Kroegtijgert | 17-05-26 | 13:28: Is wel gezellig; Hoor dat dat mensen bij elkaar brengt;
0 kudos 2026-05-17 16:43:41 op Camerabeelden opgedoken aanslag in Modena
-weggejorist-
14 kudos 2026-05-16 22:30:25 op Boomer zei: Geen bommetje
Een domme opmerking en je staat voor de rest van je leven op een zwarte lijst. Nooit meer vliegen met KLM en Transavia. En als je geluk heb wisselen ze die lijst ook nog uit met andere maatschappijen waardoor je beter de caravan kan pakken. Dus wees niet zo als haar, en maak geen domme opmerkingen.
45 kudos 2026-05-14 18:04:11 op Starter op de huizenmarkt
Ik heb mijn woning verkocht en geïnvesteerd in Frist van Eerd Initiatief 2026; Vond het op FB; Ik leef nu onder een brug en betaal geen gemeentelijke belasting meer en heb geen onderhoudsproblemen. Kan het iedereen aanraden die van zijn vrouw en kinderen af wil.
114 kudos 2026-05-12 22:13:55 op Arrestatie bij AZC protest in den Haag
ff de cijfers er bij.
Immigratie:
- 2022 223.798
- 2023 137.366
- 2024 107.768
Asiel aanvragen
- 2022 35.535
- 2023 32.175
- 2024 24.073
Ik vat dat men tegen asiel aanvragen zijn gezien de cultuurverschillen. Echter is het totaal nog erger. Hoe kan een land zoals Nederland elk jaar 100.000 man extra krijgen en voorzieningen behouden (school, kinderopvang, huisarts, drinkwater, woning, doorvoer verkeer, etc)?
Welke stappen zet de regering om dit in goede banen te leiden? Volgens mij is het een grote puinhoop.
18 kudos 2026-05-11 23:56:27 op Grofvuil en afval ophalen met Stadsbeheer Rotterdam in Dumpert Filmt Je Werkplek
Niets dan respect voor deze lui; Zonder hen zou de boel een afvalberg worden.
0 kudos 2026-05-11 23:37:50 op Boze bouwvakkers
Ik gebruik de zakjes zodat mijn handen niet vies worden. Geen idee waarom jij dat niet snapt.
5 kudos 2026-05-07 17:04:32 op BREEK: Ali B. de bak in
Als ze je zelf op marokko.nl uitkotsen heb je het goed gedaan, prutser;
19 kudos 2026-05-07 16:50:48 op Eerste beelden Ali B in de bak
Het is wachten op de krantenkop: "Ali B. gevlucht naar Marokko"
vies mannetje
4 kudos 2026-04-30 23:17:56 op Palliedemo voor de kerk in Renswoude loopt uit de hand
Dit protest, maar ook het boeren protest, Els Rechts, Kickout zwarte piet, XR met hun A12 bezettingen, zal nooit mijn sympathie krijgen.
Het enige dat volgens mij echt werkt is een lobbygroep met veel geld oprichten en langs politici gaan voor steun. Een boycot op producten werkt ook. Je werk neerleggen massaal werkt ook.
Maar wanneer je marginaal tuig bent en je geen geld wil uitgeven aan je doel is zuigen schijnbaar het enige dat je kan doen. Doe dat dan lekker op Rottumerplaat.
11 kudos 2026-04-10 12:36:30 op Ze verbaast zich
Stom wijf; Ik ben 46 en game elke dag met een vast clubje online. Mijn vrouw is blij dat ze niet de hele dag aan mij vast zit en kan lekker winkelen met vriendinnen. Laat mensen gewoon lekker hun ding doen; Ik zeik ook niet over 200 schoenen en een speciale schoenenkast of gezeik dat een jurk wel of niet de kont goed doet lijken. Mijn kont ziet er namelijk altijd goed uit in een jurk.
-7 kudos 2026-04-07 14:10:00 op Dus jij wil niet betalen?
Doe maar een tijgerprintje
15 kudos 2026-04-03 10:19:17 op Ruzie om statiegeld
Ik snap er weinig meer van tegenwoordig "FAKA met deze Guy Kill"; Hij wil sex met hem? Gaat het dan om de junk met blikjes of de gast met een knotje.. Rotterdam is duidelijk niet meer wat het ooit was. De wereld is zo verwarrend dat ik maar op de zolder blijf.
14 kudos 2026-03-30 22:45:56 op Cadeautje voor de klas?
Als docent zou je een student moeten kunnen weigeren voor je les bij abject gedrag. Dat wordt lastig het jaar halen met een vak dat je niet kan volgen.
0 kudos 2026-03-29 18:13:10 op Nieuw verkeersbord in Lelystad
@Uhoortnogvanons | 29-03-26 | 17:27: Ik heb daar ook de voorkeur voor; Onze hond heeft al 4 katten gepakt in de tuin. Die zijn helaas allemaal niet even goed terecht gekomen. We hebben wel dierenarts kosten betaald en excuses gemaakt aan onze buren. Helaas waren die toch boos en vonden dat wij onze hond in de zomer niet in de tuin mogen laten rennen/spelen. Dat lijkt mij dan toch wel de omgekeerde wereld. Uiteindelijk maar een halsband met belletjes voor de hond als die in de tuin is. Maar ik ben bang dat het niet heel veel zal helpen.
5 kudos 2026-03-29 17:48:36 op Apocalyptische beelden uit Australië
De media gaat er wel mee aan de haal; Hier een aantal andere videos die wat langer duren dan 11 seconden:
https://www.youtube.com/watch?... https://www.youtube.com/watch?...
derde filmpje van 46 sec toont idd een realister kleurfilter: https://www.youtube.com/watch?...
7 kudos 2026-03-28 11:10:25 op Treinspotter wil mensen uit de weg hebben!
Doe normaal kerel; Soms moet je begrijpen dat iemand die geen gevaar voor je is, mogelijk een beetje mentaal beperkt is. Daar kan je dan toch gewoon vriendelijk mee omgaan. Waarom gelijk geweld willen gebruiken? Netjes aangeven dat het wel of niet mogelijk is, is voldoende.
28 kudos 2026-03-27 09:57:28 op Nieuwsflits: Ierland geraakt door raket
Ik ben gek op Donald Trump. Europa komt eindelijk samen. Geen afhankelijkheid meer van Amerika en ook geen export meer er naar toe.
Oprichting van eigen defensie industrie. En nu zijn laatste cadeau aan de wereld. Groene energie en een flinke reductie van Co2. Hopelijk lukt het hem de Iraniërs zo ver te krijgen dat ze de boel volledig kapot maken. Donald Trump praat als een retard en daarom hoort niemand wat hij eigenlijk zegt. Elke keer zegt hij MEGA, niet MAGA. Make Europe Great Again.
0 kudos 2026-03-26 11:59:57 op Ondertussen bij jeugdzorg..
Hoeveel is het de maatschappij waard om jongeren die de boel slopen, mensen terroriseren en nooit economisch wat zullen bijdragen of op ander gebied meerwaarde leveren een oplossing te bieden? Een verdrag met Uganda en dan daar een militair discipline kamp waar iemand zich nuttig kan voelen, een vak kan leren, is vele malen goedkoper dan wat er nu wordt gedaan. En als de problemen dan toch volledig mentaal zijn, onoplosbaar, is een gesloten psychiatrische instelling en levenslang onder de medicijnen ook een optie. En dat kan ook in het buitenland met goedkope verpleegkundigen.
0 kudos 2026-03-26 10:27:58 op De toekomst volgens Boekholt-O'Sullivan.
Er is gigantisch veel energie; En er zijn zeer veel dingen te doen om energie goed te gebruiken. Als men bijv. een douche neemt dan kan je een deel van de warmte terugwinnen die door het putje stroomt. Daarnaast hebben we zon en kan je ook met een zonnecollector water verwarmen. Als je warmte opslaat dmv een zandbatterij dan kan alle warmte van de zomer ook in de winter worden gebruikt. Er zijn voldoende mogelijkheden, maar in dit stomme land verzand alles in regelgeving en vergunningingen.
3 kudos 2026-03-26 10:24:34 op De toekomst volgens Boekholt-O'Sullivan.
relevant:
https://www.ad.nl/politiek/min...
-4 kudos 2026-03-25 09:48:08 op Verstoppertje spelen
Ik heb zelf wat stoom (15.000V dmv een zware condensator bank) op de deur gezet. De kat doet het inderdaad niet nog een keer. Waar kan ik trouwens een nieuwe kat kopen? Ben door mijn voorraad heen.
1 kudos 2026-03-25 09:45:00 op AI je nieuwe business idee voorleggen
@PSYx | 25-03-26 | 08:55: Dit is ook de reden dat ik gestopt ben met dit model. Ik gebruik de vereenvoudigde spraak module. Met het nieuwe spraakmodel krijg je nl. een persoon met een IQ < 80 die super enthousiast wordt van kattenbakkorrels. Wordt snel irritant.
-3 kudos 2026-03-25 09:42:15 op AI je nieuwe business idee voorleggen
Dat is vreemd. Mijn naam is Martijn en ik had wel behoefte aan zo'n dagverblijf. Ik ben gek op kinderen.