20,342 +20839 -497
Kudos
#3460 (Top 1.0827%)
| Kudos/dag | 91.63 |
| Kudos/reaguursel | 25.3 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 593 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -80 |
20,342 +20839 -497
Kudos
#3460 (Top 1.0827%)
| Kudos/dag | 91.63 |
| Kudos/reaguursel | 25.3 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 593 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -80 |
804
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 3.62 |
| Topreaguursels | 6 |
| Woorden per reaguursel | 21.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.48 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 31 |
| Aantal x weggejorist | 10 |
| Geregistreerd op | 15-11-2025 |
| Eerste reactie op | 15-11-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-14 04:03:08 door hoort u mij op Kinderbrommer op je auto
Meestal is de automobilist de lul, want verzekerd en de fiets niet.
0 kudos 2026-06-13 15:18:27 door Superjeap op Kinderbrommer op je auto
@Pilslikker | 13-06-26 | 13:41: Of meevallen, wie zal het zeggen...
11 kudos 2026-06-13 11:41:19 door Pilslikker op Kinderbrommer op je auto
Dat kon nog best eens tegenvallen
3 kudos 2026-06-13 09:30:27 door PeterPandemie op Ferdy knuffelt met transgenders in Thailand
*Denigrerende. Heracles was wel gedegradeerd.
0 kudos 2026-06-13 09:23:24 door DeviousDick³ op Ferdy knuffelt met transgenders in Thailand
dat vind ik een degraderende opmerking
1 kudos 2026-06-11 08:55:58 door Peterrrrrrrr op Invoegen zonder brein
De mens is altijd een hufter geweest, alleen nu staat het op beeld.
0 kudos 2026-06-09 21:36:14 door Johanvb op Brute beroving
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-09 21:07:04 door hansworzt op Brute beroving
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-09 20:51:31 door Handige Harrie op Brute beroving
Heb je zelf al wel iets geüpload dan?
12 kudos 2026-06-09 20:50:54 door zoindepoepertt op Brute beroving
hoezo bijzonder? dit is geen nieuws site he, dit is een site waar willekeurige filmpjes ingezonden kunnen worden...
ik snap je gedachtegang wel, jij denkt dat dumpert met opzet dat nieuws over belfast weg laat, maar waarom maak je je druk over een website waar willekeurige filmpjes ingezonden worden? je kunt je beter druk gaan maken over nieuws sites die het weglaten!
1 kudos 2026-06-08 19:37:55 door BromSnor86 op Uitkijken voor die Amerikaanse ultra's bij het WK
Ik vind beide sneu. Dat zelfgeile Ultrawereldje in Nederland, vertegenwoordigd door veelal onzekere puistenpubers met een bivakmuts. En dit Amerikaans volk wat voetbal doet lijken op de musical van groep 8.
1 kudos 2026-06-08 19:10:54 door RandyBiel op Uitkijken voor die Amerikaanse ultra's bij het WK
Zingen ze daar ook It's coming home?
6 kudos 2026-06-08 18:23:17 door Nutellaspekpannekoek op Paardelul heeft geen geduld
tenzij ze voor mij rijden, dan moeten ze wel standaard 20 km/h te langzaam rijden
15 kudos 2026-06-08 17:23:47 door Godjeminaz op Paardelul heeft geen geduld
Dat klopt, die hebben niet meer zo lang te leven.
16 kudos 2026-06-08 17:22:15 door HartstikkeBedrankt op Uitkijken voor die Amerikaanse ultra's bij het WK
Prima toch, beter dan die onzekere stakkers hier in Europa die alles slopen omdat ze niet met hun emoties overweg kunnen
-2 kudos 2026-06-08 16:54:07 door Janus_gelijkstroom op Hopeloze brakechecker
Die kan die niet betalen, want "auto" van een kwartje
0 kudos 2026-06-08 13:57:13 door Graham op Ik maak me onzichtbaar
Dat zijn de lekkerste
3 kudos 2026-06-08 09:42:31 door HihoSilver op Aftermath burenruzie Burgum
Klopt, én is ze waarschijnlijk opnieuw haar bijstandsuitkering kwijt aan het regelmatig laten weglaseren van de namen van haar ex-partners.
1 kudos 2026-06-08 08:40:39 door Vnees op Amerikaan leert van bestaan Amerika
En Horst ligt dan weer niet aan de Maas.
Google it.
-1 kudos 2026-06-07 21:39:52 door HuildendePanda op Interpretatieve dans compi
Even opgezocht... Vijftien jaar geleden alweer.
12 kudos 2026-06-07 18:19:50 door Superjeap op Politie gebruikt taser! Tijdens achtervolging op het alkmaardermeer
Vaarde? *voer!
-1 kudos 2026-06-07 17:31:16 door Graham op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
Die twee Nederlanders ook niet, terwijl ze zeker twee koppen groter zijn. Als we hier als Nederland de strijd mee moeten winnen...
10 kudos 2026-06-07 16:09:20 door ThaCleaners op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
Dit is de homo variant, de aanvaller weet dit alleen zelf nog niet.
5 kudos 2026-06-07 15:08:22 door MrRoyal op Max komt niet van de lijn in Monaco
@KoejoeloeckyLuke | 07-06-26 | 16:15: Ehh...dat doen andere teams toch ook?! Die leven met dezelfde regels....
9 kudos 2026-06-07 14:49:33 door Petskast op Amerikaan leert van bestaan Amerika
Nij Amerika is een buurtschapje linksonder in Friesland.
-20 kudos 2026-06-07 14:29:50 door Eephje op Tewaterlating van de andere kant
Padoem pats!
2 kudos 2026-06-07 14:18:27 door BromSnor86 op Max komt niet van de lijn in Monaco
Vorig jaar wist Max een hoop te masceren. Het hele seizoen kwam op zijn conto. Maar de armoede dit jaar bij Red Bull is niet te masceren. Ze laten hem gewoon in de steek met prutswerk.
-1 kudos 2026-06-07 14:15:05 door KoejoeloeckyLuke op Max komt niet van de lijn in Monaco
Ja vorig jaar deden ze ook niet mee om de titel, laat staan t/m de laatste race. Buiten dat is het natuurlijk belachelijk dat ze zelfs met al die motor bouw ervaring niet meteen een winnende kunnen leveren in het eerste seizoen met zeer complexe regels, idioot joh. Verwachtingsmanagement, blijft lastig voor sommigen.
3 kudos 2026-06-06 08:47:17 door elv1s op Fietser tegen de grond gereden
Zal de Rabobank fijn vinden.
4 kudos 2026-06-03 07:59:20 door Erikjan79 op RIP het Westen
Wacht maar tot ze de antisemitisme kaart uitbrengen.
-3 kudos 2026-06-02 21:22:54 door altijd-guus op Instant karma
Gewoon een gemiddelde sociaal wooncomplex....
-1 kudos 2026-06-02 20:34:43 door pietaz op Instant karma
Voor begeleid wonen vind ik dat grasveldje er anders wel bijzonder strak bij liggen
12 kudos 2026-06-02 19:35:51 door Rikkie1 op Instant karma
Nee hoor, zo zien alle buurten er tegenwoordig uit..
11 kudos 2026-06-02 18:45:24 door BromSnor86 op 130 op de vluchtstrook
De micropenis rijdt in de Cupra, voor wie het niet duidelijk is...
-9 kudos 2026-06-02 00:37:24 door hellfirenl op Politie pakt trouwstoet
Ja want dat helpt wou je zeggen
0 kudos 2026-06-01 15:28:33 door MugiwaraNoLuffy op Barre bioloog doet kunstje op boksbal
Volgens mij is dit harmony of hardcore
-1 kudos 2026-06-01 07:22:42 door altijd-guus op Barre bioloog doet kunstje op boksbal
Waaruit trek jij de conclusie dat hij van de vrouwtjes is?
0 kudos 2026-06-01 07:16:17 door foxathome op Barre bioloog doet kunstje op boksbal
Je ziet zelf toch ook wel dat hij juist valt voor hun...
-3 kudos 2026-05-30 21:08:23 door rubberenronnie op Bus vs rijinstructeur
Helemaal waar, maar hetzelfde geldt voor de rij-instructeur, niet?
1 kudos 2026-05-30 18:00:24 door Puinruimer op Doe maar een duikje
As ja, maar sigaar..
6 kudos 2026-05-30 17:54:51 door MikeMe op Doe maar een duikje
een hele natte sigaar.
2 kudos 2026-05-27 09:29:58 door Madco3 op Roodkruisnegeerdert heeft schijt op de A4
Inderdaad, Minstens gelijktrekken met het bedrag voor het vasthouden van een mobiele telefoon.
Aangezien beide een reële kans op een ongeluk veroorzaken.
-1 kudos 2026-05-27 07:51:10 door Forza_Ruud_Krol op Roodkruisnegeerdert heeft schijt op de A4
@GeorgeSnapDeClooney | 27-05-26 | 07:16:
Dat laatste klopt, maar er is voor een EMG altijd sprake van een individuele afweging.
In dit specifieke geval zou het kunnen zijn (zou kunnen, ik was er niet bij, ik weet geen details) dat er wel zooi op de weg ligt, maar dat dat op zich niet tot zo'n gevaarlijke situatie leidt. Dan komt die EMG er niet.
De gevaarzetting voor de weginspecteur is ook beperkt, want de grijze auto rijdt al met een lage snelheid en de inspecteur zit nog behoorlijk veilig in zijn auto. Ook dat is vermoedelijk te weinig voor een EMG.
Helaas, zou ik bijna zeggen (hoewel ik uiteraard wel snap dat de lat voor een EMG hoog ligt, het is best een ingrijpende bestraffing).
8 kudos 2026-05-27 05:38:52 door Kaagweg op Roodkruisnegeerdert heeft schijt op de A4
voor sommige mensen is "met het volle verstand" nog steeds een inhoudsloos begrip.
28 kudos 2026-05-27 05:16:30 door GeorgeSnapDeClooney op Roodkruisnegeerdert heeft schijt op de A4
@simvastatien goedzo! Je snapt al hoe Google werkt! Als je dan nu met die Google kunsten ook een cursus begrijpend lezen kan vinden, denk ik dat je er nog wel komt.
Voor de beeldvorming, het negeren van rode kruizen is extreem gevaarlijk rijgedrag en kan vrij letterlijk levens in gevaar brengen.
-6 kudos 2026-05-26 22:38:49 door Ultrafox op Stelletje "vergeet" te betalen
Leen Bakker EN IKEA afval.
En de rest van de tweedehands winkel.
-56 kudos 2026-05-26 22:11:01 door simvastatien op Roodkruisnegeerdert heeft schijt op de A4
Het vergrijp van deze mevrouw/meneer/hen staat niet in verhouding tot de straf waar jij op doelt:
Je krijgt een Educatieve Maatregel Gedrag en verkeer (EMG) van het CBR opgelegd na ernstige verkeersovertredingen, zoals gevaarlijk rijgedrag, bumperkleven of extreme snelheidsovertredingen.
Lees zelf maar op Google wat nog meer meegewogen wordt.
16 kudos 2026-05-26 19:08:17 door Badderbeest! op Stelletje "vergeet" te betalen
Dikke Golf?
0 kudos 2026-05-26 18:20:46 door very-ferry op Stelletje "vergeet" te betalen
@Timw12345 | 26-05-26 | 19:32: Als je ziet wat die krengen tegenwoordig kosten...
6 kudos 2026-05-26 18:12:34 door Positiviteitskangoeroe op Stelletje "vergeet" te betalen
Mooi verwoord!