DumpStats voor Brainy

17,042 +18217 -1175

Kudos

#4226 (Top 1.3224%)

Kudos/dag 10.85
Kudos/reaguursel 15.2
Meeste kudos op 1 reaguursel 948
Minste kudos op 1 reaguursel -136

1,121

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.71
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 16.6
Reacties per reaguursel 0.31
Meeste reaguursels op 1 dag 14
Aantal x weggejorist 18
Geregistreerd op 12-01-2022
Eerste reactie op 07-03-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-13 13:42:42 door japidoff op Vrij rijden op circuit
@Stickerbeer | 13-06-26 | 11:34: ook wel eens gedaan met mn 25 jaar oude cbr600f
aanrader!

15 kudos 2026-06-13 09:34:01 door Stickerbeer op Vrij rijden op circuit
Als je (in Nederland in ieder geval) op het circuit wilt rijden, begin je in Groep 1. Dat betekent dat je in kleine groepjes achter een instructeur rijdt, die je leert hoe je snel kunt rijden op een circuit op een ontspannen manier. Als je goed luistert naar je instructeur, kost het je geen enkel lakstiftje.

-5 kudos 2026-06-05 14:36:50 door Andy007 op VrijMiBo
heb ik ook gevraagd maar weggejorist- dus ik denk het wel.

1 kudos 2026-05-24 11:07:55 door ShoarmaSjaak op Trek in taco's
@van_Sukkelenburg | 23-05-26 | 22:43: Waarom doe jij die vraagtekens nou allebei zo?

13 kudos 2026-05-24 04:30:52 door Handige Harrie op Trek in taco's
De vraagstelling is incorrect. Een goederentrein kan niet met 67 km/u vertrekken.

0 kudos 2026-05-14 08:02:25 door nlnoob op Robots verboden vanaf morgen
Waarschijnlijk wordt je niet op de boekenclubfeestjes uitgenodigd omdat je de feiten niet op orde hebt.

36 kudos 2026-05-13 17:47:43 door Pipo der Clown op Robots verboden vanaf morgen
Je mag er zelfs twee van 160Wh per stuk meenemen als je vooraf even schriftelijk toestemming vraagt. In het ruim gelden dezelfde regels alleen mogen de accu's niet los, maar wel ín een apparaat in je koffer zitten als dit is uitgeschakeld. Ik denk dat je wat minder onvolledige informatie moet verkondigen, dan komen de uitnodigingen vanzelf.

0 kudos 2026-05-08 11:22:14 door Forza_Ruud_Krol op Stephen Colbert for president?
@Broek der Broeken | 08-05-26 | 01:58:
Daaraan zie je dat het een acteur is, want de god uit de bijbel is een klootzak van het zuiverste water.

0 kudos 2026-05-03 19:01:59 door Raarfiguur op Gay of nay?
@zoindepoepertt | 03-05-26 | 20:21: wat voor slang

17 kudos 2026-05-03 18:21:42 door zoindepoepertt op Gay of nay?
lol, ja "twink builds" worden inderdaad gebruikt in gaming , maar hij bedoelde de lichaamsbouw van een twink, en twink is slang voor een jonge dunne gay gozer met weinig lichaams-haar.....

14 kudos 2026-05-03 18:19:15 door HarrieDeBoswachter op Gay of nay?
Dubbele betekenis. Normaal bedoelen ze een jong klein verwijft gozertje dat nogal opvallend homo is. Denk aan 1.60 bij 50 kilo, nagellak en lippenstift.

0 kudos 2026-05-03 13:32:04 door Bloembakje op Waar ga je heen?
@Pipo der Clown | 02-05-26 | 17:23: Ze kregen hem er niet uit, muurvast

13 kudos 2026-05-02 14:16:58 door limpNoodles op Waar ga je heen?
zoals die gozer die in de nutty putty cave ondersteboven vast kwam te zitten en ondanks reddingspogingen het niet heeft overleefd. hij zit daar overigens nog steeds vast. ze hebben de grot met zijn lijk er in afgesloten

11 kudos 2026-05-01 19:35:07 door Pi_LePape op Bowlen met lange mouwen
Als je een grapje van Philippe Geubels probeert over te schrijven, doe het dan wel goed.