DumpStats voor BlueDAuvergne

926 +1375 -449

Kudos

#37280 (Top 11.6652%)

Kudos/dag 1.21
Kudos/reaguursel 7.78
Meeste kudos op 1 reaguursel 273
Minste kudos op 1 reaguursel -69

119

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.16
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 28.6
Reacties per reaguursel 0.37
Meeste reaguursels op 1 dag 15
Aantal x weggejorist 4
Geregistreerd op 24-07-2022
Eerste reactie op 20-05-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-21 07:51:31 door poppenstront op Nederland wint met 5-1
@BlueDAuvergne | 20-06-26 | 22:48: volgens mij bij jij hier de clown. Bij wintersport breekt jij zelf je been, terwijl er bij vuurwerk veel slachtoffers zijn die niet zelf het vuurwerk afsteken maar gewoon even buiten zijn. Maar in jouw logica zal dat dan ook wel hun eigen schuld zijn, dan hadden zij maar binnen moten blijven om jouw even je hobby uit te laten voeren in de openbare ruimte.

3 kudos 2026-06-21 04:37:19 door Papigaai op Nederland wint met 5-1
Volgens mij begrijp je het principe van een verbod niet. Zoals met coke, door rood lopen of mensen vermoorden, is het idee niet dat de maatregel ervoor zorgt dat niemand het doet. Het geeft je echter de mogelijkheid mensen te straffen teneinde ervoor te zorgen dat het probleem minder groot wordt dan het is.

2 kudos 2026-06-20 22:15:13 door Voorwaarden op Nederland wint met 5-1
@BlueDAuvergne. De wintersport duurt dan wel weer een hele winter, vuurwerk eigenlijk maar een dag of wat. Zou vuurwerk afsteken een hele winter duren, dan krijg je toch andere getallen aan gewonden.

0 kudos 2026-06-20 21:32:24 door BlueDAuvergne op Nederland wint met 5-1
@menniehoennie | 20-06-26 | 23:18: Je gaat de komende jaarwisseling precies kunnen zien hoeveel draagvlak ervoor is. En Dumpert zit tegenwoordig overduidelijk vol met Gen Z. Downvoten alsof dat wat uitmaakt, maar nul inhoudelijke repliek. Triest.

-1 kudos 2026-06-20 21:18:27 door menniehoennie op Nederland wint met 5-1
Er is genoeg draagvlak voor. Er is alleen een kleine minderheid met een verstands beperking die zich geen reet aantrekken van regeltjes. Zal je altijd blijven houden, helaas.

5 kudos 2026-06-20 20:51:33 door BlueDAuvergne op Nederland wint met 5-1
@MaikelMaikelsen | 20-06-26 | 22:39:
Heb het even opgezocht. Jaarlijks lopen zo'n 7.000 tot 10.000 Nederlanders letsel op tijdens hun wintersportvakantie. Met vuurwerk worden jaarlijks 1000 tot 1200 gevallen van verwonding gemeld.

0 kudos 2026-06-20 20:50:22 door lievhebbert op Nederland wint met 5-1
De vernieling en schade wordt vrijwel volledig door illegale explosieven veroorzaakt. Bij gewonden voor ruim meer dan de helft in de aantallen ook door illegaal vuurwerk werk. ik zie het niet echt veranderen de komende jaren. Hopelijk wordt het minder. Maar zolang die troep zo makkelijk te importeren is verwacht ik niet veel van dat vuurwerk verbod. Laat staan dat het te handhaven is.

3 kudos 2026-06-20 20:48:56 door BlueDAuvergne op Nederland wint met 5-1
@MaikelMaikelsen | 20-06-26 | 22:39: En de gewonden en de slachtoffers bij de wintersport dan clown. Daar vallen jaarlijks meer gewonden bij dan vuurwerk maar daar hoor je geen kip over. En hobby voetbal. Ook daar vele malen meer gewonden dan bij vuurwerk.

Ik snap het appeal van vuurwerk totaal niet. Van wintersport ook niet trouwens, maar goed. Het laat wel zien hoe maakbaar de verontwaardiging is. Het meeste volk in de panelen herhaalt netjes wat ze wordt verteld in de media.

0 kudos 2026-06-20 20:39:27 door MaikelMaikelsen op Nederland wint met 5-1
ja joh? zou het daarom gaan, om deugpuntjes? of zou het ook iets te maken hebben met de slachtoffers en gewonden die elk jaar vallen?

1 kudos 2026-06-17 07:51:37 door Earthworm_Jim op Goeiemorgen!
Die is niet verliefd op zichzelf.
Deze deerne is helaas hopeloos onzeker over haar lichaam en persoonlijkheid.
Echter heeft ze al vroeg geleerd, dat met wat acteerwerk richting haar OF volgers ze een beeld kan overbrengen waar men graag wat centjes voor neerlegt.

1 kudos 2026-04-09 23:45:25 door broodsabbelaar op Keukenspecialist flipt finaal
Waarschijnlijk dachten ze dan dat ze in ieder geval zekerheid hadden dat de keuken werd gemaakt Het programma zal ze niets uitmaken, maar het is inderdaad wel naïef dat je verwacht dat hij zn woord nakomt.

8 kudos 2026-04-09 21:09:24 door Freddy Kreuger op Keukenspecialist flipt finaal
Wellicht niet handig maar je ziet hoe die mafklapper manipuleert. Sommige mensen bevriezen, andere vluchten, enkele vallen aan. De 2 slachtoffers zijn van het bevriezen. Er is hier maar 1 iemand dom en dat is Lodewijk. Lodewijk lamlul.

-6 kudos 2025-03-27 22:31:37 door DwarsLezer op Leuk KLM
Waarschijnlijk (hopelijk) al geïnd. En anders is ie gul geweest om iemand een gratis vlucht te geven.

40 kudos 2024-10-09 21:44:26 door PapaMamaPietjeNick op Dames en heren, Billy Joëlle
Hoezo verval, diegene die met hun reet en tieten staan te schudden hadden ook 100 jaar geleden al meer aandacht. Dat je deze liever aan je familie voorsteld is een totaal andere vergelijking.

4 kudos 2024-08-24 21:56:26 door FreddyboyK op Hoppa!
Hij had "box box" niet gehoord om te wisselen naar intermediate banden.

0 kudos 2024-07-10 22:01:35 door BlueDAuvergne op Man verzint list om Amazon belasting te laten betalen
@bboss | 10-07-24 | 13:39:
Amazon houdt zich gewoon aan de wet. Als overheden dit onwenselijk vinden dan zouden ze dit met een wetswijziging direct de nek omdraaien.

Wat hij nu doet is de kleine verkopers die bij amazon verkopen een oor aannaaien. Amazon vangt gewoon nog steeds de commissie.

HIj pakt iedereen behalve amazon. Maargoed het klinkt leuk dus heel dumpert staat weer te juichen met hun beperkte intellectuele capaciteit.

4 kudos 2024-06-20 05:48:38 door LiberoHeinzKessler op Nieuwe subwoofer testen
Vergeet de pislauwe bullit niet die per tray worden ingeslagen en twee meter hoog in het schuurtje staan. Als er formule 1 op tv is dan geeft hij als een goede vader zijn zoon wel eens een slok. Vonden ze op het consultatiebureau wat van maar wat weten die heksen van het 'consternatiebureau' er nou van?

0 kudos 2024-05-29 12:07:32 door Rest in privacy op Jij bent echt vet slim
Er is hier genoeg moois te zien vanuit een ander perspectief - dat is de uitdaging; de "inhoud" is verborgen. Succes!

7 kudos 2024-05-29 11:57:09 door Lars2020 op Jij bent echt vet slim
Streaming abonnementjes heb ik juist weer de deur uit gedaan.. die 2-3 series die ik kijk per jaar staan er meestal toch niet op.. ga niet een jaarabbo afsluiten om 1 serie te kunnen zien.